Auteur Topic: [VB] Lierse - Essevee  (gelezen 12441 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: oktober 23, 2010, 10:45:58 pm »
We kunnen de bal niet kontoleren en bijhouden, en kunnen geen drie passen na elkaar geven zonder de bal te verliezen. De enige manier om de bal vooraan te krijgen is de lange bal, op goed geluk af, want al voetballend kunnen we het niet. Dit zegt genoeg over onze kwaliteiten. Ik vraag mij af of een andere trainer hier iets kan aan veranderen?
veel, h??l veel

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: oktober 24, 2010, 02:09:35 am »
Ben blij dat ik morgen naar Merelbeke-Kluisbergen kan gaan kijke, zie dan weer eens voetbal.

Van den eersten tot de laatsten slecht.

Een 6 punten match, en continu spelen met 1 spits!!!!! PROFICIAT.

Pak maar je biezen, prutser
Ben vandaag naar de miniemen wakken - aarsele gaan kijken.  Heb meer genoten dan dit seizoen bij SVZW.  Heb al jaren een abonnement en dat zal nog jaren zo blijven, maar er moet toch iets veranderen.  Was er vandaag niet bij, wil dus ook geen oordeel vellen over de match tegen lierse maar op basis van de beelden hebben we dat schamele puntje gestolen...
AUB, dit is een oproep aan de spelers, technische staf, bestuur,... zorg ervoor dat wij weer trotse SVZW supporter kunnen zijn.  Op naar Lokeren met hopelijk een 3-punter!!!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: oktober 25, 2010, 01:45:13 am »
sommige spelers zullen eerst 't warm water moeten uitvinden voordat ze in de match "zelfdenkend" kunnen voetballen :D