Auteur Topic: [01] BOSSUT Sammy  (gelezen 69610 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #140 Gepost op: maart 11, 2023, 11:07:53 am »
"We geven de moed niet op zolang het mathematisch nog mogelijk is. En als we degraderen, spelen we volgend seizoen kampioen. Maar we degraderen niet " ( Sammy in HNB)
Dacht dat hij zou stoppen eind dit seizoen, of zou het als keepertrainer zijn?
En als we degraderen, spelen we volgend seizoen kampioen.
Dat komt er eigenlijk op neer dat ze nu al zeggen "goh, 1B is nog zo erg niet, we gaan daar een jaartje spelen en dan wel direct terug overgaan". Nou...
Dat is wel heel optimistisch dat.. welke spelers gaan hier volgend seizoen nog rondlopen als we degraderen..
Als we degraderen, dan moet je toch eerlijk zijn, wie WILLEN we nog houden van die bende ?
Willen, tambedou, debuyser, braem, demuynck.
Stop toch eens met altijd op Bossut zijn kap te zitten. Die kerel heeft het goed gedaan voor onze club, alleen sedert zijn botsing met Botaka heeft hij het niveau niet meer gehaald. Hadden al de spelers die ooit voor onze club hadden gespeeld, hetzelfde gedaan voor onze club, dan waren we nooit in zo'n shit-situatie beland als nu.
And we hate Sammy!! Tijd om hem keer goed uit te fluiten zondag

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #141 Gepost op: maart 11, 2023, 12:06:15 pm »
"We geven de moed niet op zolang het mathematisch nog mogelijk is. En als we degraderen, spelen we volgend seizoen kampioen. Maar we degraderen niet " ( Sammy in HNB)
Dacht dat hij zou stoppen eind dit seizoen, of zou het als keepertrainer zijn?
En als we degraderen, spelen we volgend seizoen kampioen.
Dat komt er eigenlijk op neer dat ze nu al zeggen "goh, 1B is nog zo erg niet, we gaan daar een jaartje spelen en dan wel direct terug overgaan". Nou...
Dat is wel heel optimistisch dat.. welke spelers gaan hier volgend seizoen nog rondlopen als we degraderen..
Als we degraderen, dan moet je toch eerlijk zijn, wie WILLEN we nog houden van die bende ?
Willen, tambedou, debuyser, braem, demuynck.
Stop toch eens met altijd op Bossut zijn kap te zitten. Die kerel heeft het goed gedaan voor onze club, alleen sedert zijn botsing met Botaka heeft hij het niveau niet meer gehaald. Hadden al de spelers die ooit voor onze club hadden gespeeld, hetzelfde gedaan voor onze club, dan waren we nooit in zo'n shit-situatie beland als nu.
And we hate Sammy!! Tijd om hem keer goed uit te fluiten zondag
Ach ja natuurlijk want dat zal helpen om ballen tegen te houden... Ik heb nog nooit een eigen speler uitgefloten, zelfs Chevalier of Roelandts niet.  Ik vind ook dat Sammy te weinig niveau haalt, maar hem uitfluiten?  Nee, bedankt.  Ge kunt tijdens de match ontgoocheld reageren, maar toch geen eigen spelers uitfluiten? En tegen KVM en Anderlecht was het mede door hem dat we punten pakten.  Het is zijn fout niet dat de club geen andere doelman zocht, het is zijn fout niet dat hij in doel staat(Bostijn is niet beter). 
Blijkbaar vond Leye het niet nodig om een nieuwe doelman te nemen, de club dacht erover na heb ik horen waaien maar Leye vond het niet nodig. 

