Auteur Topic: [NB] roeselare 0-3 SVZW  (gelezen 13523 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
[NB] roeselare 0-3 SVZW
« Gepost op: oktober 25, 2008, 09:53:00 pm »
0-3 gewonnen tegen roeselare 2x leye en maton

dit hoorden we bij het derde doelpunt op sporza radio: fraaie aanval van Zulte Waregem, eentje zoals we er vorige week gezien hebben tegen anderlecht

vorige week 4-0 gewonnen van anderlecht en nu 0-3 tegen roeselare we zijn goed bezig.
hopelijk kunnen we winnentegen club brugge of tegen gent
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2008, 09:54:37 pm door snopke »



Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #1 Gepost op: oktober 25, 2008, 10:12:36 pm »
Amai, we zijn wel goed bezig,inderdaad..   :D
De match was nu niet zo'n spektakel om te volgen maar we waren toch wel duidelijk weer goed ingespeeld op elkaar.
Roeselare zeer zwak en wij deden ons werk.

Mij vielen positief vooral op: Berrier (alweer), Leye (die beginnen groeien is naarmate de wedstrijd vorderde) en Roelandts (stuurde ook de beslissende pass naar Meert, die de 0-3 aan Leye schonk).

Met de beide voetjes op de grond blijven nu en, wie weet, kunnen we Bruhhe woensdag eens een stevige kl**t aftrekken!

Merci Essevee!!!!
-SVZW Forever-

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #2 Gepost op: oktober 25, 2008, 10:29:06 pm »
Ok, we zijn goe bezig ma twas toch ni denderend zoals de uitslag doet denken.
Der liepen er toch een paar ni echt geconcentreerd bij.
Meert bvb, die dan nog een domme gele kaart pakt
om ma te zwijgen van Lutte die schorsing aan zijn broek heeft.
Ook Roelandts vond ik niet overtuigen.

Matton (again) man van de match samen met Leye die zelfs veel gewerkt heeft opt middenveld.

't Ging heeeeeel makkelijk vanavond, kdenk ni da we die luxe gaan krijgen in Bruhhe.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #3 Gepost op: oktober 25, 2008, 10:49:04 pm »
Matton, Berrier en Leye waren voor mij degene die er vandaag lichtjes bovenuit staken.

Kben content dat Dury aan zijn opstelling van vorige week gehouden heeft! Ik veronderstel dat deze opstelling er woensdagavond ook zal staan met dan Neumayr ipv Ludwin, die geschorst is.

sv74

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #4 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:06:53 pm »
Vooraf was ik er niet gerust in, maar uiteindelijk goed gewonnen.  We krijgen in de eerste helft tot weer een viertal grote kansen, tweede helft na de 0-2 trekken we ons wel enorm terug, maar het resultaat mag er zijn. 
Berrier gaat nog groeien, heeft nu ook bewezen dat het een werker is (haalde ook veel ballen terug). 
Het was goed om met dezelfde elf te starten.  We speelden zelfs een beetje met de handrem op, Roeselare was nergens.
Tegen Brugge zullen ze er wel weer vol tegenaan gaan, we hebben absoluut een kans om daar punten te pakken

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #5 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:15:37 pm »
En we mogen precies nog wel eens een pluim op de hoed van ons keeperke steken: 5 van de 8 matchen de nul gehouden! Goed bezig Sammy!

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #6 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:16:07 pm »
Matton, Berrier en Leye waren voor mij degene die er vandaag lichtjes bovenuit staken.

Kben content dat Dury aan zijn opstelling van vorige week gehouden heeft! Ik veronderstel dat deze opstelling er woensdagavond ook zal staan met dan Neumayr ipv Ludwin, die geschorst is.

Is Lutte niet geschorst tegen Gent? Tegen Brugge is het een inhaalwedstrijd van de 2de speeldag dus ik veronderstel dat dit niet telt.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #7 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:47:35 pm »
Matton, Berrier en Leye waren voor mij degene die er vandaag lichtjes bovenuit staken.

Kben content dat Dury aan zijn opstelling van vorige week gehouden heeft! Ik veronderstel dat deze opstelling er woensdagavond ook zal staan met dan Neumayr ipv Ludwin, die geschorst is.

Is Lutte niet geschorst tegen Gent? Tegen Brugge is het een inhaalwedstrijd van de 2de speeldag dus ik veronderstel dat dit niet telt.

idd, normaal is dit zo!

claeys

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #8 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:56:21 pm »
net studio 1 gezien,
die pas van berrier bij de 1-0 :o wat een voorzet ?????!!!!!!

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #9 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:01:42 am »
- Oververdiende overwinning van ZW. Niets op aan te merken. Uitblinker bij jullie vond ik Matton die zijn sterke match met een mooi doelpunt bekroond zag. ZW vond ik in het algemeen heel volwassen en opbouwend spelen. Een pak beter dan vorig seizoen. Het zat goed ineen allemaal.

- Dit KSVR is absoluut veel te zwak om ook nog maar aanspraak te kunnen maken op de barragematchen. Het ligt niet aan de motivatie, maar kwalitatief volstaat deze kern absoluut niet. Het wordt een lang en slopend seizoen. En dat doet verdorie pijn aan het supportershart.

