Auteur Topic: Profvoetballer van het jaar  (gelezen 7263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Profvoetballer van het jaar
« Gepost op: mei 18, 2009, 12:08:22 am »
Wat een slechte show was dat nu weer. Ondertiteling helemaal te traag en uiterst povere en soms verkeerde vertaling. Regie trok op ballen.

Inhoud was even ridicuul. Doelmannen : Volders, Copa en Proto. Waar is Sammy ???
Trainer van het jaar : Trainers van topclubs . Begrijp dit niet goed. De teamprestatie bepaalt de kwaliteit van de trainer ? Volgens mij hadden een Ceulemans en Dury ipv Boloni en Jacobs mogen staan.

Mbokani niet aanwezig, hoewel genomineerd. Zal vooraf geweten hebben zeker dat'm nie won :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Crudo

  • Gast
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2009, 01:27:28 am »
Proto  ;D  ;D hoe hard is die toch gehyped

Nuja, voor mij geen enkel probleem dat Sammy daar niet tussen staat, anders waren we hem bijna zeker kwijt. hopelijk kunnen we die parel toch zo lang mogelijk bij ons houden  :)


Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2009, 07:33:20 am »
Proto  ;D  ;D hoe hard is die toch gehyped

Nuja, voor mij geen enkel probleem dat Sammy daar niet tussen staat, anders waren we hem bijna zeker kwijt. hopelijk kunnen we die parel toch zo lang mogelijk bij ons houden  :)



100x liever Sammy in mijn doel dan Proto.
En echt belachelijk dat Dury niet in de top 3 zit van beste trainers.

Voor mij is een goede trainer iemand die beter doet met z'n team dan je kan verwachten.
Als er nu ??n trainer dat gedaan heeft dit seizoen, dan is het wel Dury...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2009, 08:46:54 am »
Proto  ;D  ;D hoe hard is die toch gehyped

Nuja, voor mij geen enkel probleem dat Sammy daar niet tussen staat, anders waren we hem bijna zeker kwijt. hopelijk kunnen we die parel toch zo lang mogelijk bij ons houden  :)



100x liever Sammy in mijn doel dan Proto.
En echt belachelijk dat Dury niet in de top 3 zit van beste trainers.

Voor mij is een goede trainer iemand die beter doet met z'n team dan je kan verwachten.
Als er nu ??n trainer dat gedaan heeft dit seizoen, dan is het wel Dury...
... en dat Boloni de trofee gewonnen heeft voor beste trainer, is al helemaal niet te begrijpen?!!? Die kreeg toch gewoon de kampioenenploeg van Preud'homme cado? Of zie ik het verkeerd?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #4 Gepost op: mei 18, 2009, 09:48:00 am »
Toch wel effe gelachen toen Dury met afgestreken gezicht de trofee voor beste scheidsrechter kwam uitreiken.
Voorts onbegrijpelijk dat Proto verkozen wordt boven Sammy. Maar goed het zijn de profvoetballers zelf die kiezen...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #5 Gepost op: mei 18, 2009, 10:02:46 am »
even ridicuul als het songfestival.
met als toppunt van misbruik van publieke middelen: exambtenaar die zultequois gewijs weer reklam mag maken....evenals FJ die klaarkomt bij een lucky goal van 2 spelers -die het belgisch voetbal niets bijbrengen- ?n dit pers? moet delen op een publieke zender.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #6 Gepost op: mei 18, 2009, 10:04:47 am »
Tis simpel: als je een keer kan opvallen, dan heb je heel het seizoen meer gedaan dan wanneer je constant op niveau bent.

Proto z'n kopbalgoal heeft zijn nominatie bepaald, Volders' zijn penalty safe's in het begin van de competitie was zijn ticket.

En trainer van het seizoen? Ik zou eens willen weten of Jacobs en B?l?ni met Zulte Waregem 5de zouden eindigen ?n 4 topploegen zouden kunnen vernederen! Ik vrees van niet.


Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #7 Gepost op: mei 18, 2009, 10:18:09 am »
Irritante show maar de mannen van 'zonde van de zendtijd' waren weer hilarisch  ;D

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #8 Gepost op: mei 18, 2009, 10:53:39 am »
Indeed dury hoorde ZEKER thuis in dit lijstje, we eindigen met slechts vier punten minder dan Club en Gent en Gent heeft dan nog een groter budget en heeft onze topschutter komen halen en nog een resem andere dure aankopen gedaan tijdens de winterstop!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #9 Gepost op: mei 18, 2009, 12:10:10 pm »
Top 3 van beste trainers:

1.F.Dury
2.D. Van Wijk
3.A.Cartier

Haalden alle drie veel meer punten dan verwacht.

Jacobs verdient ook een pluim, aangezien het op Anderlecht altijd moeilijk werken is.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #10 Gepost op: mei 18, 2009, 02:19:34 pm »
Verder vond ik een belachelijk doelpunt van het jaar. Ongelofelijk. Van de mooiste 10 zaten er 2 tussen van ons die magistraal waren en dan wordt een ordinaire kopbalgoal verkozen. Hoe dom.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #11 Gepost op: mei 18, 2009, 04:57:28 pm »
Ik denk dat men bedoelt: "welk doelpunt was uniek" of "welk doelpunt ga je het langst onthouden"?

Overigens was het 2e doelpunt van Roelandts zaterdag zowel qua voorzet als afwerking een werkelijk pareltje!

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #12 Gepost op: mei 18, 2009, 05:05:03 pm »
Denk ik ook, het is tenslotte "Doelpunt van het jaar" en niet "Mooiste doelpunt van het jaar".

Het is in ieder geval een doelpunt dat in het collectief geheugen gebleven is van veel supporters, het is het doelpunt dat iedereen van dit seizoen onthouden heeft en daarom een terechte winnaar.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #13 Gepost op: mei 18, 2009, 05:06:55 pm »
Ik vond het maar een belachelijk showtje. Vooral de genomineerden bij trainer vh jaar en doelman vh jaar stonden me echt niet aan. Er kan toch minstens een Dury en/of een Sammy bij, ma bon.

En was er trouwens geen 12de man trofee?  ???

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #14 Gepost op: mei 18, 2009, 05:40:34 pm »
Veel te onzorgvuldig gemaakt, dat ze dan ng 1 weekje wachten met alles zodanig ze het DEFTIG kunnen voorbereiden, en niet aanwezig (willen) zijn is meteen een andere kandidaat, alsje het zelf al niet nodig vind van te komen...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #15 Gepost op: mei 18, 2009, 06:21:35 pm »
niets van gezien, interesseert mij nauwelijk , maja zo heeft de vrt ook een voetbalgala, vtm heeft de gouden schoen.

de vraag is inderdaad waarom proto 3e werd bij de keepers , misschien omdat hij met beerschot zo goed als het ganse seizoen op een gevarenplaats gestaan heeft ?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #16 Gepost op: mei 18, 2009, 06:22:57 pm »
armoe troef, na de verkiezing van de doelman vlug verzet naar andere post.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #17 Gepost op: mei 18, 2009, 06:28:48 pm »
maak je nie druk over zuk een annozel programma :D

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #18 Gepost op: mei 18, 2009, 10:33:48 pm »
Denk ik ook, het is tenslotte "Doelpunt van het jaar" en niet "Mooiste doelpunt van het jaar".

Het is in ieder geval een doelpunt dat in het collectief geheugen gebleven is van veel supporters, het is het doelpunt dat iedereen van dit seizoen onthouden heeft en daarom een terechte winnaar.

idd. Je moet ook de volledige context zien e. De keeper die met het hoofd scoort in blessure tijd en zo nog zorgt voor een verhoopte draw! Is nog net iets meer dan een mooie goal op een match daje wint met droge 4-0, ook al kan dat laatste een hele schone goal geweest zijn.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Profvoetballer van het jaar
« Reactie #19 Gepost op: mei 19, 2009, 07:59:25 pm »
Top 3 van beste trainers:

1.F.Dury
2.D. Van Wijk
3.A.Cartier

Haalden alle drie veel meer punten dan verwacht.

Jacobs verdient ook een pluim, aangezien het op Anderlecht altijd moeilijk werken is.
Kvin Antheunis daar ook wel in passen. Zorgde met GBA toch wel voor beterschap, en bewees in het verleden al zijn kunnen