Auteur Topic: Voorstellen/idee?n  (gelezen 154831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #40 Gepost op: april 01, 2016, 06:49:51 pm »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #41 Gepost op: mei 08, 2016, 01:51:39 pm »
https://www.facebook.com/SPORTbible/videos/1940040262808163/

Misschien eens een alternatief voor come on essevee?

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #42 Gepost op: mei 16, 2016, 08:54:25 pm »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=htS-8dH7yn0[/youtube]

Op aanraden van een iets oudere supporter ben ik op zoek gegaan naar dit supporterslied...
Kan daar niets mee gedaan worden?
Bepaalde stukken zijn volgens mij prima bruikbaar om te versmelten en aan te leren als bijkomend lied?!  8)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #43 Gepost op: mei 17, 2016, 02:59:33 pm »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=htS-8dH7yn0[/youtube]

Op aanraden van een iets oudere supporter ben ik op zoek gegaan naar dit supporterslied...
Kan daar niets mee gedaan worden?
Bepaalde stukken zijn volgens mij prima bruikbaar om te versmelten en aan te leren als bijkomend lied?!  8)

SLC??

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #44 Gepost op: juni 16, 2016, 02:25:28 pm »
Voor de duidelijkheid: Wij gaan geen mensen selecteren om in dat vak te komen. Men kan die vouchers gewoon komen ophalen, mits het achterlaten van enkele gegevens. Zo kunnen wij met de mensen in dat vak in interactie treden.
Verdere info over hoe en waar die vouchers te verkrijgen zijn, volgt nog. Dus nog even geduld.
Dat klinkt al beter dan men hier en daar liet uitschijnen...  8)

Gaan jullie in de toekomst dan ook opperen om jullie kledij te wijzigen van zwart naar de clubkleuren want dat is iets dat ik toch het minste zou vinden!
Een sfeergroep staat ook voor de kleuren van de club en dus niet enkel een rood en groen accent op een zwarte jas en in het logo...
Ik denk dat het tijd is om rode, groene en witte (ideaal voor de dames) pulls, T-shirts en jassen te bedrukken en iedereen in tribune 200 de kans te geven om eentje aan te kopen aan democratische prijzen.
Krijg je meteen meer animo en een beter visueel effect door de felle, aantrekkelijke kleuren!
Tevens zullen jullie meteen ook toegankelijker ogen voor buitenstaanders want kleuren werken!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #45 Gepost op: juni 16, 2016, 05:35:44 pm »
Dat klinkt al beter dan men hier en daar liet uitschijnen...  8)

Gaan jullie in de toekomst dan ook opperen om jullie kledij te wijzigen van zwart naar de clubkleuren want dat is iets dat ik toch het minste zou vinden!
Een sfeergroep staat ook voor de kleuren van de club en dus niet enkel een rood en groen accent op een zwarte jas en in het logo...
Ik denk dat het tijd is om rode, groene en witte (ideaal voor de dames) pulls, T-shirts en jassen te bedrukken en iedereen in tribune 200 de kans te geven om eentje aan te kopen aan democratische prijzen.
Krijg je meteen meer animo en een beter visueel effect door de felle, aantrekkelijke kleuren!
Tevens zullen jullie meteen ook toegankelijker ogen voor buitenstaanders want kleuren werken!

Svennay, je denkt nog iets te ouderwets. Harde kern zijn ultras. Ultras zijn zwart.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #46 Gepost op: juni 16, 2016, 06:15:31 pm »
Svennay, je denkt nog iets te ouderwets. Harde kern zijn ultras. Ultras zijn zwart.
??? :o ???

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #47 Gepost op: juni 16, 2016, 06:27:06 pm »
Racist

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #48 Gepost op: juni 16, 2016, 08:18:05 pm »
Dat klinkt al beter dan men hier en daar liet uitschijnen...  8)

Gaan jullie in de toekomst dan ook opperen om jullie kledij te wijzigen van zwart naar de clubkleuren want dat is iets dat ik toch het minste zou vinden!
Een sfeergroep staat ook voor de kleuren van de club en dus niet enkel een rood en groen accent op een zwarte jas en in het logo...
Ik denk dat het tijd is om rode, groene en witte (ideaal voor de dames) pulls, T-shirts en jassen te bedrukken en iedereen in tribune 200 de kans te geven om eentje aan te kopen aan democratische prijzen.
Krijg je meteen meer animo en een beter visueel effect door de felle, aantrekkelijke kleuren!
Tevens zullen jullie meteen ook toegankelijker ogen voor buitenstaanders want kleuren werken!
Svennay, je denkt nog iets te ouderwets. Harde kern zijn ultras. Ultras zijn zwart.