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #142 Gepost op: maart 11, 2023, 01:27:32 pm »
"We geven de moed niet op zolang het mathematisch nog mogelijk is. En als we degraderen, spelen we volgend seizoen kampioen. Maar we degraderen niet " ( Sammy in HNB)
Dacht dat hij zou stoppen eind dit seizoen, of zou het als keepertrainer zijn?
En als we degraderen, spelen we volgend seizoen kampioen.
Dat komt er eigenlijk op neer dat ze nu al zeggen "goh, 1B is nog zo erg niet, we gaan daar een jaartje spelen en dan wel direct terug overgaan". Nou...
Dat is wel heel optimistisch dat.. welke spelers gaan hier volgend seizoen nog rondlopen als we degraderen..
Als we degraderen, dan moet je toch eerlijk zijn, wie WILLEN we nog houden van die bende ?
Willen, tambedou, debuyser, braem, demuynck.
Stop toch eens met altijd op Bossut zijn kap te zitten. Die kerel heeft het goed gedaan voor onze club, alleen sedert zijn botsing met Botaka heeft hij het niveau niet meer gehaald. Hadden al de spelers die ooit voor onze club hadden gespeeld, hetzelfde gedaan voor onze club, dan waren we nooit in zo'n shit-situatie beland als nu.
And we hate Sammy!! Tijd om hem keer goed uit te fluiten zondag
Jongens, toch.  Die kerel was jarenlang een prima keeper. Heeft tegenslag gehad met dat accident en nu is zijn niveau gezakt. Ik zou Bostyn behouden hebben.  Maar zal nog 6 matchen met Sammy zijn en dan zal de teller stoppen.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #143 Gepost op: maart 19, 2023, 09:59:41 am »
Veel commentaar op Sammy de laatste tijd maar de club heeft het probleem zelf veroorzaakt voor een deel.

Eerst wordt Sammy aan de kant geschoven in doel voor Bostyn.
Tijdens de winterstop probeert men echter Bostyn te transfereren naar Antwerp en een andere doelman te halen voor onder doel te staan en dus Sammy duidelijk reserve te maken.
Transfer van Bostyn gaat niet door dus die is ongelukkig.
Vertrouwen bij Bossut is 2 keer om zeep geholpen.
Ja, het is niet goed maar de club en hoe men met onze doelmannen is omgegaan is volgens mij de oorzaak.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #144 Gepost op: maart 19, 2023, 10:25:33 am »
Veel commentaar op Sammy de laatste tijd maar de club heeft het probleem zelf veroorzaakt voor een deel.

Eerst wordt Sammy aan de kant geschoven in doel voor Bostyn.
Tijdens de winterstop probeert men echter Bostyn te transfereren naar Antwerp en een andere doelman te halen voor onder doel te staan en dus Sammy duidelijk reserve te maken.
Transfer van Bostyn gaat niet door dus die is ongelukkig.
Vertrouwen bij Bossut is 2 keer om zeep geholpen.
Ja, het is niet goed maar de club en hoe men met onze doelmannen is omgegaan is volgens mij de oorzaak.

Er is hier in Waregem gewoon een volledig probleem met doelmannen
Hebben wij eigenlijk echt al een goeie gehad?
Van Merlier over De Vlieger tot Bossut
Dat zijn ze e. Geen van hen zijn puntenpakkers gebleken.

Vanuit de jeugd komt er ook bitter weinig
Te lang vastgehouden aan Dujardin.
Respect voor die man, maar van de oude stempel e.
Welke jeugddoelman is hier vertrokken en speelt elders op een redelijk niveau?
Je hebt enkel Otte bij Brakel dacht ik, en ik spreek over 2de amateur.
En Otte heeft dan nog elders van een opleiding gaan genieten (Willem II)


Gianni Devos, moest ook al lang de laan uit, 0 verbetering brengt die aan de doelmannen.

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #145 Gepost op: maart 19, 2023, 10:47:24 am »
Veel commentaar op Sammy de laatste tijd maar de club heeft het probleem zelf veroorzaakt voor een deel.