- Vrij veel volk mee van ZW en goeie sfeer, wat nu ook wel niet onlogisch is gezien het matchverloop ;-)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #10 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:09:00 am »
Wat een doelpunt van Matton  :o

Jammer dat Mutombo die 3de goal niet mocht afmaken, maar ben wel blij voor leye dat hij al aan 3 zit.
Ik denk dat de meeste al met hun gedachten bij Brugge zaten, dus een heel andere match daar met veel meer inzet volgens mij.

Toch 7 goals in 2 matchen, we mogen nie klagen ^^
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #11 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:22:55 am »
Wat een doelpunt van Matton  :o

Jammer dat Mutombo die 3de goal niet mocht afmaken, maar ben wel blij voor leye dat hij al aan 3 zit.
Ik denk dat de meeste al met hun gedachten bij Brugge zaten, dus een heel andere match daar met veel meer inzet volgens mij.

Toch 7 goals in 2 matchen, we mogen nie klagen ^^

Leye zit al aan 4.

Over de match valt er eigenlijk niet zoveel te zeggen. Gewoon a walk in the park. Ze moesten zelfs niet geconcentreerd zijn of echt hun best doen om de 3 punten binnen te halen.  Het ging als vanzelf, deels uiteraard de verdienste van ploeg en trainer die een mooie uitgebalanceerde ploeg heeft opgebouwd, maar vandaag toch vooral ook omdat Roeselare veel te zwak is om ook maar een kans te hebben in eerste te blijven.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #12 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:24:08 am »
Wat een doelpunt van Matton  :o

Jammer dat Mutombo die 3de goal niet mocht afmaken, maar ben wel blij voor leye dat hij al aan 3 zit.
Ik denk dat de meeste al met hun gedachten bij Brugge zaten, dus een heel andere match daar met veel meer inzet volgens mij.

Toch 7 goals in 2 matchen, we mogen nie klagen ^^
idd we mogen niet klagen, toch missen we weer een paar hele grote kansen... tegen anderlecht kon het ook gemakkelijk meer zijn. khoop dat we niet in problemen gaan raken als we zo een kansen niet afmaken.
Voor de rest leuke match, en sfeer was goed, vooral onze forza sv! kippevel

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #13 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:24:29 am »
Wat een doelpunt van Matton  :o

Jammer dat Mutombo die 3de goal niet mocht afmaken, maar ben wel blij voor leye dat hij al aan 3 zit.
Ik denk dat de meeste al met hun gedachten bij Brugge zaten, dus een heel andere match daar met veel meer inzet volgens mij.

Toch 7 goals in 2 matchen, we mogen nie klagen ^^
Leye zit al aan 4.
Owja 4  :-[ tgaat nogal snel laatste tijd :p
SV TILL I DIE

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #14 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:29:32 am »
't loopt wel lekker en met deze positie kunnen we toch redelijk chill naar Brugge en Gent toeleven :-)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #15 Gepost op: oktober 26, 2008, 03:54:54 am »
het ligt aan de kbvb of lutte nu tegen brugge of gent zal geschorst zijn ... de clubleiding zelf wist het nog niet ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #16 Gepost op: oktober 26, 2008, 07:45:34 am »
We gaan het nog moeten geloven dat Leye zijn seizoen begonnen is. 3 potten in 2 matchen!
Ik ben zeer tevreden met de 2e uitoverwinning. We staan mooi in het klassement.
Alles is op zijn pootjes aan het komen!

Bart

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #17 Gepost op: oktober 26, 2008, 08:32:19 am »
Al bij al makkelijke overwinning tegen een zwak Roeselare.
Vooral nr. 6 en nr. 9 vond ik uitermate zwak in een al niet te schitterend Roeselare.
Misschien zou men in Roeselare beter meer met eigen jeugd uit de reserven spelen want de "gekochten" bakken er niet te veel van.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #18 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:15:05 am »
- Oververdiende overwinning van ZW. Niets op aan te merken. Uitblinker bij jullie vond ik Matton die zijn sterke match met een mooi doelpunt bekroond zag. ZW vond ik in het algemeen heel volwassen en opbouwend spelen. Een pak beter dan vorig seizoen. Het zat goed ineen allemaal.

- Dit KSVR is absoluut veel te zwak om ook nog maar aanspraak te kunnen maken op de barragematchen. Het ligt niet aan de motivatie, maar kwalitatief volstaat deze kern absoluut niet. Het wordt een lang en slopend seizoen. En dat doet verdorie pijn aan het supportershart.

- Vrij veel volk mee van ZW en goeie sfeer, wat nu ook wel niet onlogisch is gezien het matchverloop ;-)

Zeg Roslar, zou je niet beter voor Zulte Waregem komen supporteren. :)
Misschien volgend jaar of zo...

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #19 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:30:53 am »
En wat de uitslagen van KSVR - Essevee betreft : we blijven nu al 7 (!!) seizoenen vasthouden aan het feit dat er altijd 1 van de 2 ploegen 3 doelpunten maakt.

?   16/03/2003 : 3-1 (2e klasse)
?   05/12/2003 : 2-3 (2e klasse)
?   01/05/2005 : 3-1 (2e klasse)
?   11/03/2006 : 0-3
?   02/03/2007 : 3-1
?   29/09/2007 : 3-2
?   25/10/2008 : 0-3