Auteur Topic: (VB)ESSEVEE - AA Gent  (gelezen 5720 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #20 Gepost op: oktober 30, 2013, 08:55:41 am »
Dury zal ook nog altijd wat revanchegevoelens hebben en Cont? zal ook wel zijn kunnen willen tonen tegen zijn oude werkgever.

Toch ongeloofelijk wat Gent allemaal heeft weggedaan. Br?ls verhuurt aan Nice, Conte naar Waregem, De Smet, Raman & in mindere mate Coulibaly naar Kortrijk. Met die spelers in hun kern zouden ze al veel hoger staan.

En N'diaye niet te vergeten!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.232
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #21 Gepost op: oktober 30, 2013, 10:52:31 am »
Hopelijk ontploft Kums eens.
Kon mij nog niet echt overtuigen. Waarmee ik wel niet wil zeggen dat hij slecht is he.
Er komt gewoon te weinig gevaar van hem, speelt meer balletjes breed. Doet me denken aan Biglia.

Ben nog altijd meer voorstander van Jo, zorgde met zijn infiltraties en af en toe een rush op de flank voor meer gevaar.
Verdedigend vindt ik Jo ook beter. Jo liep meer gaten toe. Het lijkt wel of Kums te voet gaat in vergelijking met Delaplace.

Het is geen verwijt naar Kums he, ik weet ook wel dat die kan voetballen, al moet hij wat meer risico in zijn spel leggen en niet altijd dat balletje naar de flank sturen. Hij heeft die goede, beslissende pass in hem, dus moet hij hem gebruiken ook.
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2013, 03:40:32 pm door San Iker »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #22 Gepost op: oktober 30, 2013, 11:28:51 am »
Hopelijk ontploft Kums eens.
Kon mij nog niet echt overtuigen. Waarmee ik wel niet wil zeggen dat hij slecht is he.
Er komt gewoon te weinig gevaar van hem, speelt meer balletjes breed. Doet me denken aan Biglia.

Ben nog altijd meer voorstander van Jo, zorgde met zijn infiltraties en af en toe een rush op de flank voor meer gevaar.
Verdedigend vindt ik Jo ook beter liep meer gaten toe. Het lijkt wel of Kums te voet gaat in vergelijking met Delaplace.

Het is geen verwijt naar Kums he, ik weet ook wel dat die kan voetballen, al moet hij wat meer risico in zijn spel leggen en niet altijd dat balletje naar de flank sturen. Hij heeft die goede, beslissende pass in hem, dus moet hij hem gebruiken ook.

Heb ook zo dat gevoel bij Kums.  Speelt goed, behoorlijk.  Maar valt nog veel te weinig op en brengt nog te weinig schwung in het spel.  Hij kan zeker beter.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #23 Gepost op: oktober 30, 2013, 11:36:32 am »
Gent is aan het beteren.
hun 1-1 tegen Cercle is een vertekend beeld.
Wel zo dat de kopjes snel na beneden gaan bij een tegengoal.

"aan het beteren" ??
Ik heb vrijdagavond eens een kijkje gaan nemen in de Ghelamco Arena. AA Gent was niet om aan te zien! Geen ?nkele lijn in het spel. Gewoon 11 individuen (die niet overeen komen).

MAAR dit alles wil niet zeggen dat je er niet van kan verliezen. (maar tzou niet mogen)
Yep
al paar keer Gent zien spelen en was al pakken beter dan een paar weken terug.
Der zit terug wat weerbaarheid in, opletten dus.
Zeker niet op achterstand komen

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #24 Gepost op: oktober 30, 2013, 12:38:04 pm »
Dury zal ook nog altijd wat revanchegevoelens hebben en Cont? zal ook wel zijn kunnen willen tonen tegen zijn oude werkgever.

Toch ongeloofelijk wat Gent allemaal heeft weggedaan. Br?ls verhuurt aan Nice, Conte naar Waregem, De Smet, Raman & in mindere mate Coulibaly naar Kortrijk. Met die spelers in hun kern zouden ze al veel hoger staan.
Remacle

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #25 Gepost op: oktober 30, 2013, 12:43:35 pm »
Dury zal ook nog altijd wat revanchegevoelens hebben en Cont? zal ook wel zijn kunnen willen tonen tegen zijn oude werkgever.

Toch ongeloofelijk wat Gent allemaal heeft weggedaan. Br?ls verhuurt aan Nice, Conte naar Waregem, De Smet, Raman & in mindere mate Coulibaly naar Kortrijk. Met die spelers in hun kern zouden ze al veel hoger staan.
Remacle
Messoudi toch ook redelijk sterk bezig bij OHL.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #26 Gepost op: oktober 30, 2013, 01:05:19 pm »
Na 2 gelijke spelen, winnen we best vanavond, mooi voetbal of niet, Gent kunnen we op 13 ptn zetten en dit na 13 wedstrijden !  Prono 2-1, met doelpunten van Cont? en Habib.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #27 Gepost op: oktober 30, 2013, 01:14:46 pm »
Topatleet Frederiek Van Lierde heeft de aftrap !

