Auteur Topic: [NB] Essevee - Charleroi  (gelezen 18684 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #40 Gepost op: oktober 03, 2010, 05:20:08 pm »
Ik zie hier veel mensen die zich hebben zitten ergeren tijdens en ook nog zullen doen lang na de wedstrijd . De spelers vonden het blijkbaar echter niet zo erg. Ze vonden het nodig om eventjes op de Miss Sportambassadrice langs te komen. Op zich kan je zeggen dat dit niet erg is (14 dagen voor volgende wedstrijd).
Maar dan verwacht ik niet dat ze gezellig champagne staan te drinken.
Namen van spelers aanwezig : Nfor (amuseerde zich kostelijk), Hyland (man die meest champagne dronk), Bokila (had er wel gein in), Mareval en Geye (rustig en vooral bezig tegen vrouwen te praten) en (ik denk) Traore (stond zeer rustig in het gezelschap van zijn vriendin of vrouw).
 Ik was echt beschaamd dat ik supporter voor zulke spelers.

En vanavond hoogtstwaarschijnlijk in Diedjies...  ::)

Van mij mogen ze feesten, al socializend een paar glaasjes drinken en doen wat ze willen zolang ze zich maar ten volle inzetten op het veld. En net daar wringt momenteel het schoentje... Ik zag bij de een aantal spelers een imens gebrek aan inzet, aan respect voor elkaar en trainer (cfr. reacties bij de vervangingen), aan de wil om te voetballen.
Men speelde dan eens 5' vrij goed en plots was het weer gedaan... WAAR is de mentaliteit van die 20' tegen GBA of van de match op Standard? Zou dat echt aan de opstelling of tacktiek (lees: "trainer") liggen dat sommigen als decoratie op het plein staan // dat het overkomt alsof ze geen zin hebben om te spelen?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #41 Gepost op: oktober 03, 2010, 05:40:08 pm »
Ik zie hier veel mensen die zich hebben zitten ergeren tijdens en ook nog zullen doen lang na de wedstrijd . De spelers vonden het blijkbaar echter niet zo erg. Ze vonden het nodig om eventjes op de Miss Sportambassadrice langs te komen. Op zich kan je zeggen dat dit niet erg is (14 dagen voor volgende wedstrijd).
Maar dan verwacht ik niet dat ze gezellig champagne staan te drinken.
Namen van spelers aanwezig : Nfor (amuseerde zich kostelijk), Hyland (man die meest champagne dronk), Bokila (had er wel gein in), Mareval en Geye (rustig en vooral bezig tegen vrouwen te praten) en (ik denk) Traore (stond zeer rustig in het gezelschap van zijn vriendin of vrouw).
 Ik was echt beschaamd dat ik supporter voor zulke spelers.


Bij mijn weten is het de trainer die zijn spelers moet verbieden dat ze ELKE dag uitgaan en dan op de training als een zombie wat tsjokken. Iets wat ze blijkbaar nu zelfs tijdens de match ook al overnemen.

De Roover moet eens dringend inzien dan vrijheid geven blijkbaar niet gaat aan de huidige spelerskern, anders wordt het zeker een bende kleuters. Dat ze uitgaan de avond na een match, mij al gelijk, maar dat ze praktisch elken dag op caf? zitten en totaal geen inzet meer vertonen? NEE.
En vanavond hoogtstwaarschijnlijk in Diedjies...  ::)

Van mij mogen ze feesten, al socializend een paar glaasjes drinken en doen wat ze willen zolang ze zich maar ten volle inzetten op het veld. En net daar wringt momenteel het schoentje... Ik zag bij de een aantal spelers een imens gebrek aan inzet, aan respect voor elkaar en trainer (cfr. reacties bij de vervangingen), aan de wil om te voetballen.
Men speelde dan eens 5' vrij goed en plots was het weer gedaan... WAAR is de mentaliteit van die 20' tegen GBA of van de match op Standard? Zou dat echt aan de opstelling of tacktiek (lees: "trainer") liggen dat sommigen als decoratie op het plein staan // dat het overkomt alsof ze geen zin hebben om te spelen?


Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 519
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #42 Gepost op: oktober 03, 2010, 05:40:46 pm »
De spelers laten iedereen in de steek....Als supporter is het voor de moment pijnlijk om dit aan te zien.....

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #43 Gepost op: oktober 03, 2010, 06:00:37 pm »
Wat wilt ge? Goedkope derdeklassespelers binnenhalen en denken dat we daarmee topzes kunnen spelen in eerste klasse is niet erg realistisch. Ik heb het hier reeds geschreven dat het wel eens kan tegenvallen  met deze aankopen, en dat het dan zal knokken zijn tegen de degradatie. We zullen niet ieder jaar het geluk hebben van een Berrier binnen te halen. Ik denk dat Dury juist op tijd vertrokken is.
Ik heb toch mijn twijfels over het transferbeleid. Hoeveel spelers hebben we de laatste jaren niet binnengehaald die geen 30? meegespeeld hebben en daarna met stille trom vertrokken zijn?
Hopelijk zijn er nog een paar ploegen die zwakker zijn dan wij. Ik hoop dat het geld van de verkoop van Berrier, Buysse en Jelavic goed opbrengt op de Bank.

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #44 Gepost op: oktober 03, 2010, 06:11:58 pm »
kdenk dat er eens een duidelijk signaal zal mogen gegeven worden van het bestuur uit naar de spelers en coach toe!..want het spel trekt op niks meer er zit totaal geen organisatie meer in laat staan inzet en inzet da willen we zien!..spelers die er voor de volle 100% tegenaan gaan! en dit mis ik vooral..en ook die akkefietjes vervanging van hyland,chevalier is alles behalve sfeerbevorderlijk dit verziekt het hele team!..maar ja dit is een typisch fenomeen van een ploeg die mindere resultaten boekt de frustraties zijn dan nooit veraf..
 

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #45 Gepost op: oktober 03, 2010, 06:35:53 pm »
jut jut Gabri?l  ;D ;D ;D ;D ;D
groetjes joost den tuiter

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #46 Gepost op: oktober 03, 2010, 07:01:51 pm »
We nemen gisteren weer met veel geluk een punt.Een mislukte vrije trap die binnen waait....Gn enkele uitgespeelde kans....Veel positieve dingen zie ik er nie aan hoor....

Dit vind ik nu eens zever he. Als Boussoufa zo een bal trapt, krult hij hem perfect in de winkelhaak en is het een wereldgoal dankzij zijn techniek en bij Matton is dit... puur geluk. AUB zeg, kijk eens hoe prachtig die bal in dat hoekje gaat. Wind heb je altijd, ook als Boussouffa ze trapt, dus die heeft net zoveel chanse altijd. De vorige keer was het wel meer chanse omdat iedereen eigenlijk de bal mist, maar nu gaat em toch echt mooi in het hoekje. Voor mij een beauty van een goal!

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #47 Gepost op: oktober 03, 2010, 07:03:23 pm »
paar spandoekskes :p  zoals ze bij chalala gedaan ebbn

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #48 Gepost op: oktober 03, 2010, 07:08:10 pm »
Ik ben ook zeer ontgoocheld en vind het gedrag van veel spelers alles behalve. Er zit absoluut geen progressie in momenteel, MAAR... Wanneer we onder onze vorige T1 0-1 achter kwamen, kon je er donder op zeggen dat de partij naar de vaantjes was. Onder BDR is het wel zo dat we karakter tonen en ons iedere keer weer in de match knokken. Tegen Mechelen van 0-1 naar 1-1 (ok, dan verliezen we op het einde, maar we keerden al terug), tegen Gent van 2-0 naar 2-2 (ook daar bracht het niet veel op) en tegen Germinal Ekeren en Chalala iedere keer met wel punten als gevolg. Misschien moeten we die positieve puntjes eens belichten?

