Auteur Topic: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee  (gelezen 18727 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: januari 29, 2017, 07:32:17 pm »
Kan u verzekeren dat is niet dienen Devolder, en nee ik weet ook niet wie het is. mocht ge trouwens kijken er naar zoude die frisco wel gezien hebben woensdag en weten dat iemand van de pers is die dat doe.

Snap de kritiek volledig, zeker aanvallend vind zie ik veel problemen. Maar goed dat is nu eenmaal zo, Oostende zit precies op de zelfde moment in een dipje... Toeval? Met de spelers waarmee we spelen, ik dacht het niet. het wordt gewoon nog doorbijten tot die play-offs waar we toch moeilijk zullen uitvallen. En dan zien wat we daar kunnen. Verwacht men hier soms dat we gaan kampioen spelen? Zelf weet ik het niet wat er mogelijk is, Europees hoop ik op en zou prachtig zijn, maar meer durf ik niet dromen.

Een dipje is nog iets anders toch ? We speelden in 10 dagen 4 matchen en wonnen er drie. Het spel is inderdaad niet goed genoeg maar dat komt iedere ploeg tegen elk seizoen. Als we tot einde seizoen twee van de drie matchen winnen mag dat dipje nog even duren van mij.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: januari 29, 2017, 07:59:36 pm »
Een dipje is nog iets anders toch ? We speelden in 10 dagen 4 matchen en wonnen er drie. Het spel is inderdaad niet goed genoeg maar dat komt iedere ploeg tegen elk seizoen. Als we tot einde seizoen twee van de drie matchen winnen mag dat dipje nog even duren van mij.
Juist Patje!
Een dipje?  We speelden goed tegen Eupen en soms briljant tegen KVK, tegen Moeskroen en Charleroi was het minder(maar waren die ploegen dan zoveel beter dan ons?  Absoluut niet, zeker Moeskroen niet en Charleroi was toch ook niet zo goed).  Een dipke is nog wat anders, al dienen paniek ook. 
Ik heb vertrouwen in onze ploeg, die mannen staan altijd terug weer recht,het voetbal de laatste 2 matchen is minder, ja dat is correct, maar het is ook maar dat!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: januari 30, 2017, 07:28:56 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
30 januari 2017

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: januari 30, 2017, 09:46:05 am »
Juist Patje!
Een dipje?  We speelden goed tegen Eupen en soms briljant tegen KVK, tegen Moeskroen en Charleroi was het minder(maar waren die ploegen dan zoveel beter dan ons?  Absoluut niet, zeker Moeskroen niet en Charleroi was toch ook niet zo goed).  Een dipke is nog wat anders, al dienen paniek ook. 
Ik heb vertrouwen in onze ploeg, die mannen staan altijd terug weer recht,het voetbal de laatste 2 matchen is minder, ja dat is correct, maar het is ook maar dat!

Na de winterstop zijn er 3 competitiematchen gespeeld. Van de PO1 kandidaten haalden alleen Gent en Anderlecht een puntje meer dan Essevee. En we hadden twee moeilijke verplaatsingen. De matchen van de waarheid komen er nu pas aan. Het voetbal zal beter moeten maar iedere match is anders.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: januari 30, 2017, 10:02:18 am »
Akkoord! IK heb gewoon moeite met het negativisme, hier. Staat gelijk voor realisme, blijkbaar. Ik bekijk ook andere matchen dan de onze. Sorry, maar die ploegen zijn echt niet sterker (al word ik hier voor uitgelachen). Wij kunnen geen goal maken...kunnen Brugge en RSCA dat beter? Jawadde, hoeveel kansen had Anderlecht tegen Standard dan wel?? Je kan geen 30 matchen top zijn. Barcelona wint soms ook in de 90 ste minuut met een flits...tja, zouden hun supporters dan ook zo zitten zagen op dat forum? Wellicht wel, want het gaat over Bar?a, natuurlijk! Ik wil maar zeggen: soms moet je eens punten pakken met minder fraai spel, ook. En dat doen we! Op Chalala was het natuurlijk minder. Maar zij gaven ook geen 3 goede passes na elkaar. Dat veld was echt rotslecht. En ja, Sammy zag er niet goed uit bij de tegengoal. Maar moet je daarom direct weer Steppe zetten? Neen, man! Gent thuis wordt een leuke match! Met een tegenstander die zal voetballen, voor veel volk! Altijd leuke partijen, thuis tegen Gent! Zelden of nooit verloren ook!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: januari 30, 2017, 10:07:57 am »
Al de 2e match op rij dat er slecht (en dan druk ik me zacht uit denk ik) wordt gespeeld, waarin er quasi geen kansen worden gecre?erd, dat vooral, en dan vinden het er hier een paar raar (uiteraard Patje weer op kop die erover waakt dat er geen streepje kritiek verschijnt) dat er onvrede en ongenoegen is. Want Zulte Waregem heeft ooit eens in 3e klasse gevoetbald.

