Auteur Topic: [VB] Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 15113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #20 Gepost op: augustus 13, 2012, 05:08:45 pm »
18.08.2012    Speeldag 4       Zulte Waregem    -    KV Kortrijk    
26.08.2012    Speeldag 5       KRC Genk    -    Zulte Waregem    
01.09.2012    Speeldag 6       Zulte Waregem    -    Bergen    
15.09.2012    Speeldag 7       OH Leuven    -    Zulte Waregem    
22.09.2012    Speeldag 8       Zulte Waregem    -    RSC Anderlecht    


Niet echt een gemakkelijk programma. Ik zou graag een 10/15 halen, te beginnen met 3 punten tegen Kortrijk.

10/15? Daar is een klein mirakel voor nodig, maar ok  8)
Mirakel? Winnen thuis tegen Kortrijk en Bergen, dan uit winnen tegen Leuven en tegen Genk of Anderlecht een puntje pakken?

Alsof dat allemaal een evidentie is? Kortrijk is d? derby, tegen Bergen hebben we verleden jaar 3x verloren, OHL is enthousiast thuis en versus Genk en Anderlecht is het al helemaal geen makkie...

In uw optiek is geen enkele wedstrijd gemakkelijk.
"OHL is enthousiast thuis". Ja, jongen, als je zo begint is W.-Beveren thuis ook niet gemakkelijk, h?. Ah nee, want "die zweven nog op de golf van het kampioenschap"...  ;D
Als Essevee niet wint IN Leuven en W-Beveren (om nu maar 2 zwakke ploegen te noemen), dan ben ik als Zulte Waregem-supporter ontgoochelt. En ik hoop dat er dat met mij nog zullen zijn.
Bergen vorig jaar 3x verloren? Wat gebeurt is, is gebeurd, h?. Wat niet wegneemt dat Bergen voorlopig een goed elftal heeft.
Bescheidenheid is mooi, maar het mag niet belachelijk worden. Zoals iemand hier al eerder zei. Tegen KVK en Bergen moet je thuis altijd winnen.
Is dat een evidentie? Neen.
Moeten die overwinningen een streefdoel zijn? Ja.
Ik erger mij mateloos aan commentaren genre "dat we maar rap een plaats of 2-3 lager staan, dan zal de media ophouden met ons onnodig aandacht te geven". Is het nu niet fijn vertoeven daar aan de top van het klassement? Ja, toch. Is het leuk dat de media ons nu (een (heel klein) beetje) aandacht geeft ? Absoluut, wat mij betreft ! Want wie weet zitten we op speeldag 14 op de 8e plaats.
Met mensen die het liever allemaal overdreven bescheiden houden en waarvan hun streefdoel een plaats in de grijze middenmoot is, kom je geen poot mee vooruit en zal SVZW altijd een saaie grijze middenmoter zijn. Gelukkig staan er andere mensen aan het hoofd van de club die op termijn omhoog willen. Op termijn, zeg ik. Niet zoals Patrick De Cuyper in 3 jaar kampioen spelen. Maar gewoon stap voor stap uitgroeien tot een subtopper. Iets zoals Gent vandaag is. Een club die al eens een 5e plaats haalt, maar in een goed seizoen een 2e of 3e plaats kan halen. Dit alles op termijn !! Dat kan niet in 2-3 jaar. Daar is geld voor nodig. En dat geld zal moeten komen door prestaties in dit en de volgende jaren.
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2012, 05:13:04 pm door balboa »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #21 Gepost op: augustus 13, 2012, 05:11:38 pm »
18.08.2012    Speeldag 4       Zulte Waregem    -    KV Kortrijk    
26.08.2012    Speeldag 5       KRC Genk    -    Zulte Waregem    
01.09.2012    Speeldag 6       Zulte Waregem    -    Bergen    
15.09.2012    Speeldag 7       OH Leuven    -    Zulte Waregem    
22.09.2012    Speeldag 8       Zulte Waregem    -    RSC Anderlecht    


Niet echt een gemakkelijk programma. Ik zou graag een 10/15 halen, te beginnen met 3 punten tegen Kortrijk.

