Auteur Topic: [NB] KVM 0-2 SVZW  (gelezen 17476 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #20 Gepost op: augustus 31, 2008, 10:26:33 am »
Onze  avond is niet goed geindigd. In wetteren is de bus van de gilde en het hoekske aangevallen door een honderdtal kortrijk supporters. Bekogeld met flessen, ... Ruiten gebroken, sjaals in brand gestoken, klappen uitgedeeld, ...
Jammer vo die kinderen die op de bus zaten.

Chapeau voor Kortrijk zeg, chapeau. Ik vond het langs een kant fantastisch om dit krapuleus, omhooggevallen strontclubje opnieuw in eerste te hebben omwille van de derby die terug was - maar als ze zo gaan beginnen mogen ze van mij meteen weer zakken. Dat ze 90 minuten lang Meert uitschelden tijdens de derby (die er toch beter door gaat spelen) ipv hun ploeg aan te moedigen vind ik hilarisch, dat ze met hun trainer hun bijnaam van 'nekken' weer alle eer aan doen (en dat al na amper drie wedstrijden in eerste klasse) vind ik hilarisch, dat ze - ondanks dat ze groter zijn - nooit aan de enkels van Waregem zijn geraakt of zullen geraken vind ik hilarisch; maar deze actie van hun marginaal volkje valt te betreuren. Probleem is dat ze er waarschijnlijk nog trots op gaan zijn ook.

Hoe dan ook, hopelijk kunnen ze hun randgevallen daar een beetje in toom houden anders zou het wel eens elke verplaatsing (en op elke parking) 'warm' kunnen worden.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #21 Gepost op: augustus 31, 2008, 10:31:12 am »
Erg van KVK, maar ze zullen het nooit leren denk ik

Al iemand gezegd wat voor nen belachelijke penalty we tegenkrijgen... Stel u voor dat die erin zit, dan zou het nog bijzonder moeilijk zijn geweest om dat punt daar te houden.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #22 Gepost op: augustus 31, 2008, 10:52:14 am »
Onzen bus (Colono's en de Knok) was weeral hopeloos achterop geraakt ivm de andere bussen, maar het loonde de moeite. Zijn namelijk op de spelersbus van de v**k** gestoten op een parking (vraag me ni de welke). En kijken dat die mongolen deden, toen er op het ruitje werd geklopt  :D Vooral den albino op de laatste rij...

Over de wedstrijd: een prachtig resultaat, een prachtige prestatie van de ganse ploeg. Was eigenlijk al lang geleden dat iedereen met zo'n gevoel de terugreis aanvatte! Doe zo verder gasten!!
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2008, 10:54:06 am door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #23 Gepost op: augustus 31, 2008, 10:55:34 am »
Sammy, redde mooi die strafschop en ook in de herneming direct op de bal!
Door hem wonnen we gisteren! want als het 1-1 zou zijn gekomen dan vreesde ik voor een 2de tegentreffer!
D'haene was de beste in de verdedigng, was echt niet te passeren!
Neumayr stond nu eens op een goede positie en was voor mij een van de betere net als Roelandts en meert op het middenveld! Matton ook goed
Matthys was voor mij man van de match evenwaardig met Neumayr, hij liep zich de longen uit het lijf en was niet egoistisch bij de 2de goal!

De sfeer langs onze kant vond ik goed, Mechelen hoorde ik niet veel
Toch ook aardig wat volk van ons

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #24 Gepost op: augustus 31, 2008, 11:50:23 am »
met vrouwen en kinderen erbij. en zo een bus aanvallen. Goed bezig, heel ruimdenkend, laf en kinderachtig. En jullie eigenste club zwart maken en laten opdraaien voor de kosten. Heel verstandig.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #25 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:05:16 pm »
Wat was me dat lang geleden...
Wat was dat lang geleden dat we op verplaatsing nog eens een lange tijd het overwicht hadden.
Wat was dat lang geleden dat we 3 punten halen op verplaatsing
Wat was dat lang geleden dat we met momenten het uitvak deden daveren.
Wat was dat lang geleden dat de tegenpartij nog eens een penalty verkwantste tegen ons.
Wat was dat lang geleden dat we nog eens zo'n aangenaam en leuk voetbal zagen.
Wat was dat lang geleden dat we zo weinig lange ballen zagen.
Wat was dat lang geleden dat we nog eens echt trots op onze ploeg konden zijn op verplaatsing.

