Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274038 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1040 Gepost op: december 02, 2009, 05:33:00 pm »
Ook van aan de overkant (vak B) genietbaar sfeertje dankzij de tribune kant-vijvers. Je ziet dat het kan, al helpt zo'n sterk openingskwartier van je gemotiveerde ploeg daar wel bij natuurlijk. En met alle respect, dit was tegen de voorlaatste in de stand, nu niet bepaald de meest aantrekkelijke affiche om je keel bij open te zetten.

Chapeau en hopelijk krijgen we nog meer van dat!

Ik zat (heel uitzonderlijk en hopelijk niet vaak meer) in vak H, vlak achter de Jacky. De tweede helft ben ik verhuisd naar de overkant, en het is verdoeme jammer dat al het 'lawijt' van vak R maar zo zwakjes overkomt tot aan de overkant. Sommige liedjes gisteren zouden gebuisd hebben ze in een stadion ? la Anderlecht. Soit, tegen de buren geen excuses... Full throttle. :)

By the way: ik zou niets stoms proberen volgende week. Ongeziene veiligheidsmaatregelen met 30 stewards en om en bij de 20 (!) spotters. Nultolerantie, d.w.z. dat we enkel mogen/kunnen supporteren voor Essevee en niets 'tegen' KVK. Dus: iedereen mooi tussen de lijntjes lopen, iedereen op een rij of per twee en de maat houden of 't zal de kogel wezen...

allez het zal weer plezant worden. I.p.v een leuk avondje zal het weer heel de tijd opletten zijn voor wat je doen en wat je zegt.

inderdaad, da bendeke gefrustreerden, die eens thuis komen en weer naar de vrouw moeten luisteren.  Kunnen het gewoon niet verkroppen dat we ons staan te amuseren en in te leven en dan gaan ze gewoon hun macht misbruiken op ons.  ZIELIG!  Zo heb ik z al zien vrouwen van in de 40 bijna stadion verboden gegeven omdat ze wat me zat te klappen bij een liedje waar et ging over de tegenstander.  Ook het telke male de fans in O niet met de trap naar beneden te laten gaan na de match (en dit terwijl het uitvak al lang leeg is). Ze verduwen ons liever en moeten via de stoelkes naar beneden gaan.  Te belachelijk voor woorden.  Moet er ook bijzeggen, het is veel dreigen en doen ook van die mannen.  En die in kortrijk hoopten gewoon op ambras, zo konden ze nog eens legaal vechten op de koude avond, terwijl ze anders warm een pint binnen konden drinken.  Pfff, voetbal is emotie en beleving en dat verstaan ze aan geen kanten.

Als je dingen afbreekt of begint te kloppen, akkoord, dan kan er niet anders van in te grijpen.

Maar zingen en spandoeken en wat gebaren.  ZEVER!
« Laatst bewerkt op: december 02, 2009, 05:35:05 pm door essevee007 »

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1041 Gepost op: december 03, 2009, 09:56:47 am »
ge moogt gij zingen van whe hate kvk en if i had the wings of a sparrow ..., en fuck of kortrijk enz...
daar gaan ze u op zo een wedstrijd geen stadionverbod voor geven. het zal eer gaan over uitdagende bewegingen en agressief gedrag!! en of er nu 20 spotters zijn of 3 maakt toch geen verschil uit want je word toch heel de wedstrijd gefilmd!! spotters verneuken het voetbal net zoals veel stomme regelmenten van die impotente voetbalbondbaaskes!!

FUCK OFF KVk!!

a en naar degene met de vlag in anderlecht van BOER ZOEKT HOER
we hebben niet lang moeten zoeken

KVK IS DE HOER VAN ESSEVEE!!