10/15? Daar is een klein mirakel voor nodig, maar ok  8)
Mirakel? Winnen thuis tegen Kortrijk en Bergen, dan uit winnen tegen Leuven en tegen Genk of Anderlecht een puntje pakken?

Alsof dat allemaal een evidentie is? Kortrijk is d? derby, tegen Bergen hebben we verleden jaar 3x verloren, OHL is enthousiast thuis en versus Genk en Anderlecht is het al helemaal geen makkie...

In uw optiek is geen enkele wedstrijd gemakkelijk.
"OHL is enthousiast thuis". Ja, jongen, als je zo begint is W.-Beveren thuis ook niet gemakkelijk, h?. Ah nee, want "die zweven nog op de golf van het kampioenschap"...  ;D
Als Essevee niet wint IN Leuven en W-Beveren (om nu maar 2 zwakke ploegen te noemen), dan ben ik als Zulte Waregem-supporter ontgoochelt. En ik hoop dat er dat met mij nog zullen zijn.
Bergen vorig jaar 3x verloren? Wat gebeurt is, is gebeurd, h?. Wat niet wegneemt dat Bergen voorlopig een goed elftal heeft.
Bescheidenheid is mooi, maar het mag niet belachelijk worden. Zoals iemand hier al eerder zei. Tegen KVK en Bergen moet je thuis altijd winnen.
Is dat een evidentie? Neen.
Moeten die overwinningen een streefdoel zijn? Ja.
Ik erger mij mateloos aan commentaren genre "dat we maar rap een plaats of 2-3 lager staan, dan zal de media ophouden met ons onnodig aandacht te geven". Is het nu niet fijn vertoeven daar aan de top van het klassement? Ja, toch. Is het leuk dat de media ons nu (een (heel klein) beetje) aandacht geeft ? Absoluut, wat mij betreft ! Want wie weet zitten we op speeldag 14 op de 8e plaats.
Met mensen die het liever allemaal overdreven bescheiden houden en waarvan hun streefdoel een plaats in de grijze middenmoot is, kom je geen poot mee vooruit en zal SVZW altijd een saaie grijze middenmoter worden. Gelukkig staan er andere mensen aan het hoofd van de club !!

Ik geef je volkomen gelijk. Tuurlijk zouden we moeten gaan winnen in OHL en WB en natuurlijk is Bergen niet beter dan ons. Ik zeg toch allemaal maar dat je daar niet van mo?t uitgaan? En die aandacht is uiteraard schitterend, dat geeft een boost aan de spelersgroep ze  8)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #22 Gepost op: augustus 13, 2012, 06:10:48 pm »
Heintje zal tegen ons spelen zoals hij altijd tegen ons speelt... in de media luidop zeggen dat zijn ploeg uitgaat van eigen sterkte maar eigenlijk zich volledig aanpassen aan de tegenstander. Hij zal dat doen door een speler op te offeren die Berrier aan banden moet leggen. het is zijn recht natuurlijk...
En Dury zal wel een manneke zetten op Matton.

Als Matton intussen niet gekwetst is....

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #23 Gepost op: augustus 13, 2012, 06:19:37 pm »
Heintje zal tegen ons spelen zoals hij altijd tegen ons speelt... in de media luidop zeggen dat zijn ploeg uitgaat van eigen sterkte maar eigenlijk zich volledig aanpassen aan de tegenstander. Hij zal dat doen door een speler op te offeren die Berrier aan banden moet leggen. het is zijn recht natuurlijk...
En Dury zal wel een manneke zetten op Matton.

