Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274027 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #980 Gepost op: november 24, 2009, 06:03:34 pm »
Misschien gewoon wat meer sfeeracties??
Of gewoon eens een paar vakken die samen springen bij Boeeuu, Boeruuu!!
Of gewoon eens de zang kunnen aanhouden en niet stoppen na 3minuutjes...

organiseer er dan zelf eens ??ntje
ik ken acties uit het verleden waar dagen aan gewerkt is
zoiets kan maar een paar keer per jaar, als er toppers komen of bij derby's
KVM is g??n topper, zodoende

enorm veel respect voor de malinezers die onze aftandse staantribune deden daveren,
en dit in de gietende regen

kunnen wij een puntje aan zuigen

niemand een reactie op wat er zich boven mijn kop (tribune kant vijvers boven) afgespeeld heeft ??
daar proberen mensen sfeer te maken maar worden telkens weer gekraakt door wat ik altijd noem 'de bende die verstandelijk blijven hangen is in de jaren 70, het cijfer dat niet enkel het decennium bevat maar ook het IQ van de aanwezigen'
voor mij hoeft het niet meer, ik ga vanaf nu enkel nog naar het voetbal zien, de rest kan me gestolen worden.

Sluit me volledig aan!!

Kan maar 1 ding zeggen: laat jullie ni doen/ontmoedigen door die enkelingen die jullie sfeerpogingen willen verstoren. Doorbijten is de boodschap!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #981 Gepost op: november 24, 2009, 06:34:13 pm »
Was zaterdag weer dramatisch!
Vraag mij soms nog af waarom ik iedere thuismatch weer opnieuw sta te sleuren met die trommel.
Als ik zie wat het geroffel tegenwoordig nog opbrengt, dan krijgt mijn willetje ook wel eens de bovenhand en wil ik net zoals iedereen in het stadion; gewoon naar voetbal kunnen kijken...

(Het is trouwens niet aan mij om de sfeer aan te stoken. Ik ondersteun enkel en kan af en toe eens wat in gang steken. Op verplaatsing is dit weer een andere zaak natuurlijk)

PS;; Horen mensen in vak O, P en Q de trommel?

Ik heb de trommel eens gehoord, maar het was wel heel stil. Ik heb dan samen met enkele mensen proberen mee te klappen, maar het was wel stil. De trommel van de fanfare hoor je dan weer beter...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #982 Gepost op: november 24, 2009, 06:40:11 pm »
O ja, is er hier iemand die de speaker af en toe ziet. MIsschien is het een idee om na een doelpunt de naam van de scoorder bvb 3 keer te scanderen ipv 1 keer. Bij bvb Anderlecht doen ze dat ook.
Dus bvb. Steffen...ERNEMANN!!!!!, Steffen...ERNEMANN, Steffen...ERNEMANN!!!!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #983 Gepost op: november 24, 2009, 11:59:55 pm »
Kan er mij eens iemand contacteren van die bende Essevee Fangroep uit vak T ?
Dringend !!!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #984 Gepost op: november 25, 2009, 08:16:59 am »
Kan er mij eens iemand contacteren van die bende Essevee Fangroep uit vak T ?
Dringend !!!

Dat zijn al klein mannen, zo mij verwonderen mochten die hier komen.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #985 Gepost op: november 25, 2009, 09:13:52 am »
Kan er mij eens iemand contacteren van die bende Essevee Fangroep uit vak T ?
Dringend !!!

Dat zijn al klein mannen, zo mij verwonderen mochten die hier komen.
All? muts ,jij gaf toch de maat aan zaterdag  ;)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #986 Gepost op: november 25, 2009, 09:52:25 am »
En ze luisterden ?, als ik zei vlag omhoog vlag omlaag :)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #987 Gepost op: november 25, 2009, 10:01:31 pm »
de trommel hoor ik wel maar het gezang amper! en als er dan al eens een moment is om te zingen zingen ze links van ons iets heel anders dan dan ze rechts van ons zingen!! dus jah eigenlijk moet je int midden zitten met nen grote groep en niet zoals nu gasten links die het ene zingen en ton gasten rechts die het andere zingen want eerlijk da laat het gezang eerder rapper stoppen dan doorgaan! niet slecht bedoeld maar het is gewoon een feit!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #988 Gepost op: november 25, 2009, 10:03:17 pm »
de trommel hoor ik wel maar het gezang amper! en als er dan al eens een moment is om te zingen zingen ze links van ons iets heel anders dan dan ze rechts van ons zingen!! dus jah eigenlijk moet je int midden zitten met nen grote groep en niet zoals nu gasten links die het ene zingen en ton gasten rechts die het andere zingen want eerlijk da laat het gezang eerder rapper stoppen dan doorgaan! niet slecht bedoeld maar het is gewoon een feit!

