Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610699 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #740 Gepost op: januari 14, 2016, 10:16:35 am »
B??????? b????? daar gaan we weer !
Precies of het bouwen van een stadion vergelijkbaar is met een tuinhuis dat we op een zaterdagvoormiddag in mekaar flansen ! Mensen lieve deugd hoe is het mogelijk.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #741 Gepost op: januari 14, 2016, 10:30:06 am »
B??????? b????? daar gaan we weer !
Precies of het bouwen van een stadion vergelijkbaar is met een tuinhuis dat we op een zaterdagvoormiddag in mekaar flansen ! Mensen lieve deugd hoe is het mogelijk.

idd! durfde het zelf nog niet zeggen.

Ze zijn toch bezig ... momenteel te weinig bougement op vlak van transfers zeker? :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #742 Gepost op: januari 14, 2016, 10:31:05 am »
Ze zijn de eerste betonelementen aan het zetten (helemaal vooraan)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #743 Gepost op: januari 14, 2016, 11:02:50 am »
B??????? b????? daar gaan we weer !
Precies of het bouwen van een stadion vergelijkbaar is met een tuinhuis dat we op een zaterdagvoormiddag in mekaar flansen ! Mensen lieve deugd hoe is het mogelijk.

En daar zijn we weer met die dooddoener. Nee jongen, je moet niet beginnen lullen over het weer als je al maanden het boeltje blijft naar achter schuiven, tot je inderdaad op een bepaald moment ziet dat je je planning niet meer gaat halen. De initiele planning was om klaar te zijn bij de start van het seizoen, maar hey, je mag daar dan niks van zeggen als ze dat elke keer opnieuw naar achter schuiven tot er een volledig seizoen en bijhorende inkomsten verloren is gegaan. Elke keer wordt hier verteld dat een stadion bouwen ervoor zorgt dat de sportieve prestaties wat minder zullen zijn. Wel hoe langer de bouw van dat stadion aansleept, hoe langer we onder ons sportief kunnen zullen presteren. Maar hey, ook dat mag niet gezegd worden zeker. Ik zit in de sector en wij zetten wel wat grotere zaken dan een tribuneke van ocharme 5 miljoen. Nooit of te nimmer laten wij onze planning zo slabakken.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #744 Gepost op: januari 14, 2016, 11:15:22 am »
En daar zijn we weer met die dooddoener. Nee jongen, je moet niet beginnen lullen over het weer als je al maanden het boeltje blijft naar achter schuiven, tot je inderdaad op een bepaald moment ziet dat je je planning niet meer gaat halen. De initiele planning was om klaar te zijn bij de start van het seizoen, maar hey, je mag daar dan niks van zeggen als ze dat elke keer opnieuw naar achter schuiven tot er een volledig seizoen en bijhorende inkomsten verloren is gegaan. Elke keer wordt hier verteld dat een stadion bouwen ervoor zorgt dat de sportieve prestaties wat minder zullen zijn. Wel hoe langer de bouw van dat stadion aansleept, hoe langer we onder ons sportief kunnen zullen presteren. Maar hey, ook dat mag niet gezegd worden zeker. Ik zit in de sector en wij zetten wel wat grotere zaken dan een tribuneke van ocharme 5 miljoen. Nooit of te nimmer laten wij onze planning zo slabakken.

Mag zeker gezegd worden, maar we blijven een kleine club die toch mooie dingen doet.
Alles op zijn tijd, en duurt het wat langer dan neem ik daar vrede mee.

Volgens de club, zijn de budgetten bouw en sportief gescheiden dus daar hoeven we ons daar geen zorgen in te maken. Of dat waar is weet ik niet natuurlijk.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #745 Gepost op: januari 14, 2016, 11:16:23 am »
Elke keer wordt hier verteld dat een stadion bouwen ervoor zorgt dat de sportieve prestaties wat minder zullen zijn. Wel hoe langer de bouw van dat stadion aansleept, hoe langer we onder ons sportief kunnen zullen presteren.

