Auteur Topic: Oefenprogramma seizoen 2015-2016  (gelezen 110440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #520 Gepost op: juli 20, 2015, 01:28:06 pm »
 ;D

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #521 Gepost op: juli 20, 2015, 01:46:39 pm »
En met het bovenstaande in gedachten lezen we nu allemaal heel aandachtig de volgende interventie....

Soit, die Baudry vind ik trouwens niets speciaals hoor. Is ook totaal niet getest geweest vrijdag tegen Nice.
Wat onthoud ik van die jongen? Tja, niet veel. Heeft 90 minuten pasjes naar Sami en naar die andere Sammy, Bossut, zitten geven. Dat kan ik ook nog wel. Is niet getest geweest, zoals ik al zei.
'Maar hij speelde w?l een prima partij hoor, want 'de krant' zegt dat!  ;
Top !!!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #522 Gepost op: juli 20, 2015, 02:16:09 pm »
Of Balboa dat nu zegt of iemand anders, het maakt mij niet uit, ik volg zijn mening.
Baudry is totaal niet getest geweest vrijdag.
Het enige wat je kon zien is dat die jongen snelheid heeft, voor de rest heeft die volgens mij geen enkele verdedigende interventie moeten doen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #523 Gepost op: juli 20, 2015, 03:30:20 pm »
Of Balboa dat nu zegt of iemand anders, het maakt mij niet uit, ik volg zijn mening.
Baudry is totaal niet getest geweest vrijdag.
Het enige wat je kon zien is dat die jongen snelheid heeft, voor de rest heeft die volgens mij geen enkele verdedigende interventie moeten doen.
Let op met je laatste 2 zinnen. Voor je het weet, word je vierkant uitgelachen.  ;)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #524 Gepost op: juli 20, 2015, 04:09:37 pm »
Als iemand slecht speelt in een oefenmatch is het een kluns.
Als iemand degelijk speelt in een oefenmatch is hij niet getest.

En zo kan je altijd zagen. Uiteraard zegt een oefenmatch weinig of niks over de kwaliteiten van een speler. Maar is het niet wat vroeg om al te beginnen klagen?

Uiteindelijk, we zijn maar mensen h?. Human beings. Met 2 armen en 2 benen. Die de waarheid niet in pacht hebben. Niet.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #525 Gepost op: juli 20, 2015, 04:11:17 pm »
Volgens WTV wel getest want verdediging stond niet al ge goed.
Das ni van een krant/forum maar van den telesievie...
Wa game nu doen?

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #526 Gepost op: juli 20, 2015, 04:35:43 pm »
Volgens WTV wel getest want verdediging stond niet al ge goed.
Das ni van een krant/forum maar van den telesievie...
Wa game nu doen?

Daar kunnen we de tekst dubben en aanpassen zoals het best uitkomt.... zo een beetje als die parodie?n van hitler die hem kwaad maakt in 'der ?ntergang"
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #527 Gepost op: juli 20, 2015, 10:37:26 pm »
Wat ik in de oefenmatchen heb gezien van Baudry vond ik niet slecht. Kan goed koppen, heeft snelheid, rustig aan de bal, degelijke verdediger. 

Ik vind het altijd grappig als mensen zeggen dat ze dit ook kunnen, ewel ik zou het jullie wel eens willen zien doen  ;D 
SV TILL I DIE

Offline Tomtom2459

  • Leden
  • Berichten: 121
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #528 Gepost op: juli 20, 2015, 11:04:57 pm »
Wat ik in de oefenmatchen heb gezien van Baudry vond ik niet slecht. Kan goed koppen, heeft snelheid, rustig aan de bal, degelijke verdediger. 

Ik vind het altijd grappig als mensen zeggen dat ze dit ook kunnen, ewel ik zou het jullie wel eens willen zien doen  ;D

Volg deze reactie... Zijn kopbal tegen oostende was toch dik in orde... Heb ik colpaert nooit zien doen.... Is zeker even snel als colpaert en ik heb de indruk dat die goed kan samenspelen met sami.... Na iedere aanval die is afgebroken praten ze, geven nen "high five" enzo.... Dat is goed, een teken dat ze echt samenwerken en een groepsgevoel weerspiegelt....

En volledig buiten de kwestie... Po I is mss een droom MAAR laten we niet vergeten dat we onze 2de plaats kregen na een rotseizoen.... Ok we kregen hazard maar das was pas eind augustus... Hadden toch ookal bijna alles gewonnen tot dan... 0-1 op standard enzo..... Waarom kunnen we het ook nu niet fixen om degelijk voetbal te brengen... Ik geloof zeker in de linkerkolom.... Waarom is oostende beter? Keb akpala zien spelen.... Een lachertje... Onze sami eet er zo 6 op alst moet... Ons verdediging was een zeef vorig jaar en dan valt alles als een kaartenhuisje ik elkaar. Ok we konden maar 1keer de 0 houden maar als berrier geen wereldgoal maakt en mendy niet speelde als een miniem op oudenaarde hielden we 3 keer de 0 en sprak niemand hierover....

