Auteur Topic: [05] DRAMBAIEV Oleksander  (gelezen 1377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.576
  • Essevee!
[05] DRAMBAIEV Oleksander
« Gepost op: juli 24, 2022, 05:04:11 pm »
Bron : HNB - 23/07/2022
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2022, 11:01:26 am door svennay »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #1 Gepost op: juli 24, 2022, 06:46:27 pm »
tip voor wie het niet kan lezen:

Klik met je rechtermuistoets op de foto en klik op "afbeelding in nieuw venster openen" of "afbeelding openen in nieuw tabblad" afhankelijk van welke webbrowser je gebruikt.




Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #2 Gepost op: augustus 11, 2022, 01:30:37 pm »
Volgens HLN voelt Drambaiev zich hier uitstekend en ziet nu al een verlengd verblijf zitten.
Aankoopoptie zal wel gelicht moeten worden.

Offline Zias2001

  • Leden
  • Berichten: 180
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2022, 01:35:14 pm »
Volgens HLN voelt Drambaiev zich hier uitstekend en ziet nu al een verlengd verblijf zitten.
Aankoopoptie zal wel gelicht moeten worden.

Dit klopt heb het al gevraagd aan drambaiev en hij voelt em hier al zeer goed

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #4 Gepost op: augustus 11, 2022, 01:45:04 pm »
Oleksandr Drambaiev tracht oorlog in Oekraïne te vergeten bij Zulte Waregem: “Je gaat er mee slapen”

Zowat dertig jaar na Vital Borkelmans loopt er opnieuw een “brommerke” langs de linkerflank in het Regenboogstadion rond. Toen was dat bij SV Waregem, nu bij Zulte Waregem. Oleksandr Drambaiev kijkt niet op een kilometertje meer of minder, maar de 21-jarige Oekraïner is niet enkel een loopwonder. Dat bewees hij vorige vrijdag in Jan Breydel, waar hij het doelpunt scoorde dat Essevee een onverhoopt punt opleverde bij het bezoek aan Club Brugge. Een kennismaking.


Om met Oleksandr Drambaiev te converseren, is de hulp van een tolk nodig. Die rol neemt zijn vriendin Alexandra sinds hun komst naar Waregem op zich. Oleksandr, zeg maar Sacha, volgt taallessen op de club en wil zo snel mogelijk vlot Engels kunnen praten met zijn ploegmaats.
“Ik tracht hem zelf ook wat woordjes bij te brengen om de integratie hier te bevorderen en moet hem altijd afremmen”, lacht Alexandra. Ook naast het veld is Drambaiev een gedreven mannetje, zo blijkt. Het jonge koppel voelt zich naar omstandigheden goed in West-Vlaanderen, ver weg van de oorlogsgruwel in hun vaderland.
“Voor mij is voetbal een uitlaatklep om de dagelijkse zorgen van me af te zetten”, zegt de linksachter. “Want je staat er mee op en je gaat er mee slapen, en dat laatste lukt soms maar moeizaam.”

Oekraïense vlag
De families van Oleksandr en Alexandra wonen allebei in de buurt van Zaporijia, een stad in het Zuid-Oosten van het land aan de oevers van de Dniepr, waar een kerncentrale dezer dagen het toneel is van beschietingen.
“Onze ouders weigeren Oekraïne te verlaten, waardoor wij hier in voortdurende angst over hun lot leven”, klinkt het dof. “Via de sociale media staan we in contact met ons thuisfront, letterlijk. Het is moeilijk, ja. Maar ik ben fier op mijn vaderland, daarom ook drapeer ik bij het betreden van het veld altijd een Oekraïense vlag over mijn schouders.”
Ooit hoopt Oleksandr Drambaiev de kleuren van Oekraïne te mogen verdedigen in het nationale elftal. Via Zulte Waregem wil de U21-international naam maken in Europa.
“Ik ben voor een jaar verhuurd door Shaktar Donetsk, maar na de eerste twee maanden hier hoop ik echt dat het een langer verblijf zal worden”, verzekert Oleksandr. “Ik voelde me direct in de groep opgenomen, ook de coach houdt zich vaak individueel met mij bezig. Dat geeft me veel vertrouwen.”

