Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274043 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #940 Gepost op: oktober 05, 2009, 07:19:26 pm »
Dat lied van Zombie Nation in het begin vind ik niet echt passend, is net iets te veel Buffalo naar m'n goesting.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #941 Gepost op: oktober 05, 2009, 08:17:21 pm »
Nog liever Willy Sommers dan de liedjes die ze nu draaien...
Zowel voor de wedstrijd als tijdens de wedstrijd...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #942 Gepost op: oktober 05, 2009, 11:43:14 pm »
Thuis tegen AA Gent waande ik me even in het Jules Ottenstadion  ::)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #943 Gepost op: oktober 07, 2009, 06:11:31 pm »
Thuis tegen AA Gent waande ik me even in het Jules Ottenstadion  ::)
En op Stayen waandet u zeker in een of andere flikkertent als ik zie hoe stevig dat ge Teddy vastpakte na die 2de goal...
 ;)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #944 Gepost op: oktober 07, 2009, 07:31:01 pm »
Thuis tegen AA Gent waande ik me even in het Jules Ottenstadion  ::)
En op Stayen waandet u zeker in een of andere flikkertent als ik zie hoe stevig dat ge Teddy vastpakte na die 2de goal...
 ;)

;D
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #945 Gepost op: oktober 07, 2009, 07:42:59 pm »
Thuis tegen AA Gent waande ik me even in het Jules Ottenstadion  ::)
En op Stayen waandet u zeker in een of andere flikkertent als ik zie hoe stevig dat ge Teddy vastpakte na die 2de goal...
 ;)

;D


lol idd
essevee till i die!!!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #946 Gepost op: oktober 07, 2009, 08:12:02 pm »
Thuis tegen AA Gent waande ik me even in het Jules Ottenstadion  ::)
En op Stayen waandet u zeker in een of andere flikkertent als ik zie hoe stevig dat ge Teddy vastpakte na die 2de goal...
 ;)

Shht, ge weet dat Kartouch ni graag met zijn ware geaardheid te koop loopt  ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #947 Gepost op: oktober 07, 2009, 08:35:48 pm »
Thuis tegen AA Gent waande ik me even in het Jules Ottenstadion  ::)
En op Stayen waandet u zeker in een of andere flikkertent als ik zie hoe stevig dat ge Teddy vastpakte na die 2de goal...
 ;)

Shht, ge weet dat Kartouch ni graag met zijn ware geaardheid te koop loopt  ;D

... en we steken die van bruhhe op een borstelsteel ;D

Offline ?shotsur?

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #948 Gepost op: oktober 18, 2009, 09:01:32 pm »
het publiek in het regenboogstadion behoort tot het stilste in belgie..
jammer maar helaas
het was weer enorm triestig
je kan het zo wat vergelijken met een ploeg zoals westerlo

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #949 Gepost op: oktober 18, 2009, 09:08:18 pm »
het publiek in het regenboogstadion behoort tot het stilste in belgie..
jammer maar helaas
het was weer enorm triestig
je kan het zo wat vergelijken met een ploeg zoals westerlo

Met voorsprong het lelijkste, koelste stadion van de Belgische eerste klasse. Geef ons een stadion als dat van Kv Mechelen, of Scum City, en de sfeer zal elke twee weken in orde zijn.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #950 Gepost op: oktober 18, 2009, 09:13:02 pm »
En toch blijf ook ik het zeer jammer vinden dat er pas gezongen wordt als we voorstaan. Bij 0-0 was er zowat niks te horen, nul vocale steun aan de spelers. Na de 1e goal schiet iedereen wakker. Dan is het natuurlijk niet moeilijk om euforisch te staan zingen.
Jammer.
Maar inderdaad, in een gezellig stadion zouden we ongetwijfeld meer decibels produceren.
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #951 Gepost op: oktober 18, 2009, 10:32:04 pm »
het publiek in het regenboogstadion behoort tot het stilste in belgie..
jammer maar helaas
het was weer enorm triestig
je kan het zo wat vergelijken met een ploeg zoals westerlo

maar ga eens mee op verplaatsing (bv sint-truiden  - essevee ) en daar is er bijna 90 minuten ambiance. maar als wij op bezoek gaan naar "grote" ploegen is het daar ook vaak akelig stil hoor bij de thuissuporters ...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #952 Gepost op: oktober 19, 2009, 10:18:03 am »
het publiek in het regenboogstadion behoort tot het stilste in belgie..
jammer maar helaas
het was weer enorm triestig
je kan het zo wat vergelijken met een ploeg zoals westerlo