We staan vijfdes. Serieus onder ons sportief kunnen, ze.  ::) Wees gewoon blij dat de werken bezig zijn.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #746 Gepost op: januari 14, 2016, 11:19:29 am »
Kvind wel dat Will McAvoy gelijk heeft. Al waren ze maar een maand vroeger begonnen, zou het kunnen af zijn tegen po 1. Dit is een gemiste kans. Ik zeg niet dat de tribune alle matchen zou uitverkocht zijn, maar je zou wel een stuk meer inkomsten kunnen genereren. We zullen de waarheid achter de vertragingen waarschijnlijk nooit te weten komen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #747 Gepost op: januari 14, 2016, 11:21:21 am »
En daar zijn we weer met die dooddoener. Nee jongen, je moet niet beginnen lullen over het weer als je al maanden het boeltje blijft naar achter schuiven, tot je inderdaad op een bepaald moment ziet dat je je planning niet meer gaat halen. De initiele planning was om klaar te zijn bij de start van het seizoen, maar hey, je mag daar dan niks van zeggen als ze dat elke keer opnieuw naar achter schuiven tot er een volledig seizoen en bijhorende inkomsten verloren is gegaan. Elke keer wordt hier verteld dat een stadion bouwen ervoor zorgt dat de sportieve prestaties wat minder zullen zijn. Wel hoe langer de bouw van dat stadion aansleept, hoe langer we onder ons sportief kunnen zullen presteren. Maar hey, ook dat mag niet gezegd worden zeker. Ik zit in de sector en wij zetten wel wat grotere zaken dan een tribuneke van ocharme 5 miljoen. Nooit of te nimmer laten wij onze planning zo slabakken.

We staan 5e en ze zijn aan het bouwen, en maar zagen. ;D

Zoals 2460 zegt, dit is geen tuinhuis. Geen enkel gebouw ter wereld geraakt op tijd en zoals gepland af.

Wees blij dat ze bezig zijn en dat we tegen volgend seizoen een prachtig vernieuwd stadion hebben. Daar zullen ze tijdens de zomerstop en bij de abonnementenverkoop mee kunnen uitpakken trouwens, lijkt me niet slecht om (nieuwe) fans aan te trekken! 

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #748 Gepost op: januari 14, 2016, 11:25:35 am »
We staan 5e en ze zijn aan het bouwen, en maar zagen. ;D

Zoals 2460 zegt, dit is geen tuinhuis. Geen enkel gebouw ter wereld geraakt op tijd en zoals gepland af.

Wees blij dat ze bezig zijn en dat we tegen volgend seizoen een prachtig vernieuwd stadion hebben. Daar zullen ze tijdens de zomerstop en bij de abonnementenverkoop mee kunnen uitpakken trouwens, lijkt me niet slecht om (nieuwe) fans aan te trekken!

En wat gebeurt er met de doelstelling van kant vijvers 'zomer 2016'?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #749 Gepost op: januari 14, 2016, 11:34:20 am »
Kvind wel dat Will McAvoy gelijk heeft. Al waren ze maar een maand vroeger begonnen, zou het kunnen af zijn tegen po 1. Dit is een gemiste kans. Ik zeg niet dat de tribune alle matchen zou uitverkocht zijn, maar je zou wel een stuk meer inkomsten kunnen genereren. We zullen de waarheid achter de vertragingen waarschijnlijk nooit te weten komen.

Dat zal wel zijn redenen hebben.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #750 Gepost op: januari 14, 2016, 12:09:58 pm »
En wat gebeurt er met de doelstelling van kant vijvers 'zomer 2016'?

Weet ik veel, en kan me eigenlijk niks schelen.

We zitten al tientallen jaren te zagen over ons stadion.

Langs ??n kant staat al een tribune waar drie kwart of meer van Belgi? jaloers op is. Van het slechtste uitvak naar het beste. Aan de andere kant staat binnen een half jaar nog zo'n exemplaar.

Sportief doen we mee bovenin.

Ik snap eigenlijk ?cht niet hoe je er in kan slagen om dezer dagen te lopen zagen over Essevee of de gang van zaken (sportief en extra-sportief). Moet je kunnen...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #751 Gepost op: januari 14, 2016, 12:23:02 pm »
Ik vind dit geen gezaag.
Ik vind het normaal dat er reactie komt
op het feit dat men het nu plots op het weer zal steken...
de paraplu gebruiken maw....

WN heeft weken aan een stuk gepusht om te starten maar kreeg telkens een nee.
Dan wil SV plots beginnen en zou WN zijn plannen moeten wijzigen....
Dan komt er idd een tijd dat ge naar buiten moet komen met dergelijk nieuws....

Ik lees ook graag dat bouw en sportief gescheiden is
dan zal men ook stoppen met zeggen ja we zijn beperkt in transfers
want we zijn aan het bouwen...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #752 Gepost op: januari 14, 2016, 12:46:00 pm »
Maar iedereen weet en beseft toch dat zo'n dingen (bouw) altijd en overal worden uitgesteld? Is de normaalste zaak in de wereld.

