Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274027 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1060 Gepost op: december 29, 2009, 07:34:36 pm »
Gisteren ook weer nen toffen tegengekomen. Had mijn franse vlag meegenomen en toen berrier scoorde haalde ik ze boven. Plots kwam er een steward naar mij toe om te zeggen dat mijn vlag verboden was. Allez de franse vlag is ook al verboden. Gelukkig is de hoofdsteward er zich meekomen moeien en van hem mocht het.

Serieus ???
Moa vent toch !  Wa sukkelaars !
Heb n?t ook zo'n vlag gekocht omdat ik dat passend vind, met al onze Fransen...

Kalm geert. Je mag die vlag wel meebrengen. Ze mag gewoon niemand hinderen, dus als je die uithaalt bij een doelpunt kan geen enkele steward (hoe groot, hoe stoer, hoe sterk, hoe bleek of hoe weet ik wat) u die afpakken of weigeren van te tonen. Zolang ze niet op een (te) lange stok zit, mag je die meebrengen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1061 Gepost op: december 29, 2009, 10:54:58 pm »
Q was vroeger het sfeervak bij uitstek, maar door de prijzen te doen opslaan + studentenkortingen die niet van toepassing zijn in de vakken Q en P zijn er veel gasten niet meer komen opdagen of verhuisd, zolang dat je geen echt sfeervak hebt (nt kunstmatig) dan gaat er nooit echt veel sfeer zijn in het Regenboogstadion en daar is het clubbestuur mede verantwoordelijk voor!
Nu zitten er, ik schat maar, een twintigtal roepers in de O, evenveel in Q en misschien iets meer in R? Zo zal het nooit lukken.

Nochtans lukt het soms w?l, en af en toe heel goed zelfs. Verklaring?



Het lukt soms wanneer we voorstaan, we goed spelen en misschien eens tegen een topper maar voor de rest lukt het niet.  Tegen Westerlo bv kunnen we toch de eerste helft niet zeggen dat ze geen kansen hebben ze niet goed spelen, maar sfeer nul,nul.  Het is precies of iedereen zit te wachten tot dat we voorstaan en dan kan het eens gebeuren dat de vonk overslaat, dan nog niet altijd.  Als we slecht spelen dan roept er misschien 3 in O en evenveel in Q en/of R, en that's it.  Het is geen groep van 20 of 30 man die gesamelijk blijven zingen, zelfs als het minder gaat.  Maar we staan godverdomme den 5den, en dan nog geen sfeer.  Nogmaals, ik heb geen kritiek op de mannen die er sfeer willen inbrengen, maar het is geen homogene groep, en iedereen mag nu zeggen dat ik een zaag ben of een oude zak, maar vroeger was dit toch anders!


een dikke ?!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1062 Gepost op: december 29, 2009, 11:45:59 pm »
Gisteren ook weer nen toffen tegengekomen. Had mijn franse vlag meegenomen en toen berrier scoorde haalde ik ze boven. Plots kwam er een steward naar mij toe om te zeggen dat mijn vlag verboden was. Allez de franse vlag is ook al verboden. Gelukkig is de hoofdsteward er zich meekomen moeien en van hem mocht het.


Serieus ???
Moa vent toch !  Wa sukkelaars !
Heb n?t ook zo'n vlag gekocht omdat ik dat passend vind, met al onze Fransen...

Kalm geert. Je mag die vlag wel meebrengen. Ze mag gewoon niemand hinderen, dus als je die uithaalt bij een doelpunt kan geen enkele steward (hoe groot, hoe stoer, hoe sterk, hoe bleek of hoe weet ik wat) u die afpakken of weigeren van te tonen. Zolang ze niet op een (te) lange stok zit, mag je die meebrengen.

Zijt ge da zeker ? Ik zou eens navragen bij JDS, want volgens mijn weten is het (volgens de letter welteverstaan) ENKEL toegelaten om clubkleuren te gebruiken in het thuisvak, dit volledig los van mijn eigen mening erover natuurlijk !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1063 Gepost op: december 30, 2009, 11:54:17 am »
Gisteren ook weer nen toffen tegengekomen. Had mijn franse vlag meegenomen en toen berrier scoorde haalde ik ze boven. Plots kwam er een steward naar mij toe om te zeggen dat mijn vlag verboden was. Allez de franse vlag is ook al verboden. Gelukkig is de hoofdsteward er zich meekomen moeien en van hem mocht het.