Wat nog niet zo lang geleden was, dat die van K*rtrijk zich opnieuw van hun 'mooiste' kant lieten zien. Droevig, triestig,...

Op naar de volgende, binnenkort!

Rafa

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #26 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:11:41 pm »
Roelandts speelde een dijk van een wedstrijd, zeker een pluim in zijn gat op zijn hoed.
Sammy heel de wedstrijd twee ballen moeten pakken, heeft ze gepakt. Iemand kritiek ? Iemand nieuwe keeper nodig ? Iemand ?  :)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #27 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:38:27 pm »
Weet niet ofhet iemand is opgevallen maar gisteren speelden we de bijna de hele match met 10 belgen! alleen Neumayr niet!
Subotic viel dan in de slotminuut in voor VZ

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #28 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:06:22 pm »
Zoals er hier al iemand vermelde , die penalty was wel zeer licht gegeven vond ik ...

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #29 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:07:21 pm »
Zag een heel volwassen wedstrijd gisteren van onze jongens....Alhoewel ik mechelen nie echt subliem vind in aanvallend opzicht ,hebben we volgens mij een uitstekende verdediging staan....Ook bij iedere speler veel inzet...Doe zo verder ....

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #30 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:15:00 pm »
Eerste halfuur vond ik maar niks, de rest was goed.

Ben blij voor Bossut en Matthijs dat ze nog eens een groot aandeel hadden in een overwinnning.

Btw, in de vijf ? tien minuten (?) die Mutombo speelde, liep hij enorm slim. Deed me wat denken aan Sergeant.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #31 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:33:41 pm »
mooie wedstrijd , mooie overwinning. het is nog wat voorbarig, maar als we in nog zo een paar wedstrijden waar we vorig seizoen geen punten halen, er nu wel halen ziet het er goed uit.

voor alle twijfelaars van bossut : hem zien spelen gisteren ? ? ja hij zal nog foutjes (of fouten) maken maar gisteren was hij toch heel goed !

nu 2 weekjes rusten, de koerse vieren, onze spelers krijgen ongetwijfeld wat vrijaf nu, en dan weer de batterijen opladen voor de limburgse smurfen ploeg .

forza essevee

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #32 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:40:54 pm »
Leuke avond gehad met een (bij vlagen) mooie pot voetbal van onze jongens! Het doed deugd om vast te stellen dat we uit ook nog kunnen winnen! De sf??r vond ik bij momenten wel zeer goed. En het feest was natuurlijk helemaal compleet toen we op onze terugreis nog de spelersbus van Kutrijk tegen gekomen hebben :D! Hilariteit alom

Merci Sv voor een leuke voetbalavond

Op naar Genk!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #33 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:41:08 pm »
Eerste halfuur vond ik maar niks, de rest was goed.

Ben blij voor Bossut en Matthijs dat ze nog eens een groot aandeel hadden in een overwinnning.

Btw, in de vijf ? tien minuten (?) die Mutombo speelde, liep hij enorm slim. Deed me wat denken aan Sergeant.


