Auteur Topic: Halen we POI? (Seizoen 2015-2016)  (gelezen 62598 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #20 Gepost op: februari 07, 2016, 09:56:21 pm »
Oostende wint op Lokeren.

Lokeren komt dus ook niet dichterbij, maar Oostende neemt wel wat extra voorsprong.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #21 Gepost op: februari 07, 2016, 11:25:50 pm »
Oostende wint op Lokeren.

Lokeren komt dus ook niet dichterbij, maar Oostende neemt wel wat extra voorsprong.
Dikke pluim weer voor de Joeri en co want wat hebben die weer geblunderd...  ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Halen we PO I?
« Reactie #22 Gepost op: februari 08, 2016, 01:51:19 pm »
Tja...ik bekijk het anders: de concurrentie is of speelt niet beter dan ons, net daarom halen we PO 1! Ik ben ook ontgoocheld, na gisteren...maar wat heeft  dit Chalala, Standard of Genk meer dan wij? En sorry, beste Sammy-haters...welke bepalende reddingen heeft Steppe al gedaan...? Ben er vast van overtuigd dat men 1 van de goals van Charleroi zeker op Sammy's klak zou gesmeten hebben...

Je moet toegeven dat Sammy gewoon ondermaats presteert dit seizoen en dat je Steppe zijn kans moet geven.
Ok, zelf was ik ook geen fan van Steppe (Wat hij leit zien bij W-B vorig seizoen vond ik ook zwak) maar je moet hem toch, zoals gezegd, de kans geven.

Naar volgend seizoen toe zou ik graag een nieuwe doelman zien.
Men had al lang vol voor Kaminski moeten gaan.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Halen we PO I?
« Reactie #23 Gepost op: februari 08, 2016, 02:06:32 pm »
Naar volgend seizoen toe zou ik graag een nieuwe doelman zien.
Men had al lang vol voor Kaminski moeten gaan.

Ik wil enkel een goede doelman zien komen als die effectief ook een eerlijke kans gaat krijgen om nummer ??n te worden want zoals de kaarten nu op tafel liggen lijkt mij dat onmogelijk zonder een "blessure".

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #24 Gepost op: februari 08, 2016, 02:34:18 pm »
Je moet toegeven dat Sammy gewoon ondermaats presteert dit seizoen en dat je Steppe zijn kans moet geven.
Ok, zelf was ik ook geen fan van Steppe (Wat hij leit zien bij W-B vorig seizoen vond ik ook zwak) maar je moet hem toch, zoals gezegd, de kans geven.

Naar volgend seizoen toe zou ik graag een nieuwe doelman zien.
Men had al lang vol voor Kaminski moeten gaan.

Iedereen zijn mening uiteraard maar met dank aan Sammy pakken we wel punten op Gent en Lokeren en bleef de match op Genk spannend tot de laatste minuut. Als hij in een 1 tegen 1 weer eens de meubelen heeft gered wordt er zelfs niet meer geapplaudiseerd, iedereen vindt dat normaal maar bij de eerste slechte uittrap zijn de fluiters klaar.
Nu de reacties zijn natuurlijk ook wel te begrijpen. Bij andere ploegen zijn het ook meestal de anciens en de trainer die het moeten ontgelden.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #25 Gepost op: februari 08, 2016, 02:40:55 pm »
Iedereen zijn mening uiteraard maar met dank aan Sammy pakken we wel punten op Gent en Lokeren en bleef de match op Genk spannend tot de laatste minuut. Als hij in een 1 tegen 1 weer eens de meubelen heeft gered wordt er zelfs niet meer geapplaudiseerd, iedereen vindt dat normaal maar bij de eerste slechte uittrap zijn de fluiters klaar.
Nu de reacties zijn natuurlijk ook wel te begrijpen. Bij andere ploegen zijn het ook meestal de anciens en de trainer die het moeten ontgelden.

Ik vind Sammy geen slechte doelman, maar zijn uittrappen zijn dramatisch. Kunnen ze daar es niet op werken of is het gewoon geen beginnen (meer) aan? Als de bal binnen het veld komt dan is het 9 op de 10 keer in de voeten van de tegenspeler.

Moet hij daarom weg : neen
Mag hij daarom es vervangen worden : ja (dat stelt mensen scherp)