Er is inderdaad iets anders te zien dan de vorige jaren. Iets wat je bij andere ploegen meestal wel zag, maar bij Essevee nooit. Voorspelbaarheid en constante. Bij Dury zaten we bijna nooit 3 matchen zonder overwinning, maar wonnen we ook bijna nooit een paar matchen op rij of haalden. We haalden altijd op een vrij constante manier onze punten. andere ploegen halen eens een 0 op 15 en later dan een 12 op 15. We zijn dus niet gewend van zo weinig overwinningen te zien, maar wie weet komt de draai er binnenkort en winnen we dan wel plots een aantal matchen op rij. Maar anderzijds, is het inderdaad zo dat een match vaak al verloren was bij achterstand, terwijl we nu al vaak puik teruggevochten hebben. Er is dus een andere stijl.

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben net zo ongerust zoals iedereen hier, maar heb geduld, er gebeuren nu dingen die we niet gewend zijn als kritische esseveesupporter, maar er bestaan ook positieve dingen die we niet gewend zijn, en wie weet komen die ook nog. De komende weken zullen toch nog belangrijk zijn.

KOMAAN ESSEVEE !!!!!!!!!!!!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #49 Gepost op: oktober 03, 2010, 07:09:06 pm »
Wat wilt ge? Goedkope derdeklassespelers binnenhalen en denken dat we daarmee topzes kunnen spelen in eerste klasse is niet erg realistisch. Ik heb het hier reeds geschreven dat het wel eens kan tegenvallen  met deze aankopen, en dat het dan zal knokken zijn tegen de degradatie. We zullen niet ieder jaar het geluk hebben van een Berrier binnen te halen. Ik denk dat Dury juist op tijd vertrokken is.
Ik heb toch mijn twijfels over het transferbeleid. Hoeveel spelers hebben we de laatste jaren niet binnengehaald die geen 30’ meegespeeld hebben en daarna met stille trom vertrokken zijn?
Hopelijk zijn er nog een paar ploegen die zwakker zijn dan wij. Ik hoop dat het geld van de verkoop van Berrier, Buysse en Jelavic goed opbrengt op de Bank.


We hebben nu eens een paar aankopen gedaan uit de eerste klasse en dan nog komen ze met zoiets af. pfff

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #50 Gepost op: oktober 03, 2010, 07:11:36 pm »
We nemen gisteren weer met veel geluk een punt.Een mislukte vrije trap die binnen waait....Gn enkele uitgespeelde kans....Veel positieve dingen zie ik er nie aan hoor....

Dit vind ik nu eens zever he. Als Boussoufa zo een bal trapt, krult hij hem perfect in de winkelhaak en is het een wereldgoal dankzij zijn techniek en bij Matton is dit... puur geluk. AUB zeg, kijk eens hoe prachtig die bal in dat hoekje gaat. Wind heb je altijd, ook als Boussouffa ze trapt, dus die heeft net zoveel chanse altijd. De vorige keer was het wel meer chanse omdat iedereen eigenlijk de bal mist, maar nu gaat em toch echt mooi in het hoekje. Voor mij een beauty van een goal!


Ik dacht niet dat het de bedoeling was van Matton om rechtstreeks in doel te trappen, maar naar een SV hoofd  en dat de bal met wat geluk in de winkelhaak belandt is.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #51 Gepost op: oktober 03, 2010, 07:52:54 pm »
pfff, derover aan geen kanten gezag, krijgt de groep niet op de rails.  Hyland en chevalier zouden nooit zo een reactie durven geven bij dury en men zou het ook niet moeten proberen bij dury.  Ook Derover zijn interview na de match sprak boekdelen.  Op papier hebben we zeker geen slechtere ploeg dan de teams die de afgelopen jaren telke male in de top 6 (7) speelden, beker wonnen en europees overwinterden.  SCHANDALIG!  Ook eupen nog altijd maar 1 punt, en ja WEERAL komt dat punt van ons!  Er moet dringend verandering komen verdomme!  Verruit het slechtste voetbal van de speeldag dit weekend.  Pffff!  Ook iemand opgevangen dat er tijdens een traing af en toe harde woorden vallen tussen meert en Derover en tussen traor? en Meert?  Derover heeft gewoon geen vat op een groep en gezag.  Ik herken essevee niet meer en das spijtig.  We waren een ploeg geworden met ieder jaar een typische stijl van voetballen en handelen.  We waren een subtopper geworden die ieder jaar wou bijgroeien zowel sportief als financieel, en al dat mooie werk lijkt blijkbaar helemaal weg.  We waren ??n van de weinige ploegen met een typische herkenbare huisstijl door de vele vele jaren heen.  En hopelijk is dit nu juist een serieuze dip en nemen we terug die draad op en zeker volgend jaar en de komende jaren.
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2010, 08:02:23 pm door essevee007 »