Eerst wordt Sammy aan de kant geschoven in doel voor Bostyn.
Tijdens de winterstop probeert men echter Bostyn te transfereren naar Antwerp en een andere doelman te halen voor onder doel te staan en dus Sammy duidelijk reserve te maken.
Transfer van Bostyn gaat niet door dus die is ongelukkig.
Vertrouwen bij Bossut is 2 keer om zeep geholpen.
Ja, het is niet goed maar de club en hoe men met onze doelmannen is omgegaan is volgens mij de oorzaak.
Moesten gewoon van in het begin Bostyn in doel gezet hebben, dan hadden we nu al heel wat punten meer. Ben ik zeker van. Trouwens er zijn hier sommigen die opperen om van Sammy keepertrainer te maken. Snap ik totaal niet want wat gaat hij andere keepers bijbrengen. Hoe je een voorzet uit de lucht moet plukken? Kan hij zelf niet en komt nooit uit dus hoezo zou hij dat iemand anders kunnen aanleren.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #146 Gepost op: maart 19, 2023, 11:23:46 am »
Veel commentaar op Sammy de laatste tijd maar de club heeft het probleem zelf veroorzaakt voor een deel.

Eerst wordt Sammy aan de kant geschoven in doel voor Bostyn.
Tijdens de winterstop probeert men echter Bostyn te transfereren naar Antwerp en een andere doelman te halen voor onder doel te staan en dus Sammy duidelijk reserve te maken.
Transfer van Bostyn gaat niet door dus die is ongelukkig.
Vertrouwen bij Bossut is 2 keer om zeep geholpen.
Ja, het is niet goed maar de club en hoe men met onze doelmannen is omgegaan is volgens mij de oorzaak.
Zeg : we spreken hier over prof-voetballers, die moeten daar tegen kunnen tegen in/uit elftal op/naar bank.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #147 Gepost op: maart 19, 2023, 12:34:29 pm »
Veel commentaar op Sammy de laatste tijd maar de club heeft het probleem zelf veroorzaakt voor een deel.

Eerst wordt Sammy aan de kant geschoven in doel voor Bostyn.
Tijdens de winterstop probeert men echter Bostyn te transfereren naar Antwerp en een andere doelman te halen voor onder doel te staan en dus Sammy duidelijk reserve te maken.
Transfer van Bostyn gaat niet door dus die is ongelukkig.
Vertrouwen bij Bossut is 2 keer om zeep geholpen.
Ja, het is niet goed maar de club en hoe men met onze doelmannen is omgegaan is volgens mij de oorzaak.

Er is hier in Waregem gewoon een volledig probleem met doelmannen
Hebben wij eigenlijk echt al een goeie gehad?
Van Merlier over De Vlieger tot Bossut
Dat zijn ze e. Geen van hen zijn puntenpakkers gebleken.

Vanuit de jeugd komt er ook bitter weinig
Te lang vastgehouden aan Dujardin.
Respect voor die man, maar van de oude stempel e.
Welke jeugddoelman is hier vertrokken en speelt elders op een redelijk niveau?
Je hebt enkel Otte bij Brakel dacht ik, en ik spreek over 2de amateur.
En Otte heeft dan nog elders van een opleiding gaan genieten (Willem II)


Gianni Devos, moest ook al lang de laan uit, 0 verbetering brengt die aan de doelmannen.
2.  Verbauwwhede(zot maar geen slechte keeper) en Tom Vandenberghe speelden als jonge speler ook bij ons.  Beide met ruzie weg.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #148 Gepost op: maart 20, 2023, 11:46:54 pm »
Er heeft me iemand gezegd dat Sammy zijn zicht na zijn schedelfractuur niet meer optimaal zou zijn. Hij zou uit zijn één oog minder zien dan uit zijn ander oog. Het was een Buffalo die me dat zei en ik betwijfel dat ten sterkste maar nog iemand zoiets gehoord?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #149 Gepost op: maart 20, 2023, 11:53:47 pm »
Er heeft me iemand gezegd dat Sammy zijn zicht na zijn schedelfractuur niet meer optimaal zou zijn. Hij zou uit zijn één oog minder zien dan uit zijn ander oog. Het was een Buffalo die me dat zei en ik betwijfel dat ten sterkste maar nog iemand zoiets gehoord?

