Auteur Topic: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0  (gelezen 14721 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.285
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #60 Gepost op: oktober 20, 2008, 07:37:01 pm »
SV TILL I DIE

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #61 Gepost op: oktober 20, 2008, 07:56:45 pm »
Ik ben sprakeloos. :o  Hier in Brussel is iedereen kwaad op 'hun' Anderlecht, omdat ze zooooo zwak waren, maar niemand heeft gezien hoe den essevee vocht als leeuwen en met bijwijlen oogstrelend voetbal die (veel te) dikbetaalde lomperiken gewoon naar huis tikten. 

Een goede ploeg wint nog ook als ze niet goed speelt. 

Essevee was gewoon t? sterk.  En met ne serieuzen arbiter was het op z'n minst 6-0 geweest. 
Ik begon voorwaar te hopen op een forfaitscore !  ;D

Ik heb een ploeg gezien die voor elkaar en de bal vocht.  Berrier, Meertie, Buysse, ze bleven lopen, spurten, in duel gaan, ...

Ook de organisatie stond perfect op punt, compact spelen, de ruimte klein houden, ...  De p?rfecte match gewoon.  (wat ruimte weggegeven in de tweede helft, maar dan stonden we ook al 2-0 voor...)

Zelden heb ik zo gelachen met de 'groten' van het belgische voetbal, die alleen met hun bek spreken ipv met hun voeten (Deschacht, Frutos)
Het is op de mat dat het moet gebeuren, en dat heeft essevee eventjes fijn aan de "heren" uitgelegd. 

Nu moeten we ook bevestigen tegen 'kleine' ploegen die niet willen voetballen. 

Ik geef geen beoordelingen, ze verdienen immers allemaal 10


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #62 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:09:35 pm »
 :) Sedert wanneer scoren wij trouwens (2keer!) op corner? sinds dat Berrier in de ploeg gekomen is?

Berrier voor mij man van de match. Tis al heel het seizoen dat ik m in de ploeg wil en gisteren heeft hij bewezen waarom. Hij liep echt overal, geef belachelijke goede passen en voorzetten... ...

Matton, Berrier, Colpaert... ... Wat een goede transfers dit seizoen!  :)

Offline sperre

  • Leden
  • Berichten: 47
    • SV The Sharks Waregem
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #63 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:21:36 pm »
Filip Joos herhaalde vandaag trouwens nog eens op stubru hoe goed ZW wel is. Ben content dat er tenminste nog 1 journalist het eens had over het sterke ZW.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #64 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:32:05 pm »
Echt een Fantastische wedstrijd. Mooier kon het niet zijn.

Mooiste goal van de 4?
Voor mij toch die van roelandts. Hoe Berrier op rechts zijn man voorbij ging, de bal met een gemeten voorzet naar matton bracht, die dan aflegde met het hoofd voor roelands.
Schitterend gewoon!

Ook die van Mutombo was nie mis!
No pain, no gain.

Offline Jens_PB07

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #65 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:36:35 pm »
Man man man, dit wil je nooit meemaken als supporter.
Uw eigen ploeg 4-0 zien verliezen opverplaatsing.

Vinden jullie het zelf niet irritant? Die fanfare? Ik werd er gisteren gek van ;D

Mvg, Jens PB07.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #66 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:43:09 pm »
Man man man, dit wil je nooit meemaken als supporter.
Uw eigen ploeg 4-0 zien verliezen opverplaatsing.

Vinden jullie het zelf niet irritant? Die fanfare? Ik werd er gisteren gek van ;D

Mvg, Jens PB07.

Jullie spelers hadden er blijkbaar NOG meer last van dan jij...

Offline Jens_PB07

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #67 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:46:40 pm »
Man man man, dit wil je nooit meemaken als supporter.
Uw eigen ploeg 4-0 zien verliezen opverplaatsing.

