Auteur Topic: [VB] FCB-SVZW  (gelezen 27965 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #140 Gepost op: oktober 28, 2008, 05:50:09 pm »
Als je gelijk welke flankverdediger aan zn lot overlaat en voortdurend 1o1 laat spelen dan krijgt hij het bijna altijd lastig. Mist een goede organisatie moeten Dirar (die trouwens niet geweldig speelt tot nu toe?) en Vargas kunnen worden opgevangen.
Minne is defensief trouwens sterker dan Van Zundert naar mijn mening, positioneel zeker en op vlak van snelheid is Minne toch niet zo traag?

Ik merk hier trouwens, naar mijn mening, overdreven euforie en optimisme, als ik dit hier lees spelen we brugge volgens sommigen morgen weg...
Brugge uit en Brugge thuis is totaal iets anders, ik zal al blij zijn als we een goede wedstrijd spelen en wie weet zit er wel een puntje in, maar dan ben ik weer de pessimist waarschijnlijk.
Je hebt wel een punt, ik ben mss wat te optimistisch maar sommige mensen die hier spreken denken dat zulte waregem gewoon gaat weggespeeld worden, en waar geen reden tot toe is.

Kan je me eens vertellen wie zegt dat Zulte Waregem weggespeeld gaat worden?
Als je de moeite doet om dit topic te lezen dan stel je niet zo'n domme vragen.
SV TILL I DIE

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #141 Gepost op: oktober 28, 2008, 05:51:27 pm »
Hopelijk beginnen we niet te zweven, en gaan we daar glans op de bek.
Ik hoop : 0-1. (23e minuut ;) )


Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #142 Gepost op: oktober 28, 2008, 05:59:03 pm »
Minne stond ook eens tegenover Babel in uefa als ik mij niet vergis
Wat voor een vergelijking is dat nu weer?
Dus volgens u is Dirar even sterk als Babel?  :o
Laat me niet lachen!!!
Met alle respect voor Dirar, want ik vind het overigens een prima speler op Belgisch niveau, maar om nu te gaan zeggen dat hij de redder van het Belgisch voetbal gaat worden, dan zal ie toch nog veel boterhammen met choco moeten eten vrees ik.
Ik wil gerust toegeven dat Stijn zijn beperkingen heeft ( vooral zijn gestalte dan ), maar in de JL zie ik echt weinig rechtsbacks die beter zijn. O.K., Marcos Camozzato van Standard, maar die kunnen wij niet betalen. Voor de rest ???

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #143 Gepost op: oktober 28, 2008, 06:40:58 pm »
Ik dnek als we Brugge willen pakken dat het nu echt de moment is. Het vertrouwen bij ons is enorm groot heb k den indruk

Het enige waarvoor ik vrees: Minne/Van Zundert vs Dirar. Minne is duidelijk te traag om tegen Dirar te spelen, Van Zundert iets sneller maar dan weer veel slordiger

Dat is zeer juist.  De rechtsachterpositie blijft onze achillespees en dat zullen ze bij FCB ook wel weten.  Maar dat geldt ook voor de verdediging van Brugge.  Als de onze ruimte krijgen dan zijn ze tot alles in staat! 2-2 !
Belachelijke opmerkingen!!!  >:(
Minne-Berrier is en blijft sowieso een ijzersterke flank.
Vorige week niet gezien zeker dat Anderlecht Bousoufa na 20 minuten veranderde van kant omdat ie GEEN ENKELE KEER VOORBIJ MINNE geraakt was?
Ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen in.

Belachelijk ? 
Het gaat over snelheid! En dat heeft Minne langs geen kanten.  Boussafa moet het niet hebben van zijn snelheid, dat type speler is inderdaad ideaal om Minneke op te zetten.  Dirar is een totaal ander soort voetballer...
Als we 5 maal de nul houden tot nu toe is dit dankzij het subliem ijzersterk duo Colpaert-Dhaene aangevuld met een foutloze keeper.

Amai, wat een respect voor de andere verdedigers die het OOK ijzersterk gedaan hebben...

