Auteur Topic: [VB] KVK - Essevee  (gelezen 51249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: november 23, 2009, 10:32:27 pm »
Als iemand trouwens nog extra idee?n heeft voor in de nekkenparochie... Stuur mij of cb_cm of jenske een PM en we kijken of we er iets mee zijn...

"kvk - veel woorden geen palmares."


is natuurlijk wel een heerlijke.
Alvast chapeau voor jullie inzet .. (en dat al op voorhand se!  ;))


Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: november 24, 2009, 10:18:00 am »
Misschien een idee, een doekje of 300 met daarop de legendarische cijfers 5-1?


Kzou't legendarischer vinden moesten ze eens uit kunnen winnen. Die 0 2 wringt toch nog altijd serieus bij mij.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: november 24, 2009, 10:32:17 am »
Bij mij ook! Maar t zal niet makkelijk zijn. k Zeg het niet graag, maar Sjors weet gvd heel goed hoe ze een match moeten aanpakken. Ze spelen het gewoon slim, daar. Die 0-2 bij ons lag ook natuurlijk aan ons...maar ook wel wat pech (Roelandts op de lat, pegel van Berrier die dikke Glenn eruit zweefde). k Zou wel eens een zicht op de bussen willen. Veel mensen vragen zich af hoe ze meekunnen. Mensen die het niet gewend zijn om met de bus mee te gaan. Kan daar wat info over komen? Zo vermijd je veel supporters die zich vocaal stilhouden omdat ze tussen de thuisfans gaan zitten. Vorig jaar waren er veel lokalen die geen volle bus hadden (al was het toen weliswaar op een dinsdag).

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: november 24, 2009, 10:38:47 am »
Bij mij ook! Maar t zal niet makkelijk zijn. k Zeg het niet graag, maar Sjors weet gvd heel goed hoe ze een match moeten aanpakken. Ze spelen het gewoon slim, daar. Die 0-2 bij ons lag ook natuurlijk aan ons...maar ook wel wat pech (Roelandts op de lat, pegel van Berrier die dikke Glenn eruit zweefde). k Zou wel eens een zicht op de bussen willen. Veel mensen vragen zich af hoe ze meekunnen. Mensen die het niet gewend zijn om met de bus mee te gaan. Kan daar wat info over komen? Zo vermijd je veel supporters die zich vocaal stilhouden omdat ze tussen de thuisfans gaan zitten. Vorig jaar waren er veel lokalen die geen volle bus hadden (al was het toen weliswaar op een dinsdag).

Inderdaad voor en ne de volgende thuismatch zou de speaker het beter eens duidelijk zeggen, dat het enkel met bus is.  Hoeveel mensen zitten op het forum of op de site van waregem?  Velen vielen uit de lucht de vorige keer en wisten van niets, + velen moeten dit ook beetje kunnen plannen aangezien het vroege vertrekuur.  Als je dan ziet dat we voor de ber tegen de toenmalige 2de klasser kortrjk meer dan 2000 man op de been brachten en d plots maar nipt het kleine vakje niet vulden.  Dan schort er iets, niet alleen mede door e combi, maar ook door informatie.  Ik hoorde zo van mensenie gewoon nietswetend toch met de auto naar daar reden en terug mochten keren.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: november 24, 2009, 11:52:31 am »
Het is toch ni moeilijk om te weten hoe je naar kortijk moet gaan? Mensen moeten alles eerst gezegd worden voor ze iet weten of krijgen. Als ik naar kortrijk wil gaan, dan vraag ik wa rond. Dan wacht ik niet tot men mij dit komt zeggen. Das toch ni te veel gevraagd? Kvind die uitvluchten eigenlijk dikke zever!

Volgens mij ist meer van ni willen dan van ni weten...

Kzal vanavond aan de juiste mensen vragen om dit, voor de onwetenden onder ons, nogmaals op de website te plaatsen en zondag door de speaker te laten omroepen.  ::)
« Laatst bewerkt op: november 24, 2009, 11:54:31 am door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: november 24, 2009, 12:34:41 pm »
Het is toch ni moeilijk om te weten hoe je naar kortijk moet gaan? Mensen moeten alles eerst gezegd worden voor ze iet weten of krijgen. Als ik naar kortrijk wil gaan, dan vraag ik wa rond. Dan wacht ik niet tot men mij dit komt zeggen. Das toch ni te veel gevraagd? Kvind die uitvluchten eigenlijk dikke zever!

Volgens mij ist meer van ni willen dan van ni weten...

Kzal vanavond aan de juiste mensen vragen om dit, voor de onwetenden onder ons, nogmaals op de website te plaatsen en zondag door de speaker te laten omroepen.  ::)

Wij zullen ook nog eens een warme oproep plaatsen. :)
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: november 24, 2009, 12:40:29 pm »
De combi zo deze maal vanuit ons bestuur komen. Van Kortrijk zelf is er geen combi opgelegd, iedereen mocht met de auto gane. Als het zo is, jammer van ons bestuur want mss wel nadelig voor het aantal toeschouwers aan onze kant.

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: november 24, 2009, 12:43:34 pm »
Spijtig dat de match midden in de examens valt  :-\

Op zondag zijn er geen examens en wie een beetje kan plannen, zorgt dat hij op zaterdagvoor- en namiddag studeert als ook op zondagnamiddag. ;)

ik dacht dat het dan tijd was om patatten te gaan planten , de zwins eten geven , de koein melken ........

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: november 24, 2009, 12:45:30 pm »
Misschien een idee, een doekje of 300 met daarop de legendarische cijfers 5-1?


