Auteur Topic: Over RE Moeskroen  (gelezen 88104 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #40 Gepost op: augustus 08, 2014, 03:35:07 pm »
genieten vant succes, volledig akkoord! maar ik kan nog meer genieten van europese verplaatsingen met redelijke afstand. zodat je tenminste van die successupporters vanaf bent. net als ik in 2de klasse kan genieten van een match zonder al die toeristen, zonder al die extreme veiligheid/spotter-toestanden, zonder bezoekende supporters in uw eigen tribune, etc...
ik krijg een hekel van die mensen die in de tribune zitten en nauwelijks hun mond open doen of tis om te zagen/janken/fretten alst slecht gaat, of als den essevee ne keer scoort om vol euforie recht te springen en een minuut later terug gelijk nen dode vuilzak weer neer te vallen en weer stil te zijn!
liever sfeer met 1500-2000man, dan geen sfeer met 10000 man!

Hoeveel sfeermakers zitten er bij anderlecht of brugge? Nauwelijks 10% maakt actief sfeer gemiddeld gezien, en de rest veert even op bij een doelpunt. En soms moet ge de scheids danken dat ie sommigen in beweging krijgt. Dan denk ik dat essevee nog van de luidruchtigste supporters heeft, wat nog beter tot uiting zal komen na de nieuwbouw.  Wanneer het niet loopt op het veld, mogen er wel wat meer achter de ploeg staan net wanneer de spelers ons het meest nodig hebben.


Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #41 Gepost op: augustus 08, 2014, 04:50:34 pm »
Hoeveel sfeermakers zitten er bij anderlecht of brugge? Nauwelijks 10% maakt actief sfeer gemiddeld gezien, en de rest veert even op bij een doelpunt. En soms moet ge de scheids danken dat ie sommigen in beweging krijgt. Dan denk ik dat essevee nog van de luidruchtigste supporters heeft, wat nog beter tot uiting zal komen na de nieuwbouw.  Wanneer het niet loopt op het veld, mogen er wel wat meer achter de ploeg staan net wanneer de spelers ons het meest nodig hebben.

Feit is gewoon dat we eigenlijk altijd een kritisch publiek hebben gehad voor zover ik mij kan herinneren

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #42 Gepost op: augustus 08, 2014, 04:54:39 pm »
Feit is gewoon dat we eigenlijk altijd een kritisch publiek hebben gehad voor zover ik mij kan herinneren

Waar is den tijd in het eerste jaar in tweede klas waar de mannen van de Q met hun zakdoek stonden te zwaaien onder de leuze "En we zwaaien met zijn allen naar Dury"; "Dury Buiten! Dury Buiten!" Of hoe de tijden soms kunnen veranderen. ;) 

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #43 Gepost op: augustus 08, 2014, 05:23:50 pm »
Waar is den tijd in het eerste jaar in tweede klas waar de mannen van de Q met hun zakdoek stonden te zwaaien onder de leuze "En we zwaaien met zijn allen naar Dury"; "Dury Buiten! Dury Buiten!" Of hoe de tijden soms kunnen veranderen. ;)

Toen kende ik Zulte-Waregem nog niet, dus voor mezelf klinkt dit h??l raar en onwaarschijnlijk.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #44 Gepost op: augustus 08, 2014, 10:04:42 pm »
Waar is den tijd in het eerste jaar in tweede klas waar de mannen van de Q met hun zakdoek stonden te zwaaien onder de leuze "En we zwaaien met zijn allen naar Dury"; "Dury Buiten! Dury Buiten!" Of hoe de tijden soms kunnen veranderen. ;) 
Das den tijd dat diejen meneer zijn middelvingers nie kon thuis houden! Tblijft misschien nen arrogante zak, tis wel nen redelijken krak in zijn vak.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #45 Gepost op: augustus 09, 2014, 12:08:50 am »
die middelvinger is er inderdaad geweest , en een voorval waar nog eens naar verwezen wordt, maar ik zou zelfs zegen dat het ne "goeien" krak is ipv ne redelijken.


de "dury buiten" wordt trouwens nog af en toe eens ludiek geroepen in vak Q :)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #46 Gepost op: augustus 09, 2014, 01:13:55 pm »
die middelvinger is er inderdaad geweest , en een voorval waar nog eens naar verwezen wordt, maar ik zou zelfs zegen dat het ne "goeien" krak is ipv ne redelijken.


de "dury buiten" wordt trouwens nog af en toe eens ludiek geroepen in vak Q :)
heeft op hoog niveau nog niks bewezen, dus hou ik het bij redelijk. maakt ook van tijd nog wel eens fouten, dus niet te zot doen eh ;-)

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #47 Gepost op: augustus 09, 2014, 01:22:18 pm »
heeft op hoog niveau nog niks bewezen, dus hou ik het bij redelijk. maakt ook van tijd nog wel eens fouten, dus niet te zot doen eh ;-)

Dury nog niets bewezen?  ::) Of wat bedoel je?
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #48 Gepost op: augustus 09, 2014, 01:24:23 pm »
heeft op hoog niveau nog niks bewezen, dus hou ik het bij redelijk. maakt ook van tijd nog wel eens fouten, dus niet te zot doen eh ;-)

jaman  :D kom zeg denk de volgende keer voor ge iets post  ::)