Minne en Buysse zijn super.  En wat Minne betreft, voor mij (samen met Dupr?) de beste rechtsback die SV Zulte Waregem ooit in zijn rangen gehad heeft.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #144 Gepost op: oktober 28, 2008, 06:42:16 pm »
Hadtoch graag wat informatie i.v.m de ticketing voor de match tegen club

-18 : ticket van 5 EUR op de dag zelf gaan halen
+18 : ticket van 20 EUR op voorhand OF de dag zelf gaan halen (als het niet uitverkocht is)

Info werd al wel een paar keer (SV5381, CB, SVZW) verspreid hoor.

studenten +18 moeten dus 20euro betalen?

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #145 Gepost op: oktober 28, 2008, 06:46:31 pm »
Waarom niet als Berrier de bal heeft, met heel het vak "broembroem"
Brommerke Berrier!
:D


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #146 Gepost op: oktober 28, 2008, 07:03:24 pm »
Minne stond ook eens tegenover Babel in uefa als ik mij niet vergis
Wat voor een vergelijking is dat nu weer?
Dus volgens u is Dirar even sterk als Babel?  :o
Laat me niet lachen!!!
Met alle respect voor Dirar, want ik vind het overigens een prima speler op Belgisch niveau, maar om nu te gaan zeggen dat hij de redder van het Belgisch voetbal gaat worden, dan zal ie toch nog veel boterhammen met choco moeten eten vrees ik.
Ik wil gerust toegeven dat Stijn zijn beperkingen heeft ( vooral zijn gestalte dan ), maar in de JL zie ik echt weinig rechtsbacks die beter zijn. O.K., Marcos Camozzato van Standard, maar die kunnen wij niet betalen. Voor de rest ???
Nee, ik bedoel gewoon dat Minne het niet zooo slecht deed tegenover Babel, en dat hij Dirar wel aankan omdat hij al zwaarder heeft meegemaakt.
Dirar is technisch goed maar zijn voorzetten kunnen pak beter.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #147 Gepost op: oktober 28, 2008, 07:12:46 pm »
in loppem kijken ze nu inderdaad volop naar hun paars-witte vriendjes uit brussel. zwaar op hun bek gaan (tegen svzw dan nog) , en dan kv mechelen op een hoopje spelen. nu verwachten zij nadat ze zwaar op hun bek gegaan zijn (tegen gent) , om ons op een hoopje te spelen.

het zou dan ook enorm deugd doen, om minstens 1 puntje te halen daar ... (wat eigenlijk al vorig seizoen moest gebeurd zijn ... )

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #148 Gepost op: oktober 28, 2008, 07:45:56 pm »
Voorbeschouwing te lezen op www.SV5381.be

Crudo

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #149 Gepost op: oktober 28, 2008, 07:53:38 pm »
Minne stond ook eens tegenover Babel in uefa als ik mij niet vergis
Wat voor een vergelijking is dat nu weer?
Dus volgens u is Dirar even sterk als Babel?  :o
Laat me niet lachen!!!
Met alle respect voor Dirar, want ik vind het overigens een prima speler op Belgisch niveau, maar om nu te gaan zeggen dat hij de redder van het Belgisch voetbal gaat worden, dan zal ie toch nog veel boterhammen met choco moeten eten vrees ik.
Ik wil gerust toegeven dat Stijn zijn beperkingen heeft ( vooral zijn gestalte dan ), maar in de JL zie ik echt weinig rechtsbacks die beter zijn. O.K., Marcos Camozzato van Standard, maar die kunnen wij niet betalen. Voor de rest ???
Nee, ik bedoel gewoon dat Minne het niet zooo slecht deed tegenover Babel, en dat hij Dirar wel aankan omdat hij al zwaarder heeft meegemaakt.
Dirar is technisch goed maar zijn voorzetten kunnen pak beter.
Niet zooo slecht ??  ;D

Minne is een goeie verdediger, begrijp mij nie verkeerd, maar m?t beperkingen. Als hij tegen een goeie en vooral snelle voetballer uitkomt komt hij te kort. Net zoals die keer tegen Babel wanneer hij alle kleuren van de regenboog zag

Ik zeg nu niet dat Dirar even goed is als Babel, maar hij is wel even snel en hij loopt Minne er bal aan de voet zo af. Daarom zie ik liever niet Minne aan de aftrap, want ik vrees dat het fout afloopt dan

