Auteur Topic: [NB] Essevee - Club  (gelezen 13040 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gabriël

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #20 Gepost op: oktober 16, 2010, 08:13:30 am »
Die mensen die vorige jaar en andere jaren Dury buiten riepen! Wat doen jullie nu een hele match?
nog nagenieten datie weg is!

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #21 Gepost op: oktober 16, 2010, 08:26:17 am »
geen spirit, geen teamgeest, geen lijn in de ploeg, geen organisatie.
En het ligt niet aan het publiek, t moet van 2 kanten komen.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #22 Gepost op: oktober 16, 2010, 08:41:46 am »

Trouwens, we komen 7 min voor tijd (extra tijd ingebegrepen) op 2-3...WAAROM BLIJFT IEDEREEN OP Z'N KONT ZITTEN???!!!
En ik maar roepen en krijsen: "Komaan jongens, roep ze naar voren!'.
Geen reactie. Iedereen blijft zitten en kijkt als een koe op een trein.

Denken jullie echt dat onze spelers geen aanmoediging kunnen gebruiken?!  >:(



Heb je de reactie van de spelers gezien na de 2-3? Habibou juichtte zelfs niet, gelukkig dat Meert de bal uit de netten is gaan halen of hij lag er nog.

Het erge is niet dat we verliezen van Brugge, het ergste is dat we verliezen van het slechtste Brugge dat ik hier al heb gezien. Vroeger mocht Brugge nog zo goed zijn, we kregen hen toch klein. De bezieling is er niet. Het is los zand, terwijl ze stuk voor stuk wel kunnen voetballen...

Nu 4 matchen van de waarheid (Lierse, Kortrijk, STVV en Lokeren). Daarna weten we waar we staan. Als het niets is, dan mogen ze met nieuwjaar ne keer grote kuis houden.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #23 Gepost op: oktober 16, 2010, 08:50:51 am »
dat het vandejaar geen lachertje ging worden, wist ik reeds voor dat het seizoen begon.
Enkele sterkhouders weg, en een nieuwe trainer die de ploeg niet kent.
Van mij zou bart zijn jaar mogen uitdoen, zolang we niet te dicht in de gevarenzone (lees: degradatie) komen. Met continue trainers te wisselen bouw je ook geen elftal op!
Tevens mag bart wel eens wat harder timmeren op de spelers!
Wat de match van gisteren betrefd, stond zowel loppem als den essevee der niet!
Maar wat begin ik mij serieus te ergeren aan n'for, die liever aan boksmatchen doet, die em liever laat vallen, die veel te veel buitenspel loopt. Het is echt niet meer om aan te zien!
Ondanks dit alles pikt ie soms een goaltje of een assistje mee, maar de slechte dingen lopen veel hoger op!
lutte en meert moeten vaste waarden zijn/blijven, 2 spelers die actie kunnen maken, die offensief en defensief perfect overweg kunnen, en het belangrijkste, 2spelers die blijven vechten voor hun ploegske!
bossut zit in een dipje, omdat de rest van de ploeg/verdediging ook niet draait! als je goe kijkt, zijn de 3 goals er gekomen nadat de verdediging op een hoopje gespeeld werd!
en volgens mij spelen we iets te aanvallend voor een slecht draaiende ploeg!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #24 Gepost op: oktober 16, 2010, 09:10:43 am »
Enkele constataties:
1) De laatste 4 thuiswedstrijden hebben we 0,0 gebracht (buiten het half uur powerplay tegen GBA)
2) We krijgen de meeste en belachelijkste doelpunten tegen in 1ste klasse en tis niet omdat we altijd zo aanvallend spelen
3) Dit was de zwakste SVZW - Bruhhe sinds onze terugkeer naar 1ste en Bruhhe moest zelf nog niet eens goed spelen
4) Iedereen weet dat Vargas in topvorm loopt, waarom plak je daar als trainer geen man op die die gast tot op het wc moet volgen?
5) Iedereen weet dat de kansen bij Donk en Diaz liggen (zwakke schakels), je ziet dat de trainer daar niet op inspeelt.
6) Er zit geen lijn in het spel, we spelen met de lange bal ondanks het feit dat we 5 jaar succesvol combinatievoetbal gespeeld hebben
7) Mensen die zeggen dat we dit jaar zoiezo niet veel moeten verwachten die begrijp ik niet, we hebben verdomme een kwalitatieve kern:
Keeper: Bossut
Verdediging: Colpaert, Dhaene, VDB
Mid: Hyland, Matton, Chevalier
Aanval: Habibou, N'for
11 van de 16 trainers in 1ste klasse zou die gasten maar al te graag in hun team hebben.
8) Het is duidelijk dat de chemie ontbreekt, ze hebben 2 weken gehad, Deroover meent dat er scherp getraind is geweest en dat de ommekeer er ging komen, wel die is er niet gekomen en ik vrees dat hij er komende week ook niet zal komen. Wat gaan ze doen, nogmaals de koppen bij elkaar steken?



Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #25 Gepost op: oktober 16, 2010, 09:15:53 am »
SMIJT EM BUITEN!

Trekt al weken op niets: geen systeem, geen VECHTLUST, niet ingrijpen na bucht-voetbal (toet at al veel te late es, lees: minuut 75), geen looplijnen, chance-goals, geen collectief (getuige de vele incidenten zichtbaar op het veld) enz.

Leuk vooruitzicht al dat getsjol, geklungel, geduts, getreusel, getalm,... Hou die trainer maar tot we zelfs al verliezen van de dikkenekken (alweer), geef hem maar vertrouwen.. Het is maar de 'competitiestart'.

H????????l TRIESTIG. (En deze reactie is niet gebaseerd op vandaag)
De nagel op de kop;kant nie beter verwoorden
@Glitch: pf, waarom nog content zijn als het 2-3 wordt, ik als fanatiekeling sprong zelfs niet meer recht, we krijgen GEEN 1 uitgespeelde kans (al sinds lang), dan mag je nog 100 jaar voetballen, dan win je zelfs niet meer tegen een zwak brugge met een man meer.

Conclusie: Cl.Brugge: Zwak, Waregem: ARCHI-SLECHT

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #26 Gepost op: oktober 16, 2010, 09:19:48 am »
Holderdeboldervoetbal....NIETS zit er daar nog in;niets.....

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #27 Gepost op: oktober 16, 2010, 09:23:35 am »
Vandenbroeck: "Mentaliteit bij Z. Waregem zit niet goed"
Zulte Waregem moest vrijdag in Club Brugge zijn meerdere herkennen. Na de hoopgevende start blijven de resultaten voorlopig uit bij de fusieploeg. David Vandenbroeck zei na de match waar het op staat. "Iedereen moet zichzelf in vraag stellen."

David Vandenbroeck was niet mals voor zijn teamgenoten na het 2-3-verlies tegen Club Brugge. "Zulte Waregem speelt niet als ??n, maar als twee ploegen. De verdedigers spelen niet als blok en de aanvallers denken alleen maar aan aanvallen. Het is precies of we met twee ploegen van vijf spelers op het plein staan die elk apart hun match spelen."

En de verdediger van Zulte Waregem trok verder van leer. "Tegen Club had iedereen aan hetzelfde zeel moeten trekken. De neuzen wezen duidelijk niet in dezelfde richting. Iedereen moet zich thuis nu maar eens bezinnen waar hij mee bezig is en zichzelf in vraag stellen."

Het is echt een kwestie van mentaliteit. Als je ziet dat we op karakter wel een punt kunnen pakken tegen Anderlecht en Standard, dan weet je dat er meer in deze ploeg zit. Op Lierse, een rechtstreekse concurrent in de degradatiestrijd, is het volgende week van moeten. We zullen er met het mes tussen de tanden moeten spelen."

Klein Zulte Waregem

Vandenbroeck omschreef de partij tegen Club Brugge als een "rare match". "Zoals veel van onze wedstrijden. De hiaten van de voorbije weken waren ook tegen blauw-zwart weer te zien: makkelijk tegengoals slikken, een gebrek aan concentratie en communicatie. Tegen blauw-zwart hebben jullie een heel klein Zulte Waregem gezien. We hebben te veel met de lange bal gewerkt en dat speelde alleen in het voordeel van verdedigers als Carl Hoefkens en Ryan Donk."



Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #28 Gepost op: oktober 16, 2010, 09:23:57 am »
Na een nachtje slapen ben ek er nog ni beter van geworden.  Het is gewoon een rampzalig seizoen.  De voorzitter zit nog vrolijk te zeggen dat we een rustig seizoen tegemoet gaan, dat de paniek nergens voor nodig is.  T'is niet dat we van club moeten winnen, maar de manier waarop je weer de boot in gaat is gewoon SCHANDALIG.  Dat die mens dat zelf niet inziet dat er donkere wolken boven deze ploeg hangt, da gaat er bij mij echt niet in.  