Eerst zaagt men dat er te weinig communicatie is, maar ongeveer elke week staat er minstens ??n interview/artikel in de kranten over het stadion, waarin ze zich voorzichtig proberen uitspreken over het hoe en het wanneer (ook al is dat natuurlijk zowat onmogelijk).

Elke keer er goed nieuws is (klaar tegen de play-offs, of de werken die beginnen) dan hoor je niemand. Maar als er dan eens iets verschijnt waarin er wat minder nieuws komt, dan is 't kot te klein.


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #753 Gepost op: januari 14, 2016, 01:26:19 pm »

- knip -

Elke keer er goed nieuws is (klaar tegen de play-offs, of de werken die beginnen) dan hoor je niemand. Maar als er dan eens iets verschijnt waarin er wat minder nieuws komt, dan is 't kot te klein.

De aard van het beestje :)

Is bij spelers ook zo: Als een speler week na slecht speelt ist nen potstamper, en als ie dan in een match de laatste minuut "the winning goal" maakt, dan is hij plots de nationale held.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #754 Gepost op: januari 14, 2016, 01:52:29 pm »
kijk, als ze de deadline van begin van het seizoen verplaatsen naar begin van de play-off's, dan kunt ge dat als supporter aanvaarden. Als ze dan na veel slabbaken er pas in januari aan beginnen, dan is het mij niet verwonderlijk dat het gewoon niet op tijd klaar kon geraken (en dit is hier in december ook al reeds gezegd!), maar dat ze dan het weer er voor iets tussen steken, dan zijn het dikke zeveraars, want we hebben nog nooit zoon zachte winter gehad, en de echte regendagen zijn ook op amper een hand te tellen!
aja, degene die zegt dat er nergens ter wereld een gebouw op tijd klaar geraakt heeft waarschijnlijk ook nog nooit in den bouw gewerkt? bepaalde deadline's die gehaald moeten worden, worden ook contractueel vast gelegd met zware boete's per dag dat de werf vertraging oploopt!
Hier is het echter niet de bouwfirma die iets te verwijten valt, maar de bouwheer die alles op de lange baan heeft laten aanslepen, met alle gevolgen van dien!
We staan met een half been in play-off 1, stel je maar eens voor dat de nieuwe tribune er stond tegen dan, en dat we daar onmiddellijk kunnen van profiteren met extra abonnementen als gevolg, dan rinkelt de kassa alleen maar extra, terwijl we nu met te weinig capaciteit zitten om PO1 aan te vatten!

En mocht de tribune tijdig klaar geraakt zijn, zouden ik dit hier ook op een positieve manier komen plaatsen! Het moet niet altijd zwart-wit zijn, der mag ook es wa kleur in voorkomen!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #755 Gepost op: januari 14, 2016, 02:17:06 pm »
kijk, als ze de deadline van begin van het seizoen verplaatsen naar begin van de play-off's, dan kunt ge dat als supporter aanvaarden. Als ze dan na veel slabbaken er pas in januari aan beginnen, dan is het mij niet verwonderlijk dat het gewoon niet op tijd klaar kon geraken (en dit is hier in december ook al reeds gezegd!), maar dat ze dan het weer er voor iets tussen steken, dan zijn het dikke zeveraars, want we hebben nog nooit zoon zachte winter gehad, en de echte regendagen zijn ook op amper een hand te tellen!

aja, degene die zegt dat er nergens ter wereld een gebouw op tijd klaar geraakt heeft waarschijnlijk ook nog nooit in den bouw gewerkt? bepaalde deadline's die gehaald moeten worden, worden ook contractueel vast gelegd met zware boete's per dag dat de werf vertraging oploopt!
Hier is het echter niet de bouwfirma die iets te verwijten valt, maar de bouwheer die alles op de lange baan heeft laten aanslepen, met alle gevolgen van dien!
We staan met een half been in play-off 1, stel je maar eens voor dat de nieuwe tribune er stond tegen dan, en dat we daar onmiddellijk kunnen van profiteren met extra abonnementen als gevolg, dan rinkelt de kassa alleen maar extra, terwijl we nu met te weinig capaciteit zitten om PO1 aan te vatten!

En mocht de tribune tijdig klaar geraakt zijn, zouden ik dit hier ook op een positieve manier komen plaatsen! Het moet niet altijd zwart-wit zijn, der mag ook es wa kleur in voorkomen!

