Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 282720 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #20 Gepost op: juni 02, 2008, 01:22:41 pm »
Citaat van: Hein de Ziener
"Tubeke is wat te vergelijken met KVK.
 Ze hebben ook niet dat grote budget.   
 Maar ze gaan uit van de eigen kwaliteit
 en een strakke organisatie. Na hun 15 
 op 15 zijn zij de verdiende winnaar." 
                                   
 "Of ze een aanwinst zijn voor 1e, zal 
 moeten blijken", zegt Vanhaezebrouck   
 aan Sporza. "Maar ik geef Tubeke even-
 veel kans als KVK om iets te bewijzen."
 ???????????  "Remember Harelbeke" 559  (TT)


Citaat van: Belgiumsoccer
"Tubeke gaat niet het lachertje van eerste klasse zijn"       
maandag 02 juni 2008 
Tubeke speelt het komende seizoen in eerste klasse. Voorzitter en burgemeester Langendries wil zijn club versterken met 5-8 spelers met eersteklasse-ervaring. Volgens hem moet Tubeke kunnen wat Westerlo kan.
"We konden aan Binnenlandse Zaken reeds aantonen dat we een gezonde club zijn en ik heb een akkoord met de Waalse regering voor subsidies", zegt de voorzitter in GvA. Tubeke zal moeten rondkomen met een budget van 3 tot 4 miljoen euro.

Op sportief vlak wil Langendries ervaren spelers aantrekken. "We gaan 5 tot 8 spelers met ervaring in eerste klasse inlijven. Daarnaast zullen we altijd kansen blijven geven aan onze jongeren."

"We gaan niet naar eerste klasse om het lachtertje van de reeks te zijn. Wat in Westerlo kan, moet in Tubeke ook kunnen", maakt Langendries zich sterk.

We weten allemaal waar rattebeke ge?indigd is! zo'n ploegen kan men beter bij gebrek aan lange termijnvisie uit 1ste klas weren

Verwerpelijk dat wij met een europese campagne en belgische bekerwinst nog geen enkele behoorlijke subsidie van de Vlaamse regering mochten ontvangen. en begrijpe wie begrijpen kan nog steeds geen deftig idee hebben wanneer we er 1 tribune bijzetten.... waar zitten al die investeerders uit de regio met een lange termijnvisie?????

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #21 Gepost op: juni 07, 2008, 09:02:30 am »
Kortrijk hoeft in de heenronde van volgend seizoen alvast niet te rekenen op de doelpunten van c?dric B?tr?mieux, de aanvaller zal ten vroegste in januari zijn wederoptreden kunnen vieren.

B?tr?mieux begon fantastisch aan het voorbije seizoen, de aanvaller van Kortrijk vond in de heenronde namelijk veertien keer de weg naar de netten. In de terugronde moest de West-Vlaamse club het echter stellen zonder de aanvaller, B?tr?mieux had namelijk last van een buikspierblessure. Aan die blessure is de spits intussen geopereerd, maar toch zal hij ten vroegste rond nieuwjaar kunnen hervatten.


Bron: HBvL

Das toch al ??n minder  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #22 Gepost op: juni 07, 2008, 10:03:18 am »
1 down, 15 to go  ;D
Webteam SV Zulte Waregem

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
D? nieuwe RSCA-supporter
« Reactie #23 Gepost op: juni 07, 2008, 03:19:06 pm »
Ik kom amper bij ...

http://www.youtube.com/user/joharno

Toevallig tegengekomen ! Kijk zeker eens bij z'n eerste filmpje, die direct opent op 3:17 min.
Subliem !!!

 ;D
Webteam SV Zulte Waregem

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: D? nieuwe RSCA-supporter
« Reactie #24 Gepost op: juni 07, 2008, 04:20:38 pm »
is nog redelijk bekend ze :D

http://www.youtube.com/watch?v=eyK-Jf0jTMw

 ;D ;D

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #25 Gepost op: juni 07, 2008, 05:59:23 pm »
Goed nieuws! Dat er maar nog een paar uitvallen!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: D? nieuwe RSCA-supporter
« Reactie #26 Gepost op: juni 23, 2008, 08:22:02 pm »
is nog redelijk bekend ze :D

http://www.youtube.com/watch?v=eyK-Jf0jTMw

 ;D ;D

wat steekt diene uit op 1min48  ;D

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: D? nieuwe RSCA-supporter
« Reactie #27 Gepost op: juni 26, 2008, 12:27:09 pm »
ze zitten nog ni al binnen ze ;D
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: D? nieuwe RSCA-supporter
« Reactie #28 Gepost op: juni 26, 2008, 01:13:46 pm »
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #29 Gepost op: juli 23, 2008, 07:30:29 pm »
Door de selectie van Ciman en Simaeys voor de OS, gaat het kleine Clubje uit Brugge zijn eerste match tegen Malinwa uitstellen. Afhankelijk van de resultaten, kunnen ook volgende matchen uitgesteld worden (lees: de match tegen SVZW) Mij zou het niet slecht uitkomen, want ik kan niet gaan anders, maar ik vind het HEEL kleingeestig van klupje. Zielig zelfs, voor een club die pretendeert een topclub te zijn.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #30 Gepost op: juli 25, 2008, 06:40:09 pm »
Ik ga hier maar verder, dit lijkt me een meer gepaste topic.

1/ Lano en zijn bende wilden eens bewijzen het beter te kunnen: niet dus. (redelijk kort dr de bocht maar soit.
2/ mijn stelling ging daar niet over. misschien wordt het zo duidelijk: men kan beter 1 EUR in de voley steken in roulers dan in de voetbal.
3/ bedenkelijk voetbal: straks ga je nog beweren dat ze beter voetbal brachten dan wij? het feit dat wij zoveel kritiek kregen, is omdat de omgeving ook meer verwacht.... etc etc etc
4/ minst vuile ploeg: sla maar eens de statistieken na in voetbalmagazine, je zal al anders klappen (meeste overtreding op speler van/ meest overtreding van...... ; over het hoge aantal kaarten heb ik hier reeds een artikel met kritiek van dury daarop gepost!). om nog te zwijgen over het leye-incident.
5/ gebrek aan supporters... moet ik er de studie van T. Dejonghe bijhalen of wa ed.??? trouw kan je de aanhang alleszins nie noemen cfr cijfers 2de klas.... (---> idem rattebeke-ingelrundster)
6/ de trofeeenkast van essevee is reeds aardig gevuld met een aantal scalpen en trofeeen. het ulti?me bewijs van een d?ftige ploeg
7/ duiventil... ik heb het over de werkomgeving waar het en komen en gaan is LOL!

1. Waar heeft Roeselare ooit beweerd het beter te kunnen (dan wie?)?
2. Waarom? Roeselare speelt net als ons drie jaar in eerste klasse en heeft het, behalve vorig seizoen, nooit echt moeilijk gehad. Het is een middenmoter met een realistisch beleid, een meer dan degelijk stadion en thuis bijna evenveel volk als ons.
3. Ik zeg n?rgens dat ze beter voetbal brachten dan ons, maar hen beschuldigen van minder mooi voetbal slaat alles - misschien nog eens het forum van afgelopen seizoen herlezen, eens zien hoe 'blij' wij waren met ons eigen fantastische voetbal. Pot, ketel.
4. Ik heb nog eens de statistieken op sport.be bekeken. In het klassement van 'vuilste ploeg' staan wij n?t onder Roeselare, in het klassement van gele kaarten staan wij boven Roeselare en in het klassement van rode kaarten net onder Roslar. Als ik me niet vergis was de vuilste ploeg met voorsprong Bergen, niemand anders.
5. Roeselare trekt thuis bijna evenveel volk als ons, bij topmatchen zelfs meer - akkoord mochten wij een groter stadion hebben zouden we ook meer volk trekken. Over de verplaatsingen heb je gelijk, ze hebben nooit veel volk mee, maar waar jaag je je toch in op? Bergen, Moeskroen, Dender, Westerlo, Tubeke (naar ?lle waarschijnlijkheid) - hebben even'veel' volk mee op verplaatsingen.
6. We winnen de beker van Belgi?, dat is voor zover ik weet onze enige trofee? Are you essevee007 in disguise? Niet te hard van stapel lopen, of je zal keihard met je voeten op de grond belanden mocht Roeselare volgend seizoen voor ons eindigen of eens de beker winnen. Hoogmoed, val. Ik begrijp wat je bedoelt (denk ik), we doen het over het algemeen wat beter dan hen, hebben daardoor ook meer media-aandacht, maar om hen nu zo aan te vallen vind ik er wat over. Liever een Roeselare in eerste dan nog zo'n Tubeke of Dender.
7. Dat is hun zaak, misschien is hun ploeg volgend jaar sterker dan de onze. En als je het dan t?ch per se over werkomgeving wil hebben, bij ons is het ook niet altijd (verre van zelfs!) een en al plezier en vriendschap, laat staan een ideale werkomgeving. Voeten op de grond aub.

Citaat
ik loop niet naast mijn schoenen.  Het ultieme bewijs van mijn stelling: ondanks het uitstekend werk moet Essevee weer voor zijn plaats in eerste vrezen mede door de budgetaire beperkingen medeveroorzaakt door regionale situatie. ik sta 200% achter Essevee, het huidige Essevee dat trouwens mede tot stand kwam door een langere (voor)geschiedenis dan dat jij citeert (stekkie), een "die hard"-supporter die jaarlijks zijn stembanden voor een stuk 'opoffert' teneinde zijn ploeg "naar voor te schreeuwen" al gaat het moeilijk.... ipv als oude zaag zit te janken op medsupporters/team.

Ultieme bewijs van uw stelling? Welke stelling? Welk bewijs?

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #31 Gepost op: juli 25, 2008, 08:39:19 pm »
Door de selectie van Ciman en Simaeys voor de OS, gaat het kleine Clubje uit Brugge zijn eerste match tegen Malinwa uitstellen. Afhankelijk van de resultaten, kunnen ook volgende matchen uitgesteld worden (lees: de match tegen SVZW) Mij zou het niet slecht uitkomen, want ik kan niet gaan anders, maar ik vind het HEEL kleingeestig van klupje. Zielig zelfs, voor een club die pretendeert een topclub te zijn.

de wedstrijd tegen SVZW zal niet uitgesteld worden
want dan heeft brugge wat het wilt hun eerste wedstrijd thuis spelen

KVM: "SCHRIK ZIT BLIJKBAAR ECHT DIEP"
 ??????????????????????????????????????
KV Mechelen overweegt om een schadevergoeding te vragen voor het uitgestelde duel tegen Club Brugge. Maandag bepaalt de Kalendercommissie een nieuwe datum.
Voorzitter Johan Timmermans heeft donderdag nog aan Club Brugge gevraagd om toch op 15 augustus te spelen. "Maar ze blijven bij hun standpunt", zegt hij in GvA. "Blijkbaar zit de schrik dieper dan we dachten.
Er zit dus niks anders op dan een nieuwe datum te zoeken."   
Club stelt woensdag 24 september voor. "Maar wij gaan eerst intern overleggen en praten daarna met de bond en Club. Wij mogen toch ook onze zeg doen?"   


"WE OVERWEGEN EEN SCHADEVERGOEDING"
 ???????????????????????????????????????
Financieel zou een wedstrijd op woensdag een tegenvaller zijn voor KVM: minder eters, minder commerci?le acties en supporters die minder lang blijven.   
"We overwegen om een schadevergoeding te vragen voor het inkomstenverlies,hetzij aan de bond, hetzij aan Club", zegt Timmermans, die in GvA bijgetreden wordt door zijn trainer Peter Maes.   
"Gelukkig reageert de groep op een volwassen manier", zegt Maes. "Jammer dat Club de regel op een foute manier gebruikt. Het wil gewoon eerst thuis spelen. Als coach van een topclub zou ik anders reageren, met zo'n grote kern."


"VERBAASD OVER CLAIM VAN KV MECHELEN"
 ???????????????????????????????????????
Club Brugge heeft op zijn site verbaasd gereageerd over de vragen die KVM zich stelt na het uitstel van hun duel op de openingsspeeldag. En al zeker over de mogelijke schadeclaim van KV Mechelen.                                         
"Wij respecteerden alle regels, van zowel IOC, FIFA en de Liga Beroepsvoetbal. In augustus 2007 heeft die Liga unaniem beslist dat clubs waarvan 2 of meer spelers opgeroepen zouden worden, recht hadden op uitstel", meldt Club. 
"De datum voor dat uitgesteld duel werd ook al vastgelegd. In de Liga beslisten we in juni unaniem om uitgestelde duels van de 1e speeldag op 24/09 te spelen."
 



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #32 Gepost op: juli 25, 2008, 11:05:30 pm »
ik hoop in ieder geval dat kutrijk en/of (en dus liefst EN) foefelare degraderen.

samen met ploegen als tubeke/moeskroen/dender ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #33 Gepost op: juli 26, 2008, 12:06:38 am »
Degradatie kandidaten voor mij iedereen maar er steken er 4-6 uit: Moeskroen - Bergen - Dender - Tubeke - Roeselare - Lokeren
SV TILL I DIE

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #34 Gepost op: juli 27, 2008, 12:33:08 pm »
@sv zult.war: wie loopt er naast zijn schoenen, een wijsneus die totaal naast de kwestie antwoordt? om het nog klaarder te stellen er is geen plaats voor 4 profploegen op nauwelijks 15 km van elkaar.
trouwens wie begon er zich op te winden?? de coop.(wijsneusen)venn svzw-fox....

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #35 Gepost op: juli 28, 2008, 09:34:20 am »
@sv zult.war: wie loopt er naast zijn schoenen, een wijsneus die totaal naast de kwestie antwoordt? om het nog klaarder te stellen er is geen plaats voor 4 profploegen op nauwelijks 15 km van elkaar.
trouwens wie begon er zich op te winden?? de coop.(wijsneusen)venn svzw-fox....

Oke, laten we hier dan maar afronden, voor zover ik weet heb ik simpelweg gereageerd op jouw puntjes, met argumenten. Wat die 4 profploegen op 15km van elkaar betreft heb je gelijk, al is die 15 wat overdreven (Roeselare ligt op 45km en Brugge met z'n twee clubs op 75 km), maar ik begrijp je punt. Ik wind me nergens in op trouwens, alleen het feit dat je blijkbaar niet normaal meer kan reageren wanneer iemand niet akkoord gaat met jou, en het dan maar meteen 'wijsneuzen' zijn. Oh ja, en in die regen, daar wind ik me in op.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #36 Gepost op: juli 30, 2008, 10:50:05 am »
Kortrijk streeft naar 3000 abonnementen.

KV Kortrijk is nog in volle voorbereiding op het seizoen in de hoogste afdeling, maar de supporters hebben er alvast vertrouwen in.

?De abonnementverkoop zeer vlot?, onderstreept commercieel manager Patrick Turcq. ?We hebben momenteel de kaap van de 2.000 abonnementen overschreden en hebben er goede hoop op om naar 3.000 te gaan.?
 
Kortrijk start het seizoen met een belangrijke verplaatsing naar KSV Roeselare. ?We hebben 1.500 tickets gekregen en al die tickets zullen opgenomen worden door onze fans. Als we een goed resultaat halen kunnen we het seizoen in eigen stadion beginnen voor een vol huis.?
 
Voor de eerste thuiswedstrijd zal tribune 3 (lange zijde over hoofdtribune) nog niet beschikbaar zijn wegens verbouwingswerken.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #37 Gepost op: augustus 02, 2008, 06:45:58 pm »
kan er iemand zeggen hoeveel abbonementen dat svzw al verkocht heeft aub.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #38 Gepost op: augustus 02, 2008, 08:10:50 pm »
kan er iemand zeggen hoeveel abbonementen dat svzw al verkocht heeft aub.
Zie topic 'abonnementen!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: JUPILER LEAGUE
« Reactie #39 Gepost op: augustus 07, 2008, 09:59:51 pm »
foto's van het vernieuwde stadion van Dender, best wel gezellig stadionneke.
Ik hoop dat onze renovatie er komt met den tijd, want momenteel liggen we dus zelfs achter op Dender ;)

http://users.skynet.be/fb957117/060808/index.html