Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274019 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #220 Gepost op: februari 14, 2007, 11:42:07 pm »
idd !
meer dan waarschijnlijk onze laatste match in de UEFA beker voor een h??l lange periode :(
nog 1 keer genieten dus.
Jammer dat Owen nie meedoet :( stel u voor ... Michael Owen op 5 meter van u :o

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #221 Gepost op: februari 15, 2007, 09:48:22 am »
idd !
meer dan waarschijnlijk onze laatste match in de UEFA beker voor een h??l lange periode :(
nog 1 keer genieten dus.
Jammer dat Owen nie meedoet :( stel u voor ... Michael Owen op 5 meter van u :o

'T wordt onze laatste match in Europa deze week, volgende week is er nog enen.  Maar ge zult wel bedoelen de laatsten thuismatch ?.

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #222 Gepost op: februari 15, 2007, 06:12:36 pm »
Mannen, we gaan der ne serieuze lap op geven ? vnv!
Ik zit achter doel, blijven gaan!

Offline minne the best

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Komaan Essevee
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #223 Gepost op: februari 15, 2007, 06:46:00 pm »
Kziet al heel zitten de sfeer tegen Newcastle  ::) goow colono Boys:) WHII
ZINGE SPRINGE !!!
« Laatst bewerkt op: februari 15, 2007, 06:49:21 pm door minne the best »

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #224 Gepost op: februari 27, 2007, 06:41:50 pm »
Vond het jammer dat de colono boys zondag hun Ultra mentaliteit niet toonden. Ik zaag nu zeker niet op de CB, de andere moeten ook mee ?. Ze hebben al h??l veel sfeer gemaakt dit seizoen, het sfeergehalte serieus doen stijgen. Toonden zich nu zondag weer zeer positief met hun " Bedankt voor de UEFA" spandoek. Veel resepct dus voor de CB. Maar Ultra's blijven gaan ?, ook als het een zondag avond match is!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #225 Gepost op: februari 27, 2007, 06:56:57 pm »
we zullen op onze site een handleiding zetten voor ultras. Da ze weten wa dat inhoud :) :) :) !
Maar idd 90min zingen hoord daarbij, en de liedjes langer zingen hoord daar ook bij. ??n en hetzelfde liedje 10min lang zingen zou echt ne keer zalig zijn!!! Nog maar ??n keer gelukt ak mij goed herinner.
essevee till i die!!!

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #226 Gepost op: februari 27, 2007, 06:57:35 pm »
waar blijft de site voorzitter  :P

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #227 Gepost op: februari 27, 2007, 07:35:59 pm »
we zullen op onze site een handleiding zetten voor ultras. Da ze weten wa dat inhoud :) :) :) !
Maar idd 90min zingen hoord daarbij, en de liedjes langer zingen hoord daar ook bij. ??n en hetzelfde liedje 10min lang zingen zou echt ne keer zalig zijn!!! Nog maar ??n keer gelukt ak mij goed herinner.

wnr en welk?

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #228 Gepost op: februari 27, 2007, 08:42:00 pm »
Tegen moeskroen , jalalalalala comon essevee ....

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #229 Gepost op: februari 28, 2007, 05:37:49 pm »
waar blijft de site voorzitter  :P

we zijn der mee bezig ma tzal nog nie voor sebiet zijn!!!
essevee till i die!!!

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #230 Gepost op: februari 28, 2007, 09:52:36 pm »
Velen zien het nu al zitten... Maar zijn de eersten die gaan stil vallen ;D... IK GA NI PLOOIEN :D
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #231 Gepost op: maart 01, 2007, 09:07:14 pm »
en al weer een stadionverbod drbij van bij de match tegen Gent, iemand die nen 'piraat' (of iets in dienen aard heeft aangestoken) en naar voor heeft gesmeten... totaal niet erg want smijt hem zelf nog naar voor in het neutrale vak maar steward had duidelijk gezien wie het was... :(

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #232 Gepost op: maart 01, 2007, 09:34:55 pm »
en al weer een stadionverbod drbij van bij de match tegen Gent, iemand die nen 'piraat' (of iets in dienen aard heeft aangestoken) en naar voor heeft gesmeten... totaal niet erg want smijt hem zelf nog naar voor in het neutrale vak maar steward had duidelijk gezien wie het was... :(
man wrm doen ze da toch ??? :o

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #233 Gepost op: maart 01, 2007, 09:47:38 pm »
Ook bij suppsclub De Vlas is het de laatste tijd al een paar keer prijs geweest... en dit telkenmale voor pietluttigheden.

Maar ja, ze moeten er de "hooligans" uithalen h?! Yeah right...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #234 Gepost op: maart 01, 2007, 09:55:57 pm »
en al weer een stadionverbod drbij van bij de match tegen Gent, iemand die nen 'piraat' (of iets in dienen aard heeft aangestoken) en naar voor heeft gesmeten... totaal niet erg want smijt hem zelf nog naar voor in het neutrale vak maar steward had duidelijk gezien wie het was... :(
Die 'piraate' is wel beneden op de piste terechtgekomen op nog gene halve meter van ne steward ,gene zever ik sta in de T en kheb het zien en horen gebeuren.Twas geen al te slimme actie vind ik.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #235 Gepost op: maart 01, 2007, 10:51:40 pm »
ik heb ze horen ontploffen en wist dat ze ergens uit vak P kwam. als je zo'n dingen uitsteekt loop je het risico om stadionverbod en zo te krijgen h?...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #236 Gepost op: maart 01, 2007, 11:46:56 pm »
Bij Antwerp gisteren trouwens ook 20 tal stadionverboden voor bekogelen van Standard supporters na de match.

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #237 Gepost op: maart 02, 2007, 05:44:34 pm »
en al weer een stadionverbod drbij van bij de match tegen Gent, iemand die nen 'piraat' (of iets in dienen aard heeft aangestoken) en naar voor heeft gesmeten... totaal niet erg want smijt hem zelf nog naar voor in het neutrale vak maar steward had duidelijk gezien wie het was... :(
Die 'piraate' is wel beneden op de piste terechtgekomen op nog gene halve meter van ne steward ,gene zever ik sta in de T en kheb het zien en horen gebeuren.Twas geen al te slimme actie vind ik.

Had beter op zen kop geweest :?)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #238 Gepost op: maart 02, 2007, 05:50:10 pm »
pffff, flauw, ik heb ook piraat aangestoken toen het SVZW - newcastle was, onder mijn stoeltje zelf, niemand die daarom gezaagd had en dat was dichter dan nen halve meter!!!
wat zijn wij watjes in vergelijking met onze buurlanden!!!

fox

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #239 Gepost op: maart 02, 2007, 05:59:15 pm »
pffff, flauw, ik heb ook piraat aangestoken toen het SVZW - newcastle was, onder mijn stoeltje zelf, niemand die daarom gezaagd had en dat was dichter dan nen halve meter!!!
wat zijn wij watjes in vergelijking met onze buurlanden!!!

Niet dat ik het gevaarlijk vind of zo, maar wa heb je daar eigenlijk aan?  Je weet dat je een stadionverbod aan je broek hebt als je gepakt wordt en toch doe je het.  Ik zie er echt het nut niet van in.  Sfeerbevorderend is dat niet en het kan er enkel voor zorgen dat je enkele maanden je ploeg niet meer mag aanmoedigen.