Auteur Topic: [VB] NK Maribor - Essevee  (gelezen 13504 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: november 07, 2013, 09:16:14 pm »
schitterend hoe we stand hielden !!!!!
Sammy was outstanding !!
Dikke pluim voor de meegereisde supporters !!!
En nu massaal naar Wigan..........

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: november 07, 2013, 09:21:28 pm »
Super prestatie!!

Respect voor dedezen!!



Prachtige vlaggen ook :)

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: november 07, 2013, 09:23:03 pm »
Knappe wedstrijd, mooie overwinning. Iedereen naar wigan!!!


knappe wedstrijd ?? :o :o
precies rassing waregem tegen izegem wat een potteke stamp
conte opnieuw zeer zwak (en mag de hele match spelen)
caceras werd 3 jaar gescout ( waarschijnlijk door een blinde )
maarja we hebben wel gewonnen h? en bla bla

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: november 07, 2013, 09:27:49 pm »
Sommige 'supporters' zijn blijkbaar nooit content. Tzal raar doen als
eens echt een mindere periode zullen hebben koenie  :o

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: november 07, 2013, 09:32:04 pm »
Er waren geen zwakkelingen, 1 uitblinker: Sammy Bossut

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: november 07, 2013, 09:37:17 pm »
Toch vond ik Cac?r?s echt zwak.  Kon geen bal stoppen, geen actie maken, liep achter zijn verdediger...  hij was nergens. 
Habib een heel sterke partij en Cont? vond ik zeker niet slecht.  Kan gemakkelijk 2, 3 en soms zelfs 4 man aan de praat houden en zo ruimte cre?ren voor de rest. 
Een sterke collectieve prestatie is dit, maar dit was een ander Maribor dan 'hier' in Brugge.  ze hebben diene Mendy daar serieus gemist.  (en die Mertlj moest 2 keer rood gekregen hebben)

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: november 07, 2013, 09:40:53 pm »
Vond het een zwakke match. caceres idd niet goed amai:s. Maar goed tzijn de punten die tellen en nu met zijn allen naar Wigan! Dat wordt een leuk tripje met de Klauwaertbus:d.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: november 07, 2013, 10:00:11 pm »
Ik vond het al bij al een degelijke match, we zijn nog altijd FC Barcelona niet h? :)
Caceres was dan weer wel bijzonder zwak, die zien we waarschijnlijk niet veel meer terug.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: november 07, 2013, 10:15:14 pm »
koenie, welke match hebde gij gezien?

Da was 1 die we moesten winnten anders wast gedaan!

We gaan naar Engeland voor ne match met inzet.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: november 07, 2013, 10:22:46 pm »
Heb ervan genoten.
Een topmatch was het allesbehalve maar vind dat we het volwassen uitgespeeld hebben.
Zonder penalty zag ik dit echter op een 0-0 uitdraaien.

Caceres heel zwak. Habib zn niveau blijft stijgen. Zowaar genieten, bij momenten, van zn acties.

Op Wigan wordt nog iets anders. Dan hebben we echt Skulli en Naessens nodig.

Merci SV, prachtige tijden!!
-SVZW Forever-

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: november 07, 2013, 10:23:30 pm »
Mag ik er eventjes op wijzen dat Sylla diegene is die 3 jaar werd gescout.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: november 07, 2013, 10:37:28 pm »
Godverdomme zeg, we winnen Europees tegen een ploeg die Apoel uitschakelde, neen, geen topper, maar ook niet slechter dan onszelf, i don't fucking care hoe dat we winnen, hoe heeft Wigan hier een puntje gepakt? Door met 11 vanachter te spelen.  Belangrijkste is de 3 punten en de mogelijkheid dat we kunnen overwinteren. 

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: november 07, 2013, 10:42:45 pm »
Ja man, wat speelt Zulte Waregem toch een opmerkelijke Europese campagne!!
In hun 2 zwakste wedstrijden van dit seizoen (uit in Nicosia en uit in Maribor) halen ze de overwinning binnen.
Maar laat ons een kat een kat noemen mensen, DIT LEEK HELEMAAL NERGENS NAAR !
Ik ben hier na de match in Nicosia bij wijze van spreken in een woede ontstoken omdat het niet normaal zwak was wat Essevee toen op de mat durfde te leggen. Vandaag deed men opnieuw een poging om die match te evenaren. Ik moet zeggen, de heren profvoetballers zaten er niet ver van. Deden hun best, maar die match in Nicosia staat nog altijd op 1 mbt het zwakste wat ik ooit van Essevee heb gezien. Deze moet er net achterkomen, denk ik.
Over spelersprestaties ga ik gewoon zwijgen of ik ontsteek terug in een col?re mbt De fauw en vooral Malanda.
Iemand die met mij de match heeft gevolg zei plots: "Awel, ik ben beschaamd supporter van Zulte Waregem te zijn, Beveren-Leie kan nog beter"

We mogen op onze blootjes knietjes voor 2 dingen h??????l dankbaar zijn.
1. dat Maribor gelukkig geen wereldploeg is (wat waren die ook zwak zeg, niet meer te herkennen na de heenmatch), anders gingen we er nog een 'zakske gegeten hebben'
2. Dat (en ik zeg het niet graag, maar toch is het waar) we geen kampioen geworden zijn in Anderlecht. Want stel je eens voor dat deze ploeg in de CL tegen een PSG of Real Madrid zou moeten aantreden  :-[

Ma bon, de, vergeef mij het woord, lichte supporters zullen natuurlijk weer heel blij zijn, "want ze hebben het toch zo goed gedaan, dit is wel Europees he, kijk eens mama, 0-1 gewonnen!" zucht...
« Laatst bewerkt op: november 07, 2013, 10:44:54 pm door balboa »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: november 07, 2013, 10:57:44 pm »
Ja man, wat speelt Zulte Waregem toch een opmerkelijke Europese campagne!!
In hun 2 zwakste wedstrijden van dit seizoen (uit in Nicosia en uit in Maribor) halen ze de overwinning binnen.
Maar laat ons een kat een kat noemen mensen, DIT LEEK HELEMAAL NERGENS NAAR !
Ik ben hier na de match in Nicosia bij wijze van spreken in een woede ontstoken omdat het niet normaal zwak was wat Essevee toen op de mat durfde te leggen. Vandaag deed men opnieuw een poging om die match te evenaren. Ik moet zeggen, de heren profvoetballers zaten er niet ver van. Deden hun best, maar die match in Nicosia staat nog altijd op 1 mbt het zwakste wat ik ooit van Essevee heb gezien. Deze moet er net achterkomen, denk ik.
Over spelersprestaties ga ik gewoon zwijgen of ik ontsteek terug in een col?re mbt De fauw en vooral Malanda.
Iemand die met mij de match heeft gevolg zei plots: "Awel, ik ben beschaamd supporter van Zulte Waregem te zijn, Beveren-Leie kan nog beter"

We mogen op onze blootjes knietjes voor 2 dingen h??????l dankbaar zijn.
1. dat Maribor gelukkig geen wereldploeg is (wat waren die ook zwak zeg, niet meer te herkennen na de heenmatch), anders gingen we er nog een 'zakske gegeten hebben'
2. Dat (en ik zeg het niet graag, maar toch is het waar) we geen kampioen geworden zijn in Anderlecht. Want stel je eens voor dat deze ploeg in de CL tegen een PSG of Real Madrid zou moeten aantreden  :-[

Ma bon, de, vergeef mij het woord, lichte supporters zullen natuurlijk weer heel blij zijn, "want ze hebben het toch zo goed gedaan, dit is wel Europees he, kijk eens mama, 0-1 gewonnen!" zucht...

OMG. Kerel,wij zijn ZULTE WAREGEM.
Kritiek mag je altijd hebben maar dit is er toch zwaar over. We zitten in een positie waarin we, mogeljjks, kunnen overwinteren.
-SVZW Forever-

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: november 07, 2013, 11:00:41 pm »
balboa, denkt gij nu echt dat wij een wereldploeg hebben? Dat wij de ploeg hebben om op verplaatsing eens de les te gaan spellen aan ploegen die evenwaardig zijn aan ons? Zou het niet kunnen dat het een slechte wedstrijd was van essevee omdat de tegenstander ook op een bal kan stampen?
Wij zijn nog altijd maar zulte waregem, de ploeg waar elke belgische topper schrik voor heeft. Maar vooralsnog zijn wij geen topploeg!
Trouwens, hoeveel matchen hebben A'lecht en consoorten niet gewonnen ondanks abominabel spel? Ik denk dat jij beter gaat supporteren voor Barca, want dan ga je minder snel ontgoocheld zijn...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: november 07, 2013, 11:02:46 pm »
Ja man, wat speelt Zulte Waregem toch een opmerkelijke Europese campagne!!
In hun 2 zwakste wedstrijden van dit seizoen (uit in Nicosia en uit in Maribor) halen ze de overwinning binnen.
Maar laat ons een kat een kat noemen mensen, DIT LEEK HELEMAAL NERGENS NAAR !
Ik ben hier na de match in Nicosia bij wijze van spreken in een woede ontstoken omdat het niet normaal zwak was wat Essevee toen op de mat durfde te leggen. Vandaag deed men opnieuw een poging om die match te evenaren. Ik moet zeggen, de heren profvoetballers zaten er niet ver van. Deden hun best, maar die match in Nicosia staat nog altijd op 1 mbt het zwakste wat ik ooit van Essevee heb gezien. Deze moet er net achterkomen, denk ik.
Over spelersprestaties ga ik gewoon zwijgen of ik ontsteek terug in een col?re mbt De fauw en vooral Malanda.
Iemand die met mij de match heeft gevolg zei plots: "Awel, ik ben beschaamd supporter van Zulte Waregem te zijn, Beveren-Leie kan nog beter"

We mogen op onze blootjes knietjes voor 2 dingen h??????l dankbaar zijn.
1. dat Maribor gelukkig geen wereldploeg is (wat waren die ook zwak zeg, niet meer te herkennen na de heenmatch), anders gingen we er nog een 'zakske gegeten hebben'
2. Dat (en ik zeg het niet graag, maar toch is het waar) we geen kampioen geworden zijn in Anderlecht. Want stel je eens voor dat deze ploeg in de CL tegen een PSG of Real Madrid zou moeten aantreden  :-[

Ma bon, de, vergeef mij het woord, lichte supporters zullen natuurlijk weer heel blij zijn, "want ze hebben het toch zo goed gedaan, dit is wel Europees he, kijk eens mama, 0-1 gewonnen!" zucht...

Je begrijpt het niet, beste man. Anderlecht heeft meteen een budget van 15 miljoen gekregen om transfers te doen. Daarmee hebben ze Mitrovic, Milivojevic, N'Sakala, ... gekocht en betalen ze nu hun loon. Als wij die jackpot hadden binnengehaald en slim gehadden getransfereerd zoals reeds heel ons bestaan, hadden we ons verzekerd van minstens een half decennium POI en hadden we ons ten minste kunnen weren tegen het PSV van september.
« Laatst bewerkt op: november 07, 2013, 11:04:27 pm door Naessens C »

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: november 07, 2013, 11:03:23 pm »
Ja man, wat speelt Zulte Waregem toch een opmerkelijke Europese campagne!!
In hun 2 zwakste wedstrijden van dit seizoen (uit in Nicosia en uit in Maribor) halen ze de overwinning binnen.
Maar laat ons een kat een kat noemen mensen, DIT LEEK HELEMAAL NERGENS NAAR !
Ik ben hier na de match in Nicosia bij wijze van spreken in een woede ontstoken omdat het niet normaal zwak was wat Essevee toen op de mat durfde te leggen. Vandaag deed men opnieuw een poging om die match te evenaren. Ik moet zeggen, de heren profvoetballers zaten er niet ver van. Deden hun best, maar die match in Nicosia staat nog altijd op 1 mbt het zwakste wat ik ooit van Essevee heb gezien. Deze moet er net achterkomen, denk ik.
Over spelersprestaties ga ik gewoon zwijgen of ik ontsteek terug in een col?re mbt De fauw en vooral Malanda.
Iemand die met mij de match heeft gevolg zei plots: "Awel, ik ben beschaamd supporter van Zulte Waregem te zijn, Beveren-Leie kan nog beter"

We mogen op onze blootjes knietjes voor 2 dingen h??????l dankbaar zijn.
1. dat Maribor gelukkig geen wereldploeg is (wat waren die ook zwak zeg, niet meer te herkennen na de heenmatch), anders gingen we er nog een 'zakske gegeten hebben'
2. Dat (en ik zeg het niet graag, maar toch is het waar) we geen kampioen geworden zijn in Anderlecht. Want stel je eens voor dat deze ploeg in de CL tegen een PSG of Real Madrid zou moeten aantreden  :-[

Ma bon, de, vergeef mij het woord, lichte supporters zullen natuurlijk weer heel blij zijn, "want ze hebben het toch zo goed gedaan, dit is wel Europees he, kijk eens mama, 0-1 gewonnen!" zucht...

Dit was inderdaad geen al te beste wedstrijd van Essevee, maar we winnen wel.
Uw commentaar slaat volgens mij wel nergens op.
Onze ploeg vergelijken met Beveren-Leie is een belediging voor Essvee ?n Beveren-Leie.


Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: november 08, 2013, 12:00:39 am »
Terug in het hotel na een fantastische avond. Er valt niet zoveel te beleven in Maribor, maar ze hebben een gezellig stadion (eentje dat voor Essevee ideaal zou zijn).
Belangrijkste zijn de 3 punten. Ik vond Maribor sterker spelen dan in Brugge. Heel volwassen Essevee.

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: november 08, 2013, 12:21:58 am »
Wat een flauwe zever van balboa, man man man. Begrijpt niets van voetbal heb ik den indruk. Wat denkt dienen wel...

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [VB] NK Maribor - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: november 08, 2013, 12:25:57 am »
Wat een zever en zwakke commentaar van balboa, trekt op niks zijn commentaar. Begrijpt hij wel iets van voetbal...als er een zwakke match was, was het thuis tegen maribor.