Auteur Topic: [NB] Essevee - Club Brugge  (gelezen 13303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
[NB] Essevee - Club Brugge
« Gepost op: augustus 21, 2011, 08:18:38 pm »
1-1 gelijkspel,
terechte uitslag na goeie 1e maar zwakke 2e helft...

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:21:17 pm »
goedkope penalty >:(

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #2 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:21:59 pm »
goedkope penalty >:(

domme penaltyfout:)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #3 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:33:25 pm »
Goeie 1ste helft, zwakke 2de helft (door sterkte van Club).
Lichte penalty maar domme fout idd.
Ref van mijn kloten, veel niet gefloten vooral alst voor ons was.
Chevalier omvergelopen bal buiten en niks van fout.
Schoonste was de fout op het einde, de lijnrechter gaf gewoon inworp aan Club...
ZWAK gefloten ventje van ier een beetje verder.
Rosini speelde goed maar na 60 min erdoor zitten????  Zwakke fysiek zulle.
Jens, sorry voor zijn vele fans, kvind hem ni slecht e, ie doet zijn best enzo,
maar tis toch veel te weinig. 
Beste man op het veld volgens mij Delaplace.  Was voor de rust de kluts wat kwijt
en veel slechte passen maar herpakte zich vrij snel als een van de enige op ons middenveld.

Nuja, punt tegen Club is niet slecht e.  We hebben 2 toppers kunnen afhouden, ni slecht na 4 matchen ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 21, 2011, 08:36:22 pm door Boer Boerie »

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #4 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:48:50 pm »
nam mareval afscheid ???

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #5 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:50:20 pm »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #6 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:51:21 pm »
ik vond de fysiek van velen algemeen wat minder.. zag er toch een paar kapot zitten:) vond rossini eerste helft weer heel sterk, tweede helft niets meer (kben pro rossini maar kgeef ook toe alst slecht is ?;)) matton heb ik heel weinig gezien, zou hem gewisseld hebben ipv trajkovski. Dachelet is een domme voetballer, blijf gewoon achter akpala en tis nooit gevaarlijk. En mar?val nja die gaan we kwijt zijn vrees ik...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #7 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:55:14 pm »
Mar?val man van de match, sowieso. Als we die hier nog maar een half jaartje kunnen houden wordt dit genieten. Rots in de branding achterin en schitterende crosses gezien.

Over de match, eerste helft Club werkelijk dolgespeeld.. jammer dat het dan maar 1-0 staat. 2e helft compleet ander beeld, al zat de overwinning erin met Matton die alleen richting doel ging en onterecht werd afgevlagd aldus sporza.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #8 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:56:19 pm »
nam mareval afscheid ???

Waarom?

mannen van de jeugd zeiden dat en na de match nam hij precies afscheid van de supporters

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #9 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:03:46 pm »
En mar?val nja die gaan we kwijt zijn vrees ik...

Lijkt me nogal voorbarig. Als we iedere speler die een paar goeie matchen na elkaar speelt laten gaan, kunnen we onmogelijk zeggen dat we ambitieus zijn!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #10 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:06:18 pm »
Ik had ook datzelfde gevoel, dat Mareval zijn laatste wedstrijd speelde in Waregem...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #11 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:11:03 pm »
nam mareval afscheid ???

Ja, was ook het eerste dat in me opkwam.  Kwam appart groeten en ging naar iedere speler een hand geven en werd eens op de borst geklopt door iemand, zo van het beste maat.  Ik hoop dat dit geen waar is ze, das een serieuze aderlating, die gast speelt top en zijn passen zjn schitterend.  Ik hoop echt dat het bestuur die niet laat gaan ze, kan me niet inbeelden dat de trainer en het bestuur die zullen laten gaan.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #12 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:11:57 pm »
Vandaag is het me opgevallen wat een slimme, subtiele speler De Fauw is.

Een echte aanwinst die kerel!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #13 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:20:39 pm »
Hoe was de sfeer in het stadion ? :)

Offline FCL

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #14 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:21:02 pm »
Het eerste kwartier was een kwartier om van te smullen. Een hoog tempo, inzet van beide partijen en doelkansen aan beide kanten. Een doelpunt hing in de lucht. Waregem profiteerde optimaal en kwam mooi op voorsprong. Na het doelpunt kreeg Club Brugge geen voet aan wal. Waregem was dominant en speelde met flair. Tekenend voor het uiterst zwakke Brugse middenveld was de vroege wissel van Vasquez. Helaas kwam een nieuw begeesterd Club uit de kleedkamers, en werd Waregem bij momenten versmacht. Niet omdat Waregem naliet te voetballen, eerder omdat Brugge sterker en gemotiveerder voetbalde. Desalniettemin liet Waregem niet na om bij momenten mooie combinaties op de mat te brengen. Enkele dubieuze buitenspel-fases en een gebrek aan scherpte waren eerder tekenend voor de tweede helft. De penalty was terecht, maar tot kort daar voor kwam Club in het stuk niet voor. Nadien was het bij momenten opluchtend zuchten. Akpala bewees een weinig efficiente spits te zijn en ook Nabil Pitta Dirrar kon de netten niet doen trillen. Een sterke prestatie van Waregem die uitging van eigen sterkte, maar die in de tweede helft zich liet imponeren. Had het van eigen sterkte uit blijven voetballen, dan zat er zeker een driepunter in.

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #15 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:43:41 pm »
Hoe was de sfeer in het stadion ? :)
efkes gaan checken op het bruggeforum en die waren positief verrast over de sfeer...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #16 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:47:07 pm »
Heb genoten van Essevee. De 1e helft was, alw??r, in orde. Het voorgevoel dat Club nijdig en straffer uit de kleedkamers zou komen, was gene zever. Vooraan, bij ons, blijft het wat strop zitten. 1 goeie,ervaren spits extra kan veel oplossen.
Club vond ik, van niveau, totaal geen titelkandidaat waardig.
Arbiter floot heel bedenkzaam...
Dirar z'n mentaliteit vertoont weer wat barstjes en ik zie het binnenkort weer ontploffen met hem, op het veld.

Maar betreffende onze club...Ik heb enorm genoten van Davy De Fauw. Wat een klassespeler! Leidinggevend, sober en prof op-en-top.

Nu enkel hopen dat R?mi ons niet laat zitten..
« Laatst bewerkt op: augustus 21, 2011, 09:49:30 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #17 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:47:45 pm »
Hoe was de sfeer in het stadion ? :)
efkes gaan checken op het bruggeforum en die waren positief verrast over de sfeer...

ik vond de sfeer dik in orde. Vak X is een godsgeschenk :)
-SVZW Forever-

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #18 Gepost op: augustus 21, 2011, 10:36:19 pm »
Terechte uitslag. 1ste helft voor essevee (club was nergens), 2e helft voor club (essevee was nergens). Spijtig dat dat afstandschot van De fauw niet binnenvliegt anders 2-0. Volgens mij terechte penalty na een domme fout van Dachelet. Zwakke leiding wel. Matton onterecht afgevlagd. Het kon beide kanten uit. Essevee moest een goaltje meer gemaakt hebben in de 1ste helft, maar anderzijds mag het blij zijn dat het niet verliest na die onbegrijpelijke misser van Dirar.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #19 Gepost op: augustus 21, 2011, 11:50:42 pm »
Tijd voor een volgende klacht bij den VeeTeeM? Wat was dat op Stadion?
Waarom werden onze kansen geschrapt ???

Bal van De fauw die net niet de paal likte niet eens getoond, commentator die eventjes droogjes zegt "daarvoor was er nog een grote kans voor Chevalier" maar die niet getoond wordt..
Maar ze tonen wel een mislukte voorzet van pittaboy Dirar?

De fase waar Matton onterecht wordt afgevlagd alleen richting doel ook niet getoond?
Objectiviteit is ook ver zoek.. triestig >:(

Dan nog niet eens een beeld van het schitterende spandoek voor de match ook...