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #529 Gepost op: juli 20, 2015, 11:17:50 pm »
Volg deze reactie... Zijn kopbal tegen oostende was toch dik in orde... Heb ik colpaert nooit zien doen.... Is zeker even snel als colpaert en ik heb de indruk dat die goed kan samenspelen met sami.... Na iedere aanval die is afgebroken praten ze, geven nen "high five" enzo.... Dat is goed, een teken dat ze echt samenwerken en een groepsgevoel weerspiegelt....

En volledig buiten de kwestie... Po I is mss een droom MAAR laten we niet vergeten dat we onze 2de plaats kregen na een rotseizoen.... Ok we kregen hazard maar das was pas eind augustus... Hadden toch ookal bijna alles gewonnen tot dan... 0-1 op standard enzo..... Waarom kunnen we het ook nu niet fixen om degelijk voetbal te brengen... Ik geloof zeker in de linkerkolom.... Waarom is oostende beter? Keb akpala zien spelen.... Een lachertje... Onze sami eet er zo 6 op alst moet... Ons verdediging was een zeef vorig jaar en dan valt alles als een kaartenhuisje ik elkaar. Ok we konden maar 1keer de 0 houden maar als berrier geen wereldgoal maakt en mendy niet speelde als een miniem op oudenaarde hielden we 3 keer de 0 en sprak niemand hierover....
En een klasse vrije trap op harelbeke ..

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #530 Gepost op: juli 21, 2015, 02:31:23 am »
Of Balboa dat nu zegt of iemand anders, het maakt mij niet uit, ik volg zijn mening.
Baudry is totaal niet getest geweest vrijdag.
Het enige wat je kon zien is dat die jongen snelheid heeft, voor de rest heeft die volgens mij geen enkele verdedigende interventie moeten doen.

Goed teken! Misschien dat Chucks&Co alles opkuisen op het middenveld?
Kan zelf niet oordelen want nog geen match kunnen zien, maar als ik moet proberen de uiteenlopende commentaren te rijmen geen evidentie om een beeld te krijgen hoe ver we staan.

Vincent

  • Gast
Re: Oefenprogramma 2015-2016
« Reactie #531 Gepost op: juli 21, 2015, 01:36:11 pm »
Volg deze reactie... Zijn kopbal tegen oostende was toch dik in orde... Heb ik colpaert nooit zien doen.... Is zeker even snel als colpaert en ik heb de indruk dat die goed kan samenspelen met sami.... Na iedere aanval die is afgebroken praten ze, geven nen "high five" enzo.... Dat is goed, een teken dat ze echt samenwerken en een groepsgevoel weerspiegelt....

En volledig buiten de kwestie... Po I is mss een droom MAAR laten we niet vergeten dat we onze 2de plaats kregen na een rotseizoen.... Ok we kregen hazard maar das was pas eind augustus... Hadden toch ookal bijna alles gewonnen tot dan... 0-1 op standard enzo..... Waarom kunnen we het ook nu niet fixen om degelijk voetbal te brengen... Ik geloof zeker in de linkerkolom.... Waarom is oostende beter? Keb akpala zien spelen.... Een lachertje... Onze sami eet er zo 6 op alst moet... Ons verdediging was een zeef vorig jaar en dan valt alles als een kaartenhuisje ik elkaar. Ok we konden maar 1keer de 0 houden maar als berrier geen wereldgoal maakt en mendy niet speelde als een miniem op oudenaarde hielden we 3 keer de 0 en sprak niemand hierover....

Dat is toch een kleine misvatting hoor: de 2e helft van dat 'rotseizoen' was, met dank aan Dury, Leye en Berrier, qua puntenoogst alweer op POI-niveau, daar werd de basis gelegd voor het seizoen erna en met toevoeging van Hazard en Malanda werd dat een superseizoen. Nu hebben we geen basis en mogen we zo goed als herbeginnen. Plaats 7 of  8 lijkt mij haalbaar en afhankelijk van wat ploegen als Mechelen, Kortrijk, Charleroi, Lokeren en Oostende doen (en laten we wel wezen, bij geen enkele van die ploegen is het zomaar een zekerheid dat ze evengoed of beter zullen doen als vorig jaar), kan je misschien zelfs naar plaats 6 kijken. Maar evengoed wordt het plaats 9 of 10. Een rustig seizoen met een nieuwe sfeertribune en het zal al goed zijn.