Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610700 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #400 Gepost op: september 03, 2015, 11:02:49 pm »
Tijdens de vergadering werd door onze CEO gezegd dat er enkele details aan de plannen nog werden aangepast en deze nog moesten goedgekeurd worden door BIZ en dat ze dan rond de tafel zouden zitten met Willy Naessens, ivm die aanpassingen. Verder zei hij ook dat de start rond oktober zou zijn en de werken waarschijnlijk zouden duren tot de play-offs.

En wat dan met fase 3 wordt die dan ook zoveel uitgesteld?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #401 Gepost op: september 03, 2015, 11:25:35 pm »
En wat dan met fase 3 wordt die dan ook zoveel uitgesteld?
Daar is niet over uitgeweken. Denk trouwens dat tribune 2 de hoofdzorg is, dit moment.
Nuja, 't is bouw h?. Die dingen starten nooit op tijd en worden nooit op tijd afgewerkt...
No pain, no gain.

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #402 Gepost op: september 04, 2015, 07:57:47 am »
Men zou blijkbaar al bezig zijn met het gieten van de betonelementen

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #403 Gepost op: september 05, 2015, 03:56:59 pm »
Eind september, begin oktober beginnen ze aan de tribune. Moet klaar zijn voor de play-offs.

De volgende fase (kan vijvers) zal nog niet voor de nabije toekomst zijn.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline uitroepteken

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #404 Gepost op: september 05, 2015, 04:21:35 pm »
En de bowling dan? Die kwam toch in tribune 3 en de deal met Valcke was toch rond?

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.042
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #405 Gepost op: september 05, 2015, 08:15:55 pm »
En de bowling dan? Die kwam toch in tribune 3 en de deal met Valcke was toch rond?
wordt een buitenbowling...

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #406 Gepost op: september 06, 2015, 01:47:20 pm »
Zou toch graag hebben dat ze niet te lang wachten met de tribune kant vijvers. Vormt dan een mooi geheel met de 2 doeltribunes. De hoofdtribune is een ander geval. Mag voor mijn part nog efkes wachten (indien noodzakelijk natuurlijk).

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #407 Gepost op: september 06, 2015, 02:19:29 pm »
wordt een buitenbowling...
if so... Spijtig... En ja tribune kant vijvers daar verwacht ik niet direct iets van, duidelijk dat het nu al scharten was om budget te vinden voor overkant.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #408 Gepost op: september 06, 2015, 03:00:22 pm »
Eind september, begin oktober beginnen ze aan de tribune. Moet klaar zijn voor de play-offs.

De volgende fase (kan vijvers) zal nog niet voor de nabije toekomst zijn.

Is bij mijn weten niet vermeld geweest op de Algemene Vergadering. Uit welke bron hebt u dit vernomen?
No pain, no gain.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.042
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #409 Gepost op: september 06, 2015, 05:43:39 pm »
Is bij mijn weten niet vermeld geweest op de Algemene Vergadering. Uit welke bron hebt u dit vernomen?
waarschijnlijk van een vriend van een ver familielid van de ploegveranwoordelijke van een jeugdploeg.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #410 Gepost op: september 06, 2015, 11:20:24 pm »
if so... Spijtig... En ja tribune kant vijvers daar verwacht ik niet direct iets van, duidelijk dat het nu al scharten was om budget te vinden voor overkant.
Scharten was het niet...
Wel duidelijk dat de volgende fases afhangen van de verkoop van de gronden.
Komt da in orde dan zullen ze er wel aan verder werken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #411 Gepost op: september 07, 2015, 09:54:18 am »
Scharten was het niet...
Wel duidelijk dat de volgende fases afhangen van de verkoop van de gronden.
Komt da in orde dan zullen ze er wel aan verder werken.
Voor mij is dat de beste oplossing, ik ben geen fan van ons bestuur, maar dit doen ze volgens mij goed.  Het is nu zeker dat de nieuwe x er gaat staan, dat op zich is al mooi, staan op dat vlak verder dan veel andere vergelijkbare clubs. 
Waregem heeft ook nood aan een hotel, want dat is hier pover gesteld,dus een grote kans dat uw hotel toch vaak vol zit m.a.w.  er moeten genoeg gegadigden zijn voor die gronden,ik weet niet of die gronden duur zijn(duur zullen ze wel zijn, maar zijn ze in overeenstemming met de 'gangbare' prijzen)maar het zou mij verbazen als dit niet lukt.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #412 Gepost op: september 07, 2015, 11:03:32 am »
Voor mij is dat de beste oplossing, ik ben geen fan van ons bestuur, maar dit doen ze volgens mij goed.  Het is nu zeker dat de nieuwe x er gaat staan, dat op zich is al mooi, staan op dat vlak verder dan veel andere vergelijkbare clubs. 
Waregem heeft ook nood aan een hotel, want dat is hier pover gesteld,dus een grote kans dat uw hotel toch vaak vol zit m.a.w.  er moeten genoeg gegadigden zijn voor die gronden,ik weet niet of die gronden duur zijn(duur zullen ze wel zijn, maar zijn ze in overeenstemming met de 'gangbare' prijzen)maar het zou mij verbazen als dit niet lukt.
2
Alleen moeten ze zelf ook inspanning doen om te zoeken naar investeerders voor hotel...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #413 Gepost op: september 07, 2015, 01:20:03 pm »
2
Alleen moeten ze zelf ook inspanning doen om te zoeken naar investeerders voor hotel...

Ik dacht dat ontwikkelaars ION samen met Alheembouw en de zaakvoerders van het Parkhotel in Kortrijk een dossier hadden ingediend voor de bouw van het hotel en appartementencomplex, op die manier zit je met een bouwfirma, een ontwikkelaar en een uitbater direct met het complete pakket om er een deftig hotel van te maken! reken daarbij dat ion ook nog aan den delsport een business park gaat ontwikkelen, komt dit het hotel alleen maar ten goede. verder zit je ook nog in de streek met het wielrennen waardoor je ook daarmee al wel volk zal trekken (ze logeren nu ook al regelmatig int parkhotel in kortrijk). verder zit je met de beurzen in den expo in waregem en zelf kortrijk zoals nu voor matexpo, zit je met waregem koerse die de nodige plaatsjes zal opvullen, er zit voldoende industrie in waregem om externe firma's hun overnachting te bezorgen, etc...
ik denk eerlijk gezegd dat het project "hotel" voor iedereen in de oren klinkt, maar dat de 3 appartementsblokken die ze willen voor sommigen een struikelblok zal zijn.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #414 Gepost op: september 09, 2015, 07:53:45 am »
In de krant vandaag: "Essevee bouwt einde september".
No pain, no gain.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #415 Gepost op: september 09, 2015, 11:31:30 am »
Ik dacht dat ontwikkelaars ION samen met Alheembouw en de zaakvoerders van het Parkhotel in Kortrijk een dossier hadden ingediend voor de bouw van het hotel en appartementencomplex, op die manier zit je met een bouwfirma, een ontwikkelaar en een uitbater direct met het complete pakket om er een deftig hotel van te maken! reken daarbij dat ion ook nog aan den delsport een business park gaat ontwikkelen, komt dit het hotel alleen maar ten goede. verder zit je ook nog in de streek met het wielrennen waardoor je ook daarmee al wel volk zal trekken (ze logeren nu ook al regelmatig int parkhotel in kortrijk). verder zit je met de beurzen in den expo in waregem en zelf kortrijk zoals nu voor matexpo, zit je met waregem koerse die de nodige plaatsjes zal opvullen, er zit voldoende industrie in waregem om externe firma's hun overnachting te bezorgen, etc...
ik denk eerlijk gezegd dat het project "hotel" voor iedereen in de oren klinkt, maar dat de 3 appartementsblokken die ze willen voor sommigen een struikelblok zal zijn.
Klopt inderdaad.
Voor de website van het businesspark van Waregem: http://www.waregembusinesspark.be

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #416 Gepost op: september 09, 2015, 12:15:18 pm »
Eind september, begin oktober beginnen ze aan de tribune. Moet klaar zijn voor de play-offs.

De volgende fase (kan vijvers) zal nog niet voor de nabije toekomst zijn.

De fase kant vijvers gaat volledig bekostigd  worden door de verkoop van gronden.De verkoop van de gronden word op meer geraamd dan kostprijs tribune.Dus voor die fase worden geen problemen verwacht.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #417 Gepost op: september 09, 2015, 05:51:10 pm »
De fase kant vijvers gaat volledig bekostigd  worden door de verkoop van gronden.De verkoop van de gronden word op meer geraamd dan kostprijs tribune.Dus voor die fase worden geen problemen verwacht.
maar in artikel laatst zei men dat het wel even ging duren , zal mss maar voor 2018 zijn.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #418 Gepost op: september 11, 2015, 02:58:12 pm »
Er zou beweging zijn?  8)

Leveren van de container voor de werkmannen?

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #419 Gepost op: september 11, 2015, 03:23:13 pm »
nee er werd reklame gehangen van Renson achter de X