Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235988 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #720 Gepost op: juni 03, 2011, 11:30:23 pm »
Pffff Witsel :s Dure misser

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: De Rode Duivels
« Reactie #721 Gepost op: juni 03, 2011, 11:34:08 pm »
Pff zwaar ontgoocheld toch wel.. had er veel van verwacht, we waren de betere ploeg en dan zo'n dure penalty missen  :(
Leekens mijn inziens ook zwaar in de fout door er Hazard af te halen en Chadli te laten staan.
En waarom trapt Witsel nu die penalty en niet Simons zoals altijd?

Verder weer chapeau aan alle kebabkes die voor de rellen moesten zorgen op de Kouter.. ne mens kan al niemer veilig naar zijnen eigen nationale ploeg in zijn eigen land kijken ::)

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #722 Gepost op: juni 04, 2011, 08:44:05 am »
Die gasten verdienden wel meer, maar het is alvast een typische Duivelsmatch in deze campagne. Eigenlijk moesten ze met de vingers in de neus 2e geworden zijn. Kwalitatief zijn ze veel en veel sterker dan Turkije, maar vaak spelen ze veel te nonchalant.

O ja, Kompany is wereldklasse. Ik zou die gast voor de verdediging zitten zodat hij nog meer die rushes naar voor kan doen. Er zijn genoeg centrale mannen die het in de verdediging kunnen oplossen.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: De Rode Duivels
« Reactie #723 Gepost op: juni 04, 2011, 08:49:40 am »
Waarom Witsel plots die penalty moet nemen is mij ook een raadsel!

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #724 Gepost op: juni 04, 2011, 08:59:06 am »
Trouwens, die wieties die op de kouter eerst met een spandoek "voor ons is het overal Turkije" rondliepen en het daarna nodig vonden om rel te schoppen, wat doen die hier eigenlijk. Voor mijn part kunnen die een enkeltje richting Turkije krijgen als het daar toch zo fantastisch is. Kunnen ze daar een beetje het krapuul uithangen.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #725 Gepost op: juni 04, 2011, 09:02:05 am »
Die gasten verdienden wel meer, maar het is alvast een typische Duivelsmatch in deze campagne. Eigenlijk moesten ze met de vingers in de neus 2e geworden zijn. Kwalitatief zijn ze veel en veel sterker dan Turkije, maar vaak spelen ze veel te nonchalant.

O ja, Kompany is wereldklasse. Ik zou die gast voor de verdediging zitten zodat hij nog meer die rushes naar voor kan doen. Er zijn genoeg centrale mannen die het in de verdediging kunnen oplossen.

Vooral die Belgische mentaliteit stoort me.

Een wedstrijd wekenlang hypen dat het niet meer normaal is (de Rode Duivels hadden reeds het grote Azerbadjan weten te verslaan, vandaar de commotie neem ik aan), een wedstrijd afdoen als d? match, d? laatste kans, d? partij die absoluut moest gewonnen worden. Het gebeurt niet, anti-climax alom, Hazard loopt kwaad weg, penalty gemist, nonchalance, en wat horen we? Het was niet slecht, we hebben een paar kansen kunnen afdwingen, in eigen huis zeg! En uiteraard, we zijn (nog steeds) aan het evolueren. Waarschijnlijk zijn ze tevreden bij de top dat er niet verloren is. In Holland kreeg Leekens de volle laag, want winnen was een absolute must, en daar is hij, samen met het team, gefaald.

En Kompany, zoals je zegt, w?t een speler.

@ Justinho: had Leekens niet gezegd dat Witsel trapte omdat Simons pijn had?
« Laatst bewerkt op: juni 04, 2011, 09:34:46 am door WAEREGHEM »

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: De Rode Duivels
« Reactie #726 Gepost op: juni 04, 2011, 09:09:51 am »
Die gasten verdienden wel meer, maar het is alvast een typische Duivelsmatch in deze campagne. Eigenlijk moesten ze met de vingers in de neus 2e geworden zijn. Kwalitatief zijn ze veel en veel sterker dan Turkije, maar vaak spelen ze veel te nonchalant.

O ja, Kompany is wereldklasse. Ik zou die gast voor de verdediging zitten zodat hij nog meer die rushes naar voor kan doen. Er zijn genoeg centrale mannen die het in de verdediging kunnen oplossen.

?

Een wedstrijd wekenlang hypen dat het niet meer normaal is (de Rode Duivels hadden reeds het grote Azerbadjan weten te verslaan, vandaar de commotie neem ik aan), een wedstrijd afdoen als d? match, d? laatste kans, d? partij die absoluut moest gewonnen worden. Het gebeurt niet, anti-climax alom, Hazard loopt kwaad weg, penalty gemist, nonchalance, en wat horen we? Het was niet slecht, we hebben een paar kansen kunnen afdwingen, in eigen huis zeg! En uiteraard, we zijn (nog steeds) aan het evolueren. Waarschijnlijk zijn ze tevreden bij de top dat er niet verloren is. Arm Belgi?.

En Kompany, zoals je zegt, w?t een speler.