In een stadion als dat van ons, kan zelfs een standard of een mechelen geen goede sfeer brengen.  Kijk naar ons op verplaatsing, of een match tegen kortrijk thuis of brugge.  En ??nmaal we voorkwamen zat de sfeer behoorlijk goed voor zo een moeilijk sfeerbespelend stadion.  Die van gba ekeren moeten nt te veel zeggen, want die zeggen dit uit pure frustratie.  Na liederen naar hen  toe van OCMW en waar is waregem, ier is waregem. Kwamen ze best nijdig.  Velen verlieten zelfs een halfuur voor het eindede tribunes van ekeren.  Das pas zielig.  Bende frustros die denken dat de zon uit hun gat schijnt.  Typisch antwerpen.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #953 Gepost op: oktober 19, 2009, 07:12:58 pm »
punt 1. slecht stadion of niet, er zijn gewoon te weining mensen die voor den essevee zijn die luidruchtig 90 min. zingen! en zeg nu zelf als je met 10 man staat te zingen en er doet niemand mee halo staje u daar mooi belachelijk te maken. (terwijl het eigenlijk de normaalste zaak is van de wereld op een voetbalmatch)
punt 2. sommige weten gewoon niet wat ze moeten zingen op bepaalde momenten en of tegen welke ploeg ze het zingen. waardoor sommige gewoon niet willen mee zingen. de sfeer is wel al wat beter dan vorig jaar maar de sfeer zoals in het eerste jaar eerste klasse zal er nooit meer komen in hetzelfde stadion! droom ervan maar het zal nooit meer werkelijkheid worden! met het nieuwe stadion zal dit meschien wel lukken en ik zeg er dan wel bij meschien want met een groter stadion (meer zitplaatsen) heb je meer kans dat het volk nog meer verspreid zal zitten!! dus dit zou weer 2 jaar kunnen duren tegen dat iedereen samen zit die sfeer wil maken!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #954 Gepost op: oktober 19, 2009, 08:51:14 pm »
Als het nieuwe stadion er komt, zullen al de sfeermakers wel achter de goal kruipen.
Ik zit in blok E en als de overkant begint te zingen, dan roep ik wel mee maar dan ben ik ook de enige  :-\
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #955 Gepost op: oktober 20, 2009, 07:44:17 pm »
Dat van het stadion is dikke zever, echt toen Racing "Nieuwenhove" in het regenboogstadion tegen Eendracht Aalst speelde (bezoekers zaten op de tribune kant vijvers), een paar honderd man. Ik kan u verzeker dat het luid ging.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #956 Gepost op: oktober 21, 2009, 11:51:14 am »
Dat van het stadion is dikke zever, echt toen Racing "Nieuwenhove" in het regenboogstadion tegen Eendracht Aalst speelde (bezoekers zaten op de tribune kant vijvers), een paar honderd man. Ik kan u verzeker dat het luid ging.
Ja, omdat het stadion voor de rest zo goed als leeg was en het geluid mega weergalmde op de betonnen structuur...
Kom jongen, de akoestiek in ons stadion is effectief van 't slechtste wat ge in Belgi? kunt vinden.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #957 Gepost op: oktober 25, 2009, 06:34:47 pm »
Dat van het stadion is dikke zever, echt toen Racing "Nieuwenhove" in het regenboogstadion tegen Eendracht Aalst speelde (bezoekers zaten op de tribune kant vijvers), een paar honderd man. Ik kan u verzeker dat het luid ging.
Ja, omdat het stadion voor de rest zo goed als leeg was en het geluid mega weergalmde op de betonnen structuur...
Kom jongen, de akoestiek in ons stadion is effectief van 't slechtste wat ge in Belgi? kunt vinden.

Het is ook gewoon zo dat er teweinig synchroon gezongen wordt. Er word op meerdere plaatsen zaken door elkaar geroepen. Tegen GBA viel het goed mee. We kwamen traag op gang, maar het viel mij ook op dat veel mensen laat toekwamen. Na een kwartier of zo begin het en bleef het tot op het einde van de match. Die van GBA hebben enkel het eerste kwartier geroepen en dan de laatste 5 minuten (uit frustratie).

Ik blijf er trouwens bij dat scanderen echt veel doet aan de sfeer omdat iedereen dan samen scandeert. Zo verschoot ik zelfs van het moment dat Makiese scoort en de speaker roept 'Chris' dat ' Makiese' er van ons zo luid uitkwam. Ik heb bij Charleroi al gasten zien staan met een speaker die zaken voorzingt en waar de tribune dan op antwoordt en dan krijg je een groep die samen luid kan supporteren. Zijn er hier mensen die bvb zin hebben om bepaalde zaken te roepen, zoals de voornamen van de spelers. MIsschien moeten we met een groep afspreken bvb 3 kwartier voor de match of een uur voor de match in het stadion, met mensen van allerlei tribunes, zodat we op voorhand weten wat er geschreeuwd moet worden enzo...

Misschien kunnen we zoiets eens proberen voor de match tegen Chalala? Als we met een man of 20 zijn verspreid over R, S en O bvb, kunnen we de tribunes al in gang zetten.
We kunnen dan zaken roepen zoals: 'Chris' <-> 'Makiese', enz...

De eerste keer zl dat dan wsh wel wat stroef verlopen, maar ik denk dat dat op den duur dan wel kan aanslaan en dat de mensen dan rap gaan meedoen.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #958 Gepost op: oktober 25, 2009, 09:04:49 pm »
Enige wat je moet bijvinden is gewoon iets dat je kan scanderen en lang kan aanhouden..
Zoals Purple white army, yellow reds army...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #959 Gepost op: oktober 25, 2009, 10:36:05 pm »
Enige wat je moet bijvinden is gewoon iets dat je kan scanderen en lang kan aanhouden..
Zoals Purple white army, yellow reds army...

Inderdaad, hebben soms eens wat nood aan klassiekers die lang kunnen worden aangehouden.
Gisteren had ik het gevoel dat ik serieus in herhaling aan het vallen was, maar kon echt op geen andere liedjes komen dan die. Start maar met lijstjes maken, want mijn hegeuhen laat mij maar al te vaak in de steek de laatsten tijd.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje