Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610693 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #480 Gepost op: oktober 07, 2015, 02:43:23 pm »
Dury zei gisteren tijdens de business club meeting heel duidelijk dat hij gauw verwacht dat er een tribune zal rijzen achter de goal. Hij zei dat we de enigste club in eerste klasse hadden die zo benadeeld wordt in eigen stadion.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #481 Gepost op: oktober 07, 2015, 04:12:29 pm »
Dury zei gisteren tijdens de business club meeting heel duidelijk dat hij gauw verwacht dat er een tribune zal rijzen achter de goal. Hij zei dat we de enigste club in eerste klasse hadden die zo benadeeld wordt in eigen stadion.
Begrijp ik niet zo goed?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #482 Gepost op: oktober 08, 2015, 12:35:36 am »
Begrijp ik niet zo goed?

Allez kom da's toch zo klaar als een klontje. Ons uitvak wordt enorm versterkt door de infrastructuur.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #483 Gepost op: oktober 08, 2015, 09:21:56 am »
Allez kom da's toch zo klaar als een klontje. Ons uitvak wordt enorm versterkt door de infrastructuur.

Ze kunnen dat heel gemakkelijk oplossen (het kost natuurlijk geld en ik versta dat) door mousse of geluidsdempers aan te brengen tegen het dak van de bezoekers en mss ook nog tegen de muur. Dat zou helemaal voor een thuisvoordeel zorgen en die mousse hangen is totaal niet verboden

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #484 Gepost op: oktober 08, 2015, 09:51:56 am »
Dury zei gisteren tijdens de business club meeting heel duidelijk dat hij gauw verwacht dat er een tribune zal rijzen achter de goal. Hij zei dat we de enigste club in eerste klasse hadden die zo benadeeld wordt in eigen stadion.

Dury mag dat verwachten. Ondertussen stel ik vast dat er alweer een startdatum, die ons op de mouw werd gespeld, gepasseerd is zonder aanvang der werken.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #485 Gepost op: oktober 08, 2015, 09:59:26 am »
Ze kunnen dat heel gemakkelijk oplossen (het kost natuurlijk geld en ik versta dat) door mousse of geluidsdempers aan te brengen tegen het dak van de bezoekers en mss ook nog tegen de muur. Dat zou helemaal voor een thuisvoordeel zorgen en die mousse hangen is totaal niet verboden

Zegt wie? Voor de (brand)veiligheid zal dat wel niet erg interessant zijn denk ik.
Geduld is een schone deugd, binnen enkele jaren zou alles moeten dichtgebouwd zijn en zal den akoestiek van het uitvak een lachertje zijn als de sfeer er wat in zit bij onze thuissupporters.

Ik ben trouwens niet erg overtuigd dat de akoestiek straks zoveel beter zal zijn in de nieuwe X aangezien de hoeken nog niet zullen meegebouwd zijn. Of ge nu in de nieuwe zittribune zit of straks in de nieuwe staantribune staat, veel verschil zal dat qua geluid imo (nog) niet maken.

Dat we het zo lang moeten stellen hebben zonder deftige staan/sfeertribune, dat is serieus nadelig geweest, twas precies een cinemazaal tijdens de match vroeger. Met de X is dit na enkele seizoenen wel veel verbeterd. Ik hoop dat dezelfde sfeer kan gemaakt worden straks in de nieuwe tribune, want in die zittribune gaat het imo toch een pak moeizamer om iedereen mee te krijgen.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #486 Gepost op: oktober 08, 2015, 10:08:08 am »
Dury mag dat verwachten. Ondertussen stel ik vast dat er alweer een startdatum, die ons op de mouw werd gespeld, gepasseerd is zonder aanvang der werken.

Artikel van zaterdag:

Bouw nieuwe tribune Essevee start voor eind van de maand

Waregem - Nog voor het eind van de maand start in het Regenboogstadion de bouw van de tweede koptribune. Dat bevestigt het clubbestuur van Zulte Waregem. Dit weekend opent het gloednieuwe oefencomplex aan de overkant van de straat.

Het clubbestuur van SV Zulte Waregem wil nog deze maand starten met de bouw van een nieuwe koptribune, op de plaats waar vroeger sfeervak X zat. Die tribune moet af zijn tegen de play-offwedstrijden. De start van de werken liep vertraging op door een tussenkomst van Binnenlandse Zaken.

?Die nieuwe tribune is er een met 3.000 staanplaatsen die kunnen omgebouwd worden tot 2.000 zitplaatsen. Alles wordt voorzien om eventueel stoeltjes te plaatsen. We moeten ze er indien nodig gewoon nog op zetten. Op zo'n staantribune kunnen meer mensen staan en daarom moet het aantal toiletten en de inrichting van gangen en evacuatiewegen op vraag van Binnenlandse Zaken aangepast worden?, zegt Eddy Cordier, algemeen manager van Essevee.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #487 Gepost op: oktober 08, 2015, 10:13:44 am »
Begrijp ik niet zo goed?

Dat we minstens 1 helft moeten spelen naar een open ruimte en de tegenstander ??n helft geen thuissupporters in zijn nek heeft.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #488 Gepost op: oktober 08, 2015, 02:01:47 pm »
Allez kom da's toch zo klaar als een klontje. Ons uitvak wordt enorm versterkt door de infrastructuur.

Uiteraard, ik vond het gewoon een vreemde zin..

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #489 Gepost op: oktober 15, 2015, 08:37:12 pm »
Nog max. 15 dagen zekers?

Offline Tigerboy

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #490 Gepost op: oktober 15, 2015, 11:05:51 pm »
Zonet een uitnodiging gekregen Oxygen Fitness opent de deuren op 26 oktober in de nieuwe tribune

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #491 Gepost op: oktober 16, 2015, 08:16:35 am »
Nog max. 15 dagen zekers?

Eind september, begin oktober is naar mijn mening al voorbij. Nu ja, er zijn al zoveel startdatums gepasseerd dat het nu niet meer op een maandje zal komen zeker?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #492 Gepost op: oktober 16, 2015, 09:09:03 am »
Ik dacht dat er in het wekelijks nieuws van vorige week stond 'ten laatste begin november', we zijn dus weeral een beetje opgeschoven...  ::)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #493 Gepost op: oktober 16, 2015, 04:28:56 pm »
lol, maar nee hoor ze strooien ons geen zand in de ogen ... 😏

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #494 Gepost op: oktober 16, 2015, 05:14:02 pm »
ironie

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #495 Gepost op: oktober 17, 2015, 05:44:10 pm »
Er stond nu achter het doel al een hijskraan van Willy Naessens opgesteld en ook een graafkraan van GLK grondwerken waarschijnlijk met het oog op wat extra publiciteit voor de match tegen Anderlecht maar wel met de bedoeling om ze ook eerstdaags te gebruiken vermoed ik!  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #496 Gepost op: oktober 17, 2015, 05:57:25 pm »
steekt da nu zo nauw eigenlijk ? of ze nu beginnen eind oktober, of begin november, of ergens anders. tzal goed en wel zijn als ze tegen begin volgend seizoen af is en geopend is toch ?

is ook makkelijker kwestie van abonnementen en zo :)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #497 Gepost op: oktober 17, 2015, 10:44:50 pm »
steekt da nu zo nauw eigenlijk ? of ze nu beginnen eind oktober, of begin november, of ergens anders. tzal goed en wel zijn als ze tegen begin volgend seizoen af is en geopend is toch ?

is ook makkelijker kwestie van abonnementen en zo :)
2.
Wij van de sfeergroep (voor wie de nieuwe tribune van groot belang is) jagen ons totaal niet op.
Wij hebben er het volste vertrouwen in. Stadionmanager die onze mening & inbreng vraagt. EN deze ook in de plannen inbrengt als het goede idee?n zijn. Perfecte samenwerking.
Ons werd beloofd dat de tribune er zou staan tegen de PO.
Ze weten zeer zeker waar ze me bezig zijn.
South Lane Crew.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 550
  • Superboeren
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #498 Gepost op: oktober 21, 2015, 02:12:35 pm »
Ze starten vandaag met de bouw van de nieuwe tribune.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #499 Gepost op: oktober 21, 2015, 02:22:19 pm »
Ze starten vandaag met de bouw van de nieuwe tribune.

Waar blijft onze live webcam ??