Auteur Topic: [VB] FCB-SVZW  (gelezen 27965 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #160 Gepost op: oktober 29, 2008, 07:40:18 am »
Wat een gerommel hier op het forum, waarom is dit nodig? Het gaat goed dus laten we even tegen elkaar beginnen... Goed bezig gasten, goed bezig.

On-topic: Ik heb er alvast zin in, maar ik geloof niet dat we iets gaan kunnen halen op Club Brugge. Ik zie ze geen tweemaal op rij verliezen ?n ze hebben al altijd het geluk aan hun zijde gehad. Ik besef dat we een z??r goeie en gebalanceerde ploeg hebben en dat we het FCB best lastig kunnen maken, maar het zal in de kleine dingen zitten. Ik wil geen teleurstelling zoals vorig seizoen, dus hoop ik alleen maar op minstens en punt en verwacht ik het deze keer niet.

Allen op post en minstens evenveel sfeer als vorig jaar!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #161 Gepost op: oktober 29, 2008, 08:46:38 am »
IK zie Het al gebeuren, Leye scoort in de 23ste minuut, het zal gouw gedaan zijn met zingen dar

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #162 Gepost op: oktober 29, 2008, 08:59:20 am »
Het gaat bergaf met essevee !!!!!!!!

Tegen Anderlecht : 4-0
         Roeselare : 0-3
         Clup : 0-2
         Gent : 1-0

Of beter. We hebben al de volgende uitslagen gehad:

0-0
1-0
0-2
0-3
4-0

iemand zin in een 0-5? ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #163 Gepost op: oktober 29, 2008, 09:38:34 am »
ik blijf bij mijn prono

essevee volgt niet echt de clich?s als je kijkt naar het verleden.  Brugge kan geen 2x verliezen op rij enz... essevee kan brugge wel voor een tweede keer doen verliezen.

Mijn prono 2-3

Wij zullen eens aan het langste eind trekken.  2x verloren we er onterecht en gingen we met 0 punten naar huis.  Dit jaar zijn we quasi beter op dreef en op papier beter dan de vorige jaren, en zijn we eindelijk op dreef en worden we beloont. 

Alleen de arbitrage vrees ik dus echt, ik denk dat we ons gaan mogen ergerren.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #164 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:06:42 am »
Net gelezen op txt dat mathijssen rekent op de 12de man voor vanavond ,kvraag mij alleen af of hij daarmee de sups ofwel de scheids bedoelt? niettegenstaande wij gaan der staan voor den essevee  8)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #165 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:18:10 am »
Net gelezen op txt dat mathijssen rekent op de 12de man voor vanavond ,kvraag mij alleen af of hij daarmee de sups ofwel de scheids bedoelt? niettegenstaande wij gaan der staan voor den essevee  8)

Ik hoop dat ik straks voor de derde keer op rij de supporters van andere ploegen in mijn jaar mag jennen. Eerst die van Anderlecht, dan die van Roeselare en er zitten er nu nog 2 van Club en ??n van die 2 gaat vanavond gaan kijken, dus hopelijk goed resultaat eh :D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #166 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:26:59 am »
Nog een kleine 4uurkes en ik vertrek al  ;D :D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #167 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:41:22 am »
http://nl.youtube.com/watch?v=D__6PDlfVxU

Om op te warmen.  thuismatch van essevee op brugge!

Komaan terug dat vak goed of volledig vullen jongens!

Met zijn allen naar de zogenaamde club van mister arrogantie jacky!

sv74

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #168 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:32:57 am »
Had Gent zondag niet gewonnen, zag ik het al veel meer zitten.. want ik zie Brugge geen 2 maal verliezen op nog geen week. Tenzij dat je natuurlijk de reden 'vermoeidheid' boven brengt, maar die reden vond ik altijd al een beetje zever! Ze zullen gemotiveerd zijn en spelen thuis, (daar nog nooit iets gehaald) daardoor vrees ik er toch voor.. hopelijk heb ik ongelijk, maar ik zal er toch zijn om hopelijk iets mee te nemen uit Loppem!