Je beweert vanalles over "veel slabbaken" maar jij weet toch helemaal de details niet? "Dan kan je dat als supporter nog aanvaarden." Komaan zeg! Misschien treft de club helemaal geen schuld, maar bepaalde bedrijven of instanties? 't Is toch zo makkelijk (en leuk, blijkbaar) om met de vinger te wijzen.

Mijn punt is: stop met zagen en wees verdomme blij dat ze bezig zijn, we hebben er zo lang op moeten wachten. En of die tribune nu klaar is tegen de play-offs of niet, wat maakt dat nu in godsnaam uit. Tegen volgend seizoen hebben we ??n van de knapste stadions van Belgi?, dat had ik persoonlijk nooit durven dromen een paar jaar geleden.
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 02:48:21 pm door essevee1972 »

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #756 Gepost op: januari 14, 2016, 02:47:25 pm »
Volgens mij moet het artikel nog eens nagelezen worden door sommigen hier.
Nergens zegt Cordier dat de vertraging is opgelopen door de weersomstandigheden. Het heeft dus niks te maken met de afgelopen periode die warmer was dan normaal.
Hij zegt (en ik quote): "We hebben de weersomstandigheden, zoals lange periodes van regen of vriestemperaturen, echter niet in de hand. De tribune moet na de bouw ook nog gekeurd worden door Binnenlandse Zaken. Ik vermoed daarom dat de tribune nog niet in gebruik zal kunnen worden genomen bij de start van de play-offs."

Dus hij spreekt over mogelijke (extra) vertragingen door weersomstandigheden. Eind januari en in februari kan het ook nog koud zijn hoor. Daar heeft hij het over.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #757 Gepost op: januari 14, 2016, 03:39:19 pm »
Maar iedereen weet en beseft toch dat zo'n dingen (bouw) altijd en overal worden uitgesteld? Is de normaalste zaak in de wereld.

Eerst zaagt men dat er te weinig communicatie is, maar ongeveer elke week staat er minstens ??n interview/artikel in de kranten over het stadion, waarin ze zich voorzichtig proberen uitspreken over het hoe en het wanneer (ook al is dat natuurlijk zowat onmogelijk).

Elke keer er goed nieuws is (klaar tegen de play-offs, of de werken die beginnen) dan hoor je niemand. Maar als er dan eens iets verschijnt waarin er wat minder nieuws komt, dan is 't kot te klein.

Neen, dat is niet de normaalste zaak van de wereld. Ik heb ondertussen zowat 15 grote werven op mijn palmares staan (nee, we spreken niet over een tribuneke van 2 keer niets) en geen enkele is met meer dan een maand vertraging opgeleverd. Hier zitten ze ondertussen al aan een maand of 9.

Offline Christophe

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #758 Gepost op: januari 14, 2016, 03:54:44 pm »
Volgens mij moet het artikel nog eens nagelezen worden door sommigen hier.
Nergens zegt Cordier dat de vertraging is opgelopen door de weersomstandigheden. Het heeft dus niks te maken met de afgelopen periode die warmer was dan normaal.
Hij zegt (en ik quote): "We hebben de weersomstandigheden, zoals lange periodes van regen of vriestemperaturen, echter niet in de hand. De tribune moet na de bouw ook nog gekeurd worden door Binnenlandse Zaken. Ik vermoed daarom dat de tribune nog niet in gebruik zal kunnen worden genomen bij de start van de play-offs."

Dus hij spreekt over mogelijke (extra) vertragingen door weersomstandigheden. Eind januari en in februari kan het ook nog koud zijn hoor. Daar heeft hij het over.

Enige juiste analyse. lezen wat er staat, en niet lezen wat je denkt dat er staat...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #759 Gepost op: januari 14, 2016, 04:04:19 pm »
We weten toch allemaal hoe het komt dat er vertraging was vorige zomer?  In de contracten voor OXYGEN en WIJ HELPEN(denk ik toch) was er een probleem ivm die 50 jaar(imo is dat geen fout van de club maar een fout van het gemeentebestuur van Waregem, maar voor de rest wil ik wil zeker geen kritiek geven op het bestuur van Stad Waregem want imo doen ze heel veel voor de club). Maw het juridisch en financieel deel van de nieuwe tribune moest eerst in orde zijn voordat ze konden beginnen met de nu te bouwen X, daarnaast waren er veranderingen in de plannen van de nieuwe tribune X.
Natuurlijk zou het jammer zijn dat ze niet klaar is voor PO1, maar imo kan het nog en zijn Cordier en Balli?re zich nu aan het indekken MOEST de tribune niet klaar zijn, dus het kan nog.  En als het zo niet is, dan is ze klaar volgend jaar.