Om hier even kort uitleg over te verschaffen:
Svennay,
We hebben indertijd zo voorzichtig mogelijk te werk willen gaan en een nieuwe kleurendiscussie willen vermijden. Want rode jas met witte of groene accenten en 't is iets voor de "rood-witte", en groene jas met witte of rode accenten en 't is iets voor "die van zulte". Daarom hebben we voor een neutrale kleur gekozen, Wit of zwart. En omdat wit snel vuil is, lag de keuze voor de hand. Plus, kleuraccenten op een zwarte jas of tshirt, springen er uit. En zeg nu zelf... Rood en groen rechtstreeks combineren in een kledingstuk is ofwel niet mooi ofwel niet mogelijk. Zelfs onze truitjes van de voorbije jaren zijn rood met hoofdzakelijk wit (en kleine groene accenten)...
Over die toegankelijkheid: Ik denk dat de mensen ons ondertussen wel al genoeg kennen om te weten dat we open staan voor een babbel en nieuwe mensen. Ook discussie en kritiek, als die gegrond en degelijk geformuleerd is. De basis voor ons, als SLC zijnde, is vriendschap en dezelfde liefde: SV Zulte Waregem.
Maar men mag dit nieuwe vak X, niet zien als "Het vak van SLC." In tegendeel. Wij zullen inderdaad in dat vak plaats nemen. Maar de bedoeling is om dit vak zoveel mogelijk te vullen met mensen die actief willen mee werken aan sfeer. 'T zelfde principe als Vak X, maar dan iets georganiseerder. Want ondanks het feit dat men spreekt van "sfeertribune", kan je niet zomaar van vak 204 naar vak 202 en daar de wedstrijd gaan volgen. Vandaar dat we zoveel mogelijk mensen ook willen verenigen in vak 203 en van daaruit de basis vormen voor de gehele tribune en misschien soms wel het gehele stadion. En nogmaals, die vouchers zijn enkel om ervoor te zorgen dat we in interactie kunnen treden met de rest in dat vak, om sommige zaken te organiseren of om bijvoorbeeld nieuwe songs te lanceren. EN DIE ZIJN VOLLEDIG GRATIS EN VOOR IEDEREEN DIE 1TJE WIL.

Vidmar,
Wij hebben nooit gezegd dat wij een "Harde kern" of "Ultras" zijn.  'T is niet omdat de Colonoboys indertijd jonge gasten en Ultras waren, dat wij dat automatisch ook zijn. Als je toch in vakjes wil denken, dan horen we misschien het meeste thuis bij "Fanatics".

« Laatst bewerkt op: juni 16, 2016, 08:24:19 pm door tappi »
No pain, no gain.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #49 Gepost op: juni 16, 2016, 09:09:58 pm »
-knip-
Want ondanks het feit dat men spreekt van "sfeertribune", kan je niet zomaar van vak 204 naar vak 202 en daar de wedstrijd gaan volgen.
-knip-
Sander van het onthaal verzekerde ons ervan dat mensen met een abo in 204 perfect in 201, 202, ... kunnen gaan staan. Het is een staantribune dus iedereen kan gaan staan waar hij wil...  :)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #50 Gepost op: juni 16, 2016, 09:17:44 pm »
Sander van het onthaal verzekerde ons ervan dat mensen met een abo in 204 perfect in 201, 202, ... kunnen gaan staan. Het is een staantribune dus iedereen kan gaan staan waar hij wil...  :)

OK, dan is dit nieuw voor mij en ben ik verkeerd geinformeerd.. Excuseer.
Maar dan spreekt men wel dik tegen de voetbalwet. Want voor een houder van een toegangsbewijs voor vak 408 was het bijvoorbeeld niet toegelaten om tot in vak 405 te gaan. Daar zijn dit seizoen zelfs stadionverboden voor uitgedeeld. Met als argument dat een toegangsbewijs voor 408 geen toegang verschafte voor vak 405.
Dit terzijde.
Morgen zitten de betrokken partijen weer samen en zal alles in kannen en kruiken gegoten worden en veel meer duidelijk worden.
No pain, no gain.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #51 Gepost op: juni 17, 2016, 09:44:24 am »
Even terugkomen op de kleuren van de supporterskern.
Ik kan Svennay volgen in zijn betoog, betreft het gebruik van overwegend zwarte supporters kledij.
Wij zitten al jaren in de hoofdtribune en ik moet zeggen dat men vroeger in het stadion de spionkop er van verre kon uithalen vanwege het overwegend rood in de tribune. Met het zwart van de laatste tijd vallen jullie nooit meer op als groep in het stadion (ook al omdat de meeste "gewone" stadionbezoekers overwegend donkere kleuren dragen). Alleen de vocale steun maakt nog indruk en vormt een aanduiding dat de spionkop "er ergens" moet zitten. Trouwens nu en dan komt er een "neutrale" vriend mee kijken naar essevee en ??n ervan heeft toch al eens gevraagd waar de spionkop van ons eigenlijk zat. Wil ik maar zeggen dat zwart als kleur niet echt indruk maakt als "spionkopkleur" en zeker niet opvalt in een stadion tussen massa andere mensen.
Het zou toch mooi zijn moest de nieuwe staantribune bij iedere thuismatch donkerrood kleuren. Een beetje zoals de "gelbe wand" in Dortmund achter de goal. Dan pas zou men indruk maken!
Dus weg met het zwart en leve het donkerrood, cfr. de offici?le esseveevoetbaltruitjes de laatste jaren! (Groen en of wit en geel zitten al lang in de diepvries).
Denk er maar eens over na...je moet dit als marketing gegeven toch niet zo maar aan de kant schuiven; het is toch de bedoeling dat de spionkop opvalt! of niet?
   
« Laatst bewerkt op: juni 17, 2016, 09:47:05 am door Frank D »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #52 Gepost op: juni 17, 2016, 10:52:42 am »
Even terugkomen op de kleuren van de supporterskern.
Ik kan Svennay volgen in zijn betoog, betreft het gebruik van overwegend zwarte supporters kledij.
Wij zitten al jaren in de hoofdtribune en ik moet zeggen dat men vroeger in het stadion de spionkop er van verre kon uithalen vanwege het overwegend rood in de tribune. Met het zwart van de laatste tijd vallen jullie nooit meer op als groep in het stadion (ook al omdat de meeste "gewone" stadionbezoekers overwegend donkere kleuren dragen). Alleen de vocale steun maakt nog indruk en vormt een aanduiding dat de spionkop "er ergens" moet zitten. Trouwens nu en dan komt er een "neutrale" vriend mee kijken naar essevee en ??n ervan heeft toch al eens gevraagd waar de spionkop van ons eigenlijk zat. Wil ik maar zeggen dat zwart als kleur niet echt indruk maakt als "spionkopkleur" en zeker niet opvalt in een stadion tussen massa andere mensen.
Het zou toch mooi zijn moest de nieuwe staantribune bij iedere thuismatch donkerrood kleuren. Een beetje zoals de "gelbe wand" in Dortmund achter de goal. Dan pas zou men indruk maken!
Dus weg met het zwart en leve het donkerrood, cfr. de offici?le esseveevoetbaltruitjes de laatste jaren! (Groen en of wit en geel zitten al lang in de diepvries).
Denk er maar eens over na...je moet dit als marketing gegeven toch niet zo maar aan de kant schuiven; het is toch de bedoeling dat de spionkop opvalt! of niet?
   

Je hebt zeker een punt. Alleen zijn onze tshirts voor dit seizoen al in ons bezit en valt daar nu niks meer aan te veranderen. Misschien iets voor later dit seizoen of volgend seizoen. Nogmaals, dat zwart is er enkel gekomen om de kleurendiscussie te vermijden. Je hebt gezien wat een commotie er was rond de rode zitjes op de tribunes en de witte "Essevee". Dat we niet echt opvallen is misschien ook onze sterkte. Doordat we misschien vocaal er bovenuit komen en niet te zien zijn, laat misschien de indruk van een "volledig" sfeervol stadion aan een buitenstaander. Het feit dat we niet opvielen dit seizoen was dan ook weer te wijten aan de wat ongelukkige plaatsing in Vak 408/409. Beetje weggestoken in een hoekje... Nogmaals, je hebt zeker een punt. Zeker over die "zichtbaarheid". Misschien iets waar we aan kunnen werken!
No pain, no gain.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #53 Gepost op: juni 17, 2016, 12:47:30 pm »
Staat er in de voucher dat je ook een zwarte zonnebril moet dragen, ook in koude winterdagen? :D

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #54 Gepost op: juni 17, 2016, 12:51:55 pm »
Staat er in de voucher dat je ook een zwarte zonnebril moet dragen, ook in koude winterdagen? :D

 ;D

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #55 Gepost op: juni 17, 2016, 12:56:14 pm »
Staat er in de voucher dat je ook een zwarte zonnebril moet dragen, ook in koude winterdagen? :D

Neen, sterker nog. Iedereen zal verplicht worden om een zonnebril en Fellaini-pruik aan te kopen aan 5 euro 't stuk...
Kom op man, je weet zelf beter dan dit...

(Voor de duidelijkheid, bovenstaande is NIET waar. want 'k ken dat hier.)
« Laatst bewerkt op: juni 17, 2016, 01:01:30 pm door tappi »
No pain, no gain.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #56 Gepost op: juni 17, 2016, 01:09:14 pm »
Ik opteer toch ook voor rode kledij in de spionkop.

Ook als je nu kijkt naar het EK, daar zitten alle supporters in een tenue van hun land. Dit oogt heel mooi.
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #57 Gepost op: juni 17, 2016, 01:21:52 pm »
Even terugkomen op de kleuren van de supporterskern.
Ik kan Svennay volgen in zijn betoog, betreft het gebruik van overwegend zwarte supporters kledij.
Wij zitten al jaren in de hoofdtribune en ik moet zeggen dat men vroeger in het stadion de spionkop er van verre kon uithalen vanwege het overwegend rood in de tribune. Met het zwart van de laatste tijd vallen jullie nooit meer op als groep in het stadion (ook al omdat de meeste "gewone" stadionbezoekers overwegend donkere kleuren dragen). Alleen de vocale steun maakt nog indruk en vormt een aanduiding dat de spionkop "er ergens" moet zitten. Trouwens nu en dan komt er een "neutrale" vriend mee kijken naar essevee en ??n ervan heeft toch al eens gevraagd waar de spionkop van ons eigenlijk zat. Wil ik maar zeggen dat zwart als kleur niet echt indruk maakt als "spionkopkleur" en zeker niet opvalt in een stadion tussen massa andere mensen.
Het zou toch mooi zijn moest de nieuwe staantribune bij iedere thuismatch donkerrood kleuren. Een beetje zoals de "gelbe wand" in Dortmund achter de goal. Dan pas zou men indruk maken!
Dus weg met het zwart en leve het donkerrood, cfr. de offici?le esseveevoetbaltruitjes de laatste jaren! (Groen en of wit en geel zitten al lang in de diepvries).
Denk er maar eens over na...je moet dit als marketing gegeven toch niet zo maar aan de kant schuiven; het is toch de bedoeling dat de spionkop opvalt! of niet?
   
& laat nu net de kerngroep van de "gelbe wand" hun merchandising bij dezelfde leverancier halen. En ohja... Overheersend zwart ;) dat ons stadion niet genoeg rood en/of groen kleurt is denkek niet aan ons te danken.. Daarvoor moet je eens gaan polsen bij de fanshop of zij daar niks aan kunnen doen.
Wij cre?ren onze eigen identiteit en onderscheiden ons als de sfeergroep van Zulte Waregem.

Nu, voor anderen is het simpel om hun gal of kritiek te spuwen op internet/fora.
Wij staan altijd open voor een onderbouwde discussie.. Spreek ons gerust aan op wedstrijden.
Daar zullen we uw kritiek/vragen/opmerkingen/idee?n met plezier beantwoorden en in gesprek treden.
South Lane Crew.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #58 Gepost op: juni 17, 2016, 01:24:01 pm »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #59 Gepost op: juni 17, 2016, 01:25:36 pm »
No pain, no gain.