Als dat zo is dan mis je dieptezicht en dat lijkt me nu toch wel essentieel om ballen te pakken.
Kan natuurlijk broodje aap verhaal zijn ...

Ja, dus wie hoorde ook zoiets?

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #150 Gepost op: maart 21, 2023, 07:46:51 am »
Er heeft me iemand gezegd dat Sammy zijn zicht na zijn schedelfractuur niet meer optimaal zou zijn. Hij zou uit zijn één oog minder zien dan uit zijn ander oog. Het was een Buffalo die me dat zei en ik betwijfel dat ten sterkste maar nog iemand zoiets gehoord?

Als dat zo is dan mis je dieptezicht en dat lijkt me nu toch wel essentieel om ballen te pakken.
Kan natuurlijk broodje aap verhaal zijn ...

Ja, dus wie hoorde ook zoiets?
Nope, is zijn OOR dat de ene kant minder functioneert!

Online Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #151 Gepost op: maart 21, 2023, 09:30:04 am »
Er heeft me iemand gezegd dat Sammy zijn zicht na zijn schedelfractuur niet meer optimaal zou zijn. Hij zou uit zijn één oog minder zien dan uit zijn ander oog. Het was een Buffalo die me dat zei en ik betwijfel dat ten sterkste maar nog iemand zoiets gehoord?

Als dat zo is dan mis je dieptezicht en dat lijkt me nu toch wel essentieel om ballen te pakken.
Kan natuurlijk broodje aap verhaal zijn ...

Ja, dus wie hoorde ook zoiets?
Nope, is zijn OOR dat de ene kant minder functioneert!
Bedankt, Thomas! Peis ook niet dat een doelman medisch gekeurd geraakt als hij een probleem met diepezicht heeft na een ongeval

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #152 Gepost op: maart 21, 2023, 10:52:02 am »
Er heeft me iemand gezegd dat Sammy zijn zicht na zijn schedelfractuur niet meer optimaal zou zijn. Hij zou uit zijn één oog minder zien dan uit zijn ander oog. Het was een Buffalo die me dat zei en ik betwijfel dat ten sterkste maar nog iemand zoiets gehoord?

Als dat zo is dan mis je dieptezicht en dat lijkt me nu toch wel essentieel om ballen te pakken.
Kan natuurlijk broodje aap verhaal zijn ...

Ja, dus wie hoorde ook zoiets?
Nope, is zijn OOR dat de ene kant minder functioneert!
Broodje aap verhaal dus. Kon het zelf niet geloven. Dus maar even nagevraagd hier.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #153 Gepost op: maart 21, 2023, 01:03:23 pm »
Er heeft me iemand gezegd dat Sammy zijn zicht na zijn schedelfractuur niet meer optimaal zou zijn. Hij zou uit zijn één oog minder zien dan uit zijn ander oog. Het was een Buffalo die me dat zei en ik betwijfel dat ten sterkste maar nog iemand zoiets gehoord?

Als dat zo is dan mis je dieptezicht en dat lijkt me nu toch wel essentieel om ballen te pakken.
Kan natuurlijk broodje aap verhaal zijn ...

Ja, dus wie hoorde ook zoiets?
Nope, is zijn OOR dat de ene kant minder functioneert!

Dus evenwichtsstoornissen zijn er wel bij?

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #154 Gepost op: maart 21, 2023, 03:00:31 pm »
We moeten als Waregem supporters respect hebben voor een clubman als Sammy. Sinds zijn schedelfractuur is hij niet meer dezelfde, maar hiervoor was hij zeker een degelijke doelman! Heeft ons ook de beker geschonken tegen KVO. Ik vind dat er veel supporters serieus op zijn kap zitten en zonder respect over hem spreken, dit is wel een échte clubspeler en die zijn zeldzaam.

Hij heeft zeker zijn karakter, wat hautain maar om hem volledig af te breken... Hij zet zichzelf niet in doel ook hé, het zijn de trainers die hem erin zetten.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #155 Gepost op: maart 21, 2023, 05:56:58 pm »
We moeten als Waregem supporters respect hebben voor een clubman als Sammy. Sinds zijn schedelfractuur is hij niet meer dezelfde, maar hiervoor was hij zeker een degelijke doelman! Heeft ons ook de beker geschonken tegen KVO. Ik vind dat er veel supporters serieus op zijn kap zitten en zonder respect over hem spreken, dit is wel een échte clubspeler en die zijn zeldzaam.

Hij heeft zeker zijn karakter, wat hautain maar om hem volledig af te breken... Hij zet zichzelf niet in doel ook hé, het zijn de trainers die hem erin zetten.

Veel supporters hebben een zeer kort geheugen, merk je wel meer hier op het forum.
Maargoed, elk zijn gedacht natuurlijk.

Ik vind Sammy verre van hautain eerlijk gezegd, kwam hem tegen tijdens de WKF en was meer dan breedlachs bereid om op de foto te gaan met mijn dochter, bij Davy toch wel van moeten was.

Trouwens, als een goal binnengaat als een verdediger zijn man gelost heeft, te laat kwam of er niet was ... dan roept 'elke' keeper op die speler hoor, niet alleen Sammy.

Ik heb dus -zeer veel- respect voor Sammy, maar vrees dat het zoals bij Dury toch een jaartje teveel is.
Echter welke alternatieven hebben we?

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.578
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #156 Gepost op: maart 21, 2023, 08:06:03 pm »
We moeten als Waregem supporters respect hebben voor een clubman als Sammy. Sinds zijn schedelfractuur is hij niet meer dezelfde, maar hiervoor was hij zeker een degelijke doelman! Heeft ons ook de beker geschonken tegen KVO. Ik vind dat er veel supporters serieus op zijn kap zitten en zonder respect over hem spreken, dit is wel een échte clubspeler en die zijn zeldzaam.

Hij heeft zeker zijn karakter, wat hautain maar om hem volledig af te breken... Hij zet zichzelf niet in doel ook hé, het zijn de trainers die hem erin zetten.

Veel supporters hebben een zeer kort geheugen, merk je wel meer hier op het forum.
Maargoed, elk zijn gedacht natuurlijk.

Ik vind Sammy verre van hautain eerlijk gezegd, kwam hem tegen tijdens de WKF en was meer dan breedlachs bereid om op de foto te gaan met mijn dochter, bij Davy toch wel van moeten was.

Trouwens, als een goal binnengaat als een verdediger zijn man gelost heeft, te laat kwam of er niet was ... dan roept 'elke' keeper op die speler hoor, niet alleen Sammy.

Ik heb dus -zeer veel- respect voor Sammy, maar vrees dat het zoals bij Dury toch een jaartje teveel is.
Echter welke alternatieven hebben we?
Op dit moment is het ofwel Bossut ofwel Bostyn. Met oog op volgende seizoen moet er toch zeker een doelman bij ongeacht of we in 1A of 1B spelen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #157 Gepost op: juli 04, 2023, 11:17:17 am »
Opmerkelijk: Sammy Bossut (tijdelijk) naar Club Brugge nadat invallersdoelman Bursik kruisbanden scheurt
04/07/2023 via Het Laatste Nieuws

De clubloze Sammy Bossut (37) gaat tijdelijk aan de slag bij Club Brugge. Hij depanneert er tijdens de voorbereiding nadat invallersdoelman Josef Bursik vorige vrijdag op training een zware knieblessure opliep.

Opvallend gezicht straks bij Club Brugge. Ex-doelman van Zulte Waregem Sammy Bossut zal tijdens de voorbereiding meetrainen bij blauw-zwart, waar reservedoelman Josef Bursik zich afgelopen vrijdag zwaar blesseerde op training. De Engelsman liep een kruisbandblessure op en staat maandenlang opzij.

Bossut zal tijdelijk depanneren - hij traint de komende weken mee met Simon Mignolet en Nick Shinton onder het goedkeurend oog van keeperstrainer Wouter Biebauw. Wellicht zal Bossut ook in de oefenwedstrijden in actie komen, hij gaat alvast mee op zomerstage. In eerste instantie is het niet de bedoeling dat hij na afzienbare tijd ook een contract zal tekenen bij blauw-zwart, al valt dat ook niet helemaal uit te sluiten. Na het vertrek van Senne Lammens en nu ook de blessure van Bursik heeft Club in ieder geval nog één extra doelman nodig.

Heel even was Bossut in beeld om keeperstrainer te worden van Club NXT. De West-Vlaming geeft na 17 jaar bij Zulte Waregem evenwel nog steeds de voorkeur om zelf onder de lat te staan. Dat kan nu alvast minstens voor enkele weken bij Club. Wat de vacature van keeperstrainer bij Club NXT betreft, zijn Barry Boubacar Copa (Sporting Lokeren) en Gianni De Vos (Zulte Waregem) alvast twee coaches in beeld.

Bron: https://www.hln.be/club-brugge/opmerkelijk-sammy-bossut-tijdelijk-naar-club-brugge-nadat-invallersdoelman-bursik-kruisbanden-scheurt~a8351de1/

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #158 Gepost op: juli 04, 2023, 11:38:08 am »
Opmerkelijk: Sammy Bossut (tijdelijk) naar Club Brugge nadat invallersdoelman Bursik kruisbanden scheurt
04/07/2023 via Het Laatste Nieuws

De clubloze Sammy Bossut (37) gaat tijdelijk aan de slag bij Club Brugge. Hij depanneert er tijdens de voorbereiding nadat invallersdoelman Josef Bursik vorige vrijdag op training een zware knieblessure opliep.

Opvallend gezicht straks bij Club Brugge. Ex-doelman van Zulte Waregem Sammy Bossut zal tijdens de voorbereiding meetrainen bij blauw-zwart, waar reservedoelman Josef Bursik zich afgelopen vrijdag zwaar blesseerde op training. De Engelsman liep een kruisbandblessure op en staat maandenlang opzij.

Bossut zal tijdelijk depanneren - hij traint de komende weken mee met Simon Mignolet en Nick Shinton onder het goedkeurend oog van keeperstrainer Wouter Biebauw. Wellicht zal Bossut ook in de oefenwedstrijden in actie komen, hij gaat alvast mee op zomerstage. In eerste instantie is het niet de bedoeling dat hij na afzienbare tijd ook een contract zal tekenen bij blauw-zwart, al valt dat ook niet helemaal uit te sluiten. Na het vertrek van Senne Lammens en nu ook de blessure van Bursik heeft Club in ieder geval nog één extra doelman nodig.

Heel even was Bossut in beeld om keeperstrainer te worden van Club NXT. De West-Vlaming geeft na 17 jaar bij Zulte Waregem evenwel nog steeds de voorkeur om zelf onder de lat te staan. Dat kan nu alvast minstens voor enkele weken bij Club. Wat de vacature van keeperstrainer bij Club NXT betreft, zijn Barry Boubacar Copa (Sporting Lokeren) en Gianni De Vos (Zulte Waregem) alvast twee coaches in beeld.

Bron: https://www.hln.be/club-brugge/opmerkelijk-sammy-bossut-tijdelijk-naar-club-brugge-nadat-invallersdoelman-bursik-kruisbanden-scheurt~a8351de1/
Proficiat Sammy, wel verdiend. Bij ons was het over, maar als stand-in kan dit nog werken. Ik zie hem wel geen carrière als Devlieger meer maken.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #159 Gepost op: juli 04, 2023, 11:56:19 am »
Hier wilde hij -denk ik- geen tweede viool (meer) spelen.
Had misschien gehoopt op keepertrainer te worden?

Mooie opportuniteit voor hem dan natuurlijk.