Serieus ???
Moa vent toch !  Wa sukkelaars !
Heb n?t ook zo'n vlag gekocht omdat ik dat passend vind, met al onze Fransen...

Kalm geert. Je mag die vlag wel meebrengen. Ze mag gewoon niemand hinderen, dus als je die uithaalt bij een doelpunt kan geen enkele steward (hoe groot, hoe stoer, hoe sterk, hoe bleek of hoe weet ik wat) u die afpakken of weigeren van te tonen. Zolang ze niet op een (te) lange stok zit, mag je die meebrengen.

Zijt ge da zeker ? Ik zou eens navragen bij JDS, want volgens mijn weten is het (volgens de letter welteverstaan) ENKEL toegelaten om clubkleuren te gebruiken in het thuisvak, dit volledig los van mijn eigen mening erover natuurlijk !


Dat zou er echt wel over zijn hoor. Maar eigenlijk mogen we daar niet van verschieten met al hun domme regels. Vnv heb ik ze terug mee en ik zal wel zien zeker. ( ze zit niet op stok)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1064 Gepost op: december 30, 2009, 01:19:27 pm »
Normaal enkel vlaggen met clubkleuren..
Maar als je het beetje goed aan boord legt kan je geen problemen krijgen.
Rafa en ik hebben ook al enkele keren vol trots onze Finse vlag laten zien..

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1065 Gepost op: december 30, 2009, 01:22:40 pm »
Kan moeilijk die franse vlag rood - groen kleuren ? :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1066 Gepost op: december 30, 2009, 01:33:58 pm »
Weet ik wel..
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je daar problemen mee hebt gehad..
Nuja, de hoofdsteward heeft het opgelost, dus denk ik dat het eenmalig accidentje zal zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1067 Gepost op: december 30, 2009, 02:26:14 pm »
Weet ik wel..
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je daar problemen mee hebt gehad..
Nuja, de hoofdsteward heeft het opgelost, dus denk ik dat het eenmalig accidentje zal zijn.

Verleden jaar had ik een vlag van Normandie mee (nt op stok) was nooit een probleem, dit jaar zal ik een Deense vlag meebrengen, ik zie niet in wat daar verkeerd aan is (Franse,Deense,Finse,etc )indien wel moet de supportersraad dat maar oplossen.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1068 Gepost op: december 30, 2009, 04:54:48 pm »
Volgens mij wilde die ene steward btw nog nooit gezien in vak t, gewoon letterlijk de regels volgen.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1069 Gepost op: december 30, 2009, 05:57:44 pm »
Gisteren ook weer nen toffen tegengekomen. Had mijn franse vlag meegenomen en toen berrier scoorde haalde ik ze boven. Plots kwam er een steward naar mij toe om te zeggen dat mijn vlag verboden was. Allez de franse vlag is ook al verboden. Gelukkig is de hoofdsteward er zich meekomen moeien en van hem mocht het.

Serieus ???
Moa vent toch !  Wa sukkelaars !
Heb n?t ook zo'n vlag gekocht omdat ik dat passend vind, met al onze Fransen...

Al

Kalm geert. Je mag die vlag wel meebrengen. Ze mag gewoon niemand hinderen, dus als je die uithaalt bij een doelpunt kan geen enkele steward (hoe groot, hoe stoer, hoe sterk, hoe bleek of hoe weet ik wat) u die afpakken of weigeren van te tonen. Zolang ze niet op een (te) lange stok zit, mag je die meebrengen.

Al?, bon.
Zal wel vanavond niet zijn want geblesseerd thuis voor de buis met BelgacomTV

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1070 Gepost op: december 31, 2009, 02:22:52 pm »
Al?, bon.
Zal wel vanavond niet zijn want geblesseerd thuis voor de buis met BelgacomTV

Gisteren ook een Franse vlag in ons vak, geen reactie bij de stewards gezien. :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1071 Gepost op: december 31, 2009, 05:19:14 pm »
Was mijn vlag. Idd tijdens de helft (gisteren)  heeft de hoofdsteward nog komen zeggen dat er geen probleem is met mijn vlag en ze toegelaten is.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1072 Gepost op: januari 02, 2010, 01:29:56 pm »
ale en nu hopen op een engels speler dan kan ik mijn rood - witte vlag van engeland mee nemen naar het voetbal  ;D zou dan ook geen problemen mogen geven he  ;)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1073 Gepost op: januari 02, 2010, 01:59:29 pm »
en de deense vlag voor ernemann  :P

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1074 Gepost op: januari 03, 2010, 12:58:43 pm »
en de deense vlag voor ernemann  :P

Je kan altijd in het witte stuk "ERNEMAN" zetten

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1075 Gepost op: juli 26, 2010, 09:52:56 pm »
Misschien wordt dit item maar eens beter van onder het stof gehaald...