Kzou't legendarischer vinden moesten ze eens uit kunnen winnen. Die 0 2 wringt toch nog altijd serieus bij mij.
de naam alleen zegt genoeg  :P

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: november 24, 2009, 01:10:39 pm »
Spijtig dat de match midden in de examens valt  :-\

Op zondag zijn er geen examens en wie een beetje kan plannen, zorgt dat hij op zaterdagvoor- en namiddag studeert als ook op zondagnamiddag. ;)

ik dacht dat het dan tijd was om patatten te gaan planten , de zwins eten geven , de koein melken ........

En we komen met de tractor ...


 oja wij boeren en daar zijn we trots op.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: november 24, 2009, 01:31:32 pm »
Spijtig dat de match midden in de examens valt  :-\

Op zondag zijn er geen examens en wie een beetje kan plannen, zorgt dat hij op zaterdagvoor- en namiddag studeert als ook op zondagnamiddag. ;)

ik dacht dat het dan tijd was om patatten te gaan planten , de zwins eten geven , de koein melken ........


Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: november 24, 2009, 04:06:40 pm »
Spijtig dat de match midden in de examens valt  :-\

Op zondag zijn er geen examens en wie een beetje kan plannen, zorgt dat hij op zaterdagvoor- en namiddag studeert als ook op zondagnamiddag. ;)

ik dacht dat het dan tijd was om patatten te gaan planten , de zwins eten geven , de koein melken ........

Ier si, de opperdebiel is weer int land? Of is er tijdelijk weer toegang tot het internet in uw kartonnen doos?


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: november 24, 2009, 04:09:16 pm »
De combi zo deze maal vanuit ons bestuur komen. Van Kortrijk zelf is er geen combi opgelegd, iedereen mocht met de auto gane. Als het zo is, jammer van ons bestuur want mss wel nadelig voor het aantal toeschouwers aan onze kant.

Kweet ni wie uw bronnen zijn, maar das dikke zever!
Wij hebben een combi aan ons been omdat het voor de kiendjes uit kutrijk ook zo was en hun combi is opgelegd door onze burgervader. Na vorig jaar kundet em trouwens ni kwalijk nemen!!

En dan nog: Veel mensen gebruiken den uitvlucht van 'tis combiregeling' of 'tis 22 euro voor een ticket' om gewoon niet aanwezig te zijn. Triestig als get mij vraagt!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: november 24, 2009, 04:18:22 pm »
Ben principieel tegen combiregelingen dus ga ik niet. Ze zijn eerder een flauw excuus tot koppelverkoop.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: november 24, 2009, 04:27:39 pm »
Zulte Waregem haalt geen voordeel uit de opbrengsten voor de lokalen/busmaatschappijen. Voor ieders veiligheid is een combi aangewezen. Wat als er geen combi is en enkele heethoofden richten daar zoals vorig jaar opnieuw schade aan. Leuk voor Essevee, die de schade dan op niemand kan verhalen. Wat als ge met uwe kleinen ietjes verder van het stadion staat en aangevallen wordt door enkele randdebielen ... ?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: november 24, 2009, 04:31:54 pm »
Ben principieel tegen combiregelingen dus ga ik niet. Ze zijn eerder een flauw excuus tot koppelverkoop.

Sjah, ik ben pricipieel tegen mensen die hun principes als smoes gebruiken om ni op nen bus te moeten kruipen ipv in een auto...

Jammer dat jouw principes de voorkeur krijgen op je favo ploeg...  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: november 24, 2009, 04:52:43 pm »
Ben principieel tegen combiregelingen dus ga ik niet. Ze zijn eerder een flauw excuus tot koppelverkoop.

Sjah, ik ben pricipieel tegen mensen die hun principes als smoes gebruiken om ni op nen bus te moeten kruipen ipv in een auto...

Jammer dat jouw principes de voorkeur krijgen op je favo ploeg...  ::)

Ik mag geen medesupporters de grond inboren, dus ga ik mij gewoon aansluiten bij Harald & SVZW.BE...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: november 24, 2009, 09:56:41 pm »
examens of niet ik ga mee;) jaja waar waren de oude momenten in de 2 de
 zat ik daar ook,Toen we ook daar:) wonnen
« Laatst bewerkt op: december 02, 2009, 02:40:42 pm door forzasvzw »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: november 24, 2009, 10:29:28 pm »
Ben principieel tegen combiregelingen dus ga ik niet. Ze zijn eerder een flauw excuus tot koppelverkoop.

Sjah, ik ben pricipieel tegen mensen die hun principes als smoes gebruiken om ni op nen bus te moeten kruipen ipv in een auto...

Jammer dat jouw principes de voorkeur krijgen op je favo ploeg...  ::)

Jowanie gaat al van de jaren 70 naar de voetbal zoals ik (zowel uit als thuis) en jij?   Ik ben ook tegen combiregelingen en zeker tegen Kortrijk(hoe belachelijk dat je voor zo'n korte verplaatsing met de bus moet gaan, met eventueel mensen waar je liever niet naast zit).  Tegen dat jij aan het aantal derby's komt dat wij al meemaakten... ik wil maar zeggen, we hebben zeker geen lessen te krijgen van een gast die nog maar een jaar of 4/5 naar de voetbal gaat.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] KVK - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: november 24, 2009, 11:04:55 pm »
denk toch eens wat verder dan je neus lang is,
zonder combi naar Kortrijk is om miserie vragen
wie weet wat er allemaal kan of gaat gebeuren als iedereen daar met de wagen naartoe gaat,
er is daar geen parking voorzien en nikske faciliteit om een massa volk op te vangen.

ik geloof dat je inderdaad al van in de jaren 70 naar HET voetbal gaat,
ik ook trouwens
maar de tijden zijn veranderd mijn beste