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #52 Gepost op: oktober 03, 2010, 08:20:37 pm »
Wat wilt ge? Goedkope derdeklassespelers binnenhalen en denken dat we daarmee topzes kunnen spelen in eerste klasse is niet erg realistisch. Ik heb het hier reeds geschreven dat het wel eens kan tegenvallen  met deze aankopen, en dat het dan zal knokken zijn tegen de degradatie. We zullen niet ieder jaar het geluk hebben van een Berrier binnen te halen. Ik denk dat Dury juist op tijd vertrokken is.
Ik heb toch mijn twijfels over het transferbeleid. Hoeveel spelers hebben we de laatste jaren niet binnengehaald die geen 30? meegespeeld hebben en daarna met stille trom vertrokken zijn?
Hopelijk zijn er nog een paar ploegen die zwakker zijn dan wij. Ik hoop dat het geld van de verkoop van Berrier, Buysse en Jelavic goed opbrengt op de Bank.


We hebben nu eens een paar aankopen gedaan uit de eerste klasse en dan nog komen ze met zoiets af. pfff

Wie zijn die eerste klasse versterkingen????

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #53 Gepost op: oktober 03, 2010, 08:30:58 pm »
Wat wilt ge? Goedkope derdeklassespelers binnenhalen en denken dat we daarmee topzes kunnen spelen in eerste klasse is niet erg realistisch. Ik heb het hier reeds geschreven dat het wel eens kan tegenvallen  met deze aankopen, en dat het dan zal knokken zijn tegen de degradatie. We zullen niet ieder jaar het geluk hebben van een Berrier binnen te halen. Ik denk dat Dury juist op tijd vertrokken is.
Ik heb toch mijn twijfels over het transferbeleid. Hoeveel spelers hebben we de laatste jaren niet binnengehaald die geen 30’ meegespeeld hebben en daarna met stille trom vertrokken zijn?
Hopelijk zijn er nog een paar ploegen die zwakker zijn dan wij. Ik hoop dat het geld van de verkoop van Berrier, Buysse en Jelavic goed opbrengt op de Bank.


We hebben nu eens een paar aankopen gedaan uit de eerste klasse en dan nog komen ze met zoiets af. pfff

Wie zijn die eerste klasse versterkingen????

VDB, Sterckx en Habibou. Maar als je geen voetbal speelt kunnen dergelijke jongens natuurlijk niet renderen. Als je ziet dat er geen passing is, dat men in aanval zelf de gaten dicht loopt, enkel met de lange bal werkt en hoopt op een frommelgoal. Tjah... Vorig seizoen moest Sammy altijd de tegenaanval op hang brengen met een uitworp, nu zien we alleen verre uittrappen in de hoop dat onze spits er iets mee doet. Het is te gek voor woorden dat onze trainer dan zelfs nog niet eens ziet dat je tegen kakploegen zoals Charleroi in een 4-4-2 moet spelen en dat je niet met 3 verdedigende middenvelders aan de slag moet.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #54 Gepost op: oktober 03, 2010, 08:52:59 pm »
Met Dury ging dit allemaal niet gebeurd zijn hoor,er ging al lang wat veranderd zijn.
Moest Dury nu nog coach zijn en Teddy en Hyland gaan zo van het veld -> ze liggen buiten! (kijk naar Taravel en Makiese) "Sterretjes horen hier niet thuis"



 ::) Moest mijn tante een fluit hebben, was het mijn nonkel!

Zeveraar !

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #55 Gepost op: oktober 03, 2010, 08:56:30 pm »
Het was verleden jaar al in de tweede seizoenshelft dat bij spelers het licht uitging h?,versterkingen op korte termijn zijn niet binnengehaald maar wel een paar sterkhouders verkocht,DUS richt uw pijlen niet op deroover maar op die bende armoezaaiers die denken dat ze sterren zijn >:(

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #56 Gepost op: oktober 03, 2010, 09:03:00 pm »
Het was verleden jaar al in de tweede seizoenshelft dat bij spelers het licht uitging h?,versterkingen op korte termijn zijn niet binnengehaald maar wel een paar sterkhouders verkocht,DUS richt uw pijlen niet op deroover maar op die bende armoezaaiers die denken dat ze sterren zijn >:(

daar ben ik het volledig mee eens, sedert januari was het al niet veel soeps meer bij de essevee en dan was Dury wel nog  trainer......

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #57 Gepost op: oktober 03, 2010, 09:03:57 pm »
armoezaaiers ::) ::) ::)
Gij kent die mannen hunne pr? niet zeker

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #58 Gepost op: oktober 03, 2010, 09:05:22 pm »
Iedereen kan hier nu wel op Hyland en Teddy hun kap zitten, ok, het hoort niet wat er gisteren gebeurde maar deze spelers zijn wel jong en ambitieus. (wat ik totaal niet terugzie in een Karel Dhaene)
Hyland is een ongelooflijk talent (het grootste dat we in onze portefeuille hebben) die jongen wil ook niet op een zijspoor raken omdat een trainer hem op een volledig verkeerde plaats posteert.
Ik begrijp zijn ontgoocheling dan ook, maar de reactie is totaal verkeerd.

1 ding is duidelijk, de trainer heeft het organisatorisch zowel op als naast het veld volledig niet in de hand. Ons handelsmerk waarvoor wij allen al meer dan 15 jaar naar het voetbal in waregem komen: "verzorgd voetbal in combinatie met een werkersmentaliteit" is op 4 maanden volledig verdwenen.

Daarom is er volgens mij maar 1 oplossing: een duidelijk signaal vanuit het bestuur. Trainer weg of niet, voor mij maakt het niet uit maar ik wil als supporter een signaal dat het bestuur de ernst van de situatie inziet.

hyland een talent ,waar zit hij ,in waregem .
zullen eens zien hoever hij het brengt
samengevat : ik heb niets tegen hyland ,alleen als voetballer :heeft geen conditie ,komt altijd een stap tekort
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2010, 09:08:57 pm door spiderman »

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 519
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #59 Gepost op: oktober 03, 2010, 09:44:25 pm »
We nemen gisteren weer met veel geluk een punt.Een mislukte vrije trap die binnen waait....Gn enkele uitgespeelde kans....Veel positieve dingen zie ik er nie aan hoor....

Dit vind ik nu eens zever he. Als Boussoufa zo een bal trapt, krult hij hem perfect in de winkelhaak en is het een wereldgoal dankzij zijn techniek en bij Matton is dit... puur geluk. AUB zeg, kijk eens hoe prachtig die bal in dat hoekje gaat. Wind heb je altijd, ook als Boussouffa ze trapt, dus die heeft net zoveel chanse altijd. De vorige keer was het wel meer chanse omdat iedereen eigenlijk de bal mist, maar nu gaat em toch echt mooi in het hoekje. Voor mij een beauty van een goal!
  Pas op;ik heb niets tegen de traptechniek van Matton ee....Ik bedoelde gewoon het feit dat we geen enkele kans kunnen uitspelen om te scoren...