Auteur Topic: [VB] Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 15112 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freve

  • Gast

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #121 Gepost op: augustus 18, 2012, 10:54:26 pm »
waar was trajkovski ?

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #122 Gepost op: augustus 18, 2012, 11:26:09 pm »
Ziek ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #123 Gepost op: augustus 18, 2012, 11:37:24 pm »
Wat een kutmatch, bokkesaai.
Mooi dat we winnen, manier waarop heeft dus eigenlijk nie.
Verdediging was goed tot zeer goed, met D'haene en De fauw op kop.
Middenveld, tjah, ik zei vorige keer, klein foutje van Dury om Malanda op het middenveld te zetten, blijkt dus dat ik het juist had, zeer zwak.
Vooraan gewoon ook zwak, zowel Leye als Habib(zeer zwak)

Maar kom, we winnen van de nekken :D Dat veruit de zwakste ploeg was die ik hier ooit aan de Gaverbeek zag.
Ik wist niet dat Barcelona altijd met lange ballen speelde via doelman Valdes...

En voor de verandering: Zeer zwakke scheids.

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #124 Gepost op: augustus 19, 2012, 01:50:10 am »
waar was trajkovski ?


In de hoofdtribune

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #125 Gepost op: augustus 19, 2012, 03:00:53 am »
Wat een kutmatch, bokkesaai.
Mooi dat we winnen, manier waarop heeft dus eigenlijk nie.
Verdediging was goed tot zeer goed, met D'haene en De fauw op kop.
Middenveld, tjah, ik zei vorige keer, klein foutje van Dury om Malanda op het middenveld te zetten, blijkt dus dat ik het juist had, zeer zwak.
Vooraan gewoon ook zwak, zowel Leye als Habib(zeer zwak)

Maar kom, we winnen van de nekken :D Dat veruit de zwakste ploeg was die ik hier ooit aan de Gaverbeek zag.
Ik wist niet dat Barcelona altijd met lange ballen speelde via doelman Valdes...

En voor de verandering: Zeer zwakke scheids.

Je hebt overschot van gelijk ... Je moet eens het artikel lezen over Essevee in Voetbal Magazine van deze week en eens verder kijken dan ??n of twee matchen. Het gaat hier niet over gelijk hebben hoor en al zeker niet op korte termijn.

Het experiment met Delaplace op de flank was niet geslaagd en een niet onlogische bijsturing met Naessens erin en Jonathan op de plaats waar hij het best rendeert heeft wel gewerkt, goed gedaan Dury dus. En als ik dan elders lees dat Naessens weliswaar scoort maar verder niet veel bijbrengt, dat begrijp ik toch ook niet goed. Gewoon al door op zijn positie op de flank te lopen zoals er op training gewerkt wordt, brengt hij wel degelijk iets bij.
Wie vrijdag op training was, heeft dat eerste doelpunt toen al zien maken (al kon je op dat moment natuurlijk enkel maar hopen dat het ook in de match eruit zou komen). Dat is ook de sterkte van Dury: we hebben weer automatismen waar je op kan terugvallen als het moeilijk(er) loopt tegen een tegenstander die niet wil voetballen. Bij Kortrijk was het bal naar voren en hopen dat Nfor en/of Matton er iets mee aanvangen.