De mot zit duidelijk in, evenals de sfeer van de laatste 10 (?) thuismatchen...

Bedroevend soms...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1076 Gepost op: juli 27, 2010, 12:58:21 am »
tzal wel beteren he tov einde vorig seizoen , nieuw seizoen, nieuwe spelers, nieuwe trainer, nieuwe (en oude) supporters, ...

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1077 Gepost op: augustus 16, 2010, 06:00:07 pm »
tzal wel beteren he tov einde vorig seizoen , nieuw seizoen, nieuwe spelers, nieuwe trainer, nieuwe (en oude) supporters, ...

verbetering was er niet echt tegen kv mechelen. het is veeeel te stil in het stadion.
wat is er gebeurd met onze sfeer? al onze vlaggen? sfeeracties? ...
ik heb heel veel respect voor de colonoboys die al talrijke acties hebben uitgevoerd en met succes! maar nu horen we er toch maar weinig meer van?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1078 Gepost op: augustus 16, 2010, 06:31:14 pm »
tzal wel beteren he tov einde vorig seizoen , nieuw seizoen, nieuwe spelers, nieuwe trainer, nieuwe (en oude) supporters, ...

verbetering was er niet echt tegen kv mechelen. het is veeeel te stil in het stadion.
wat is er gebeurd met onze sfeer? al onze vlaggen? sfeeracties? ...
ik heb heel veel respect voor de colonoboys die al talrijke acties hebben uitgevoerd en met succes! maar nu horen we er toch maar weinig meer van?
ja jongen, c*tstadion he, iedereen zit verspreid. Heb zo het gevoel dat iedereen er zich bij neerlegd dat het niet echt gaat lukken in dees stadion om voor een deftig sfeertje te zorgen. Geef ons een tribune vlak achter doel en ge zult wa zien ;). En nu ook de bouw van het nieuwe stadion (hopelijk) dichterbij komt, steekt het huidige gedrocht nog meer tegen. Excuses voor de woordenschat.
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2010, 06:42:33 pm door boerkens4ever »

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1079 Gepost op: augustus 16, 2010, 07:21:27 pm »
tzal wel beteren he tov einde vorig seizoen , nieuw seizoen, nieuwe spelers, nieuwe trainer, nieuwe (en oude) supporters, ...

verbetering was er niet echt tegen kv mechelen. het is veeeel te stil in het stadion.
wat is er gebeurd met onze sfeer? al onze vlaggen? sfeeracties? ...
ik heb heel veel respect voor de colonoboys die al talrijke acties hebben uitgevoerd en met succes! maar nu horen we er toch maar weinig meer van?
ja jongen, c*tstadion he, iedereen zit verspreid. Heb zo het gevoel dat iedereen er zich bij neerlegd dat het niet echt gaat lukken in dees stadion om voor een deftig sfeertje te zorgen. Geef ons een tribune vlak achter doel en ge zult wa zien ;). En nu ook de bouw van het nieuwe stadion (hopelijk) dichterbij komt, steekt het huidige gedrocht nog meer tegen. Excuses voor de woordenschat.

we zitten inderdaad allemaal te wachten op een nieuw stadion met een echte sfeertribune. en ik ben er van overtuigd dat we met het nieuwe stadion heel wat goede jaren tegoed gaan qua sfeer. maar dat wil toch niet zeggen dat we tot dan geen sfeer meer moeten maken. ok we zitten serieus verspreid.. is daar een oplossing voor? een voorlopige tribune achter het doel? dat zou kunnen helpen.. maar daar is het te laat voor want de abbonnementen zijn al gekocht. iedereen die de ploeg luidkeels wil toesupporteren doe gewoon mee..
want bij momenten gaat het toch heeel luid in het huidige stadion.. hoe verklaar je dit dan?  :)