Gemengde gevoelens
Van Zulte Waregem had hij nog nooit gehoord toen de club hem, na de stopzetting van de Oekraïense competitie in maart, vrij snel op het spoor kwam. Drambaiev werd vorig seizoen door Shakhtar uitgeleend aan Marioepol, waar hij een vaste stek afdwong.
“Ik trachtte ginds mijn landgenoten in het buitenland te volgen”, vertelt hij. “Zo wist ik dat Bogdan Mikhailychenko bij Anderlecht speelde en vroeger ook Ruslan Malinovskyi bij Racing Genk of Roman Bezus bij Gent. Meer wist ik van de Belgische competitie niet. Maar omdat het er heel fysiek aan toe gaat is het Belgische voetbal me eigenlijk op het lijf geschreven, leerde ik al snel. Met Antwerp en Club Brugge stond ik al tegen twee van de beste teams van dit land, komend weekend zal het ook tegen Genk weer een slijtageslag worden, vermoed ik. Best tof.”
Met zijn doelpunt in Brugge zette Drambaiev zichzelf alvast op de kaart.
“Ik werd van de ene emotie in de andere geslingerd na die goal”, bekent hij. “Je denkt onmiddellijk aan je familie en vrienden, en toch haalt de blijdschap om je eigen succes heel even de bovenhand. Maar ik verliet het veld met mixed feelings, want ik had zelfs het gevoel dat we die wedstrijd hadden kunnen winnen. In elk geval vind ik dat wij best een aardige ploeg hebben. Of ik al een bijnaam kreeg van mijn ploegmaats? Geen idee eigenlijk. Ze vinden me een beetje gek, maar in de goeie zin van het woord, heb ik al horen waaien.”

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #5 Gepost op: augustus 11, 2022, 07:47:54 pm »
Volgens HLN voelt Drambaiev zich hier uitstekend en ziet nu al een verlengd verblijf zitten.
Aankoopoptie zal wel gelicht moeten worden.

Dit klopt heb het al gevraagd aan drambaiev en hij voelt em hier al zeer goed
Had vernomen dat hij geen woord Engels spreekt, enkel zijn moedertaal. Dat klopt dan niet?

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.576
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #6 Gepost op: augustus 11, 2022, 07:54:29 pm »
Volgens HLN voelt Drambaiev zich hier uitstekend en ziet nu al een verlengd verblijf zitten.
Aankoopoptie zal wel gelicht moeten worden.

Dit klopt heb het al gevraagd aan drambaiev en hij voelt em hier al zeer goed
Had vernomen dat hij geen woord Engels spreekt, enkel zijn moedertaal. Dat klopt dan niet?
Hij is Engels aan het leren (zie eerste artikel).

Offline RonnyDePonny

  • Leden
  • Berichten: 143
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #7 Gepost op: augustus 11, 2022, 09:30:12 pm »
Iemand die weet hoeveel de aankoopoptie bedraagt? Kwestie of we hem kunnen houden of direct moeten doorverkopen

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #8 Gepost op: augustus 11, 2022, 09:41:46 pm »
Iemand die weet hoeveel de aankoopoptie bedraagt? Kwestie of we hem kunnen houden of direct moeten doorverkopen

Dan  lijkt me dat aandeelhouders moeten tussenkomen en extra inspanning leveren om later nog grotere meerwaarde te realiseren?

Offline Zias2001

  • Leden
  • Berichten: 180
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #9 Gepost op: augustus 11, 2022, 09:47:35 pm »
Iemand die weet hoeveel de aankoopoptie bedraagt? Kwestie of we hem kunnen houden of direct moeten doorverkopen

Dan  lijkt me dat aandeelhouders moeten tussenkomen en extra inspanning leveren om later nog grotere meerwaarde te realiseren?

De aankoopprijs van deze jongen is blijkbaar 1miljoen heb ik gehoord van hem zelf maar het is wel al positief dat hij zelf wil blijven e

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.576
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #10 Gepost op: augustus 12, 2022, 12:25:29 pm »
Iemand die weet hoeveel de aankoopoptie bedraagt? Kwestie of we hem kunnen houden of direct moeten doorverkopen

Dan  lijkt me dat aandeelhouders moeten tussenkomen en extra inspanning leveren om later nog grotere meerwaarde te realiseren?

De aankoopprijs van deze jongen is blijkbaar 1miljoen heb ik gehoord van hem zelf maar het is wel al positief dat hij zelf wil blijven e
Wat? Dat kan ik mij toch moeilijk voorstellen dat dit klopt. Zijn marktwaarde is maar 200.000. Slecht onderhandeld van Cordier dan.