Isidoor wordt hier dan bijvoorbeeld afgeknald terwijl hij juiste kanttekeningen plaatst.
Wordt zelfs een Kortrijk-supporter genoemd... Laat die man toch eens zijn verhaal doen hoe hij tegen de zaken aankijkt.

En dan krijg je weer zo'n dooddoener van al zo veel keer gewonnen dit jaar en nog maar zo weinig verloren. Ik zal u zeggen, de mensen blijven tegenwoordig thuis hoor als ze moeten kiezen tussen de open haard of op een barkoude dinsdagavond te gaan kijken thuis tegen Eupen of Moeskroen. Ik denk dat die mensen 2 keer zeer blij zijn geweest dat ze niet geweest zijn. Hebben werkelijk ni?ts gemist.3e in de stand of niet. Als mensen geen voetbal te zien krijgen blijven ze thuis. Kijk naar Anderlecht hoeveel lege plekken daar tegenwoordig zijn. Staan nochtans 2e hoor en "al zo veel keer gewonnen".

Je trekt het in het belachelijke. Iemand die over zijn favoriete team "Zulte", waarvan hij de wedstrijden blijkbaar niet eens bekijkt, zegt dat we aanvallend "niks voorstellen", dat alle ploegen "tot en met de laatste" het beter doen, dat we PO1 "niet verdienen", die zich afvraagt hoe we "in godsnaam" aan 46 punten zijn geraakt... Dat is niet "een streepje kritiek", en dat weet jij ook wel. Dat is geen "kanttekening", en dat weet jij ook wel. Dat is compleet misplaatste kritiek na een eerste nederlaag in 9 dagen waarin je 4 wedstrijden speelde en er 3 van won, waaronder op Kortrijk.

Je zegt het zelf: wij zijn Zulte Waregem. Ons doel was PO1 en dat zullen we (oververdiend) halen. M?t over het algemeen, gezien onze middelen, uitstekend voetbal. Jij hebt het na een mindere wedstrijd over "heel slecht en dan druk ik me zacht uit", maar dat lijkt me redelijk hard na drie overwinningen en een iets mindere match in Charleroi. Soms lijkt het alsof jij vergeet dat we Zulte Waregem zijn, en niet Barcelona.

Jij maakt van iedereen die de veel te harde kritiek weerlegt dan een teletekstsupporter, maar ook dat is je reinste onzin natuurlijk. Het is niet zwart of wit. Ik kan bijvoorbeeld w?l genieten van een dinsdagavond in de kou tegen Moeskroen, ook al spelen we ze niet van de mat. Want voetbal is meer dan het resultaat, en voetbal is meer dan het spel. Het kan niet elke week zijn dat je de tegenstander tureluur tikt, zoals we deden met Kortrijk in de 1e helft. Ik kan de zaken in perspectief plaatsen, waarmee ik bedoel: als het niet goed is tegen Charleroi dan besef ik dat het de 4e wedstrijd in 9 dagen is, en dat het team er wat door zit. En dat Charleroi thuis speelt, een moeilijke verplaatsing is, een degelijk team heeft. En dat wij, nogmaals, en nog steeds, maar Zulte Waregem zijn. En die redenen stoppen mij om hier op het forum te komen praten over Zijne Majesteit Leye die stenen uit de grond zuigt en alle ploegen doen het beter en het trekt op niks en... Snap je?

