Auteur Topic: Essevee strikt Belgisch talent: Jeremy Serwy!  (gelezen 3232 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Essevee strikt Belgisch talent: Jeremy Serwy!
« Gepost op: augustus 27, 2011, 01:04:33 pm »
Vandaag, zaterdag, heeft Zulte Waregem de komst van J?r?my Serwy (Charleroi) afgerond. De jonge, polyvalente, Belgische middenvelder zette zijn krabbel voor twee jaar, met een optie voor een derde.

Serwy (20) liet al flitsen van zijn klasse zien in onze hoogste afdeling. Slechts zes minuten en twee baltoetsen had de toen 18-jarige Serwy nodig om zijn visitekaartje af te geven: met een harde knal scoorde hij voor Charleroi op Germinal Beerschot. V??r zijn debuut in het eerste elftal scoorde hij 20 doelpunten voor de beloften in ??n seizoen.

?Ik ben heel tevreden. Zulte Waregem is een heel ambitieuze club die veel kansen geeft aan jonge spelers. En het is een club die stabiliteit uitstraalt?, zegt Serwy exclusief aan essevee.be. ?Ik had onmiddellijk het gevoel dat ze me ?cht wilden. Zulte Waregem was direct concreet en ik heb geen seconde getwijfeld. Charleroi wilde me niet laten vertrekken, maar ik ben blij dat de clubs tot een akkoord zijn gekomen. Ik kan overal op het middenveld spelen: links, rechts, of centraal, liefst in een aanvallende rol. Ik wil de supporters van Zulte Waregem tonen wat ik kan, ik ga alles geven voor hen en de club.?

Fiche J?r?my Serwy:

Geboortedatum: 4 juni 1991
Nationaliteit: Belg
Positie: middenvelder
Lengte: 172 cm
Gewicht: 64 kg

Vorige clubs:
1999-2004: Standard Luik
2004-2011: Charleroi

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Essevee strikt Belgisch talent: Jeremy Serwy!
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2011, 01:28:27 pm »
Mooi, hopelijk komt er nog een spits bij!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Essevee strikt Belgisch talent: Jeremy Serwy!
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2011, 01:32:43 pm »
Ja morgen een spits zeker? Gisteren Sivakov, vandaag Serwy  :P
Middenveld lijkt me wel versterkt nu, zeker in de breedte met 2 extra spelers en concurrentie. Mooi ook dat het een Belgische en jonge speler is die we kunnen strikken.

Nog 4 dagen voor een spits en hopelijk niemand die nog vertrekt. Indien dat lukt ziet onze ploeg er heel goed uit en gaan we een zeer mooi seizoen tegemoet denk ik :)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Essevee strikt Belgisch talent: Jeremy Serwy!
« Reactie #3 Gepost op: augustus 27, 2011, 02:27:00 pm »
vind het eigenlijk wat zonde voor vanderhaeghen..

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Essevee strikt Belgisch talent: Jeremy Serwy!
« Reactie #4 Gepost op: augustus 27, 2011, 02:47:48 pm »
vind het eigenlijk wat zonde voor vanderhaeghen..

dat hij extra concurrentie krijgt? Je kan dat toch maar toejuichen. Deze dat het best werkt zal zijn basis plaats verdienen (kalezic lijkt me wel een correct man op dit vlak) En dat zou de andere dan extra moeten motiveren om beter te doen. Om naar de top te geraken moet er eenmaal hard gewerkt worden

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Essevee strikt Belgisch talent: Jeremy Serwy!
« Reactie #5 Gepost op: augustus 27, 2011, 02:59:44 pm »
vind het eigenlijk wat zonde voor vanderhaeghen..

dat hij extra concurrentie krijgt? Je kan dat toch maar toejuichen. Deze dat het best werkt zal zijn basis plaats verdienen (kalezic lijkt me wel een correct man op dit vlak) En dat zou de andere dan extra moeten motiveren om beter te doen. Om naar de top te geraken moet er eenmaal hard gewerkt worden

ja das absoluut waar wat je zegt..

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Essevee strikt Belgisch talent: Jeremy Serwy!
« Reactie #6 Gepost op: augustus 27, 2011, 04:08:41 pm »
Op rcsc-tv eens de samenvatting van charleroi-tienen bekeken. Serwy zijn assist mag er toch wel zijn op het 2e doelpunt :p