en U zingt zelf niks ?

svzw sup

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #989 Gepost op: november 25, 2009, 10:13:23 pm »
de trommel hoor ik wel maar het gezang amper! en als er dan al eens een moment is om te zingen zingen ze links van ons iets heel anders dan dan ze rechts van ons zingen!! dus jah eigenlijk moet je int midden zitten met nen grote groep en niet zoals nu gasten links die het ene zingen en ton gasten rechts die het andere zingen want eerlijk da laat het gezang eerder rapper stoppen dan doorgaan! niet slecht bedoeld maar het is gewoon een feit!

en U zingt zelf niks ?

Hij heeft wel een punt als we eerlijk te zijn..
Wij horen die van R amper met als gevolg dat we soms 2 verschillende liederen zingen/scanderen.
Kan wel wat verwarring veroorzaken mijns inziens, dus zijn opmerking slaat wel degelijk op iets.

Enige probleem in de midden zitten.. we weten allemaal dat daar mensen zitten die:

A. meer betaald hebben en bijgevolg dus ook recht hebben op hun zitplaatsje.
B. meestal ook wat ouder zijn en daardoor wat "passiever" de match volgen.

Het ideale zou natuurlijk zijn een staantribune achter 1 van de goalen a la kvk ..
Maar dan zonder randdiebelen en hooligans. ;) 
« Laatst bewerkt op: november 25, 2009, 10:15:27 pm door svzw sup »

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #990 Gepost op: november 25, 2009, 11:05:13 pm »
de trommel hoor ik wel maar het gezang amper! en als er dan al eens een moment is om te zingen zingen ze links van ons iets heel anders dan dan ze rechts van ons zingen!! dus jah eigenlijk moet je int midden zitten met nen grote groep en niet zoals nu gasten links die het ene zingen en ton gasten rechts die het andere zingen want eerlijk da laat het gezang eerder rapper stoppen dan doorgaan! niet slecht bedoeld maar het is gewoon een feit!

Alleszins al bedankt voor de reactie, veel mensen zeggen gewoon hoe slecht de sfeer wel niet is...
 
Ik ga mezelf niet d? sfeermaker noemen, daar moeten andere mensen voor opstaan. In vak R doen wij er met een viertal mensen toch alles aan om er leven in te krijgen. Jammer genoeg vinden veel mensen in R (die voor het seizoen oh zo graag bij hun maten wilden zitten om sfeer te maken) het niet meer nodig om een beetje moeite te doen! Ik heb het niet over iedereen, want gasten als (onder andere) goessaert gaan er ook iedere wedstrijd weer voor. Zou nog veel kunnen zeggen over zondag, maar dat zijn meer persoonlijke kwesties.

