Auteur Topic: [VB] APOEL - Essevee  (gelezen 15478 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: augustus 21, 2013, 06:27:01 pm »
Net geboekt heen (ryanair) en terug (thomas cook) voor... 132euro! Waar een wil is... Wij blijven ??n weekje, dus missen de topper tegen A'lecht, maar krijgen er -hopelijk- een mooie zevendaagse voor terug, inclusief plaatsing voor Uefa! Forza SV!

Mocht ik in het onderwijs werken, meteen ;-).

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: augustus 21, 2013, 08:24:01 pm »
Net geboekt heen (ryanair) en terug (thomas cook) voor... 132euro! Waar een wil is... Wij blijven ??n weekje, dus missen de topper tegen A'lecht, maar krijgen er -hopelijk- een mooie zevendaagse voor terug, inclusief plaatsing voor Uefa! Forza SV!

Mocht ik in het onderwijs werken, meteen ;-).

Zou niet lukken, de personeelsvergaderingen staan gepland in de laatste week van de vakantie. Druk ze ;)

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: augustus 22, 2013, 12:49:12 am »
In het seizoen 85/86 stond ik als 16-jarige in Kortrijk mijn ploeg te steunen voor de 1/2 finale van de UEFA beker tegen Keulen, na alle thuismatchen en oa verplaatsingen te hebben meegemaakt naar Aarhus. Een aantal jaren terug heb ik alle Europese wedstrijden live gevolgd, behalve die naar Moskou. Allemaal uit. Ja, ook de thuiswedstrijden waren uit.  Nu, dertig (!!!) jaar later is dat probleem nog niet opgelost. Fact. Wie ook naar wie wijst : schande. Aan de gewone die-hard supporter  zal het niet liggen, tenzij die, nu het over een onmogelijke zaak gaat, 'wel iets te zeggen krijgt'. Schande Waregem.  De enige koers die in Waregem ooit gevolgd zal worden zal die ezelskoers begin september zijn. Tentoongestelde hoedjes van papier incluis. Salonkaloten.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: augustus 22, 2013, 06:18:25 am »
In het seizoen 85/86 stond ik als 16-jarige in Kortrijk mijn ploeg te steunen voor de 1/2 finale van de UEFA beker tegen Keulen, na alle thuismatchen en oa verplaatsingen te hebben meegemaakt naar Aarhus. Een aantal jaren terug heb ik alle Europese wedstrijden live gevolgd, behalve die naar Moskou. Allemaal uit. Ja, ook de thuiswedstrijden waren uit.  Nu, dertig (!!!) jaar later is dat probleem nog niet opgelost. Fact. Wie ook naar wie wijst : schande. Aan de gewone die-hard supporter  zal het niet liggen, tenzij die, nu het over een onmogelijke zaak gaat, 'wel iets te zeggen krijgt'. Schande Waregem.  De enige koers die in Waregem ooit gevolgd zal worden zal die ezelskoers begin september zijn. Tentoongestelde hoedjes van papier incluis. Salonkaloten.

Tis meestal eind augustus :) De dinsdag na de vierde zondag van augustus :)

Freve

  • Gast
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: augustus 22, 2013, 07:59:31 am »
In het seizoen 85/86 stond ik als 16-jarige in Kortrijk mijn ploeg te steunen voor de 1/2 finale van de UEFA beker tegen Keulen, na alle thuismatchen en oa verplaatsingen te hebben meegemaakt naar Aarhus. Een aantal jaren terug heb ik alle Europese wedstrijden live gevolgd, behalve die naar Moskou. Allemaal uit. Ja, ook de thuiswedstrijden waren uit.  Nu, dertig (!!!) jaar later is dat probleem nog niet opgelost. Fact. Wie ook naar wie wijst : schande. Aan de gewone die-hard supporter  zal het niet liggen, tenzij die, nu het over een onmogelijke zaak gaat, 'wel iets te zeggen krijgt'. Schande Waregem.  De enige koers die in Waregem ooit gevolgd zal worden zal die ezelskoers begin september zijn. Tentoongestelde hoedjes van papier incluis. Salonkaloten.

Tis meestal eind augustus :) De dinsdag na de vierde zondag van augustus :)
correctie
de eerste dinsdag na de laatste zondag van augustus ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: augustus 22, 2013, 08:31:44 am »
In het seizoen 85/86 stond ik als 16-jarige in Kortrijk mijn ploeg te steunen voor de 1/2 finale van de UEFA beker tegen Keulen, na alle thuismatchen en oa verplaatsingen te hebben meegemaakt naar Aarhus. Een aantal jaren terug heb ik alle Europese wedstrijden live gevolgd, behalve die naar Moskou. Allemaal uit. Ja, ook de thuiswedstrijden waren uit.  Nu, dertig (!!!) jaar later is dat probleem nog niet opgelost. Fact. Wie ook naar wie wijst : schande. Aan de gewone die-hard supporter  zal het niet liggen, tenzij die, nu het over een onmogelijke zaak gaat, 'wel iets te zeggen krijgt'. Schande Waregem.  De enige koers die in Waregem ooit gevolgd zal worden zal die ezelskoers begin september zijn. Tentoongestelde hoedjes van papier incluis. Salonkaloten.

Ergens ga ik akkoord, maar ik stel me toch vragen waarom we niet thuis mogen spelen? Ik ben 50% voorstander van een nieuw stadion (vooruitgang, weet je wel), maar ook 50% tegenstander (we hebben ooit eens een nieuwe tribune gezet in hoogconjunctuur en ik weet nog goed wat het seizoen erna gebeurde...)

Wat ik wel vreemd vind is dat RC Genk vanavond in een stadion speelt dat een beetje te vergelijken valt met het stadion van KVC Deerlijk Sport. En dat kan dan weer w?l voor de FIFA/UEFA/whoever. En daarvoor moeten wij uitwijken naar Anderlecht, krijgen we daar niet eens de boel een vierde gevuld (al hoop ik dat dit vanavond positief verrassend wordt tegengesproken) en konden we dus eigenlijk in onzen eigen Arc-en-ciel gespeeld hebben!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: augustus 23, 2013, 02:10:16 pm »
http://www.essevee.be/functions/list.asp?Lid=1&pnav=%3B2%3B&item=4472

Donderdag speelt Essevee de return in Nicosia, om 20 uur lokale tijd (19 uur Belgische tijd). Essevee pakt uit met een speciale actie: de eerste 200 supporters die de trip naar Cyprus maken, krijgen het wedstrijdticket (hoofdtribune GSP-stadium) volledig gratis.

Tickets voor deze partij zijn enkel te verkrijgen in het onthaal van het Regenboogstadion vanaf vandaag om 14 uur en zaterdag tot 12 uur (op=op). Maandag en dinsdag is het onthaal gesloten. Als je nog geen ticket heeft maar toch de trip geboekt hebt, kan je voor morgenmiddag contact opnemen met Pieter-Jan Vanschamelhout (pieterjan.vanschamelhout@essevee.be). Hij zal je informeren over hoe je in Cyprus het gratis ticket kan krijgen.

Er is geen georganiseerde reis naar Cyprus mogelijk voor deze match. Als er plaatsen vrijkomen op de clubchartervlucht naar Cyprus, kan er via een speciale formule nog geboekt worden (klik hier). Meer info en reserveren via tyas.kastelijn@essevee.be.


Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: augustus 23, 2013, 02:16:03 pm »
Zoals verwacht dus onvoldoende interesse voor de formule van ?450...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: augustus 24, 2013, 06:22:28 am »
Zoals verwacht dus onvoldoende interesse voor de formule van ?450...
naar verluid de volle 12 man...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:10:45 am »
Zoals verwacht dus onvoldoende interesse voor de formule van ?450...
naar verluid de volle 12 man...

Naar verluidt de volle 17 man !

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: augustus 24, 2013, 10:40:07 am »
Een gratis ticket zal niet helpen lol, peanuts

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: augustus 24, 2013, 01:26:10 pm »
Zoals verwacht dus onvoldoende interesse voor de formule van €450...
naar verluid de volle 12 man...

Naar verluidt de volle 17 man !

begrijpelijk, de vakantiebudgetten van de meesten zijn op hoor , en niet iedereen krijgt zomaar cong? , en dan mis je mogelijk nog waregem koerse en/of anderlecht , en het is niet de meest interessante tegenstander, en een niet zo goede uitgangspositie enz enz enz

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: augustus 24, 2013, 01:28:52 pm »
Zoals verwacht dus onvoldoende interesse voor de formule van ?450...
naar verluid de volle 12 man...

Naar verluidt de volle 17 man !

begrijpelijk, de vakantiebudgetten van de meesten zijn op hoor , en niet iedereen krijgt zomaar cong? , en dan mis je mogelijk nog waregem koerse en/of anderlecht , en het is niet de meest interessante tegenstander, en een niet zo goede uitgangspositie enz enz enz

Ik denk dat je hier alle mogelijke redenen op een rijtje hebt gezet!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: augustus 26, 2013, 11:53:50 am »
Ik vrees eerlijk gezegd op een afstraffing door allerlei factoren:
- er zaten irritaties in de groep gisteren door vermoeidheid en ook door dury volgens mij, veel spelers hadden last van kleine pijntjes en toch liet dury ze heel de latch spelen en spelers zoals cont? worden dan gewisseld??? Hazard wou er voor mij ook al af want na die trap was hij er echt niet goed van. Leye MOEST er al af aan de 60e minuut voor toudic, zo kwam die kwetsuur niet en kon toudic hem bewijzen en matchritme opdoen voor donderdag want die moet echt spelen
- match zonder leye toch wel een van ons hardste en nuttigste werkers MAAR ik ben ook eens benieuwd moest toudic spelen wat die er van zou terecht brengen
- apoel heeft geen match gespeeld dit weekend
- match gaan spelen in voor ons een oven van 35 graden

Als we echt zouden doorgaan zou het mij echt verbazen maar je weet nooit wat onze jongens gaan doen daar. Ik verwacht sowieso skulason in de basis terug en toudic in de spits en ik zou ook Habib eraf halen voor Alex!
Make is Proud!!
Liberta per gli ultras!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: augustus 26, 2013, 03:22:26 pm »
We moesten al quasi doorgeweest zijn.  Als we een een echte afwerker hadden.  2-0 was bijna boeken toe voor Apoel.  Alles geven essevee donderdag, zou super zijn als we die poules halen.  Het was en is alleszins een mooie mogelijkheid die we hadden door deze tegenstander te loten.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: augustus 26, 2013, 03:25:09 pm »
komt de match op TV ?

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: augustus 26, 2013, 03:36:05 pm »
komt de match op TV ?
Vandaag staat in de krant dat er nog geen zender gevonden is die de match zal uitzenden... Afwachten dus.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: augustus 26, 2013, 04:43:13 pm »
Verwacht donderdag dit

Bossut
De fauw--D'haene--Colpaert--Verboom
Malanda--Skulason
Cont?---------Hazard---------Habibou
Naessens

Voorin kan er geswitcht worden met elkaar

Persoonlijk zou ik liever dit zien

Bossut
Duplus--D'haene--Colpaert--Verboom
Skulason--Malanda
Cont?--------Berrier--------Habibou
Toudic

Zal even uitleggen:
Davy vind ik de laatste tijd echt zwak bezig, naar alle waarschijnlijkheid heeft dat te maken met die aanvoerderskwestie. Hoeft eigenlijk ook niet alles te spelen, en Duplus is voor mij zeker geen verzwakking

Net als op het middenveld en in de aanval de vervangers geen verzwakking zullen zijn.
Berrier i.p.v. Hazard, gewoonweg omdat Thorgan geen voorbereiding kende en omdat hij de laatste 2 matchen niet echt denderend was. Rust gunnen!!
Toudic dan op plaats van Naessens (in vergelijking met bovenste opstelling) met als reden dat Jens gewoon op is. Rusten zal hem goed doen, want binnen de kortste keren knakt daar iets achteraan in de bil of in de lies en zijn we hem voor langere tijd kwijt!

En volgens mij kunnen Toudic en Berrier het goed vinden met elkaar.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: augustus 26, 2013, 04:57:54 pm »
Verwacht donderdag dit

Bossut
De fauw--D'haene--Colpaert--Verboom
Malanda--Skulason
Cont?---------Hazard---------Habibou
Naessens

Voorin kan er geswitcht worden met elkaar

Persoonlijk zou ik liever dit zien

Bossut
Duplus--D'haene--Colpaert--Verboom
Skulason--Malanda
Cont?--------Berrier--------Habibou
Toudic

Zal even uitleggen:
Davy vind ik de laatste tijd echt zwak bezig, naar alle waarschijnlijkheid heeft dat te maken met die aanvoerderskwestie. Hoeft eigenlijk ook niet alles te spelen, en Duplus is voor mij zeker geen verzwakking

Net als op het middenveld en in de aanval de vervangers geen verzwakking zullen zijn.
Berrier i.p.v. Hazard, gewoonweg omdat Thorgan geen voorbereiding kende en omdat hij de laatste 2 matchen niet echt denderend was. Rust gunnen!!
Toudic dan op plaats van Naessens (in vergelijking met bovenste opstelling) met als reden dat Jens gewoon op is. Rusten zal hem goed doen, want binnen de kortste keren knakt daar iets achteraan in de bil of in de lies en zijn we hem voor langere tijd kwijt!

En volgens mij kunnen Toudic en Berrier het goed vinden met elkaar.

Trekt op niets. (is natuurlijk wel cru gezegd)

De Fauw (onze kapitein) en Hazard zet je nooit op de bank. Punt andere lijn.

Wat nog meer: Berrier is al maanden maar een schim meer van zich zelf  en Habibou heeft er ook reeds al zijn topmatchen op zitten voor dit seizoen...  En Naessens is waarschijnlijk onze meest constante speler tot nu toe, die moet er ook altijd in.

               Bossut

De Fauw   D'Haene  Colpaert Verboom

      Skulason  Malanda

Conte    Hazard   Naessens

           Toudic  (die verdient idd. wel eens zijn kans bij gebrek aan Leye)
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2013, 05:01:36 pm door WaregemBoy »

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: augustus 26, 2013, 05:40:20 pm »
Toudic nog verre van fit.