Vinden jullie het zelf niet irritant? Die fanfare? Ik werd er gisteren gek van ;D

Mvg, Jens PB07.

Jullie spelers hadden er blijkbaar NOG meer last van dan jij...
Idd, twas afschuwelijk ;D

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #68 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:50:19 pm »
ik kan niet laten van het verslag van studio 1 te bekijken,ik blijf maar genieten,jongens,jongens,wat een match !nog nooit zo enthousiast de werkweek begonnen deze morgen,mijn vriend echter was als een geslagen hond(supp. van den anderlecht) ;D

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #69 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:51:01 pm »
Man man man, dit wil je nooit meemaken als supporter.
Uw eigen ploeg 4-0 zien verliezen opverplaatsing.

Vinden jullie het zelf niet irritant? Die fanfare? Ik werd er gisteren gek van ;D

Mvg, Jens PB07.

Jullie spelers hadden er blijkbaar NOG meer last van dan jij...
Idd, twas afschuwelijk ;D
maar idd die fanfare irriteerde me gisteren ook mateloos...

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #70 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:57:46 pm »
Er sprak iemand over gestalte dat ontbreekt.

Anderlecht had toch ook wel wat gestalte: Van damme, Juhasz, Frutos, Wasillevski.

Voor Colpaert moet dit idd heel veel deugt doen, want voor hem was dit een Derby
Inderdaad en net dan maken we 2 goals via corner, terwijl we normaal er nooit eentje via corner maken.
Colpaert was inderdaad outstanding en voorin wogen onze spitsing op de verdediging, vooral de jelle heeft afgezien denk ik :p
Nochtans waren we vrij aarzelend aan wedstrijd begonnen, veel slechte passes, de goal kwam op het juiste moment (wanneer valt een goal eigenlijk op een verkeerd moment? :p) en als de tweede van leye niet onterecht werd afgekeurd waren de 3 punten aan de rust al binnen. Tweede helft dacht ik dat we het nog lastig zouden krijgen door het gestalte van de anderlechtspeler, maar uiteindelijk speelden we het op de counter goed uit.
Anderlecht was ontstellend zwak, totaal geen lijn in hun spel, rare opstelling ook als je achteraf bekijkt ...

Hopelijk kunnen we dit niveau nu doortrekken naar de volgende wedstrijden, derbys komen er aan !!! :)

Haha fanfare was hilarisch, maar dat kind die zoveel lawaai maakte met zn 'hoed' irriteerde me meer eigelijk :p

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #71 Gepost op: oktober 21, 2008, 12:26:31 am »
proficiat aan de spelers en staff! en dit ondanks de druk die ze zichzelf hadden opgelegd. chapeau.
mag ik wel fijntjes opmerken dat de eerste goal via een korte corner komt (waar ik al altijd voor pleit).
hopelijk kunnen we de duelkracht, snelle omschakeling met pr?sence in de 16 en balcirculatie ook tonen in volgende westrijden.
doe zo voort!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #72 Gepost op: oktober 21, 2008, 07:31:37 am »
Met een Berrier in je ploeg moet je niet 'altijd' pleiten voor een korte hoekschop :)... Nee als je dit steeds zou dan is de verrassing er natuurlijk ook van af.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #73 Gepost op: oktober 21, 2008, 09:52:21 am »
Man man man, dit wil je nooit meemaken als supporter.
Uw eigen ploeg 4-0 zien verliezen opverplaatsing.

Vinden jullie het zelf niet irritant? Die fanfare? Ik werd er gisteren gek van ;D

Mvg, Jens PB07.

Jullie spelers hadden er blijkbaar NOG meer last van dan jij...

Idd die fanfare moet buiten, is echt belachelijk! Maar ja.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #74 Gepost op: oktober 21, 2008, 09:58:26 am »
Wie is ook van de mening dat studio ??n zo een kutprogramma is.  Enigste dat uit hun mond komt is anderlecht, (brugge, standard) en een hypke die er ieder jaar is.