In een andere topic geeft iemand zijn mening en jij lacht hem uit en zegt dat hij moet stoppen met 's ochtends te drinken. "Laat die man toch eens zijn verhaal doen hoe hij tegen de zaken aankijkt"? Kritiek kan, en moet, maar ik denk dat het voor sommigen nogal misplaatst overkomt net omdat het v??l en v??l te hard is. En dan lijkt het er op dat die mensen naast hun schoenen lopen en alle zin voor realiteit kwijt zijn, en dat stoort bepaalde mensen hier. Wat mij betreft niet toevallig zij die al heel lang naar Essevee gaan kijken en dus al wat meemaakten (Patje, Mogul, mezelf...).
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2017, 10:12:13 am door essevee1972 »

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: januari 30, 2017, 10:40:37 am »
Een dipje is nog iets anders toch ? We speelden in 10 dagen 4 matchen en wonnen er drie. Het spel is inderdaad niet goed genoeg maar dat komt iedere ploeg tegen elk seizoen. Als we tot einde seizoen twee van de drie matchen winnen mag dat dipje nog even duren van mij.

Idd dipje is misschien niet het juiste woord, maar vooral aanvallend loopt het toch de laatste weken soms minder dan de eerste maanden. Maar bijvoorbeeld Kaya speelt nu op dit moment aanvallend iets minder of toch statistisch gezien want ze zitten er natuurlijk constant op wat het voor hem veel moeilijker maakt om een goeie pass af te leveren. Maar zoals je zegt de resultaten zijn er nog wel en met nog maar 4 matchen verloren dit seizoen mogen we niet klagen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: januari 30, 2017, 02:15:34 pm »
Je trekt het in het belachelijke. Iemand die over zijn favoriete team "Zulte", waarvan hij de wedstrijden blijkbaar niet eens bekijkt, zegt dat we aanvallend "niks voorstellen", dat alle ploegen "tot en met de laatste" het beter doen, dat we PO1 "niet verdienen", die zich afvraagt hoe we "in godsnaam" aan 46 punten zijn geraakt... Dat is niet "een streepje kritiek", en dat weet jij ook wel. Dat is geen "kanttekening", en dat weet jij ook wel. Dat is compleet misplaatste kritiek na een eerste nederlaag in 9 dagen waarin je 4 wedstrijden speelde en er 3 van won, waaronder op Kortrijk.

Je zegt het zelf: wij zijn Zulte Waregem. Ons doel was PO1 en dat zullen we (oververdiend) halen. M?t over het algemeen, gezien onze middelen, uitstekend voetbal. Jij hebt het na een mindere wedstrijd over "heel slecht en dan druk ik me zacht uit", maar dat lijkt me redelijk hard na drie overwinningen en een iets mindere match in Charleroi. Soms lijkt het alsof jij vergeet dat we Zulte Waregem zijn, en niet Barcelona.

Jij maakt van iedereen die de veel te harde kritiek weerlegt dan een teletekstsupporter, maar ook dat is je reinste onzin natuurlijk. Het is niet zwart of wit. Ik kan bijvoorbeeld w?l genieten van een dinsdagavond in de kou tegen Moeskroen, ook al spelen we ze niet van de mat. Want voetbal is meer dan het resultaat, en voetbal is meer dan het spel. Het kan niet elke week zijn dat je de tegenstander tureluur tikt, zoals we deden met Kortrijk in de 1e helft. Ik kan de zaken in perspectief plaatsen, waarmee ik bedoel: als het niet goed is tegen Charleroi dan besef ik dat het de 4e wedstrijd in 9 dagen is, en dat het team er wat door zit. En dat Charleroi thuis speelt, een moeilijke verplaatsing is, een degelijk team heeft. En dat wij, nogmaals, en nog steeds, maar Zulte Waregem zijn. En die redenen stoppen mij om hier op het forum te komen praten over Zijne Majesteit Leye die stenen uit de grond zuigt en alle ploegen doen het beter en het trekt op niks en... Snap je?

In een andere topic geeft iemand zijn mening en jij lacht hem uit en zegt dat hij moet stoppen met 's ochtends te drinken. "Laat die man toch eens zijn verhaal doen hoe hij tegen de zaken aankijkt"? Kritiek kan, en moet, maar ik denk dat het voor sommigen nogal misplaatst overkomt net omdat het v??l en v??l te hard is. En dan lijkt het er op dat die mensen naast hun schoenen lopen en alle zin voor realiteit kwijt zijn, en dat stoort bepaalde mensen hier. Wat mij betreft niet toevallig zij die al heel lang naar Essevee gaan kijken en dus al wat meemaakten (Patje, Mogul, mezelf...).