In heel Belgi? zitten de grote supportersgroepen achter doel. De afstand tussen links en rechts is daar kleiner, wij zingen gewoon de lucht in en het gaat niet zijdelings verder als ik jullie commentaar hoor. Ligt het dan aan ons dat we niet luid genoeg roepen om de rest mee te krijgen, ik denk het alvast niet... Laten we beginnen met ons in Kortrijk te laten gaan. Heb al van veel gasten gehoord dat de goeste groter is dan ooit, en ook ik zie het godverdomme zitten om daar kabaal te gaan maken.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #991 Gepost op: november 26, 2009, 08:17:08 am »
Het is altijd gemakkelijk op commentaar te geven van de sfeer trekt op niets. Maar het zijn steeds dezelfde mensen die zingen en voor de sfeer zorgen. ( dat denk ik toch wat ik sta in T en amuseer mij daar goe).
Ik vraag mij dan af of het zo moeilijk is voor die andere mensen in de tribune om even eens mee te zingen, keer in de handen te klappen en om gewoon vocaal die enkele te ondersteunen die er alles om doen om het voor onze spelers aangenaam te maken, om onze spelers te ondersteunen en naar voor te jagen.
Maar nee het is te moeilijk want er dan wel gemakkelijker is om dat moment is om alles af te breken, spelers af te breken, commentaar geven op alles wat verkeerd loopt (slechte pas en blabla) en dan beginnen roepen van Dury buiten, ... Dan hoor je ze wel en dat kunnen ze wel lawaai maken. I.P.V dit te doen, zing gewoon eens mee --> het zal veel plezanter zijn.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #992 Gepost op: november 26, 2009, 10:39:12 am »
Geen nood mensen, in tegenstelling tot wat velen beweren, zouden de werken aan het stadion wel eens vroeger kunnen beginnen dan gedacht...  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #993 Gepost op: november 26, 2009, 06:41:11 pm »
de trommel hoor ik wel maar het gezang amper! en als er dan al eens een moment is om te zingen zingen ze links van ons iets heel anders dan dan ze rechts van ons zingen!! dus jah eigenlijk moet je int midden zitten met nen grote groep en niet zoals nu gasten links die het ene zingen en ton gasten rechts die het andere zingen want eerlijk da laat het gezang eerder rapper stoppen dan doorgaan! niet slecht bedoeld maar het is gewoon een feit!

Alleszins al bedankt voor de reactie, veel mensen zeggen gewoon hoe slecht de sfeer wel niet is...
 
Ik ga mezelf niet d? sfeermaker noemen, daar moeten andere mensen voor opstaan. In vak R doen wij er met een viertal mensen toch alles aan om er leven in te krijgen. Jammer genoeg vinden veel mensen in R (die voor het seizoen oh zo graag bij hun maten wilden zitten om sfeer te maken) het niet meer nodig om een beetje moeite te doen! Ik heb het niet over iedereen, want gasten als (onder andere) goessaert gaan er ook iedere wedstrijd weer voor. Zou nog veel kunnen zeggen over zondag, maar dat zijn meer persoonlijke kwesties.

In heel Belgi? zitten de grote supportersgroepen achter doel. De afstand tussen links en rechts is daar kleiner, wij zingen gewoon de lucht in en het gaat niet zijdelings verder als ik jullie commentaar hoor. Ligt het dan aan ons dat we niet luid genoeg roepen om de rest mee te krijgen, ik denk het alvast niet... Laten we beginnen met ons in Kortrijk te laten gaan. Heb al van veel gasten gehoord dat de goeste groter is dan ooit, en ook ik zie het godverdomme zitten om daar kabaal te gaan maken.

Er wordt geen kritiek gegeven op mensen die voor sfeer zorgen he rafa? Het is gewoon een probleem dat de mensen die voor sfeer willen zorgen gesplitst zitten, daardoor elkaar niet horen en bijgevolg zaken door elkaar zingen enz... Ideaal zou zijn moesten de sfeermakers allemaal aan het doel of in een hoek zitten zodat het geluid mooi rondgestuurd wordt en de sfeermakers elkaar ook goed horen zodat iedereen nog meer en luider probeert mee te doen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #994 Gepost op: november 26, 2009, 07:10:18 pm »
Geen nood mensen, in tegenstelling tot wat velen beweren, zouden de werken aan het stadion wel eens vroeger kunnen beginnen dan gedacht...  ;)

En wat beweren de meeste mensen? :)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #995 Gepost op: november 26, 2009, 07:13:39 pm »
de trommel hoor ik wel maar het gezang amper! en als er dan al eens een moment is om te zingen zingen ze links van ons iets heel anders dan dan ze rechts van ons zingen!! dus jah eigenlijk moet je int midden zitten met nen grote groep en niet zoals nu gasten links die het ene zingen en ton gasten rechts die het andere zingen want eerlijk da laat het gezang eerder rapper stoppen dan doorgaan! niet slecht bedoeld maar het is gewoon een feit!

Alleszins al bedankt voor de reactie, veel mensen zeggen gewoon hoe slecht de sfeer wel niet is...
 