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #49 Gepost op: augustus 09, 2014, 05:37:06 pm »
Ik denk dat iedereen moet toegeven dat Dury 2.0 stukken beter is dan Dury 1.0. Maar we wijken af. Wat betreft de naam mag het van mij gerust Essevee worden. Indien niet dan gewoon SV Zulte Waregem. Het beste compromis.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #50 Gepost op: augustus 10, 2014, 02:38:07 pm »
sommigen weigeren halsstarrig dury te erkennen als een goede trainer ook en vooral wegens zijn "banden"   met zulte met wn  ,  ja in gent is hij niet geslaagd  , ja hij is nog nooit kampioen van belgie geweest in eerste klasse, maar toch al mooie resultaten in de competitie, bekerwinst, europees met ons,   dus met ons budget en onze spelers en onze mogelijkheden doet hij het  MEER  dan goed .

en ja een trainer moet al eens streng zijn, of heeft al eens conflicten met ontevreden spelers, en moet een aantal spelers telkens ontgoochelen.

dat hij ook al tal van erkenningen of trofe?n gekregen heeft van kenners of collega's lachen ze zelfs soms weg of negeren ze .

ik heb nog altijd geen valabele vervanger gezien of gehoord :)

maar we raken off-topic zo weer.

on-topic : gezien hoe weinig moeskroen supporters er mee waren in lierse  ??? ? niet echt dicht bij de deur maar toch redelijk zielig ... al waren ze vroeger in eerste klasse ook al niet met de grootste supportersaantallen op verplaatsing.
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2014, 02:40:29 pm door svzw81 »

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #51 Gepost op: augustus 11, 2014, 12:21:40 am »
Het verschil tussen een goeie en een redelijke trainer zit em op het vlak van Europees niveau! De trainertje van munchen, dortmund, chelsea, real, atletico etc... zijn voor mij goeie trainers. Dury komt nog niet aan hun hielen en is dus maar redelijk. Voor belgie is em wel goed, en van waar em komt interesseert me geen reet!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #52 Gepost op: augustus 11, 2014, 12:47:03 pm »
met een budget  x 5 of x 10 of x 20 zou dury het in Europa waarschijnlijk ook beter doen hoor :)


soit volgende thuiswedstrijd tegen "Moeskroen" , misschien gaan ze dan wel eens 100 man meehebben op verplaatsing ;) ?

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #53 Gepost op: augustus 11, 2014, 02:27:00 pm »
waarom kwam man united dan niet achter onzen ferguson als em toch echt een goeie toptrainer is?

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #54 Gepost op: augustus 11, 2014, 02:28:03 pm »
aja btw, man united is maar een voorbeeld eh! kon ook chelsea, bar?a of eender welke andere topper geweest zijn.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #55 Gepost op: augustus 11, 2014, 02:28:34 pm »
waarom kwam man united dan niet achter onzen ferguson als em toch echt een goeie toptrainer is?

Dat is toch wel een hele domme vergelijking? Niemand van de betere clubs in Europa komt een trainer uit de Belgische competitie halen. Laat staan dat Manchester hun legende laat opvolgen door een nobele onbekende uit Belgi?. Want dat is Dury wel voor de Engelsen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #56 Gepost op: augustus 11, 2014, 05:44:21 pm »
Als Dury zijn kans had gekregen in Lille... Ligue 1 is al een veel betere opstap naar het hogere Europese niveau.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #57 Gepost op: augustus 12, 2014, 08:00:10 am »
Als, als, als...
Als der vorige week nen arabier mee mij een miljardencontract afsloot, was kik nui oek smoorrijke, maar kbenne nog altijd maar nen simpele werkmens!
Als, als, als...
Als essevee een budget had van het 10voudige speelden we misschien los kampioen, maar tis nui azo niet!

leer ter mee leven damme klein zijn, en dat diejen "groeien" trainer dus ook ne redelijken blijft zolang em bij oes blijft!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #58 Gepost op: augustus 12, 2014, 10:42:30 am »
Als, als, als...
Als der vorige week nen arabier mee mij een miljardencontract afsloot, was kik nui oek smoorrijke, maar kbenne nog altijd maar nen simpele werkmens!
Als, als, als...
Als essevee een budget had van het 10voudige speelden we misschien los kampioen, maar tis nui azo niet!

leer ter mee leven damme klein zijn, en dat diejen "groeien" trainer dus ook ne redelijken blijft zolang em bij oes blijft!

klein met veel charmes en toch potentieel.

Offline rieno

  • Leden
  • Berichten: 68
Re: Over Royal Mouscron-P?ruwelz
« Reactie #59 Gepost op: augustus 12, 2014, 07:46:29 pm »
Dat is toch wel een hele domme vergelijking? Niemand van de betere clubs in Europa komt een trainer uit de Belgische competitie halen. Laat staan dat Manchester hun legende laat opvolgen door een nobele onbekende uit Belgi?. Want dat is Dury wel voor de Engelsen.

Man U ging Ferguson ook halen bij Aberdeen ;). Dus een erg domme vergelijking vind ik dat niet want volgens sommigen hier is fd superieur, welja als hij dat echt is zullen ze hem wel komen halen en dat hij zelfs niet bij Lille de voorkeur kreeg wil ook wat zeggen.
« Laatst bewerkt op: augustus 12, 2014, 07:48:44 pm door rieno »