@ Justinho: had Leekens niet gezegd dat Witsel trapte omdat Simons pijn had?
Heb ik niet gehoord, als het dan zo is, dan blijft het mij nog een raadsel waarom Simons op het veld mag/moet blijven staan... Zelfde verhaal voor Chadli...

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #727 Gepost op: juni 04, 2011, 09:47:21 am »
Die gasten verdienden wel meer, maar het is alvast een typische Duivelsmatch in deze campagne. Eigenlijk moesten ze met de vingers in de neus 2e geworden zijn. Kwalitatief zijn ze veel en veel sterker dan Turkije, maar vaak spelen ze veel te nonchalant.

O ja, Kompany is wereldklasse. Ik zou die gast voor de verdediging zitten zodat hij nog meer die rushes naar voor kan doen. Er zijn genoeg centrale mannen die het in de verdediging kunnen oplossen.

?

Een wedstrijd wekenlang hypen dat het niet meer normaal is (de Rode Duivels hadden reeds het grote Azerbadjan weten te verslaan, vandaar de commotie neem ik aan), een wedstrijd afdoen als d? match, d? laatste kans, d? partij die absoluut moest gewonnen worden. Het gebeurt niet, anti-climax alom, Hazard loopt kwaad weg, penalty gemist, nonchalance, en wat horen we? Het was niet slecht, we hebben een paar kansen kunnen afdwingen, in eigen huis zeg! En uiteraard, we zijn (nog steeds) aan het evolueren. Waarschijnlijk zijn ze tevreden bij de top dat er niet verloren is. Arm Belgi?.

En Kompany, zoals je zegt, w?t een speler.

@ Justinho: had Leekens niet gezegd dat Witsel trapte omdat Simons pijn had?
Heb ik niet gehoord, als het dan zo is, dan blijft het mij nog een raadsel waarom Simons op het veld mag/moet blijven staan... Zelfde verhaal voor Chadli...

Kompany moet gewoon op de positie van Simons gaan spelen. Vermaelen en vertongen centraal achterin en Lombaerts op links. Soit, als je met zo een klasse verdedigers toch nog Zo gemakkelijk doelpunten slikt dan zou je toch eens mogen beginnen nadenken Jorz.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #728 Gepost op: juni 04, 2011, 10:38:48 am »
Waarom Witsel plots die penalty moet nemen is mij ook een raadsel!
idd typisch dat niemand anders met meer ervaring dan zijn verantwoordelijkheid neemt of een zuivere spits..

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #729 Gepost op: juni 04, 2011, 12:51:17 pm »
Waarom Witsel plots die penalty moet nemen is mij ook een raadsel!
idd typisch dat niemand anders met meer ervaring dan zijn verantwoordelijkheid neemt of een zuivere spits..

Witsel was aangeduid aangezien hij (nuja, niet dat het bleek op het veld) de man in vorm was. Als je dan zelf merkt dat je niet kiplekker loopt, geef die bal dan aan Simons, Alderweireld of desnoods Mignolet of Leekens.

De manier waarop hij hem overtrapt zegt mij: even proberen hem op het kader te krijgen zonder te veel problemen, want ik betrouw het boeltje niet.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #730 Gepost op: juni 04, 2011, 12:55:59 pm »
Wat Zjors bezielde om Chadli 90 minuten te laten knoeien van jewelste is me echt een raadsel...
Behalve die kopbal waar het doelpunt uit voorkwam kan ik me echt geen enkele deftige actie van hem herinneren en bovendien mag hij minimaal 50% van dat tegendoelpunt op zijnen buik schrijven. ( Eerst zijne man laten lopen en dan wijzen naar Vertonghen dat hij moet overpakken en tenslotte lijk ne wilde zot naar diene man gaan vliegen waardoor ie door een simpele kapbeweging helemaal alleen in de carr? kwam...  :( )
De vervanging van Hazard door Mertens draaide dan weer wel goed uit voor de ex-trainer van de vuilkarre, er kwam in da half uurke meer gevaar van kleinen Dries dan in da uur dervoor van heel Hazard. ( Al mag er wel bijgezegd worden dat dit waarschijnlijk kwam omdat de rest van de ploeg ook hoger speelde, waardoor we meer druk konden zetten en sneller in balbezit kwamen. )
Kompany is inderdaad wereldklasse.
Der zijn der hier een paar die Timmy Simons al zouden afschrijven, maar herbekijkt de match nog maar ne keer, die heeft echt wel bergen ( ondankbaar ) werk verzet op het middenveld.
Verder zit iedereen op Witsel zijn kappe, maar behalve die gemiste penalty speelde die echt wel op een hoog niveau zulle.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: De Rode Duivels
« Reactie #731 Gepost op: juni 04, 2011, 01:02:11 pm »
Zoals mijn pa zei: 'Oe, doe Vossen nie mee? Wie gaat er tuus de goals maken?'

