Auteur Topic: [VB] Lierse - Essevee  (gelezen 12440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: oktober 18, 2010, 06:57:14 pm »
Is er ergens een wet of dergelijke die ons (Essevee) verplicht in een 4-5-1 aan te treden. We hebben materiaal genoeg om met een effectieve 4-4-2 aan te treden met een schoon ruitke op 't midden, back to basic football. Een goeie scherpe tacktiek erachter en met een portie gezonde inzet en wilskracht zijn we vertrokken. met of zonder bdr, chevalier, hyland, ..
One Essevee!

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: oktober 18, 2010, 07:18:50 pm »
100% gelijk fox.
Ik zou met 8 man voor ons eigen doel spelen zodat de tegenstander er niet meer door wandelt en dan met 2 van voor om achter de lange ballen die van achteren uit getrapt worden.
Een middenveld hebben we niet nodig want we voetballen toch niet.
Als we dan met ons anti voetbal geluk hebben zoals op anderlecht kunnen we misschien opnieuw een puntje stelen.

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: oktober 18, 2010, 09:35:45 pm »
Opstellingen zijn compleet onbelangrijk als de enige tactische richtlijn eruit bestaat om de bal zo snel mogelijk naar voor te rammen.

om te voetballen heb je voetballers nodig en met lutte en hyland kun je toch moeilijk combineren ( lutte pakt veel ballen af maar geeft ze meestal terug aan de tegenstander)

                                           


Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: oktober 18, 2010, 10:18:10 pm »
================ Bossut =================
== Minne == Colpaert == VdBrouck == Mareval ==
========= Sterckx == VNieuwenhuyze =========
==== Delaplace ===== N'for =====  Meert ====
================ Traor? =================

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: oktober 18, 2010, 10:39:18 pm »
Opstellingen zijn compleet onbelangrijk als de enige tactische richtlijn eruit bestaat om de bal zo snel mogelijk naar voor te rammen.

om te voetballen heb je voetballers nodig en met lutte en hyland kun je toch moeilijk combineren ( lutte pakt veel ballen af maar geeft ze meestal terug aan de tegenstander)

                                           


Voetballen doe je niet alleen met mensen die vooruit en aanvallend spelen, 10 veldspelers ? la Ronaldo zullen dan ook weinig te weeg brengen. Wat ik dus wil zeggen, een ploeg moet evenwichtig zijn.
Lutte is momenteel daarvoor de beste speler in de ploeg en kan zeker in dat opzicht een sleutelrol spelen, uiteraard moeten we niet 3 zo een spelers opstellen, 2 of 1 naargelang de tegenstander is ruim voldoende.
Als je een ploeg opstelt zorg er dan voor dat je je spelers zo zet dat ze elkaar kunnen aanvullen en dat we bv. niet zoals tegen Cl.Brugge compleet overrompeld worden op rechts door toedoen van Chevalier = niet meer opstellen tot die stopt met dergelijk voetbal, Colpaert verzoop daardoor in het werk en tegen twee tegenspelers zie ik het er weinig halen..

Daarom :

=========================Bossut=========================
=======================================================
=====Colpaert=====Dachelet==========VDBroeck=====Mar?val=====
=======================================================
=========================Lutte==========================
=======================================================
===========Delaplace===================Meert==============
=========================Matton=========================
=======================================================
==================Habibou========Traor?==================

Wees vrij commentaar te geven.. Graag zelfs..
One Essevee!

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: oktober 19, 2010, 11:23:31 am »
Ik volg gedeeltelijk voorgaande post:

=========================Bossut=========================
=======================================================
=====Tamsin=====Colpaert==========Dachelet=======Mar?val=====
=======================================================
=========================Sterckx==========================
=======================================================
=======Delaplace=============================Meert========
=========================Matton=========================
=======================================================
==================Habibou========Traor?==================

Achterin marcheert het niet, daarom eens iets anders proberen. Met een RB op de RB.
Voor de rest vertrouwen geven aan de doelpuntenmakers van de laatste weken (Matton, Traor?, Stercx en Habibou) en andere vleugels die misschien wel zin hebben om te spelen.