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 957
  • 4451
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #11 Gepost op: augustus 12, 2022, 12:48:47 pm »
Iemand die weet hoeveel de aankoopoptie bedraagt? Kwestie of we hem kunnen houden of direct moeten doorverkopen

Dan  lijkt me dat aandeelhouders moeten tussenkomen en extra inspanning leveren om later nog grotere meerwaarde te realiseren?

De aankoopprijs van deze jongen is blijkbaar 1miljoen heb ik gehoord van hem zelf maar het is wel al positief dat hij zelf wil blijven e
Wat? Dat kan ik mij toch moeilijk voorstellen dat dit klopt. Zijn marktwaarde is maar 200.000. Slecht onderhandeld van Cordier dan.
Die marktwaarde van transfermarkt is niet altijd relevant hoor. Trouwens weet iemand waar je statistieken vindt ivm het aantal gelopen kilometers per match?

Offline Zias2001

  • Leden
  • Berichten: 180
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #12 Gepost op: augustus 12, 2022, 12:58:31 pm »
Iemand die weet hoeveel de aankoopoptie bedraagt? Kwestie of we hem kunnen houden of direct moeten doorverkopen

Dan  lijkt me dat aandeelhouders moeten tussenkomen en extra inspanning leveren om later nog grotere meerwaarde te realiseren?

De aankoopprijs van deze jongen is blijkbaar 1miljoen heb ik gehoord van hem zelf maar het is wel al positief dat hij zelf wil blijven e
Wat? Dat kan ik mij toch moeilijk voorstellen dat dit klopt. Zijn marktwaarde is maar 200.000. Slecht onderhandeld van Cordier dan.
Die marktwaarde van transfermarkt is niet altijd relevant hoor. Trouwens weet iemand waar je statistieken vindt ivm het aantal gelopen kilometers per match?

De waarde op tranfermarkt klopt nooit hoor

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #13 Gepost op: augustus 13, 2022, 07:15:20 pm »
Iemand die weet hoeveel de aankoopoptie bedraagt? Kwestie of we hem kunnen houden of direct moeten doorverkopen

Dan  lijkt me dat aandeelhouders moeten tussenkomen en extra inspanning leveren om later nog grotere meerwaarde te realiseren?

De aankoopprijs van deze jongen is blijkbaar 1miljoen heb ik gehoord van hem zelf maar het is wel al positief dat hij zelf wil blijven e
Wat? Dat kan ik mij toch moeilijk voorstellen dat dit klopt. Zijn marktwaarde is maar 200.000. Slecht onderhandeld van Cordier dan.
Ah toe, alsof een club een kerel met zijn kwaliteiten voor een spotprijs van de hand zou doen...
1 miljoen lijkt mij een correct bedrag.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #14 Gepost op: augustus 13, 2022, 09:48:39 pm »
Ik ben wel fan maar moet nog veel bewijzen..
Zijn laatste pass moet stukken beter!

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 957
  • 4451
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #15 Gepost op: augustus 14, 2022, 12:10:11 am »
Ik ben wel fan maar moet nog veel bewijzen..
Zijn laatste pass moet stukken beter!
Ik denk dat zijn laatste pas soms iets minder is door de vele inspanningen die hij moet leveren waardoor zijn focus soms iets minder is.
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2022, 09:51:44 am door Habib habibou »

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.576
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #16 Gepost op: juni 28, 2023, 01:15:26 pm »
Drambaiev wordt gelinkt aan NK Osjiek.

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: [05] DRAMBAIEV Oleksander
« Reactie #17 Gepost op: juni 28, 2023, 03:27:24 pm »
Iemand die weet hoeveel de aankoopoptie bedraagt? Kwestie of we hem kunnen houden of direct moeten doorverkopen

Dan  lijkt me dat aandeelhouders moeten tussenkomen en extra inspanning leveren om later nog grotere meerwaarde te realiseren?

De aankoopprijs van deze jongen is blijkbaar 1miljoen heb ik gehoord van hem zelf maar het is wel al positief dat hij zelf wil blijven e
Wat? Dat kan ik mij toch moeilijk voorstellen dat dit klopt. Zijn marktwaarde is maar 200.000. Slecht onderhandeld van Cordier dan.
Ah toe, alsof een club een kerel met zijn kwaliteiten voor een spotprijs van de hand zou doen...
1 miljoen lijkt mij een correct bedrag.

1 miljoen Oekraïense grivna is ongeveer 25000 euro, dit zal idd ongeveer de prijs zijn