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #28 Gepost op: oktober 30, 2013, 01:27:52 pm »
Gent is aan het beteren.
hun 1-1 tegen Cercle is een vertekend beeld.
Wel zo dat de kopjes snel na beneden gaan bij een tegengoal.

"aan het beteren" ??
Ik heb vrijdagavond eens een kijkje gaan nemen in de Ghelamco Arena. AA Gent was niet om aan te zien! Geen ?nkele lijn in het spel. Gewoon 11 individuen (die niet overeen komen).

MAAR dit alles wil niet zeggen dat je er niet van kan verliezen. (maar tzou niet mogen)
Yep
al paar keer Gent zien spelen en was al pakken beter dan een paar weken terug.
Der zit terug wat weerbaarheid in, opletten dus.
Zeker niet op achterstand komen

Pakken beter? Dan speelden die toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag niveau..

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #29 Gepost op: oktober 30, 2013, 01:51:17 pm »
Gent is aan het beteren.
hun 1-1 tegen Cercle is een vertekend beeld.
Wel zo dat de kopjes snel na beneden gaan bij een tegengoal.

"aan het beteren" ??
Ik heb vrijdagavond eens een kijkje gaan nemen in de Ghelamco Arena. AA Gent was niet om aan te zien! Geen ?nkele lijn in het spel. Gewoon 11 individuen (die niet overeen komen).

MAAR dit alles wil niet zeggen dat je er niet van kan verliezen. (maar tzou niet mogen)
Yep
al paar keer Gent zien spelen en was al pakken beter dan een paar weken terug.
Der zit terug wat weerbaarheid in, opletten dus.
Zeker niet op achterstand komen

Pakken beter? Dan speelden die toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag niveau..
? Gent speelt gewoon zwak, punt.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #30 Gepost op: oktober 30, 2013, 04:04:03 pm »
Gent is aan het beteren.
hun 1-1 tegen Cercle is een vertekend beeld.
Wel zo dat de kopjes snel na beneden gaan bij een tegengoal.

"aan het beteren" ??
Ik heb vrijdagavond eens een kijkje gaan nemen in de Ghelamco Arena. AA Gent was niet om aan te zien! Geen ?nkele lijn in het spel. Gewoon 11 individuen (die niet overeen komen).

MAAR dit alles wil niet zeggen dat je er niet van kan verliezen. (maar tzou niet mogen)
Yep
al paar keer Gent zien spelen en was al pakken beter dan een paar weken terug.
Der zit terug wat weerbaarheid in, opletten dus.
Zeker niet op achterstand komen

Pakken beter? Dan speelden die toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag niveau..
Ze zijn al zwakker geweest ja
opletten in elk geval

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #31 Gepost op: oktober 30, 2013, 05:08:37 pm »
Essevee 5- statler en waldorf 1  :)
Cont?,Cont?,Cont?,Cont? en Cont?, Mar?val....

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.232
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #32 Gepost op: oktober 30, 2013, 05:46:29 pm »
Essevee 5- statler en waldorf 1  :)
Cont?,Cont?,Cont?,Cont? en Cont?, Mar?val....

Dan ga ik met de fiets richting Maribor en terug ;)

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #33 Gepost op: oktober 30, 2013, 06:00:49 pm »
Essevee 5- statler en waldorf 1  :)
Cont?,Cont?,Cont?,Cont? en Cont?, Mar?val....

Dan ga ik met de fiets richting Maribor en terug ;)
ik ga mee

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #34 Gepost op: oktober 30, 2013, 06:21:33 pm »
Dat Cont?, Naessens en Malanda (hoe degelijk N'Diaye ook was) terug in de ploeg komen, lijkt me een zekerheid.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #35 Gepost op: oktober 30, 2013, 06:21:48 pm »
Toch maar met beide voeten stevig op de grond blijven staan.  Gent zeker niet onderschatten en vooral : ons eigen vertrouwen moet omhoog, bepaalde spelers moeten hun niveau terug opkrikken.

Ik voorspel een gelijkspel.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: (VB)ESSEVEE - AA Gent
« Reactie #36 Gepost op: oktober 30, 2013, 06:30:44 pm »
Dat Cont?, Naessens en Malanda (hoe degelijk N'Diaye ook was) terug in de ploeg komen, lijkt me een zekerheid.
Naessens mag van mij nog even rusten . Laat Habib maar op de flank en Sylla in de spits . En N'Diaye zou ik ook laten staan eerlijk gezegd. We zien wel .
Forza Essevee .