We spelen met 18 ploegen h? studio ??n.

Echt irritant, hoe filip joos wou beginnen over z waregem.  En frank raes hem niet liet uitspreken en het snel afwimpelde om totaal over een ander onderwerp te beginnen.

Ook op maandag was dit terug het geval.

Speelt anderlecht zo een voetbal als ons.  Zal het een uur over anderlecht gaan en de superheld frutos.


En als ze zwak zijn, steken ze het op een offday van anderlecht, en krijgt frutos ng het meeste aandacht ng altijd.  En dan zwijgen ze er vlug over.  Want anderlechtje moet beschermd worden en er mag niet met gelachen worden h?.

Spelen wij zwak of een gba of een lokeren enz... dan zijn ze er als de eersten bij: betonvoetbal al ier en daar.

Speelt anderlecht zo (tegen standard) europees.  Houden ze hun mondje wel toe.  Speelt z waregem sterk en aanvallend en heeft het daardoor te weinig punten, geen haan die er naar kraait.

Filip Joos wel. 

Steekt een beetje tegen hier hoor.  Net als die arbiters die het gat van anderlecht met plezier aflikken.  Het druipt er gewoon van af, iedereen die ik ken is van dezelfde mening.

Maar studio ??n wil of heeft dit weer niet door.  (beetje onze nationale bond).

Vergelijk dit maar eens met studio sport op holland.  Daar hebben ze het over iedere ploeg en hebben ze het over voetbal.  En niet het haar of fratsjes of showkes van spelers, enz... .

Gewoon blijven zo spelen zou ik zeggen aan den essevee.  Alleen anderlecht voorop (en brugge en standard) tellen in dat programma (same bij de arbiters).
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2008, 10:02:01 am door essevee007 »

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #75 Gepost op: oktober 21, 2008, 10:30:30 am »
De eerste 20 minuten waren we wat aarzelend begonnen. Misschien hadden we iets te veel respect voor anderlecht. De lange bal werd toen ook te veel gebruikt. De 1-0 werkte bevrijdend. Nadien veel meer combinaties over de grond en bij vlagen snel en heel goed voetbal. De verdediging speelde een puike match en gaf niets weg. Sublieme prestatie van Buysse die ook aanvallend heel wat bij bracht. En eindelijk scoren we ook eens na spelhervattingen (1e en 2e goal). Dit heeft volgens mij alles te maken met de traptechniek van Berrier. Heerlijk hoe hij die ballen lekker aansnijdt. Iets waar ik al lang zit op te wachten bij den essevee.

Kortom ik ben trots op mijn ploeg en hoop dat ze deze prestatie komende zaterdag kunnen bevestigen. Het zal niet evident zijn.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #76 Gepost op: oktober 21, 2008, 10:34:46 am »
Waarom zou die fanfare buiten moeten? Trouwe svzw-supporters die wat sfeer proberen te maken. Wat meer respect is hier op zijn plaats. Die mensen zijn er ook al een hele tijd bij.   

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #77 Gepost op: oktober 21, 2008, 11:53:23 am »
Waarom zou die fanfare buiten moeten? Trouwe svzw-supporters die wat sfeer proberen te maken. Wat meer respect is hier op zijn plaats. Die mensen zijn er ook al een hele tijd bij.   

Zet die mannen tussen de jonge gasten aan de kant van de vijver en laat ze samen ambiance maken!  Een voorproefje voor op de nieuwe tribune(s) later ?  Waarom zou dit niet te doen zijn ?  Zoals 2 decennia geleden in Harelbeke in 2de klasse, daar was het altijd vollen bak.  Jong en oud tesamen aan een ambi-zeel.
Vollen bak? In Harelbeke? Ik ging vroeger regelmatig kijken naar de ratten in tweede klasse (als den Essevee niet moest spelen natuurlijk) en heb daar eerlijk gezegd nooit geen vollen bak ambiance meegemaakt...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #78 Gepost op: oktober 21, 2008, 12:03:51 pm »
Wie is ook van de mening dat studio ??n zo een kutprogramma is.  Enigste dat uit hun mond komt is anderlecht, (brugge, standard) en een hypke die er ieder jaar is.

