Auteur Topic: Oefenprogramma  (gelezen 8512 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Oefenprogramma
« Reactie #20 Gepost op: mei 31, 2011, 11:43:44 am »
Ik vind ook dat de eerste training weer op zaterdag moet. Altijd veel volk, toffe sfeer,...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Oefenprogramma
« Reactie #21 Gepost op: mei 31, 2011, 12:10:25 pm »
Het zou idd beter zijn als het op een zaterdag is.
Middelbare scholen hebben op 22juni wss nog examens.
Sommige universiteiten en hoge scholen ook.
Dan is er nog de werkende mens.

Veel volk zal er niet zijn, tenzij iedereen cong? vraagt :)

Ik dacht wel dat er vroeger ook al eens een training was op een woensdag maar die startte dan om 17u ofzo. Tenzij ik mij vergis.

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re:Oefenprogramma
« Reactie #22 Gepost op: mei 31, 2011, 01:28:36 pm »
ik heb de vrijdag nog een examen heb 3dagen en een halve tijd om het in te studeren dus ik zal wel even gaan kijken :p

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:Oefenprogramma
« Reactie #23 Gepost op: mei 31, 2011, 08:40:32 pm »
Er was altijd veel volk op zaterdag, opt gemak de groep wat spotten, pintje drinken... Dat zal er dus niet meer inzitten.

Ook elk jaar genoten van de 1e training, met een gezellig pintje erbij (en zelfs de vrouw en kids gingen mee). Ze zullen het dit jaar zonder ons moeten doen, als er niet aan de werkende mens wordt gedacht :(
-SVZW Forever-

Offline Arne

  • Leden
  • Berichten: 27
Re:Oefenprogramma
« Reactie #24 Gepost op: mei 31, 2011, 09:11:10 pm »
De grote lijnen van het oefenprogramma (dus ook de eerste training) staan al enkele weken vast.

In dat programma is ook rekening gehouden met de uitgebreide medische tests die elke speler moet ondergaan.

Onlangs is omwille van de succesrijke openingstrainingen van de voorgaande jaren overwogen om de datum van de eerste training nog aan te passen, maar om praktische redenen (medische tests die al vaststonden, vakantie van de spelers,...) is besloten dit niet meer te wijzigen.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:Oefenprogramma
« Reactie #25 Gepost op: mei 31, 2011, 10:40:37 pm »
De grote lijnen van het oefenprogramma (dus ook de eerste training) staan al enkele weken vast.

In dat programma is ook rekening gehouden met de uitgebreide medische tests die elke speler moet ondergaan.

Onlangs is omwille van de succesrijke openingstrainingen van de voorgaande jaren overwogen om de datum van de eerste training nog aan te passen, maar om praktische redenen (medische tests die al vaststonden, vakantie van de spelers,...) is besloten dit niet meer te wijzigen.


 :(   :(    :(    :(
-SVZW Forever-

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re:Oefenprogramma
« Reactie #26 Gepost op: juni 01, 2011, 10:58:05 am »
Laatste examen heb ik op woensdag 21 juni, dus zal ook niet aanwezig kunnen zijn. Het zal maar een dooie boel zijn.
SV TILL I DIE

Offline phd

  • Leden
  • Berichten: 88
Re:Oefenprogramma
« Reactie #27 Gepost op: juni 01, 2011, 11:11:52 am »
Onlangs is omwille van de succesrijke openingstrainingen van de voorgaande jaren overwogen om de datum van de eerste training nog aan te passen, maar om praktische redenen (medische tests die al vaststonden, vakantie van de spelers,...) is besloten dit niet meer te wijzigen.

En was het dan zo moeilijk om hiermee rekening te houden? Veel moet die 'eerste training' niet om het lijf hebben, h?. Wat loslopen, balletjes trappen en voor de supporters vooral nieuwe gezichten spotten. Dat het niet past in het opgestelde schema vind ik maar een flauw excuus.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re:Oefenprogramma
« Reactie #28 Gepost op: juni 01, 2011, 11:22:41 am »
Gewoon de 2e training gaan he jongens! Hier met dat Bengaals vuur!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Oefenprogramma
« Reactie #29 Gepost op: juni 01, 2011, 01:39:26 pm »
We vinden er wel iets op !
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:Oefenprogramma
« Reactie #30 Gepost op: juni 03, 2011, 09:58:41 am »
Jammer , ga er niet kunnen bij zijn op de fandag en de galawedstrijd tegen Olympiakos.

Ik zit de dag van de wedstrijd tegen Olympiakos in Piraeus, dus misschien kan ik de wedstrijd daar volgen :)


Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Oefenprogramma
« Reactie #31 Gepost op: juni 04, 2011, 12:46:29 pm »
Ik zit de dag van de wedstrijd tegen Olympiakos in Piraeus, dus misschien kan ik de wedstrijd daar volgen :)

Nice! ;D
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:Oefenprogramma
« Reactie #32 Gepost op: juni 06, 2011, 08:51:59 am »
Jammer , ga er niet kunnen bij zijn op de fandag en de galawedstrijd tegen Olympiakos.

Ik zit de dag van de wedstrijd tegen Olympiakos in Piraeus, dus misschien kan ik de wedstrijd daar volgen :)


een baaike van Essevee aandoen en goeie sprintschoentjes voor rap te kunnen weglopen  :)

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: Oefenprogramma
« Reactie #33 Gepost op: juni 13, 2011, 09:07:20 pm »
op de site staat trouwens dat er tegen olympiacos gespeeld wordt, terwijl daarnaast het logo van olympiakos te zien is

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Oefenprogramma
« Reactie #34 Gepost op: juni 13, 2011, 11:09:05 pm »
op de site staat trouwens dat er tegen olympiacos gespeeld wordt, terwijl daarnaast het logo van olympiakos te zien is

???

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Oefenprogramma
« Reactie #35 Gepost op: juni 13, 2011, 11:12:11 pm »
Een Griekse 'k' is een Latijnse 'c' ;-)