Auteur Topic: [VB] SVZW-tubeke  (gelezen 11608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #20 Gepost op: september 23, 2008, 12:49:18 pm »
  SV.ZULTE-WAREGEM - A.FC.TUBIZE 
 TER : ZUIDERLAAN 17,
8790 WAREGEM(056/44.00.42)(2422)
(VAN DE VELDE JOERI(15) -SAENEN GERRY(26) -BARRI BARRY(23) -BRINCKMAN JURGEN(9))

...en laten we hopen dat deze mannen ook in een begenadigde dag zijn...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #21 Gepost op: september 23, 2008, 05:59:33 pm »
Weer een showbeest van arbiter! Pff. Ze trekken geel om geel te trekken. Pots is ook zo'n arrogante om maar niet te zwijgen van Vinche. Maja kdenk dat we een potje antivoetbal van Tubeke zullen zien, met 10 voor de goal liggen en proberen spelers te blesseren.



Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #22 Gepost op: september 23, 2008, 06:45:54 pm »
vandevelde is voor mij een van de beste scheidsrechters van belgie. over tubeke ga ik niet veel zeggen. khoop alleen dat we geen kwetsuren opdoen want zo een vuile ploeg als tubeke heb ik nog niet veel meegemaakt. die cartier heeft duidelijk zijn beroep als beenhouwer gemist. zo een trainer zou nog zelf niet goe zijn voor 4de provenciale. :(

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #23 Gepost op: september 23, 2008, 07:04:17 pm »
Joeri is volgens mij eht wel niet de beste scheids van Belgie

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #24 Gepost op: september 23, 2008, 07:22:42 pm »
Joeri is volgens mij eht wel niet de beste scheids van Belgie
wat denk je dan van breda.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #25 Gepost op: september 23, 2008, 11:53:50 pm »
Joeri is volgens mij eht wel niet de beste scheids van Belgie
wat denk je dan van breda.

Toffe, Hollandse stad....

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #26 Gepost op: september 24, 2008, 12:04:13 am »
Zijn er nog wel goeie refs in Belgi?. Van de ??n zieje zoveel onkunde en van de ander moet je geloven dat hij partijdig is. Mja ze zullen wel richtlijnen krijgen van het CSC wie er moet winnen. Uitmesten die CSC en Bond.



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #27 Gepost op: september 24, 2008, 07:29:16 am »
Over Cartier, hij kan maar strijden met de middelen die hij heeft?
Wat zou jij doen als je in een ploeg komt die nauwelijks meekan in 1ste klasse ik denk dat het beste is bij die ploeg dat je voor u goal gaat liggen en hard gaat spelen.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #28 Gepost op: september 24, 2008, 08:26:09 am »
Van in het begin fluiten bij een overtreding van tubize en de Yoeri zal wel kaarten uit zijn zak halen.
iemand met veel snelheid opstellen zoals berrier. en dat dury s een goalgetter op de bank zet zoals Coppin ipv Subotic (die tegen Dender weer op niets trok). Mutombo is ook van Portsmouth en jonger maar heeft toch veel meer talent

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #29 Gepost op: september 24, 2008, 11:06:59 am »
We moeten ons inderdaad maar laten horen van bij de eerste overtreding.
Kwestie van de kelen goed te smeren voor de match :D

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #30 Gepost op: september 24, 2008, 12:33:49 pm »
Overal waar cartier komt is het schop alier en stamp aldaar!
Idd, zoals men hier zegt, het beste wat men kan doen, is bij de eerste serieuze fout direct de kelen opn zetten kwestie van bij de scheids wat druk op de schouders te leggen, dan volgt er wel een kaart

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #31 Gepost op: september 24, 2008, 12:57:00 pm »
Simpele oordeling van deze match...
Tis niet van willen maar van MOETEN!
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #32 Gepost op: september 24, 2008, 01:01:26 pm »
Van in het begin fluiten bij een overtreding van tubize en de Yoeri zal wel kaarten uit zijn zak halen.
iemand met veel snelheid opstellen zoals berrier. en dat dury s een goalgetter op de bank zet zoals Coppin ipv Subotic (die tegen Dender weer op niets trok). Mutombo is ook van Portsmouth en jonger maar heeft toch veel meer talent

Weeral kritiek op 1 van onze spitsen... jammer jammer.
Ok ik geef toe dat Subotic niet aan zijn beste wedstrijden bezig is. Maar hij heeft nog maar 1 keer mogen starten in de basis (die match vond ik hem toch niet echt slecht, alleen in de spits, bal bijhouden en afspelen) en de volgende wedstrijden moet ie nog een kwartier invallen als t kalf verdronken is. Op die momenten kan je toch niet veel meer tonen. Graag eens Leye met Subotic in de basis zetten. Subotic bal bij houden en Leye kan dan zoals gewoonlijk over heel het veld uit wijken. Het komt er gewoon op neer dat je hem ne wedstrijd of 5 moet laten starten en als t dan slecht, dan is de kritiek terecht.