We spelen met 18 ploegen h? studio ??n.

Echt irritant, hoe filip joos wou beginnen over z waregem.  En frank raes hem niet liet uitspreken en het snel afwimpelde om totaal over een ander onderwerp te beginnen.

Ook op maandag was dit terug het geval.

Speelt anderlecht zo een voetbal als ons.  Zal het een uur over anderlecht gaan en de superheld frutos.


En als ze zwak zijn, steken ze het op een offday van anderlecht, en krijgt frutos ng het meeste aandacht ng altijd.  En dan zwijgen ze er vlug over.  Want anderlechtje moet beschermd worden en er mag niet met gelachen worden h?.

Spelen wij zwak of een gba of een lokeren enz... dan zijn ze er als de eersten bij: betonvoetbal al ier en daar.

Speelt anderlecht zo (tegen standard) europees.  Houden ze hun mondje wel toe.  Speelt z waregem sterk en aanvallend en heeft het daardoor te weinig punten, geen haan die er naar kraait.

Filip Joos wel. 

Steekt een beetje tegen hier hoor.  Net als die arbiters die het gat van anderlecht met plezier aflikken.  Het druipt er gewoon van af, iedereen die ik ken is van dezelfde mening.

Maar studio ??n wil of heeft dit weer niet door.  (beetje onze nationale bond).

Vergelijk dit maar eens met studio sport op holland.  Daar hebben ze het over iedere ploeg en hebben ze het over voetbal.  En niet het haar of fratsjes of showkes van spelers, enz... .

Gewoon blijven zo spelen zou ik zeggen aan den essevee.  Alleen anderlecht voorop (en brugge en standard) tellen in dat programma (same bij de arbiters).

Wel essevee007, ben het volkomen met je eens! Ik kijk zondagavond 100 keer liever naar studio voetbal op de NOS over ploegen die wij minder kennen dan naar studio 1. Altijd wordt er over dezelfde ploegen gesproken, zondag was er nog een schepje bovenop door zelf geen 1 zin (buiten die van Den joos) te wijden aan de sterke prestatie van onze ploeg. Anderlecht hier, anderlecht daar. Om echt het schijt van te krijgen!!! Die mannen hebben voor mij al lang afgedaan!

Om nog een voorbeeld te geven:

Match of the day op bbc (door menig voetbalkenner en -liefhebber hoog aangeschreven) spendeert evenveel tijd qua samenvatting + nabeschouwing aan een ManU - Arsenal - Chelsea enz als aan een Stoke, Hull, Wigan ... Gemiddelde duur van een aflevering 1 tot 1u30. (en dan wordt er nog vaak op zondag en maandag ook gespeeld) Vorige geldt ook voor Sportschau op ARD op zaterdag. 2u samenvattingen, gelijk verdeeld.
Vaak worden samenvattingen van de topteams pas op het einde getoond. Dat noemen ze objectieve televisie.

Studio 1 spendeert 15 min elk aan de topteams en dan vlug vlug vlug de goalkes van de kleine ploegskes. In 35-45 minuten zit het er op.

Heb mij al een paar keer moeten inhouden of khad de mailbox van sporza eens gevuld met een mailtje. Maar wat haalt het uit... Nen frank raes, nen vandebempt, tzijn de sletten van de grote 4...

(excuses voor het taalgebruik)



"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.285
Re: [NB] SVZW - Anderlecht 4-0
« Reactie #79 Gepost op: oktober 21, 2008, 12:20:24 pm »
vandebempt vind ik nu nog meevallen, maar Frank raes  ???
SV TILL I DIE