Verdomme bestuur grijp nu in voor het TE LAAT is, op dit moment staan we zelfs nog boven onze waarde geklasseerd op basis van het geleverde spel.
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2010, 09:34:05 am door Misterbio »

Offline Bart

  • Leden
  • Berichten: 85
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #29 Gepost op: oktober 16, 2010, 09:49:37 am »
Na een korte nacht toch een paar opmerkingen:
- Na de non-prestatie tegen Charleroi en twee weken zonder clubvoetbal zodat men dingen bij kan schaven, verandert er quasi niks aan de ploegopstelling en de taktiek(?).
- Na drie minuten al gepakt door Vargas die zomaar tussen vier "verdedigers" mag scoren.
- Je staat aan de rust 1-3 achter en wat doet de coach? Helemaal niets. Als je dan op de persconferentie nog eens doodleuk vertelt dat je weet dat de match gespeeld is bij een 1-3 ruststand, dan slaat dit toch alles? Hopelijk heeft hij dit aan de rust ook niet gezegd tegen de spelers?
- Er zit, ik moet het steeds herhalen, geen enkel spelsysteem in de ploeg. Het is, tot treurens toe, steeds lukraak de bal zo ver mogelijk naar voren schoppen in de hoop dat er eens iets uit de lucht kan vallen...De competitie is reeds drie maanden ver en er is geen enkele verbetering merkbaar, integendeel.
Het kan en zal nog een lang seizoen worden tenzij...
-Veruit de zwaktste Essevee-FCB die ik ooit gezien heb. Een Brugge op niveau speelt 90' door waardoor het misschien een afstraffing wordt...En dan nog sprake van paniek in de Brugse defensie na de 2-3...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #30 Gepost op: oktober 16, 2010, 09:53:54 am »
Verdikke dit Club was echt pakbaar e, manmanman, we laten een kans liggen.
Khoor het de spelers graag zeggen, maar tis toch zij die er iets gaan moeten aan doen.
Bart moet ze in de hand houden, de spelers moeten voetballen en doen wa gevraagd wordt PUNT

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #31 Gepost op: oktober 16, 2010, 10:08:26 am »
Dit voetbal trekt op niets....Nu kan niemand meer ontkennen dat er iets niet goed zit...Ik geloof er niet meer in......Ik zie veel goede wil van sommige!! spelers maar er is geen systeem.....En onze centrale verdediger dhaene kan voor de moment nie mee in 3de klasse.....We spelen vuil,we hebben de minste corners gegeven dit jaar,bijna de meeste toegestaan;we staan op kop(of toch bijna) van gele en rode kaarten en we zien geen herkenbaar systeem op het veld laat staan voetbal....Deze ploeg heeft kwaliteiten maar er moet iemand anders aan het sportieve roer komen te staan....DEROOVER BUITEN!!!Sorry niets persoonlijk maar waar wij moeten op kijken dit jaar heeft nog weinig met voetbal te maken....Ik kan ook zo trainer zijn....Duts...En zijn uitleg in bepaalde intervieuws is echt beschamend.....eeuuuu,,,jajaja,eeeuuuuu.......Man;man ga terug naar 2de jong maar neem ons niet mee.En bestuur,grijp nu in want 1/3de van de compititie is al gespeeld.....Het moet dringend beter want wij zijn de zwakste ploeg in eerste klasse.... :'(     Het wordt tijd dat de supporters eens hun zegje doen...Want zoals ik al meedeelde in een vroegere post;sommige spelers lachen hem vierkant uit....

Jammergenoeg denk ik vaak terug aan Buysse zijn woorden in voetbalmagazine....zulte waregem gaat een moeilijk seizoen tegemoet...De trainer speelt nog altijd "in duel" zoals in 2de klasse....
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2010, 10:10:32 am door trollie »

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #32 Gepost op: oktober 16, 2010, 10:33:39 am »
Het mag zo stilaan een wonder heten dat we met de tactiek "schipt em naar vuur en hoopt dattie binnen frommelt" zoveel scoren.
Weeral 3 goals tegen, weeral belachelijk verdedigend echt beschamend. Misschien maar goed dat D'Haene rood pakt, zijn we daar al van verlost volgende week. Amai dit was echt weer zwak, zwakker, zwakst.

Dringend tijd voor een andere trainer met de harde hand, het zijn momenteel precies 11 natte dweilen op da veld.
Na de match Hugo Broos en Francky Dury gezien...

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #33 Gepost op: oktober 16, 2010, 10:39:21 am »
Het mag zo stilaan een wonder heten dat we met de tactiek "schipt em naar vuur en hoopt dattie binnen frommelt" zoveel scoren.
Weeral 3 goals tegen, weeral belachelijk verdedigend echt beschamend. Misschien maar goed dat D'Haene rood pakt, zijn we daar al van verlost volgende week. Amai dit was echt weer zwak, zwakker, zwakst.

Dringend tijd voor een andere trainer met de harde hand, het zijn momenteel precies 11 natte dweilen op da veld.
Na de match Hugo Broos en Francky Dury gezien...

Laat Broos maar rap naar hier komen dat er weer een ploeg op veld staat

Offline tsjolder

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #34 Gepost op: oktober 16, 2010, 10:46:08 am »
Die vent moet eruit....

Vorige week in alle gazetten: "na een half uur plakte Dury een mannetje op Vargas en hij komt niet meer in het stuk voor, net als heel Club."  Wat doen wij?  We vangen in zone op.  Resultaat: na 3 minuten ligt de eerste in het laatje en aan de rust zijn het er 3.

Gisteren in de gazet: "supporters moeten ons steunen".  Wij betalen veel geld om te komen kijken, zij worden vet betaald om een paar uurtjes per dag te shotten.  Dan is het nog onze schuld?  Is het dan zoveel gevraagd om volledige inzet te brengen?  Als er iets te zien is, zullen ze ons wel horen.  Het is in de eerste plaats aan hen!

Vandaag in de gazet: "Geduld De Roover met sommige spelers is op".  Nu al????  Ge moet echt stekeblind zijn om niet te zien dat een centrale verdediging met VDB rechts en D'haene links niet marcheert.  Dat Chevalier geen bal raakt, hij verliest tegenwoordig zelfs spurtduels.  Dat er centraal al weken niemand speelt die een combinatie of een goeie pass kan trappen.  De enige creatieve speler (Matton) raakt geen bal op de flank.  En steeds maar lange ballen naar de spitsen die dan een kop kleiner zijn dan de verdedigers van de tegenstander en dan domme fouten maken en kaarten pakken.

Als hij nu al eens zou beginnen met Meert in de ploeg te zetten en Matton centraal meer tot zijn recht te laten komen en waarom niet Delaplace in de plaatse van Chevalier te zetten.

Die vent moet eruit...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #35 Gepost op: oktober 16, 2010, 10:51:06 am »
Bij mij stoort vooral het gebrek aan inzet. Chevalier,wat is die toch toevallig zo traag geworden!!! Hyland: ik weet niet wat de meeste supporters in die jongen zien, maar gisteren deed hij werkelijk niets goed! en ge moet nu niet met het excuus afkomen van "hij stond niet op zijn plaats", want als hij gisteren niet op zijn plaats stond, weet ik wel waar zijn plaats is... In deze beschamende tijden, als je ziet dat de ploeg inzet, vechtlust en de wil om te winnen ontbreekt, waarom moet Stijn Meert dan tot de 79ste!!! minuut wachten om te mogen invallen? Wat heeft hij De Roover misdaan??? Karelke D'Haene werd weer langs alle kanten gevloerd. Colpaert speelde wel met tonnen inzet (al is dit mss om een transfer af te dwingen :-\), maar ik zou hem liever zien spelen op de plaats van D'Haene. Deze ploeg? speelt niet als 1 geheel en dat is juist de belangrijkste taak van een trainer: alle neuzen in de dezelfde richting krijgen.  
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2010, 10:54:11 am door balboa »

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #36 Gepost op: oktober 16, 2010, 11:07:16 am »
Wat een pannenkoek, die De Roover.

Tot zover de "match"analyse.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #37 Gepost op: oktober 16, 2010, 11:13:58 am »
Even dit:
Dury van ESSEVEE naar GENT
DeRoover van WAASLAND naar ESSEVEE

en nu even kijken naar de sportieve resultaten van deze ploegen...

JUIST!

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #38 Gepost op: oktober 16, 2010, 11:33:01 am »
Gisteren vond ik vooral dat d'haene te kijken werd gezet door zijn eigen ploegmaat VDB. Hij stapte telkens verkeerd uit en maakte verdomme grote positionele fouten. En dit is niet de eerste keer. Daarmee wil ik niet zeggen dat d'haene goed speelt maar VDB heeft ook schuld aan de vele tegengoals.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #39 Gepost op: oktober 16, 2010, 11:42:48 am »
Mja zwakke match weeral, ook kl*p zwak, maar wel correcte overwinning, wij maakten nooit kans op een overwinning. Het was weer duidelijk op de bang dat de sfeer niet goed is, maar er zullen er hier en bij het bestuur wel beweren dat alles prima loopt.

Nu Lierse,Lokeren, KVK en co, geen 3punters pakken en we zijn concurent van Eupen en het triestige Charleroi.

BTW: Met de volgende transferperiode, graag een spelmaker gevraagd? (en ja ge moogt er euro's voor leggen ja, het Berrier geluk zal er niet altijd zijn voor weinig geld)