Auteur Topic: [NB] Essevee - Club Brugge  (gelezen 13303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #40 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:12:35 pm »
Wel nog een opmerking ivm "Forza SV".. Volgens mij is er daar 1 persoon voor aangesteld om dit in gang te steken en laat hem dit ook doen, de 'fakers' zouden beter zwijgen want ze kunnen het niet.
hoe kan er daar nu in godsnaam 1 persoon voor aangesteld zijn? heeft die persoon er een pattent op meschien? Het is niet dat die andere personen het niet kunnen maar omdat julie niet mee willen doen met die andere personen. volgens mij is iedere supporter gelijk en niet enkel jullie groepje. voor alle duidelijkheid ik was niet degene die het riep. en idd de kwaliteit van die persoon was nie overdonderend, maar naar wat ik zag was het enkel dat groepje van voor die bij de trommel stond die belachelijk stond te doen erop.van zwijg ke en tekens doen van dat hij niet mag. dat noem ik niet sfeer bevorderend en vooral kinderachtig!!
Beter 1 persoon die het goed doet, dan iemand anders waar het niets op trekt... (En nee ik ben niet van dat groepje). Het viel mij gewoon op dat als iemand het anders doet op geen kl*ten trekt. En Forza SV moet niet de hele match door gedaan worden maar zo 2-3 keer in een match is voldoende.
inderdaad, want geef toe, gisteren weergalmde die forza sv wel lekker!!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #41 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:20:00 pm »
Wel nog een opmerking ivm "Forza SV".. Volgens mij is er daar 1 persoon voor aangesteld om dit in gang te steken en laat hem dit ook doen, de 'fakers' zouden beter zwijgen want ze kunnen het niet.
hoe kan er daar nu in godsnaam 1 persoon voor aangesteld zijn? heeft die persoon er een pattent op meschien? Het is niet dat die andere personen het niet kunnen maar omdat julie niet mee willen doen met die andere personen. volgens mij is iedere supporter gelijk en niet enkel jullie groepje. voor alle duidelijkheid ik was niet degene die het riep. en idd de kwaliteit van die persoon was nie overdonderend, maar naar wat ik zag was het enkel dat groepje van voor die bij de trommel stond die belachelijk stond te doen erop.van zwijg ke en tekens doen van dat hij niet mag. dat noem ik niet sfeer bevorderend en vooral kinderachtig!!
Beter 1 persoon die het goed doet, dan iemand anders waar het niets op trekt... (En nee ik ben niet van dat groepje). Het viel mij gewoon op dat als iemand het anders doet op geen kl*ten trekt. En Forza SV moet niet de hele match door gedaan worden maar zo 2-3 keer in een match is voldoende.
iedereen kan forza sv roepen dat is niet straf moelijk! enkel de decibels zijn belangrijk dan ;) en ja idd die persoon had geen decibels genoeg om heel de tribune mee te krijgen. het gaat mij voorral over de reacties van bepaalde personen net alsof ze meer zijn dan iemand anders. en voor derest geef ik je 100% gelijk 2 a 3 keer is meer dan genoeg. en idd die forza sv klonk schitterend die laatste keer ;)

Offline Gabriël

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #42 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:21:07 pm »
raar dat niemand hier iets kwijt raakt over het negeren van de stewards tov de vele brugge-fluiten in ons vak (Q) die massaal rechtsprongen na de goal...
alle matchen gratis binnen, ze staan met hun rug naar de supporters te kijken naar de match (onderaan trap) en zijn dan verwonderd dat wij hen verwijten dat ze hun job niet doen!! "We hebben het niet gezien" zeiden ze letterlijk...een schande!!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #43 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:21:38 pm »
Filip Joos op StuBru (gaat stukje over Essevee - FCB)

http://www.stubru.be/media/voordenierzouikmedriedubbelplooien
SV TILL I DIE

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #44 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:42:06 pm »
raar dat niemand hier iets kwijt raakt over het negeren van de stewards tov de vele brugge-fluiten in ons vak (Q) die massaal rechtsprongen na de goal...
alle matchen gratis binnen, ze staan met hun rug naar de supporters te kijken naar de match (onderaan trap) en zijn dan verwonderd dat wij hen verwijten dat ze hun job niet doen!! "We hebben het niet gezien" zeiden ze letterlijk...een schande!!
Op die plaatsen hadden Esseveesupporters moeten zitten (die misschien nu geen ticket hebben kunnen bemachtigen omdat het uitverkocht was)! Schande! 't Is ieder jaar hetzelfde liedje.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #45 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:47:36 pm »
Alweer een schitterend Essevee gezien. Wat we de eerste helft toonden mocht zeker gezien zijn. Club Brugge zag sterren, sterren zoals Mar?val, De fauw, Trajkovski,... Het was gewoon genieten! Club kon zelfs geen enkele schot op doel lossen. Dan mag je zeggen dat je ze in de klem hebt. Maar zo'n tempo kan je nooit een gehele wedstrijd volhouden. Terwijl wij liepen en vochten voor iedere bal was FCB de gehele eerste helft bezig met een avondwandeling. Ergens logisch dat ze dan gretig uit de kleedkamer kunnen komen. Triestig van die vermeende strafschop, ik vond het er alvast geen. Als je hem fluit moet de scheids er aan de overkant ook 1 geven. Maar soit, 1-1 vind ik een terechte uitslag mits dat club toch enkele dikke kansen kreeg.

Nog even dit: de minuut stilte was er een om kippenvel van te krijgen. Je hoorde de lege flesjes omvallen en de wind door het Regenboogstadion waaien. Een pakkend moment!
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #46 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:49:17 pm »
raar dat niemand hier iets kwijt raakt over het negeren van de stewards tov de vele brugge-fluiten in ons vak (Q) die massaal rechtsprongen na de goal...
alle matchen gratis binnen, ze staan met hun rug naar de supporters te kijken naar de match (onderaan trap) en zijn dan verwonderd dat wij hen verwijten dat ze hun job niet doen!! "We hebben het niet gezien" zeiden ze letterlijk...een schande!!
Op die plaatsen hadden Esseveesupporters moeten zitten (die misschien nu geen ticket hebben kunnen bemachtigen omdat het uitverkocht was)! Schande! 't Is ieder jaar hetzelfde liedje.

Ik vind het alvast sterk hoe wij druk zetten op de stewards. Het is logisch, maar het is zeker niet in ieder stadion zo.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #47 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:50:31 pm »
Enorm stom van dachelet om op die plaats een fout te maken.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #48 Gepost op: augustus 22, 2011, 01:23:58 pm »
Juiste uitslag. Elk nen time voor ons rekening. Jammer van de goedkope pingel, maar hij kan gefloten worden. Als je tegen een ploeg uit de G5 speelt, dan weet je dat de scheids meestal w?l fluit...
Wat de sfeer betreft: heerlijk, dat vak X. Mijn Brugse vrienden waren ook onder de indruk! Enkel nog dit: zwaar gelachen met die ene man die 'No sweEt, no glory' riep! En me zwaar ge?rgerd aan de 'helden' die vanaf dat Dirar aan de bal kwam moesten pita Dirar roepen. Ik ben ook allesbehalve fan van die jongen; ??n keer kan dat grappig zijn, maar moet dit nu echt bij iedere baltoets?

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #49 Gepost op: augustus 22, 2011, 01:31:11 pm »
Juiste uitslag. Elk nen time voor ons rekening. Jammer van de goedkope pingel, maar hij kan gefloten worden. Als je tegen een ploeg uit de G5 speelt, dan weet je dat de scheids meestal w?l fluit...
Wat de sfeer betreft: heerlijk, dat vak X. Mijn Brugse vrienden waren ook onder de indruk! Enkel nog dit: zwaar gelachen met die ene man die 'No sweEt, no glory' riep! En me zwaar ge?rgerd aan de 'helden' die vanaf dat Dirar aan de bal kwam moesten pita Dirar roepen. Ik ben ook allesbehalve fan van die jongen; ??n keer kan dat grappig zijn, maar moet dit nu echt bij iedere baltoets?
Dikke ? ! Supporter voor uw eigen ploeg en niet tegen de anderen !!! Pitta Dirar en Fuck off Bruges zijn ronduit belachelijk !!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #50 Gepost op: augustus 22, 2011, 01:32:46 pm »
Juiste uitslag. Elk nen time voor ons rekening. Jammer van de goedkope pingel, maar hij kan gefloten worden. Als je tegen een ploeg uit de G5 speelt, dan weet je dat de scheids meestal w?l fluit...
Wat de sfeer betreft: heerlijk, dat vak X. Mijn Brugse vrienden waren ook onder de indruk! Enkel nog dit: zwaar gelachen met die ene man die 'No sweEt, no glory' riep! En me zwaar ge?rgerd aan de 'helden' die vanaf dat Dirar aan de bal kwam moesten pita Dirar roepen. Ik ben ook allesbehalve fan van die jongen; ??n keer kan dat grappig zijn, maar moet dit nu echt bij iedere baltoets?
Dikke ? ! Supporter voor uw eigen ploeg en niet tegen de anderen !!! Pitta Dirar en Fuck off Bruges zijn ronduit belachelijk !!

zolang ze geen dingen roepen zoals kawashima fukushima lijkt het mij zo erg nog niet

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #51 Gepost op: augustus 22, 2011, 02:00:38 pm »
Juiste uitslag. Elk nen time voor ons rekening. Jammer van de goedkope pingel, maar hij kan gefloten worden. Als je tegen een ploeg uit de G5 speelt, dan weet je dat de scheids meestal w?l fluit...
Wat de sfeer betreft: heerlijk, dat vak X. Mijn Brugse vrienden waren ook onder de indruk! Enkel nog dit: zwaar gelachen met die ene man die 'No sweEt, no glory' riep! En me zwaar ge?rgerd aan de 'helden' die vanaf dat Dirar aan de bal kwam moesten pita Dirar roepen. Ik ben ook allesbehalve fan van die jongen; ??n keer kan dat grappig zijn, maar moet dit nu echt bij iedere baltoets?
Dikke ? ! Supporter voor uw eigen ploeg en niet tegen de anderen !!! Pitta Dirar en Fuck off Bruges zijn ronduit belachelijk !!

Was er nu belachelijk aan Fuck Off Bruges?? Dan mogen er ook geen anti kortrijk liedjes meer worden gezongen?

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #52 Gepost op: augustus 22, 2011, 02:05:48 pm »
Net zoals vele supporters een leuke voetbalavond meegemaakt gisteren.  Leuke sfeer voor de wedstrijd (djwout), heel veel supporters en dan het knallend vuurwerk.  Ook de minuut stilte was zeer indrukwekkend, je kon een speld horen vallen.  De match dan :  Volgens mij een logische uitslag.  Elk team had ??n helft voor zich.  Een alweer zeer vlot combinerend Zulte Waregem, al vond ik dat ze gisteren wat meer opteerden voor de lange bal richting Rossini, die het trouwens zeer goed deed.  Beide teams hadden een aantal kansen en konden misschien meer dan een punt gehaald hebben.  De verdediging van Essevee was zeer goed, vooral Mar?val en De Fauw.  Hamalainen iets minder, maar nog degelijk.  Trajkovski met steeds een paar man rond hem van Brugge, die jongen kan toch wat, hoor.  Ook gemerkt dat chevalier stilaan aan het groeien is naar zijn beste niveau.  Jammer dat we in de 2e helft naar achter werden gedrukt en we moeilijker tot combineren kwamen. 
Ook Peter van den Bempt had het in zijn interview met De Fauw over : dit zulte waregem word volgens velen in de top 6 verwacht.  Met nog wat meer effici?ntie voor doel en wat nieuwe goede aankopen kan dit volgens mij.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #54 Gepost op: augustus 22, 2011, 02:31:32 pm »
Raar dat nog niemand iets gezegd heeft over de uitstekende cheerleaders...  ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #55 Gepost op: augustus 22, 2011, 02:47:23 pm »
En de sublieme dribbel van De fauw in de tweede helft diep in de eigen rechterhoek... Darije zijn gezicht was magistraal!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #56 Gepost op: augustus 22, 2011, 03:18:27 pm »
tijdens die minuut stilte was er toch nog een kalf in de tribune langs de vijvers die zich moest onsterfelijk belachelijk maken door iets te roepen. gelukkig werd aan zo iemand geen gehoor gegeven.
leukste moment: Odidija die zich buiten het veld bijna kwetst en plots belachelijk op de grond ligt. was best komisch om te zien

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #57 Gepost op: augustus 22, 2011, 03:31:07 pm »
raar dat niemand hier iets kwijt raakt over het negeren van de stewards tov de vele brugge-fluiten in ons vak (Q) die massaal rechtsprongen na de goal...
alle matchen gratis binnen, ze staan met hun rug naar de supporters te kijken naar de match (onderaan trap) en zijn dan verwonderd dat wij hen verwijten dat ze hun job niet doen!! "We hebben het niet gezien" zeiden ze letterlijk...een schande!!
Op die plaatsen hadden Esseveesupporters moeten zitten (die misschien nu geen ticket hebben kunnen bemachtigen omdat het uitverkocht was)! Schande! 't Is ieder jaar hetzelfde liedje.

Waar zaten die Essevee supporters, die geen ticket konden bemachtigen, dan tegen Leuven? In Q waren veel open plaatsen, idemdito op de hoofdtribune er meer lege plaatsen waren tov vorig jaar (OK, deels verlofperiode maar toch).
Wie geen abonnement neemt moet niet klagen dat ze niet aan een ticket geraken. Anderzijds, een extra reden om zich in roodgroen naar het stadion te begeven?

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #58 Gepost op: augustus 22, 2011, 03:33:52 pm »
Raar dat nog niemand iets gezegd heeft over de uitstekende cheerleaders...  ;)

inderdaad! :P

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #59 Gepost op: augustus 22, 2011, 03:49:22 pm »
Tijd voor een volgende klacht bij den VeeTeeM? Wat was dat op Stadion?
Waarom werden onze kansen geschrapt ???

Bal van De fauw die net niet de paal likte niet eens getoond, commentator die eventjes droogjes zegt "daarvoor was er nog een grote kans voor Chevalier" maar die niet getoond wordt..
Maar ze tonen wel een mislukte voorzet van pittaboy Dirar?

De fase waar Matton onterecht wordt afgevlagd alleen richting doel ook niet getoond?
Objectiviteit is ook ver zoek.. triestig >:(

Dan nog niet eens een beeld van het schitterende spandoek voor de match ook...
En niet eens de opstellingen, heel raar verslag..
verslag van vlak na het nieuws was beter dan dat van 's avonds...