Ik ga mezelf niet d? sfeermaker noemen, daar moeten andere mensen voor opstaan. In vak R doen wij er met een viertal mensen toch alles aan om er leven in te krijgen. Jammer genoeg vinden veel mensen in R (die voor het seizoen oh zo graag bij hun maten wilden zitten om sfeer te maken) het niet meer nodig om een beetje moeite te doen! Ik heb het niet over iedereen, want gasten als (onder andere) goessaert gaan er ook iedere wedstrijd weer voor. Zou nog veel kunnen zeggen over zondag, maar dat zijn meer persoonlijke kwesties.

In heel Belgi? zitten de grote supportersgroepen achter doel. De afstand tussen links en rechts is daar kleiner, wij zingen gewoon de lucht in en het gaat niet zijdelings verder als ik jullie commentaar hoor. Ligt het dan aan ons dat we niet luid genoeg roepen om de rest mee te krijgen, ik denk het alvast niet... Laten we beginnen met ons in Kortrijk te laten gaan. Heb al van veel gasten gehoord dat de goeste groter is dan ooit, en ook ik zie het godverdomme zitten om daar kabaal te gaan maken.

Er wordt geen kritiek gegeven op mensen die voor sfeer zorgen he rafa? Het is gewoon een probleem dat de mensen die voor sfeer willen zorgen gesplitst zitten, daardoor elkaar niet horen en bijgevolg zaken door elkaar zingen enz... Ideaal zou zijn moesten de sfeermakers allemaal aan het doel of in een hoek zitten zodat het geluid mooi rondgestuurd wordt en de sfeermakers elkaar ook goed horen zodat iedereen nog meer en luider probeert mee te doen.

Ik weet dat dat geen kritiek is op de mensen die voor sfeer zorgen. Maar de mensen die geacht worden om sfeer te maken (een aantal mensen met een grote mond voor het seizoen) moeten er voor zorgen dat de liedjes van de sfeermakers er door komen. Ik kan daar dan wel een liedje beginnen, als er niemand meedoet... We zitten trouwens in de nok van het stadion & bijna in de hoek van de tribune, dus de akoestiek is ideaal (toch in zo'n kutstadion).

Geen nood mensen, in tegenstelling tot wat velen beweren, zouden de werken aan het stadion wel eens vroeger kunnen beginnen dan gedacht...  ;)

En wat beweren de meeste mensen? :)

Dat het stadion er tegen 2012 nog niet gaat staan.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #996 Gepost op: november 26, 2009, 07:57:25 pm »
Geen nood mensen, in tegenstelling tot wat velen beweren, zouden de werken aan het stadion wel eens vroeger kunnen beginnen dan gedacht...  ;)

En wat beweren de meeste mensen? :)

Dat het stadion er tegen 2012 nog niet gaat staan.

Dan gaan ze zich mogen haasten wat is binnen een goeie 2 jaar :)
Goh, man, wat verlang ik tot ik de eerste betonmolen daar zie staan.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #997 Gepost op: november 26, 2009, 08:19:26 pm »
Geen nood mensen, in tegenstelling tot wat velen beweren, zouden de werken aan het stadion wel eens vroeger kunnen beginnen dan gedacht...  ;)

En wat beweren de meeste mensen? :)

Dat het stadion er tegen 2012 nog niet gaat staan.

Dan gaan ze zich mogen haasten wat is binnen een goeie 2 jaar :)
Goh, man, wat verlang ik tot ik de eerste betonmolen daar zie staan.

Kdenk dat het kranen zullen zijn ipv betonmolens...  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #998 Gepost op: november 26, 2009, 08:24:36 pm »
Harry hetzelfde gehoort als mij ?
En toevallig van dezelfde bron ? :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #999 Gepost op: november 26, 2009, 08:35:45 pm »
Geen nood mensen, in tegenstelling tot wat velen beweren, zouden de werken aan het stadion wel eens vroeger kunnen beginnen dan gedacht...  ;)

En wat beweren de meeste mensen? :)

Dat het stadion er tegen 2012 nog niet gaat staan.

Dan gaan ze zich mogen haasten wat is binnen een goeie 2 jaar :)
Goh, man, wat verlang ik tot ik de eerste betonmolen daar zie staan.

Kdenk dat het kranen zullen zijn ipv betonmolens...  ;)

Het was dan ook bij wijze van spreken ;)