Was een kvk supporter die zijn vrijzgezelleavond vierde. Hij was verkleed in boer en had dit spandoek mee. Zal normaal zaterdag opnieuw te zien zijn.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1042 Gepost op: december 03, 2009, 05:42:38 pm »
ge moogt gij zingen van whe hate kvk en if i had the wings of a sparrow ..., en fuck of kortrijk enz...
daar gaan ze u op zo een wedstrijd geen stadionverbod voor geven. het zal eer gaan over uitdagende bewegingen en agressief gedrag!! en of er nu 20 spotters zijn of 3 maakt toch geen verschil uit want je word toch heel de wedstrijd gefilmd!! spotters verneuken het voetbal net zoals veel stomme regelmenten van die impotente voetbalbondbaaskes!!

FUCK OFF KVk!!

a en naar degene met de vlag in anderlecht van BOER ZOEKT HOER
we hebben niet lang moeten zoeken

KVK IS DE HOER VAN ESSEVEE!!

Was een kvk supporter die zijn vrijzgezelleavond vierde. Hij was verkleed in boer en had dit spandoek mee. Zal normaal zaterdag opnieuw te zien zijn.

Zou eigenlijk niet mogen want KVK-supp. zouden via mail ook verwittigd zijn om geen anti-SV dingen te verspreiden.  Dixit ne maat  (kvk-er) van mij

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1043 Gepost op: december 27, 2009, 01:15:29 pm »
misschien naar volgend jaar kijken voor een sfeervak. . .

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1044 Gepost op: december 27, 2009, 01:46:04 pm »
in om het even wel stadion waar je een grote staantribune hebt achter de goal voor de thuissupporters krijg je automatisch een "sfeertribune" . bv in kutrijk , bruhhe, anderlecht , ...

om dan zo artificieel een sfeervak te maken, dat lijkt mij moeilijker, bijvoorbeeld in ons stadion ligt dat moeilijker. eigenlijk was vak T vorig jaar een sfeervak, maar door tal van redenen is een stuk van die supporters nu naar boven geklommen naar vakken R en S .

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1045 Gepost op: december 27, 2009, 02:28:25 pm »
maar misschien dat ze bij de abbo-verkoop bv zeggen dat bv vak R sfeervak word en dat je daar mag gaan als je echt bereid bent te zingen en je ploeg vollop aan te moedigen. Dit zou dan ook voor de verkoop ofzo openbaar gezegd worden...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1046 Gepost op: december 27, 2009, 03:04:04 pm »
maar misschien dat ze bij de abbo-verkoop bv zeggen dat bv vak R sfeervak word en dat je daar mag gaan als je echt bereid bent te zingen en je ploeg vollop aan te moedigen. Dit zou dan ook voor de verkoop ofzo openbaar gezegd worden...

Oh boy.

Ga je dan mensen die w?l in R zitten, maar ni?t zingen er uit halen omdat ze ten onrechte in een sfeervak zitten? En wat doe je met bestaande abonnees in R die daar al lang zitten & het niet zien zitten om 90 minuten voluit te gaan?

Een tribune achter doel cre?ert automatisch een sfeervak. Voorbeeld bij zowat alle ploegen in Belgi?...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1047 Gepost op: december 27, 2009, 05:45:20 pm »
maar misschien dat ze bij de abbo-verkoop bv zeggen dat bv vak R sfeervak word en dat je daar mag gaan als je echt bereid bent te zingen en je ploeg vollop aan te moedigen. Dit zou dan ook voor de verkoop ofzo openbaar gezegd worden...

Oh boy.

Ga je dan mensen die w?l in R zitten, maar ni?t zingen er uit halen omdat ze ten onrechte in een sfeervak zitten? En wat doe je met bestaande abonnees in R die daar al lang zitten & het niet zien zitten om 90 minuten voluit te gaan?