+1

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 24: 27/01/2017 20:30u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: januari 30, 2017, 06:06:45 pm »
Je trekt het in het belachelijke. Iemand die over zijn favoriete team "Zulte", waarvan hij de wedstrijden blijkbaar niet eens bekijkt, zegt dat we aanvallend "niks voorstellen", dat alle ploegen "tot en met de laatste" het beter doen, dat we PO1 "niet verdienen", die zich afvraagt hoe we "in godsnaam" aan 46 punten zijn geraakt... Dat is niet "een streepje kritiek", en dat weet jij ook wel. Dat is geen "kanttekening", en dat weet jij ook wel. Dat is compleet misplaatste kritiek na een eerste nederlaag in 9 dagen waarin je 4 wedstrijden speelde en er 3 van won, waaronder op Kortrijk.

Je zegt het zelf: wij zijn Zulte Waregem. Ons doel was PO1 en dat zullen we (oververdiend) halen. M?t over het algemeen, gezien onze middelen, uitstekend voetbal. Jij hebt het na een mindere wedstrijd over "heel slecht en dan druk ik me zacht uit", maar dat lijkt me redelijk hard na drie overwinningen en een iets mindere match in Charleroi. Soms lijkt het alsof jij vergeet dat we Zulte Waregem zijn, en niet Barcelona.

Jij maakt van iedereen die de veel te harde kritiek weerlegt dan een teletekstsupporter, maar ook dat is je reinste onzin natuurlijk. Het is niet zwart of wit. Ik kan bijvoorbeeld w?l genieten van een dinsdagavond in de kou tegen Moeskroen, ook al spelen we ze niet van de mat. Want voetbal is meer dan het resultaat, en voetbal is meer dan het spel. Het kan niet elke week zijn dat je de tegenstander tureluur tikt, zoals we deden met Kortrijk in de 1e helft. Ik kan de zaken in perspectief plaatsen, waarmee ik bedoel: als het niet goed is tegen Charleroi dan besef ik dat het de 4e wedstrijd in 9 dagen is, en dat het team er wat door zit. En dat Charleroi thuis speelt, een moeilijke verplaatsing is, een degelijk team heeft. En dat wij, nogmaals, en nog steeds, maar Zulte Waregem zijn. En die redenen stoppen mij om hier op het forum te komen praten over Zijne Majesteit Leye die stenen uit de grond zuigt en alle ploegen doen het beter en het trekt op niks en... Snap je?

In een andere topic geeft iemand zijn mening en jij lacht hem uit en zegt dat hij moet stoppen met 's ochtends te drinken. "Laat die man toch eens zijn verhaal doen hoe hij tegen de zaken aankijkt"? Kritiek kan, en moet, maar ik denk dat het voor sommigen nogal misplaatst overkomt net omdat het v??l en v??l te hard is. En dan lijkt het er op dat die mensen naast hun schoenen lopen en alle zin voor realiteit kwijt zijn, en dat stoort bepaalde mensen hier. Wat mij betreft niet toevallig zij die al heel lang naar Essevee gaan kijken en dus al wat meemaakten (Patje, Mogul, mezelf...).
Mooi verwoord,zou ik niet beter kunnen en ik geef je meer dan gelijk.    Pas op, Balboa zegt vaak wel rake dingen ook, maar ik denk dat wij eerst en vooral supporter zijn van onze ploeg,club en doordat wij al alles hebben meegemaakt weten wij dat dit een fantastisch seizoen is, als je dan zo kritisch uit de hoek komt(Leye wordt hier soms echt verketterd,niet te geloven toch, voor zo'n gast!)dan verwacht je veel te veel,de topclubs smijten met miljoenen,Gent geeft tijdens deze wintertransferperiode ons volledig budget uit!  Indien wij dan zouden winnen zondag tegen die mannen dan is dat een heel straffe stunt!

EDIT: Er moet iets zijn misgelopen waar door titel van dit topic 'veranderd' was. Ik paste dit weer aan. Er is dus niets veranderd aan de oorspronkelijke tekst ;)
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2017, 06:10:25 pm door Zigzag »