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #150 Gepost op: oktober 28, 2008, 08:34:00 pm »
Minne stond ook eens tegenover Babel in uefa als ik mij niet vergis
Wat voor een vergelijking is dat nu weer?
Dus volgens u is Dirar even sterk als Babel?  :o
Laat me niet lachen!!!
Met alle respect voor Dirar, want ik vind het overigens een prima speler op Belgisch niveau, maar om nu te gaan zeggen dat hij de redder van het Belgisch voetbal gaat worden, dan zal ie toch nog veel boterhammen met choco moeten eten vrees ik.
Ik wil gerust toegeven dat Stijn zijn beperkingen heeft ( vooral zijn gestalte dan ), maar in de JL zie ik echt weinig rechtsbacks die beter zijn. O.K., Marcos Camozzato van Standard, maar die kunnen wij niet betalen. Voor de rest ???

Oef! Gelukkig maar!
Een mens zou op den duur beginnen denken dat je er iets mee hebt met die kleine  ;)
Ik wil gewoon zeggen dat Dirar niet de beste speler is van Belgi? ...
SV TILL I DIE

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #151 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:13:00 pm »
Minne stond ook eens tegenover Babel in uefa als ik mij niet vergis
Wat voor een vergelijking is dat nu weer?
Dus volgens u is Dirar even sterk als Babel?  :o
Laat me niet lachen!!!
Met alle respect voor Dirar, want ik vind het overigens een prima speler op Belgisch niveau, maar om nu te gaan zeggen dat hij de redder van het Belgisch voetbal gaat worden, dan zal ie toch nog veel boterhammen met choco moeten eten vrees ik.
Ik wil gerust toegeven dat Stijn zijn beperkingen heeft ( vooral zijn gestalte dan ), maar in de JL zie ik echt weinig rechtsbacks die beter zijn. O.K., Marcos Camozzato van Standard, maar die kunnen wij niet betalen. Voor de rest ???

Oef! Gelukkig maar!
Een mens zou op den duur beginnen denken dat je er iets mee hebt met die kleine  ;)
Ik wil gewoon zeggen dat Dirar niet de beste speler is van Belgi? ...
Wat kan het mij schelen dat Dirar over Minne of VZ gaat, ik denk niet op die 1ne training die ze nog zullen gekregen hebben dat hij zijn voorzetten uitstekend zal getraind hebben, zie voorbije competitiematchen, hij haalt achterlijn wel, maar voorzetten, aiaiai ...

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #152 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:28:29 pm »
Ik vind de discussie rond Stijn Minne eigenlijk overbodig; zowat heel het forum hier wou Van Zundert uit de ploeg (terecht als je het mij vraagt, Van Zundert is voor mij geen rechtsback, maar een rechtermiddenvelder) en Stijn Minne in de plaats. Iedereen moet toch toegeven dat Stijn Minne meer dan behoorlijk zijn streng heeft getrokken zowel tegen Anderlecht als tegen Roeselare. Wat is dan het probleem ? Dirar ? Allicht een goeie speler, maar een beetje meer vertrouwen in het kunnen van Stijn Minne is zeker op zijn plaats.
Snap overigens nog altijd niet waarom Minne vorig jaar na de bekermatch op Kortrijk van Dury de zwarte piet toebedeeld kreeg (kwam zowat de rest van het seizoen niet meer in de basis) ... Er waren nog andere esseveespelers slecht die avond.
Trouwens, alle respect voor het vakmanschap van Dury, maar soms worden beslissingen genomen die ongemeen hard zijn ... :
De Brul die geliquideerd werd na zijn "foute" kopbal naar Merlier op Roeselare;
zowat de hele voorbereiding lijkt het erop dat Minne de rechtsback wordt, maar de eerste competitiematch moet hij plots plaatsmaken voor Van Zundert;
en in een ver verleden werd ene Morel van de ene dag op de andere persona nog grata.
Ik wil hier zeker geen polemiek starten ... Ik heb alle vertrouwen in Stijn Minne en de rest van de ploeg ...