Maar deze discussie kunnen we eigenlijk beter hier voeren. :)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Halen we PO I?
« Reactie #26 Gepost op: februari 08, 2016, 02:55:58 pm »
ge kunt toch niet ontkennen dat hij super speelde? begon tijd te rekken bij achterstand, zijn uittrappen komen bijna nergens toe, maakte hier en daar redelijke flaters. speelde met momenten ook goed, maar helaas word je in de voetbal vooral gepakt op uw slechte/zwakke punten! laat ons aub steppe tegen anderlecht nog het voordeel van de twijfel geven, en op basis van de 3 matchen kan men dan al min of meer een oordeel vellen! tis wel een feit dat we momenteel nog geen doelpunt op steppe zijn naam kunnen schrijven, want de doelpunten dat hij binnen kreeg waren amper te voorkomen. of bossut er 1tje extra zou uitgehaald hebben is een andere vraag waar we uiteraard nooit het antwoord op zullen weten!
Ik heb voor iedere speler die in waregem rond loopt het nodige respect, maar als er een zwakke prestatie geleverd word, dan moet dat kunnen ter sprake komen, en dan moet daar in principe vanuit de staff een oplossing voor komen. als jesper zwak speelde en er kwam commentaar, was er niemand die daar tegenop ging, terwijl hij toch bij gent bvb 1 en ander had bewezen. maar als er commentaar komt op een leye of bossut, dan zou dat plots niet mogen? een spits word afgerekend op zijn missers op doel, een aanvallende middenvelder word afgerekend op zijn assists/doelpunten/positiespel, een verdedigende middenvelder word afgerekend op zijn verdedigend werk, positiespel en slechte passes, een verdediger word afgerekend op het aantal schoten op doel van de tegenstander, en een keeper word afgerekend op het aantal doelpunten die konden voorkomen worden en het al dan niet goed uitkomen op corner/vrije trap/ man-op-man!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #27 Gepost op: februari 08, 2016, 03:11:52 pm »
ge kunt toch niet ontkennen dat hij super speelde? begon tijd te rekken bij achterstand, zijn uittrappen komen bijna nergens toe, maakte hier en daar redelijke flaters. speelde met momenten ook goed, maar helaas word je in de voetbal vooral gepakt op uw slechte/zwakke punten! laat ons aub steppe tegen anderlecht nog het voordeel van de twijfel geven, en op basis van de 3 matchen kan men dan al min of meer een oordeel vellen! tis wel een feit dat we momenteel nog geen doelpunt op steppe zijn naam kunnen schrijven, want de doelpunten dat hij binnen kreeg waren amper te voorkomen. of bossut er 1tje extra zou uitgehaald hebben is een andere vraag waar we uiteraard nooit het antwoord op zullen weten!
Ik heb voor iedere speler die in waregem rond loopt het nodige respect, maar als er een zwakke prestatie geleverd word, dan moet dat kunnen ter sprake komen, en dan moet daar in principe vanuit de staff een oplossing voor komen. als jesper zwak speelde en er kwam commentaar, was er niemand die daar tegenop ging, terwijl hij toch bij gent bvb 1 en ander had bewezen. maar als er commentaar komt op een leye of bossut, dan zou dat plots niet mogen? een spits word afgerekend op zijn missers op doel, een aanvallende middenvelder word afgerekend op zijn assists/doelpunten/positiespel, een verdedigende middenvelder word afgerekend op zijn verdedigend werk, positiespel en slechte passes, een verdediger word afgerekend op het aantal schoten op doel van de tegenstander, en een keeper word afgerekend op het aantal doelpunten die konden voorkomen worden en het al dan niet goed uitkomen op corner/vrije trap/ man-op-man!

Van mij mag Steppe ook blijven staan hoor, ik hoop zelfs dat hij volgende maandag met een 9 in het elftal van de week pronkt. We slikken gewoon te veel goals (meestal of afgeweken ballen of wereldgoals zoals op Moeskroen en Genk of eigen fouten (doelman of andere spelers maar zeker niet alleen de doelman, bekijk anders nog eens de goals tegen Anderlecht, op Club, op Lokeren, etc)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Halen we PO I?
« Reactie #28 Gepost op: februari 08, 2016, 04:57:00 pm »
Denk dat Sammy een beetje in zijn eigen voet geschoten heeft (om de uitspraak wat te houden). Zijn sportieve prestaties zijn denk ik niet het grootste probleem, wel zijn akkefietjes met de supporters, denk ik.

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #29 Gepost op: februari 08, 2016, 04:58:54 pm »
Oostende wint op Lokeren.

Lokeren komt dus ook niet dichterbij, maar Oostende neemt wel wat extra voorsprong.

En dan zeg ik liever zo te verliezen tegen Charleroi dan te winnen gelijk Oostende op Lokeren, want Iefke heeft zorgen denk ik....

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #30 Gepost op: februari 08, 2016, 05:15:18 pm »
En dan zeg ik liever zo te verliezen tegen Charleroi dan te winnen gelijk Oostende op Lokeren, want Iefke heeft zorgen denk ik....

Man man man, hoe dat ge zo iets kunt zeggen ik kan er met mijn hoofd niet bij.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Halen we PO I?
« Reactie #31 Gepost op: februari 08, 2016, 06:42:40 pm »
Denk dat Sammy een beetje in zijn eigen voet geschoten heeft (om de uitspraak wat te houden). Zijn sportieve prestaties zijn denk ik niet het grootste probleem, wel zijn akkefietjes met de supporters, denk ik.