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: oktober 19, 2010, 03:52:50 pm »
ik stel tevreden vast dat er nog mensen zijn zoals ik die vinden dat colpaert centraal moet staan,het zal er niet mee verslechteren mijn gedacht...nu de coach nog.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: oktober 19, 2010, 05:53:07 pm »
Vandaag artikel in hln waarin staat dat svzw het vertrouwen in BDR bevestigd !!!!
Ben ik de enige, maar ik heb het gevoel dat wanneer geen punten meegenomen worden uit Lier de dagen van BDR bij svzw geteld zijn ?
Mannaert zegt( volgens de krant) dat hij van een laatste kans niet wil spreken dus volgens mij bedoeld hij hiermee dat er op Lierse punten moeten gepakt worden !!!!
Verder merkt hij ook op dat er geen bezieling meer zit in het elftal dus wat wil dit zeggen volgens jullie ?
Lierse zaterdag 3 punten = exit BDR  ;)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: oktober 19, 2010, 06:46:34 pm »
============= doelman in form=================
== Minne == vdb == Colpaert == Mareval ==
========= Sterckx == VNieuwenhuyze =========
==== Delaplace ====Matton =====  Meert ====
================ Traor? =================

Doelman in form:zelf in te vullen
Colpaert;niet op rechts aub
Minne;sinds hij er niet meer bij is ,ist al veel beter nietwaar... >:(
Meert moet altijd starten
Nfor zal bij ieder duel geel krijgen,vanwege de ellebogen in de media.....ik wil met 11 spelen.
Als er beloften zijn die het goed doen(ik lees enkel het verslag,heb ze nog niet zien spelen),mss Naessens,Tamsin,Muyters,Verstraete,mogen ze gerust een kans krijgen(liefst voor het kalf verdronken is).
Sonck mag voor mijn part een verdediger opgenaaid krijgen,t'zal nodig zijn....
« Laatst bewerkt op: oktober 19, 2010, 07:19:21 pm door fozie »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: oktober 19, 2010, 06:48:31 pm »
Vandaag artikel in hln waarin staat dat svzw het vertrouwen in BDR bevestigd !!!!
Ben ik de enige, maar ik heb het gevoel dat wanneer geen punten meegenomen worden uit Lier de dagen van BDR bij svzw geteld zijn ?
Mannaert zegt( volgens de krant) dat hij van een laatste kans niet wil spreken dus volgens mij bedoeld hij hiermee dat er op Lierse punten moeten gepakt worden !!!!
Verder merkt hij ook op dat er geen bezieling meer zit in het elftal dus wat wil dit zeggen volgens jullie ?
Lierse zaterdag 3 punten = exit BDR  ;)

Bezieling komt door rotte appels die anderen meeslepen.
Als je ziet dat Sammy zich 100% geeft, net als Lutte, Sterckx,..Om maar voorbeelden te geven.
Het gaat minder bij Waregem sinds er een groot aantal buitenlanders is toegekomen. Niet dat ik iets tegen buitenlanders heb, maar dat brengt sowiezo een andere mentaliteit mee.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: oktober 19, 2010, 06:53:26 pm »
Vandaag artikel in hln waarin staat dat svzw het vertrouwen in BDR bevestigd !!!!
Ben ik de enige, maar ik heb het gevoel dat wanneer geen punten meegenomen worden uit Lier de dagen van BDR bij svzw geteld zijn ?
Mannaert zegt( volgens de krant) dat hij van een laatste kans niet wil spreken dus volgens mij bedoeld hij hiermee dat er op Lierse punten moeten gepakt worden !!!!
Verder merkt hij ook op dat er geen bezieling meer zit in het elftal dus wat wil dit zeggen volgens jullie ?
Lierse zaterdag 3 punten = exit BDR  ;)

inderdaad,eventjes tussen de regels lezen en je komt tot de conclusie;niet winnen en-of geen inzet is gelijk aan sortie....

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: oktober 19, 2010, 07:09:54 pm »
Ik zie hem nog eerder zelf opstappen dan dat hij zijn ontslag krijgt.Als ge de voorzitter gehoord hebt voor fcb.
Enne aan alle FD -fans , gent heeft ook verloren tegen brugge....de manier waarop is iets anders,maar dat telt niet 0ptn=0ptn.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: oktober 19, 2010, 07:21:09 pm »
Ik zie hem nog eerder zelf opstappen dan dat hij zijn ontslag krijgt.Als ge de voorzitter gehoord hebt voor fcb.
Enne aan alle FD -fans , gent heeft ook verloren tegen brugge....de manier waarop is iets anders,maar dat telt niet 0ptn=0ptn.
Het telt misschien niet voor 1 match, maar wel voor het vervolg van de competitie...

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: oktober 19, 2010, 07:35:19 pm »
Ik hoop echt dat onzen trainer Bart het tij kan doen keren en enkele spelers die al veel krediet hebben gekregen en blijven fouten maken met de voeten op de grond zet en eens serieus de levieten leest.  

Ik ben voorstander om de kern terugbrengen tot een werkbare groep van 20 man aangevuld met ??n of twee jongere.  Als dit toch een overgangsjaar wordt, moet aan de weg gebouwd worden naar de toekomst.  Waarom de jonge Naessens eens geen kans geven af en toe?  En een aanvals-en techniektrainer aanstellen?