Als Matton intussen niet gekwetst is....

gewoon in zone oppakken. Zie het nut niet van in om er mannetje op te zetten

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #24 Gepost op: augustus 13, 2012, 07:04:18 pm »
http://www.voetbalprimeur.be/mobiel/nieuws/249635/Refaelov_mag_de_Gouden_Stier_dragen.html.       Dat ze gewoon zeggen dat het is omdat hij bij club brugge speelt . Zeikers

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #25 Gepost op: augustus 13, 2012, 07:06:05 pm »
http://www.voetbalprimeur.be/mobiel/nieuws/249635/Refaelov_mag_de_Gouden_Stier_dragen.html.       Dat ze gewoon zeggen dat het is omdat hij bij club brugge speelt . Zeikers
Kdenk dat het is omdat Refaelov meer doelpunten buitenshuis heeft gemaakt ;)

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #26 Gepost op: augustus 13, 2012, 07:09:29 pm »
http://www.voetbalprimeur.be/mobiel/nieuws/249635/Refaelov_mag_de_Gouden_Stier_dragen.html.       Dat ze gewoon zeggen dat het is omdat hij bij club brugge speelt . Zeikers
Kdenk dat het is omdat Refaelov meer doelpunten buitenshuis heeft gemaakt ;)
Lees het artikel goed .. Ze hebben gelijke buitenhuis en thuis . Komt door assists .

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #27 Gepost op: augustus 13, 2012, 07:30:16 pm »
Dat is belachelijk, niet dat die stier zoveel uitmaakt maar bon geef ze dan beide ??n. Dan is iedereen tevreden. Nu cre?ren ze daar weer een probleem en een hetze waar er nooit ??n zou mogen zijn, typisch!
One Essevee!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #28 Gepost op: augustus 13, 2012, 07:32:15 pm »
Dat is belachelijk, niet dat die stier zoveel uitmaakt maar bon geef ze dan beide ??n. Dan is iedereen tevreden. Nu cre?ren ze daar weer een probleem en een hetze waar er nooit ??n zou mogen zijn, typisch!
Of geen van beide want ze zijn met 2. Vorige speeldag waren ze met 3 en ook niemand 1 gekregen. Als er 1 topschutter is krijgt die gewoon de stier punt.
SV TILL I DIE

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #29 Gepost op: augustus 13, 2012, 07:36:17 pm »
Dat is belachelijk, niet dat die stier zoveel uitmaakt maar bon geef ze dan beide ??n. Dan is iedereen tevreden. Nu cre?ren ze daar weer een probleem en een hetze waar er nooit ??n zou mogen zijn, typisch!
Of geen van beide want ze zijn met 2. Vorige speeldag waren ze met 3 en ook niemand 1 gekregen. Als er 1 topschutter is krijgt die gewoon de stier punt.
Das ook een oplossing inderdaad. Het punt mag dus duidelijk zijn.. Voor iedereen gelijk!
Als je het artikel leest is het eigenlijk te gek voor woorden.. Wat hebben assists met doelpunten te maken?
One Essevee!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #30 Gepost op: augustus 13, 2012, 10:06:12 pm »
Dat is belachelijk, niet dat die stier zoveel uitmaakt maar bon geef ze dan beide ??n. Dan is iedereen tevreden. Nu cre?ren ze daar weer een probleem en een hetze waar er nooit ??n zou mogen zijn, typisch!
Of geen van beide want ze zijn met 2. Vorige speeldag waren ze met 3 en ook niemand 1 gekregen. Als er 1 topschutter is krijgt die gewoon de stier punt.

Dat komt omdat Perbet die Gouden Stier nog kreeg de eerste 3 speeldagen...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #31 Gepost op: augustus 13, 2012, 11:49:43 pm »
Heintje zal tegen ons spelen zoals hij altijd tegen ons speelt... in de media luidop zeggen dat zijn ploeg uitgaat van eigen sterkte maar eigenlijk zich volledig aanpassen aan de tegenstander. Hij zal dat doen door een speler op te offeren die Berrier aan banden moet leggen. het is zijn recht natuurlijk...
En Dury zal wel een manneke zetten op Matton.