Een tribune achter doel cre?ert automatisch een sfeervak. Voorbeeld bij zowat alle ploegen in Belgi?...
maar dan ligt het aan het bestuur om ervoor te zorgen dat er een tribune komt in de volgende 5 jaar!!
maar idd een vak achter het doel zou goed zijn want dan zullen de meesten wel doorhebben dat het daar te doen is en niet on A of K!! :)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1048 Gepost op: december 28, 2009, 11:29:52 am »
maar misschien dat ze bij de abbo-verkoop bv zeggen dat bv vak R sfeervak word en dat je daar mag gaan als je echt bereid bent te zingen en je ploeg vollop aan te moedigen. Dit zou dan ook voor de verkoop ofzo openbaar gezegd worden...

Oh boy.

Ga je dan mensen die w?l in R zitten, maar ni?t zingen er uit halen omdat ze ten onrechte in een sfeervak zitten? En wat doe je met bestaande abonnees in R die daar al lang zitten & het niet zien zitten om 90 minuten voluit te gaan?

Een tribune achter doel cre?ert automatisch een sfeervak. Voorbeeld bij zowat alle ploegen in Belgi?...
maar dan ligt het aan het bestuur om ervoor te zorgen dat er een tribune komt in de volgende 5 jaar!!
maar idd een vak achter het doel zou goed zijn want dan zullen de meesten wel doorhebben dat het daar te doen is en niet on A of K!! :)


Die komt er vast en zeker en ge zult geen 5 jaar moeten wachten!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1049 Gepost op: december 28, 2009, 11:33:27 am »
tis maar best, want twas weer voor in slaap te vallen gisteren

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1050 Gepost op: december 28, 2009, 12:52:25 pm »
maar misschien dat ze bij de abbo-verkoop bv zeggen dat bv vak R sfeervak word en dat je daar mag gaan als je echt bereid bent te zingen en je ploeg vollop aan te moedigen. Dit zou dan ook voor de verkoop ofzo openbaar gezegd worden...

Oh boy.

Ga je dan mensen die w?l in R zitten, maar ni?t zingen er uit halen omdat ze ten onrechte in een sfeervak zitten? En wat doe je met bestaande abonnees in R die daar al lang zitten & het niet zien zitten om 90 minuten voluit te gaan?

Een tribune achter doel cre?ert automatisch een sfeervak. Voorbeeld bij zowat alle ploegen in Belgi?...
maar dan ligt het aan het bestuur om ervoor te zorgen dat er een tribune komt in de volgende 5 jaar!!
maar idd een vak achter het doel zou goed zijn want dan zullen de meesten wel doorhebben dat het daar te doen is en niet on A of K!! :)


Die komt er vast en zeker en ge zult geen 5 jaar moeten wachten!
kvrees er wel een beetje voor als het regenboogstadion niet als oefenstadion zal gekozen worden voor het wk INDIEN belgie en nederland verkozen worden.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1051 Gepost op: december 28, 2009, 01:16:32 pm »
Sowieso, als er een nieuwe tribune is achter doel zullen vele ambiancemakers naar daar verhuizen. Dat zal spontaan zo zijn.
Nog efkes geduld :)

svzw sup

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1052 Gepost op: december 28, 2009, 04:16:55 pm »
Sowieso, als er een nieuwe tribune is achter doel zullen vele ambiancemakers naar daar verhuizen. Dat zal spontaan zo zijn.
Nog efkes geduld :)

Veel matchen zoals tegen westerlo moeten er wel niet meer komen..
Hopelijk staat het er rapper dan de meesten denken! ;)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1053 Gepost op: december 28, 2009, 06:34:14 pm »
ja de sfeer was weer zielig gisteren. en dat orkest was ook weer niet te doen. wanneer gaan ze die nekeer buiten gooien? tis voor koppijn van te krijgen. >:(

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1054 Gepost op: december 28, 2009, 07:01:34 pm »
Gisteren ook weer nen toffen tegengekomen. Had mijn franse vlag meegenomen en toen berrier scoorde haalde ik ze boven. Plots kwam er een steward naar mij toe om te zeggen dat mijn vlag verboden was. Allez de franse vlag is ook al verboden. Gelukkig is de hoofdsteward er zich meekomen moeien en van hem mocht het.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1055 Gepost op: december 28, 2009, 08:13:03 pm »
de oranje brigade maakt zich dus alweer belachelijk  ;D