Verleden jaar hebben ze toch ook 2 of 3 keer op een rij verloren, na de eerste verliesmatch zeiden ze dat ze Genk gingen inblikken, 1-4 op de doze ja!  Daarna wonnen ze met veel geluk tegen ons met 2-3. 
M.a.w. alles kan, ik weet 1 ding en dat is dat we heel gemotiveerd zullen zijn en zeker kans hebben op een goed resultaat.  En twijfelen aan Minne doe ik al evenmin.

Offline VrieZe

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #169 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:45:52 am »
FC Loppem - SV Zulte Waregem, altijd een match om naar uit te kijken. Hoewel we nog nooit punten pakten op het veld van Loppem, zie ik het vanavond zitten. We hebben onze type-ploeg gevonden, we scoren makkelijk op dit moment en onze defensie laat weinig of geen steken vallen! Daarom mijn prono 0-2.

Nog een vraagje. Ik ga met de auto vanavond. Rond welk uur is het aangeraden te vertrekken vanuit Waregem?

Grtz en tot vnv!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #170 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:46:28 am »
Mutombo zit in de tribune
Andr?a Mbuyi-Mutombo, de huurling van Portsmouth, mag vanavond niet meespelen met Zulte Waregem. De aanvaller was nog niet speelgerechtigd op de tweede speeldag. De smaakmaker van Zulte knalde al drie keer raak dit seizoen.

Ludwin Van Nieuwenhuyze zit een schorsingsdag uit voor drie gele kaarten.

Bron: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/081029_CLU_ZWA_vooraf
SV TILL I DIE

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #171 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:54:43 am »
http://nl.youtube.com/watch?v=D__6PDlfVxU

Om op te warmen.  thuismatch van essevee op brugge!

Komaan terug dat vak goed of volledig vullen jongens!

Met zijn allen naar de zogenaamde club van mister arrogantie jacky!

http://nl.youtube.com/watch?v=dQ_8GasgrLU

=> De bekerwedstrijd op Kortrijk (nog een serieus tandeke zotter, best part: 5 minuten 20 seconden)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline ozzyozner

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #172 Gepost op: oktober 29, 2008, 12:28:36 pm »
Met alle respect maar er zijn hier sommige supporters die met hun voetjes niet meer op de grond staan. SvZW speelde inderdaad de voorbije twee matchen tegen Anderslecht en roeselare op een hoog niveau. Ze hebben ook telkens verdiend gewonnen. Maar het kan niet iedere wedstrijd kermis zijn.
Het is nog altijd tegen een topploeg dat je speelt! En ook al heeft Fc Bruges tegen la gentoise verloren. Ze hebben veel meer kwaliteit dan de voorbije 2-3jaar.

Prono : laat ons al blij zijn met een puntje maar ik vrees er voor

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #173 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:07:39 pm »
Met alle respect maar er zijn hier sommige supporters die met hun voetjes niet meer op de grond staan. SvZW speelde inderdaad de voorbije twee matchen tegen Anderslecht en roeselare op een hoog niveau. Ze hebben ook telkens verdiend gewonnen. Maar het kan niet iedere wedstrijd kermis zijn.
Het is nog altijd tegen een topploeg dat je speelt! En ook al heeft Fc Bruges tegen la gentoise verloren. Ze hebben veel meer kwaliteit dan de voorbije 2-3jaar.

Prono : laat ons al blij zijn met een puntje maar ik vrees er voor

Waarom mogen SVZW supporters eens niet zweven? Waarom zou het niet opnieuw kermis kunnen zijn?
Waarom zijn 'top'clubs vooraf beter dan een ander? Kwaliteit is 1 zaak, het spel een ander...

Veel supporters genieten van onze ploeg op dit moment, ik zie niet in waarom we plots niet meer mogen geloven in een stunt... De vorige jaren speelden we er telkens goed, maar kregen we niet wat we verdienden...

Hoop doet leven!! Vanavond massaal achter de ploeg en dan zit het er in!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #174 Gepost op: oktober 29, 2008, 02:08:59 pm »
http://nl.youtube.com/watch?v=D__6PDlfVxU

Om op te warmen.  thuismatch van essevee op brugge!

Komaan terug dat vak goed of volledig vullen jongens!