Als Matton de "sterspeler" is van de VK, gaan die een lastig jaar tegemoet. De Hein gaf te kennen dat door een gebrek aan gestalte voorin ze nu voetballend oplossingen moeten vinden - letterlijk onthoofd.
Op enthousiasme kan je een paar matchen winnen, maar hou je geen volledig seizoen vol.

Laat Berrier nog maar es die 5-1 uit zijn sloefen halen.


Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #32 Gepost op: augustus 14, 2012, 06:30:50 am »
Zal hoedanook moeilijke partij worden. Ze blijven een moeilijk te ontwrichten ploeg. Tis nie omdat charleroi daar een holdup ga plegen dat ze plots niets meer kunnen.

Ik verwacht dat hein hun nieuwe spits dupuis zal laten starten en die zal gemotiveerd zijn na weken bankzitten

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #33 Gepost op: augustus 14, 2012, 09:17:09 am »
Hein heeft een receptje om ze allemaal te motiveren tegen ons...
Twordt HEEL moeilijk

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #34 Gepost op: augustus 14, 2012, 10:56:42 am »
t Is aan ons, den 12de man, zaterdag! Op post! Laat de X maar daveren, van zodra ze op t plein komen voor de opwarming! Zal hen een kick geven! Op post, rond 19.30u, pinten meepakken op de tribune ipv ernaast!  ;)

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #35 Gepost op: augustus 14, 2012, 03:22:44 pm »
Kortrijk is een schijtploeg, laat dat duidelijk zijn en van schijtploegen moet je gewoon winnen. Laat dat ook duidelijk zijn.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #36 Gepost op: augustus 14, 2012, 03:54:03 pm »
los van de onderlinge rivaliteit vraag ik me af wat er zo schijt aan is? de manier van spelen? de spelers? ik denk dat de kernen zowat evenwaardig zijn en kortrijk probeert toch meestal attractief voetbal te brengen


fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #37 Gepost op: augustus 14, 2012, 04:31:23 pm »
los van de onderlinge rivaliteit vraag ik me af wat er zo schijt aan is? de manier van spelen? de spelers? ik denk dat de kernen zowat evenwaardig zijn en kortrijk probeert toch meestal attractief voetbal te brengen



Ik beweer nergens dat ik er objectieve criteria op na hou om KV Kortrijk te bestempelen als schijtploeg. Alleen al omwille van de nabijheid en dus concurrentie op gebied van sponsoring hoop ik van ganser harte dat jullie een extreem moeilijk seizoen tegemoet gaan, liefst met een ticketje 2e klasse erbovenop, maar dat zal waarschijnlijk net iets teveel gevraagd zijn. Jullie kern is daarvoor net niet schijt genoeg en helaas hebben jullie een deftige coach ook.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #38 Gepost op: augustus 14, 2012, 05:11:51 pm »
los van de onderlinge rivaliteit vraag ik me af wat er zo schijt aan is? de manier van spelen? de spelers? ik denk dat de kernen zowat evenwaardig zijn en kortrijk probeert toch meestal attractief voetbal te brengen



Ik beweer nergens dat ik er objectieve criteria op na hou om KV Kortrijk te bestempelen als schijtploeg. Alleen al omwille van de nabijheid en dus concurrentie op gebied van sponsoring hoop ik van ganser harte dat jullie een extreem moeilijk seizoen tegemoet gaan, liefst met een ticketje 2e klasse erbovenop, maar dat zal waarschijnlijk net iets teveel gevraagd zijn. Jullie kern is daarvoor net niet schijt genoeg en helaas hebben jullie een deftige coach ook.
2...... ;D ;D ;D

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #39 Gepost op: augustus 14, 2012, 05:20:28 pm »
Heb vernomen van iemand die N'for goed kent dat N'for geblesseerd is aan de lies voor 2 weken!  :) :)

Voor alle duidelijkheid: dit is geen grap!!!!

EDIT: Is Gert-Jan De Mets nu geschorst tegen ons of niet? Als ook hij niet kan meespelen dan kan het wel eens zeer moeilijk worden voor de nekken ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2012, 05:28:47 pm door ortem »