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1056 Gepost op: december 28, 2009, 10:49:29 pm »
Q was vroeger het sfeervak bij uitstek, maar door de prijzen te doen opslaan + studentenkortingen die niet van toepassing zijn in de vakken Q en P zijn er veel gasten niet meer komen opdagen of verhuisd, zolang dat je geen echt sfeervak hebt (nt kunstmatig) dan gaat er nooit echt veel sfeer zijn in het Regenboogstadion en daar is het clubbestuur mede verantwoordelijk voor!
Nu zitten er, ik schat maar, een twintigtal roepers in de O, evenveel in Q en misschien iets meer in R? Zo zal het nooit lukken.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1057 Gepost op: december 28, 2009, 11:12:59 pm »
Q was vroeger het sfeervak bij uitstek, maar door de prijzen te doen opslaan + studentenkortingen die niet van toepassing zijn in de vakken Q en P zijn er veel gasten niet meer komen opdagen of verhuisd, zolang dat je geen echt sfeervak hebt (nt kunstmatig) dan gaat er nooit echt veel sfeer zijn in het Regenboogstadion en daar is het clubbestuur mede verantwoordelijk voor!
Nu zitten er, ik schat maar, een twintigtal roepers in de O, evenveel in Q en misschien iets meer in R? Zo zal het nooit lukken.

Nochtans lukt het soms w?l, en af en toe heel goed zelfs. Verklaring?


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1058 Gepost op: december 29, 2009, 03:31:51 pm »
Q was vroeger het sfeervak bij uitstek, maar door de prijzen te doen opslaan + studentenkortingen die niet van toepassing zijn in de vakken Q en P zijn er veel gasten niet meer komen opdagen of verhuisd, zolang dat je geen echt sfeervak hebt (nt kunstmatig) dan gaat er nooit echt veel sfeer zijn in het Regenboogstadion en daar is het clubbestuur mede verantwoordelijk voor!
Nu zitten er, ik schat maar, een twintigtal roepers in de O, evenveel in Q en misschien iets meer in R? Zo zal het nooit lukken.

Nochtans lukt het soms w?l, en af en toe heel goed zelfs. Verklaring?



Het lukt soms wanneer we voorstaan, we goed spelen en misschien eens tegen een topper maar voor de rest lukt het niet.  Tegen Westerlo bv kunnen we toch de eerste helft niet zeggen dat ze geen kansen hebben ze niet goed spelen, maar sfeer nul,nul.  Het is precies of iedereen zit te wachten tot dat we voorstaan en dan kan het eens gebeuren dat de vonk overslaat, dan nog niet altijd.  Als we slecht spelen dan roept er misschien 3 in O en evenveel in Q en/of R, en that's it.  Het is geen groep van 20 of 30 man die gesamelijk blijven zingen, zelfs als het minder gaat.  Maar we staan godverdomme den 5den, en dan nog geen sfeer.  Nogmaals, ik heb geen kritiek op de mannen die er sfeer willen inbrengen, maar het is geen homogene groep, en iedereen mag nu zeggen dat ik een zaag ben of een oude zak, maar vroeger was dit toch anders!


Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1059 Gepost op: december 29, 2009, 04:55:23 pm »
Gisteren ook weer nen toffen tegengekomen. Had mijn franse vlag meegenomen en toen berrier scoorde haalde ik ze boven. Plots kwam er een steward naar mij toe om te zeggen dat mijn vlag verboden was. Allez de franse vlag is ook al verboden. Gelukkig is de hoofdsteward er zich meekomen moeien en van hem mocht het.

Serieus ???
Moa vent toch !  Wa sukkelaars !
Heb n?t ook zo'n vlag gekocht omdat ik dat passend vind, met al onze Fransen...