Met zijn allen naar de zogenaamde club van mister arrogantie jacky!

http://nl.youtube.com/watch?v=dQ_8GasgrLU

=> De bekerwedstrijd op Kortrijk (nog een serieus tandeke zotter, best part: 5 minuten 20 seconden)
Ja, weet ik, was nog beter van sfeer (2200 dolle esseveeers) maar ik bedoel met het filmpje (als opwarmer) dat was in het uitvak in brugge vorig jaar.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #175 Gepost op: oktober 29, 2008, 02:12:34 pm »
Met alle respect maar er zijn hier sommige supporters die met hun voetjes niet meer op de grond staan. SvZW speelde inderdaad de voorbije twee matchen tegen Anderslecht en roeselare op een hoog niveau. Ze hebben ook telkens verdiend gewonnen. Maar het kan niet iedere wedstrijd kermis zijn.
Het is nog altijd tegen een topploeg dat je speelt! En ook al heeft Fc Bruges tegen la gentoise verloren. Ze hebben veel meer kwaliteit dan de voorbije 2-3jaar.

Prono : laat ons al blij zijn met een puntje maar ik vrees er voor

Waarom mogen SVZW supporters eens niet zweven? Waarom zou het niet opnieuw kermis kunnen zijn?
Waarom zijn 'top'clubs vooraf beter dan een ander? Kwaliteit is 1 zaak, het spel een ander...

Veel supporters genieten van onze ploeg op dit moment, ik zie niet in waarom we plots niet meer mogen geloven in een stunt... De vorige jaren speelden we er telkens goed, maar kregen we niet wat we verdienden...

Hoop doet leven!! Vanavond massaal achter de ploeg en dan zit het er in!


Ik noem dit geen stunt meer: we hebben afgelopen 3 jaar + nu achter 9 speeldagen 10 scalpen van de top 4 en 2x gelijk op anderlecht.  Kan tellen toch.

ps: heel veel nieuws over onze ploeg in nieuwsblad, joos, op tal van sites.  Leuk, laten we verder doen.  NIEUWSBLAD ALS SUBKOP: Club brugge zal het niet makkelijk krijgen tegen subtopper waregem.  En staat ook intervieuw met geertje in en matton en met zacky.

Offline VrieZe

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #176 Gepost op: oktober 29, 2008, 03:49:12 pm »
De loketten in Bruhhe zijn toch nog open h? vanavond?

Grtz

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #177 Gepost op: oktober 29, 2008, 03:54:03 pm »
ja ze zijn open :p allen daarheen  :D

fox

  • Gast
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #178 Gepost op: oktober 29, 2008, 04:02:37 pm »
Met alle respect maar er zijn hier sommige supporters die met hun voetjes niet meer op de grond staan. SvZW speelde inderdaad de voorbije twee matchen tegen Anderslecht en roeselare op een hoog niveau. Ze hebben ook telkens verdiend gewonnen. Maar het kan niet iedere wedstrijd kermis zijn.
Het is nog altijd tegen een topploeg dat je speelt! En ook al heeft Fc Bruges tegen la gentoise verloren. Ze hebben veel meer kwaliteit dan de voorbije 2-3jaar.

Prono : laat ons al blij zijn met een puntje maar ik vrees er voor

Waarom mogen SVZW supporters eens niet zweven? Waarom zou het niet opnieuw kermis kunnen zijn?
Waarom zijn 'top'clubs vooraf beter dan een ander? Kwaliteit is 1 zaak, het spel een ander...

Veel supporters genieten van onze ploeg op dit moment, ik zie niet in waarom we plots niet meer mogen geloven in een stunt... De vorige jaren speelden we er telkens goed, maar kregen we niet wat we verdienden...

Hoop doet leven!! Vanavond massaal achter de ploeg en dan zit het er in!


Daar heb je gelijk in. supporters mogen inderdaad zweven, dat is wat het ook zo mooi maakt, dat luidop dromen van alweer een stunt. Zolang de spelers met hun voetjes op de grond blijven is er niks aan de hand.  Tot straks!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] FCB-SVZW
« Reactie #179 Gepost op: oktober 29, 2008, 04:26:51 pm »
Van de eerste tot laatste minuut recht op die banken en de ploeg steunen.

essevee!