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #153 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:57:21 pm »
Het gaat bergaf met essevee !!!!!!!!

Tegen Anderlecht : 4-0
         Roeselare : 0-3
         Clup : 0-2
         Gent : 1-0

fox

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #154 Gepost op: oktober 28, 2008, 10:37:34 pm »
Als je gelijk welke flankverdediger aan zn lot overlaat en voortdurend 1o1 laat spelen dan krijgt hij het bijna altijd lastig. Mist een goede organisatie moeten Dirar (die trouwens niet geweldig speelt tot nu toe?) en Vargas kunnen worden opgevangen.
Minne is defensief trouwens sterker dan Van Zundert naar mijn mening, positioneel zeker en op vlak van snelheid is Minne toch niet zo traag?

Ik merk hier trouwens, naar mijn mening, overdreven euforie en optimisme, als ik dit hier lees spelen we brugge volgens sommigen morgen weg...
Brugge uit en Brugge thuis is totaal iets anders, ik zal al blij zijn als we een goede wedstrijd spelen en wie weet zit er wel een puntje in, maar dan ben ik weer de pessimist waarschijnlijk.
Je hebt wel een punt, ik ben mss wat te optimistisch maar sommige mensen die hier spreken denken dat zulte waregem gewoon gaat weggespeeld worden, en waar geen reden tot toe is.

Kan je me eens vertellen wie zegt dat Zulte Waregem weggespeeld gaat worden?
Als je de moeite doet om dit topic te lezen dan stel je niet zo'n domme vragen.

En als jij nu eens zou beginnen met wat meer na te denken vooraleer je begint te posten, zou het ons heel wat onzin besparen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #155 Gepost op: oktober 28, 2008, 10:55:49 pm »
Als je gelijk welke flankverdediger aan zn lot overlaat en voortdurend 1o1 laat spelen dan krijgt hij het bijna altijd lastig. Mist een goede organisatie moeten Dirar (die trouwens niet geweldig speelt tot nu toe?) en Vargas kunnen worden opgevangen.
Minne is defensief trouwens sterker dan Van Zundert naar mijn mening, positioneel zeker en op vlak van snelheid is Minne toch niet zo traag?

Ik merk hier trouwens, naar mijn mening, overdreven euforie en optimisme, als ik dit hier lees spelen we brugge volgens sommigen morgen weg...
Brugge uit en Brugge thuis is totaal iets anders, ik zal al blij zijn als we een goede wedstrijd spelen en wie weet zit er wel een puntje in, maar dan ben ik weer de pessimist waarschijnlijk.
Je hebt wel een punt, ik ben mss wat te optimistisch maar sommige mensen die hier spreken denken dat zulte waregem gewoon gaat weggespeeld worden, en waar geen reden tot toe is.

Kan je me eens vertellen wie zegt dat Zulte Waregem weggespeeld gaat worden?
Als je de moeite doet om dit topic te lezen dan stel je niet zo'n domme vragen.

En als jij nu eens zou beginnen met wat meer na te denken vooraleer je begint te posten, zou het ons heel wat onzin besparen.
Ik heb geen zin om met jouw nog te discussi?ren, niemand heeft behoefte aan dit.
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2008, 10:59:24 pm door Pringless »
SV TILL I DIE

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #156 Gepost op: oktober 28, 2008, 11:00:04 pm »
Prono : 1-2 !!

goals van :


Leye
Roelandts
Akpala


Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #157 Gepost op: oktober 28, 2008, 11:07:36 pm »


Brugge heeft geen goede uitslagen dit systeem, is geen superteam, maar wel sterke 12-de man.




lees ik dit goed?
brugge goede 12de man?
hmmm hier klopt iets niet aan die zin 8-)

fox

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #158 Gepost op: oktober 28, 2008, 11:16:09 pm »
Hier klopt iets niet aan uw reactie. Begrijp er niets van.

De, het en een zijn lidwoorden en ze mogen wel degelijk gebruikt worden in onze taal.  Begrijp je het nu?

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #159 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:30:08 am »
Ik HOOP op een klinkende uitoverwinning en een oorverdovende YOU ARE NOT SO FUCKING GREAT.

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly