Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274053 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1020 Gepost op: november 30, 2009, 01:12:02 pm »
Ook van aan de overkant (vak B) genietbaar sfeertje dankzij de tribune kant-vijvers. Je ziet dat het kan, al helpt zo'n sterk openingskwartier van je gemotiveerde ploeg daar wel bij natuurlijk. En met alle respect, dit was tegen de voorlaatste in de stand, nu niet bepaald de meest aantrekkelijke affiche om je keel bij open te zetten.

Chapeau en hopelijk krijgen we nog meer van dat!

Ik zat (heel uitzonderlijk en hopelijk niet vaak meer) in vak H, vlak achter de Jacky. De tweede helft ben ik verhuisd naar de overkant, en het is verdoeme jammer dat al het 'lawijt' van vak R maar zo zwakjes overkomt tot aan de overkant. Sommige liedjes gisteren zouden gebuisd hebben ze in een stadion ? la Anderlecht. Soit, tegen de buren geen excuses... Full throttle. :)

By the way: ik zou niets stoms proberen volgende week. Ongeziene veiligheidsmaatregelen met 30 stewards en om en bij de 20 (!) spotters. Nultolerantie, d.w.z. dat we enkel mogen/kunnen supporteren voor Essevee en niets 'tegen' KVK. Dus: iedereen mooi tussen de lijntjes lopen, iedereen op een rij of per twee en de maat houden of 't zal de kogel wezen...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1021 Gepost op: november 30, 2009, 03:05:39 pm »
Ook van aan de overkant (vak B) genietbaar sfeertje dankzij de tribune kant-vijvers. Je ziet dat het kan, al helpt zo'n sterk openingskwartier van je gemotiveerde ploeg daar wel bij natuurlijk. En met alle respect, dit was tegen de voorlaatste in de stand, nu niet bepaald de meest aantrekkelijke affiche om je keel bij open te zetten.

Chapeau en hopelijk krijgen we nog meer van dat!

Ik zat (heel uitzonderlijk en hopelijk niet vaak meer) in vak H, vlak achter de Jacky. De tweede helft ben ik verhuisd naar de overkant, en het is verdoeme jammer dat al het 'lawijt' van vak R maar zo zwakjes overkomt tot aan de overkant. Sommige liedjes gisteren zouden gebuisd hebben ze in een stadion ? la Anderlecht. Soit, tegen de buren geen excuses... Full throttle. :)

By the way: ik zou niets stoms proberen volgende week. Ongeziene veiligheidsmaatregelen met 30 stewards en om en bij de 20 (!) spotters. Nultolerantie, d.w.z. dat we enkel mogen/kunnen supporteren voor Essevee en niets 'tegen' KVK. Dus: iedereen mooi tussen de lijntjes lopen, iedereen op een rij of per twee en de maat houden of 't zal de kogel wezen...

allez het zal weer plezant worden. I.p.v een leuk avondje zal het weer heel de tijd opletten zijn voor wat je doen en wat je zegt.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1022 Gepost op: november 30, 2009, 03:21:20 pm »
By the way: ik zou niets stoms proberen volgende week. Ongeziene veiligheidsmaatregelen met 30 stewards en om en bij de 20 (!) spotters. Nultolerantie, d.w.z. dat we enkel mogen/kunnen supporteren voor Essevee en niets 'tegen' KVK. Dus: iedereen mooi tussen de lijntjes lopen, iedereen op een rij of per twee en de maat houden of 't zal de kogel wezen...


Mogen die allemaal gratis naar de match ??  Wat moet een leek doen om spotter te worden ?  Lijkt me een goed alternatief om 30? uit te sparen en toch de match live mee te pikken ??
Tis om extra volk in de tribunes te hebben he dat ze dat doen :)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1023 Gepost op: november 30, 2009, 04:27:39 pm »
ge moogt gij zingen van whe hate kvk en if i had the wings of a sparrow ..., en fuck of kortrijk enz...
daar gaan ze u op zo een wedstrijd geen stadionverbod voor geven. het zal eer gaan over uitdagende bewegingen en agressief gedrag!! en of er nu 20 spotters zijn of 3 maakt toch geen verschil uit want je word toch heel de wedstrijd gefilmd!! spotters verneuken het voetbal net zoals veel stomme regelmenten van die impotente voetbalbondbaaskes!!

FUCK OFF KVk!!

a en naar degene met de vlag in anderlecht van BOER ZOEKT HOER
we hebben niet lang moeten zoeken

KVK IS DE HOER VAN ESSEVEE!!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1024 Gepost op: november 30, 2009, 06:20:57 pm »
ge moogt gij zingen van whe hate kvk en if i had the wings of a sparrow ..., en fuck of kortrijk enz...
daar gaan ze u op zo een wedstrijd geen stadionverbod voor geven. het zal eer gaan over uitdagende bewegingen en agressief gedrag!! en of er nu 20 spotters zijn of 3 maakt toch geen verschil uit want je word toch heel de wedstrijd gefilmd!! spotters verneuken het voetbal net zoals veel stomme regelmenten van die impotente voetbalbondbaaskes!!

FUCK OFF KVk!!

a en naar degene met de vlag in anderlecht van BOER ZOEKT HOER
we hebben niet lang moeten zoeken

KVK IS DE HOER VAN ESSEVEE!!

Nice  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1025 Gepost op: november 30, 2009, 06:22:46 pm »
Ik zit in de C en moet zeggen dat de sfeer gisteren, ondanks dat het 'maar' tegen Lokeren was best aardig was! Als de tribune kant vijvers er continu blijft voor gaan, dan volgt uiteindelijk onze kant ook. Chapeau voor de ambiancemakers!  :)
KEEP UP THE GOOD WORK, GUYS!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1026 Gepost op: november 30, 2009, 08:01:43 pm »
2 serieuze blaren en een hese stem, maar bij deze toch een welgemeende bedankt aan iedereen om niet op te geven en te blijven gaan... Was een leuke repetitie en een 1 op de schaal van 100 in vergelijking met komende zaterdag! Laat het nog eens Knallen!!!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1027 Gepost op: november 30, 2009, 08:53:27 pm »
Reactie op doekje van kvk vind ik toch eerder hoerlingenlegioen passen ;)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1028 Gepost op: december 01, 2009, 05:49:37 pm »
ook cva  :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1029 Gepost op: december 01, 2009, 05:52:22 pm »
Reactie op doekje van kvk vind ik toch eerder hoerlingenlegioen passen ;)

Laat dat hoerlingengedoe maar weg. Komt nogal marginaal over. We moeten de mensen in Belgi? tonen dat we meer niveau hebben dan die gasten. We hoeven ons niet te verlagen daarvoor.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1030 Gepost op: december 01, 2009, 05:59:37 pm »
Reactie op doekje van kvk vind ik toch eerder hoerlingenlegioen passen ;)

Laat dat hoerlingengedoe maar weg. Komt nogal marginaal over. We moeten de mensen in Belgi? tonen dat we meer niveau hebben dan die gasten. We hoeven ons niet te verlagen daarvoor.

En trouwens, onze dierbare spotters en stewards zouden toch dat doek tegen houden. Iedereen weet hoe zielig die mannen soms zijn! >:(


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1031 Gepost op: december 01, 2009, 08:09:23 pm »
soms ?

altijd ja !

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1032 Gepost op: december 01, 2009, 08:23:50 pm »
Reactie op doekje van kvk vind ik toch eerder hoerlingenlegioen passen ;)

Laat dat hoerlingengedoe maar weg. Komt nogal marginaal over. We moeten de mensen in Belgi? tonen dat we meer niveau hebben dan die gasten. We hoeven ons niet te verlagen daarvoor.

En trouwens, onze dierbare spotters en stewards zouden toch dat doek tegen houden. Iedereen weet hoe zielig die mannen soms zijn! >:(

Duidelijke boodschap meegekregen zaterdagavond: een spandoek dat t?gen KVK is, is uit den boze. Iedereen die herkend kan worden die dergelijk spandoek vasthoudt, kan/mag zich verwachten aan een babbel met Vanderbeken of andere vrolijkaards die zo luizig zijn dat er spaghetti uit hun oren groeit.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1033 Gepost op: december 01, 2009, 08:58:41 pm »
2 serieuze blaren en een hese stem, maar bij deze toch een welgemeende bedankt aan iedereen om niet op te geven en te blijven gaan... Was een leuke repetitie en een 1 op de schaal van 100 in vergelijking met komende zaterdag! Laat het nog eens Knallen!!!
Ikke idem.  Stem heeft laatste weken de tijd niet om te herstellen

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1034 Gepost op: december 01, 2009, 09:08:54 pm »
MET 1 WOORD  TRIESTIG


Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1035 Gepost op: december 01, 2009, 09:51:54 pm »
Reactie op doekje van kvk vind ik toch eerder hoerlingenlegioen passen ;)

Laat dat hoerlingengedoe maar weg. Komt nogal marginaal over. We moeten de mensen in Belgi? tonen dat we meer niveau hebben dan die gasten. We hoeven ons niet te verlagen daarvoor.

En trouwens, onze dierbare spotters en stewards zouden toch dat doek tegen houden. Iedereen weet hoe zielig die mannen soms zijn! >:(

Duidelijke boodschap meegekregen zaterdagavond: een spandoek dat t?gen KVK is, is uit den boze. Iedereen die herkend kan worden die dergelijk spandoek vasthoudt, kan/mag zich verwachten aan een babbel met Vanderbeken of andere vrolijkaards die zo luizig zijn dat er spaghetti uit hun oren groeit.

we zouden beter een doek meedoen " hier staat een vak vol criminelen"

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1036 Gepost op: december 02, 2009, 08:09:47 am »
een doekje maken...

Spotters: Voetbal, een feest?

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1037 Gepost op: december 02, 2009, 11:51:16 am »
een doekje maken...

Spotters: Voetbal, een feest?

Zou de max zijn! Maar ga je het mogen uithangen?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1038 Gepost op: december 02, 2009, 12:04:22 pm »
een doekje maken...

Spotters: Voetbal, een feest?

Zou de max zijn! Maar ga je het mogen uithangen?

Tuurlijk niet, die mannen denken enkel aan hun ego...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1039 Gepost op: december 02, 2009, 01:38:07 pm »
een doekje maken...

Spotters: Voetbal, een feest?

Zou de max zijn! Maar ga je het mogen uithangen?

Tuurlijk niet, die mannen denken enkel aan hun ego...

zou jammer zijn van u geld :(