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: De Rode Duivels
« Reactie #732 Gepost op: juni 04, 2011, 02:03:09 pm »
We missen gewoon de power van een Fellaini op het middenveld

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #733 Gepost op: juni 04, 2011, 02:06:14 pm »
'We' misten naast Fellaini ook Lukaku. Die twee kunnen oorlog maken en gingen het die stugge (maar geen vuile trouwens) Turken lastiger gemaakt hebben. Cowboy Jimmy ook veel te licht!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: De Rode Duivels
« Reactie #734 Gepost op: juni 04, 2011, 02:20:05 pm »
Het was aangename trip :)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #735 Gepost op: juni 04, 2011, 02:22:22 pm »
Nu alleen massal hopen dat Oostenrijk thuis wint van de Turken. Dan moeten we gewoon evenveel punten pakken als de Turken in de laatste 3 matchen (tegen dezelfde 3 ploegen) :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #736 Gepost op: juni 05, 2011, 11:58:09 am »
'We' misten naast Fellaini ook Lukaku. Die twee kunnen oorlog maken en gingen het die stugge (maar geen vuile trouwens) Turken lastiger gemaakt hebben. Cowboy Jimmy ook veel te licht!

Cowboy Jimmy maakt wel eens een goal, maar dat is ook alles, hoor. Niets van duelkracht, geef mij maar een Vleminckx of een Vossen die 90 minuten lopen achter iedere bal. Witsel was al zo nonchalant of dat hij groot was. En dan moest hij nog eens die penalty trappen... Defour weegt toch te licht, vind ik.
Iedereen leek zo leeggespeeld ! Ze liepen net met 5 kilo beton aan hun benen ! Chadli was ondermaats, maar dat had Leekens kunnen voorkomen. Je weet op voorhand dat zo'n Chadli uit vorm is (dit was al te zien aan zijn laatste wedstrijden bij Twente). Waarom stel je hem dan op ? Vond het ook raar dat Hazard er af moest en niet Chadli. Niet dat Hazard sterk speelde, integendeel. Maar Chadli was toch minder.
De Rode Duivels misten de creativiteit en het doorzettingsvermogen van Dembele vond ik.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #737 Gepost op: juni 05, 2011, 12:23:15 pm »
'We' misten naast Fellaini ook Lukaku. Die twee kunnen oorlog maken en gingen het die stugge (maar geen vuile trouwens) Turken lastiger gemaakt hebben. Cowboy Jimmy ook veel te licht!

Cowboy Jimmy maakt wel eens een goal, maar dat is ook alles, hoor.

... en laat dat nu net hetgene zijn dat we nodig hebben. Spitsen die scoren. We hebben al genoeg mensen die lopen achter elke bal. Daardoor zitten we op dit moment met een verdediger die topscorer is bij de Duivels.

Ogunjimmi heeft in 4 matchen 4 keer gescoord. Voor mij bewijst hij hiermee zijn waarde. Indien ons aanvallend middenveld wat beter in vorm was, dan hebben we ook andere spelers die gemakkelijk scoren, maar deze spelers waren leken allemaal uit vorm gisteren. Speel die match 10 keer en we winnen ze 8 of 9 op de 10. Daar ben ik van overtuigd. Zelfs in deze mindere match scheelde het maar een haar. Dat zegt denk ik veel over de kwaliteiten van deze groep. Ik geef ons nog steeds een goeie kans om door te stoten naar de barrages. Het is niet zomaar 'mathematisch mogelijk', zoals vroeger altijd gezegd werd. Het is effectief nog goed mogelijk. We staan nog 2de en Turkije moet nog altijd effectief die punten pakken. Ik ben er zelfs van overtuigd dat de Rode Duivels elke tegenstander aankunnen en dus ook Duitsland. Dat wil niet zeggen dat we zeker punten pakken tegen hen, maar ik geloof zeker in onze kansen om dat te doen.

KOMAAN RODE DUIVELS !!!!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #738 Gepost op: juni 05, 2011, 01:07:26 pm »
Leekens had een spelsysteem gericht op Lukaku... Bal inspelen en bal afschermen tot er aansluiting is of zelf de actie maken op kracht. Nu moest Witsel de bal krijgen op de flank en was er centraal enkel Ogunjimi met vier verdedigers voor, naast en achter hem. Zo kan je veel mooi spel op de mat brengen en is de kans op een doelpunt miniem. (miniem: hopen op een strafschop, oh juist ja...)

Een Ogunjimi, Vossen of zelfs Vleminckx is daar (nog?) niet toe in staat, toch niet tegen een stugge Turkse nationale ploeg. Hoe lullig het ook klinkt: met Lukaku winnen de Belgen die match altijd...

Pluim voor Kompany en Mertens! Wow.

Tot zo ver het sportieve.

Extrasportief: bussen van het Funcaf? zaten eivol en de consumptie der alcoholische en non-alcoholische dranken verliep vlotjes! Tot de volgende!
« Laatst bewerkt op: juni 05, 2011, 01:09:45 pm door Rafa »
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 449
Re: De Rode Duivels
« Reactie #739 Gepost op: juni 05, 2011, 02:04:30 pm »
Te veel van verwacht zeker,als je de kranten moest geloven waren we al europees kampioen, de sjors met zijn uithaal naar de hollanders,DOE GEWOON MAN,er is een goede lichting voetballers maar er is nog veel werk aan de winkel om een team van betekeznis te zijn  ;)