Mij viel dit ook op..De manier waarop de 2e goal plaatsvond, was h??l knap. Een pass van Mutumbo naar Matthys op rechts, die eerste sloot aan en kreeg de bal netjes terug van Tim. Prachtige actie en stevige schouderklop voor Mutumbo.  :)
-SVZW Forever-

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #34 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:52:37 pm »
verdiende overwinning na een saaie match
0/6 voor ons , ah ja cercle is ook zo gestart
18 belgen gisteren op het plein, niet slecht:)

ik ga niet de afwezigheid van vleminckx, vrancken en gorius inroepen.maar die rossini van ons gistere, pfff stooft hem op, jullie misten leye ook

voor de rest zal essevee wel een stevige middenmotor worden. bartje speelde sterk gisteren, en die nummer 21 ook
wij moeten ons nu eens herpakken thuis tege tubeke en bruges:)

veel succes nog

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #35 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:53:45 pm »
Enkele reacties vanop het KVM-forum...

"Match noodgedwongen op belgacom TV gekeken.
Was geen zak aan te zien. Zwak KV vond ik persoonlijk.
Over Zulte Waregem, degelijke ploeg met meer dan degelijke organisatie, valt niks op af te dingen.

Zeker nog geen drama maar gewoon pijnlijk verlies."


"Na 20 min zei ik al dat als we zo blijven spelen, ZW snel ging scoren.
ZW was op elk vlak pak beter dan dit zeer zwak, slordig KV. Als je zag hoe die ervoor gingen, hoe die tussen de linies liepen en doorliepen, afwisseling..."


"Tot iets voor de rust werd er aan een mooi tempo gevoetbald. Zulte was ook duidelijk niet meer de groep betonboeren van vorig jaar. Zelf mochten we wel iets scherper zijn in de voorlinie."


"Zulte is zonder echt goed te spelen de verdiende winnaar: ze hielden onze spitsen in de kniptang en met Meert hebben ze een speler die constant aanspeelbaar is. Al die foutjes die ze maakten op Nong werden irritant (ook voor de scheids) maar waren verrekt slim van Zulte: zo kon hij op geen moment gebruik maken van zijn snelheid. op Rossini moet je niet zagen, want die kreeg nooit makkelijke ballen. Die lange ballen naar voor zie ik niet graag. Dunko heeft veel gelopen en zat vol goede intenties, maar de afwerking op doel daar moet hij nog serieus op trainen. Ivens, tja: bij de eerste goal stond zijn man volledig vrij, en de herkansing van de penalty moet ALTIJD binnen. Mununga, man man, wat een preminiem-fouten maak jij seg: idioot balverlies, dribbelen in de eigen carr?, slechte passes en foute posities. terechte vervanging."


"Ik ga kort zijn over de wedstrijd.

We waren niet goed genoeg, maar het was ook niet zo slecht.
Het probleem zijn die lange ballen richting Pino. Vorig seizoen speelden we goed combinatievoetbal over de grond, ik snap niet waarom dat opeens veranderd moet worden. Over 2 weken komt Tubize naar hier, die wedstrijd moet gewonnen worden. En hopelijk met Vrancken, Vleminckx, Gorius ?n Nong.

Als conclusie wil ik wel stellen: ik verlies liever tegen Zulte - Waregem met 10 (tien!) belgen in de basisploeg dan tegen de vreemdelingenlegioenen van bv Lokeren, Gent of Bergen."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #36 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:00:55 pm »
hoe was de sfeer trouwens bij de supporters van mechelen, voor , tijdens , en na de match qua ambiance, zingen , ... ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #37 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:02:41 pm »
Voor de match was het weer redelijk geweldig. Het hele stadion achter de ploeg. Voor de rest vooral de spionkop naast ons.
Na onze doelpunten niet meer zoveel gehoord. Maar met vlaaien bij pogingen van KV.

Rafa

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #38 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:07:24 pm »
Ik weet ??n ding : onze sfeer was heel goed.

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #39 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:13:14 pm »
Ik weet ??n ding : onze sfeer was heel goed.

die van ons(kv) ook
11000man voor een gewone match:)mooi spandoek voor geudens. en met onze decibels de lijntjesman een beetje onder druk gezet vndaar die onverdiende penalty:d
ahja
total offday van kv, we herpakken ons wel

proficiat
btw: matthys is ne toffe peet