Ik denk het ook. Ik zie in Steppe geen doelman die punten gaat winnen. Bossut wel, maar hij heeft een probleem in zijn gedrag naar de supporters.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #32 Gepost op: februari 08, 2016, 07:31:54 pm »
Wat mij opviel tijdens de laatste wedstrijd was het feit dat Steppe niet meer zo snel doorspeelde na het vangen van een bal zoals hij op Westerlo wel deed...
Zou dit op vraag zijn van de trainer want je maakt me niet wijs dat Steppe 2 weken na elkaar plots een totaal andere speelstijl zou hanteren.  :o

Dit is iets dat me al lang stoort en waar volgens mij de tegenstander met momenten stevig pijn gedaan kan worden...
Bal (ont)vangen, in de voet van een verdediger werpen en in 3-4 passes naar voor stormen om dan te pogen afwerken.
De aanvallend ingestelde spelers van de tegenpartij blijven zo achter en je moet op snelheid de verdedigers toch kunnen verschalken.
Dit zag je gisteren heel mooi bij STVV en het loonde want Standard werd met moment gek gemaakt.

Moesten we sneller tegenaanvallen kunnen inzetten tijdens de komende weken, denk ik dat onze PO1-kansen plots met 25% stijgen want zelfs al is de verdediging dan soms nog een zeef, je hebt wel meer kans om een extra goal te scoren waardoor de kans op de 3 punten enorm toeneemt...
Dit is natuurlijk mijn gedachtegang he...  :D

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Halen we PO I?
« Reactie #33 Gepost op: februari 09, 2016, 01:05:46 am »
Ik denk het ook. Ik zie in Steppe geen doelman die punten gaat winnen. Bossut wel, maar hij heeft een probleem in zijn gedrag naar de supporters.


Bossut enkele seizoenen geleden zeg ik ja, die van na het wk is het antwoord helaas neen. Al? ik bedoel overwegend want heeft al punten gepakt voor ons maar helaas al meer kwijt gespeeld door fouten dus "vergeet" ik die gewonnen punten aangezien die schaarser zijn (dit seizoen). Qua steppe ga ik mij niet uitspreken aangezien die nog geen kans heeft gehad om zich al dan niet positief/negatief in de kijker te spelen...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Halen we PO I?
« Reactie #34 Gepost op: februari 09, 2016, 09:41:04 am »
Heb zo een gevoel dat we miraculeus nog POI zullen halen. Het zal een dubbeltje op zijn kant zijn alvast.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Halen we PO I?
« Reactie #35 Gepost op: februari 09, 2016, 10:50:38 am »
Ik denk het ook. Ik zie in Steppe geen doelman die punten gaat winnen. Bossut wel, maar hij heeft een probleem in zijn gedrag naar de supporters.

Dat geldt ook omgekeerd !  Rookbommen smijten achter eigen keeper, hoongelach, uitfluiten etc.  Respect komt van beide kanten.  Als dat respect er niet is komt dat de ploeg niet ten goede.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #36 Gepost op: februari 09, 2016, 11:28:18 am »
Dat geldt ook omgekeerd !  Rookbommen smijten achter eigen keeper, hoongelach, uitfluiten etc.  Respect komt van beide kanten.  Als dat respect er niet is komt dat de ploeg niet ten goede.

+1 dat is ook waar!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #37 Gepost op: februari 09, 2016, 11:33:51 am »
Dat geldt ook omgekeerd !  Rookbommen smijten achter eigen keeper, hoongelach, uitfluiten etc.  Respect komt van beide kanten.  Als dat respect er niet is komt dat de ploeg niet ten goede.

Hoongelach komt er ook maar omdat hij zo belachelijk slecht kan voetballen. Als je na al die jaren nog steeds niet recht op een bal kan stampen, dan heb je eigenlijk niks te zoeken in (top)voetbal.

Een rookbom hoort niet, maar hoort erbij. Uitfluiten, als je daar niet tegen kan, opnieuw de verkeerde beroepskeuze gemaakt. In de kranten veel grote woorden, maar zo ongeveer elke week flateren, neen, zo werkt het niet (langer).

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #38 Gepost op: februari 09, 2016, 11:57:11 am »
Heb zo een gevoel dat we miraculeus nog POI zullen halen. Het zal een dubbeltje op zijn kant zijn alvast.

2! :)

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Halen we PO I?
« Reactie #39 Gepost op: februari 09, 2016, 12:22:18 pm »
Hoongelach komt er ook maar omdat hij zo belachelijk slecht kan voetballen. Als je na al die jaren nog steeds niet recht op een bal kan stampen, dan heb je eigenlijk niks te zoeken in (top)voetbal.

Een rookbom hoort niet, maar hoort erbij. Uitfluiten, als je daar niet tegen kan, opnieuw de verkeerde beroepskeuze gemaakt. In de kranten veel grote woorden, maar zo ongeveer elke week flateren, neen, zo werkt het niet (langer).

Elke week flateren ? Overdrijf anders nog een beetje.