En ja zullen er sommige zeggen: ie loopt gene meter. Ne echte spits moe voor mij nie lopen. Ne spits dat moeten van voor staan, niet verder zakken of de middenlijn en zeker niet gaan mee verdedigen in de 16 (Hoofdzonde nr 1 :p).
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #33 Gepost op: september 24, 2008, 01:10:11 pm »
Van in het begin fluiten bij een overtreding van tubize en de Yoeri zal wel kaarten uit zijn zak halen.
iemand met veel snelheid opstellen zoals berrier. en dat dury s een goalgetter op de bank zet zoals Coppin ipv Subotic (die tegen Dender weer op niets trok). Mutombo is ook van Portsmouth en jonger maar heeft toch veel meer talent

Weeral kritiek op 1 van onze spitsen... jammer jammer.
Ok ik geef toe dat Subotic niet aan zijn beste wedstrijden bezig is. Maar hij heeft nog maar 1 keer mogen starten in de basis (die match vond ik hem toch niet echt slecht, alleen in de spits, bal bijhouden en afspelen) en de volgende wedstrijden moet ie nog een kwartier invallen als t kalf verdronken is. Op die momenten kan je toch niet veel meer tonen. Graag eens Leye met Subotic in de basis zetten. Subotic bal bij houden en Leye kan dan zoals gewoonlijk over heel het veld uit wijken. Het komt er gewoon op neer dat je hem ne wedstrijd of 5 moet laten starten en als t dan slecht, dan is de kritiek terecht.

En ja zullen er sommige zeggen: ie loopt gene meter. Ne echte spits moe voor mij nie lopen. Ne spits dat moeten van voor staan, niet verder zakken of de middenlijn en zeker niet gaan mee verdedigen in de 16 (Hoofdzonde nr 1 :p).

True, over een spits die 15 minuten mag meevoetballen kan je inderdaad nooit oordelen, daarvoor moet die aan de aftrap verschijnen. Voor de rest hoeft een spits inderdaad niet al te veel werk verzetten anders is hij niet scherp genoeg in de zone van de waarheid.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #34 Gepost op: september 24, 2008, 04:21:57 pm »
Joeri is volgens mij eht wel niet de beste scheids van Belgie
wat denk je dan van breda.



Breda ? Dat was die idioot die liet doorspelen bij 0-1 stand in Roeselare toen Leye geblesseerd in de grond lag (in 16metergebied), waardoor Roes kon scoren...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #35 Gepost op: september 24, 2008, 07:54:45 pm »
Minder dan een overwinning kunnen we niet tevreden zijn

Idd.

Prono: 2 - 0 en een aantal (licht-)geblesseerden...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #36 Gepost op: september 24, 2008, 10:25:35 pm »
15de plaats atm
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #37 Gepost op: september 25, 2008, 09:43:11 am »
over gasten die invallen kunt ge wel veel zeggen. Bij Mutombo heb ik een veel beter gevoel en hij heeft ook nog niet veel gespeeld. ik zeg gewoon dat ik liever s Coppin dan zie invallen dan hetgeen Subotic momenteel brengt want das echt zwak momenteel

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #38 Gepost op: september 25, 2008, 01:20:19 pm »
over gasten die invallen kunt ge wel veel zeggen. Bij Mutombo heb ik een veel beter gevoel en hij heeft ook nog niet veel gespeeld. ik zeg gewoon dat ik liever s Coppin dan zie invallen dan hetgeen Subotic momenteel brengt want das echt zwak momenteel

Mutombo is dan ook een centrale middenvelder. Dan kom je vanzelf meer aan de bal en is het makkelijker om goed in de wedstrijd te zitten. Subotic, als spits, raakt minder ballen en moet dus hopen dat degene die gij raakt dan ook goed zijn. M.a.w., ik vind dat je Mutombo en Subotic zeker niet mag vergelijken met elkaar. Geef ze gewoon allebei nog een paar wedstrijden voor je een juist oordeel velt.
En voor zover het over Coppin gaat, ik vind hem ook goed, maar je moet kijken naar het systeem dat we spelen. Momenteel is er ook nog niet echt een moment gekomen waarbij je Coppin kon inbrengen. Ik vind het meer een spits om in een 2 spitsen-systeem te spelen.
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [VB] SVZW-tubeke
« Reactie #39 Gepost op: september 25, 2008, 02:20:47 pm »
ik hoop dat subotic nog een meerwaarde zal betekenen maar heb mijn twijfels. Matthys was ook nergens in de voorbereiding en speelt nu goed. ben gewoon gezond kritisch maar sta altijd achter de spelers