Daarnaast doe ik ook aan het bestuur een oproep om beter te scouten op karakter en ingesteldheid bij aantrekken van spelers en dringend nieuwe leidersfiguren aan te trekken . Daarnaast moet het bestuur meer oog hebben voor kwaliteit ipv kwantiteit. De vele inkomende transfers zijn geen toonbeeld van continu?teit en helpen niet om een ploeg te bouwen.  


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: oktober 19, 2010, 08:33:34 pm »
Vandaag artikel in hln waarin staat dat svzw het vertrouwen in BDR bevestigd !!!!
Ben ik de enige, maar ik heb het gevoel dat wanneer geen punten meegenomen worden uit Lier de dagen van BDR bij svzw geteld zijn ?
Mannaert zegt( volgens de krant) dat hij van een laatste kans niet wil spreken dus volgens mij bedoeld hij hiermee dat er op Lierse punten moeten gepakt worden !!!!
Verder merkt hij ook op dat er geen bezieling meer zit in het elftal dus wat wil dit zeggen volgens jullie ?
Lierse zaterdag 3 punten = exit BDR  ;)

Bezieling komt door rotte appels die anderen meeslepen.
Als je ziet dat Sammy zich 100% geeft, net als Lutte, Sterckx,..Om maar voorbeelden te geven.
Het gaat minder bij Waregem sinds er een groot aantal buitenlanders is toegekomen. Niet dat ik iets tegen buitenlanders heb, maar dat brengt sowiezo een andere mentaliteit mee.
Ik zag onlangs nog op voetbalbelgie dat essevee het nog goed doet qua Belgen en in de betere groep zit. Qua speelminuten was het zelfs dik ok, dus dat is een beeld dat bedriegt. Er komen steeds een aantal buitenlanders toe, maar er vertrekken er ook meer dan Belgen en dit simpelweg omdat de buitenlanders over het algemeen minder aan spelen toekomen (reservespelers en dergelijke) en die spelers gaan dan naar andere ploegen, wat volstrekt normaal is.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: oktober 19, 2010, 10:00:51 pm »
Het is niet moeilijk maar zelfs gemakkelijk.
verliezen op lierse = bdr buiten!!
En voor alle fans van dury even dit. Ik weet niet of we met dury zoveel hoger gingen staan of nu maar meschien zouden we wel wat beter voetbal zien. waar haal ik deze conclussie? simpel de play offs. zonder berrier ging het niet meer en dit is nog steeds het geval. Nu enkel nog de vraag welke trainer kan dit essevee (die volgens mij meer dan genoeg kwaliteit heeft om top 8 te spelen) terug op de rails krijgen?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: oktober 20, 2010, 09:36:34 am »
Ben wat teleurgesteld in sommige reacties hier,ze geven het nu al op..

In plaats van te zeggen dat ze spelers niet met hun hart en ziel spelen,vraag ik mij af of sommigen hier wel met hun hart en ziel supporteren voor (denk ik) hun favoriete club?

Volgend weekend ben ik er gewoon opnieuw.



Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: oktober 20, 2010, 09:48:28 am »
Ben wat teleurgesteld in sommige reacties hier,ze geven het nu al op..

In plaats van te zeggen dat ze spelers niet met hun hart en ziel spelen,vraag ik mij af of sommigen hier wel met hun hart en ziel supporteren voor (denk ik) hun favoriete club?

Volgend weekend ben ik er gewoon opnieuw.


Volgend weekend? Dit weekend bedoel je, hup den bus op naar Lierse of ge moogt niet meer binnen :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: oktober 20, 2010, 10:33:21 am »
Ik denk ni da het van het resultaat tegen Lierse zal afhangen voor BDR.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Lierse - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: oktober 20, 2010, 02:47:24 pm »
Ik denk ni da het van het resultaat tegen Lierse zal afhangen voor BDR.


Dat denk ik ook niet. Het zou al moeten zijn dat er de komende weken veel misgaat en de spelers echt van zich laten horen, tegen dat er iets zou gebeuren denk ik. Ik vermoed dat hij nog rapper zelf zijn ontslag zou indienen dan dat hij ontslagen wordt.
Maar goed, zover zijn we nu nog niet. De komende weken zijn belangrijk, liefst naar spelbeeld, maar zeker ook naar resultaat toe. Als we nu een paar goede matchen spelen, staan we weer bij de groep voor ons en kunnen we nog rustig mee wedijveren voor POI in de terugronde. Als we nu geen punten meer pakken, is die opdracht al extreem moeilijk en lopen we de degradatiezone in, dus hopelijk slaat de motor aan en krijgen we misschien zelfs wat het geluk mee.