Auteur Topic: [NB] roeselare 0-3 SVZW  (gelezen 13567 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #40 Gepost op: oktober 26, 2008, 01:37:10 pm »
ben naar gewoonte ook meegeweest naar roeslare. geen superwedstrijd en superprestatie van onze kant, maar toch een uiterst verdiende en logische overwinning. foefelare morst met de weinige kansen die ze krijgen, als het nodig was hebben we nog altijd bossut, we schieten nog een paar goeie kansen over, een paar reddingnen door sierens, en 3 doelpunten van ons. 

bij de 0-1 haden we nauwelijks door dat er gescoord was, door de grote afstand met het bezoekersvak . was wel vreemd  :) de 0-2 en 0-3 zagen we dan natuurlijk vlak voor onze ogen, heel goed zicht daar wel (en gelukkig geen regen deze keer)

knappe acties gezien van oa roelandts en matton.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #41 Gepost op: oktober 26, 2008, 01:47:03 pm »
zeer verdiende overwinning. amai roeselare zo slecht. er lukt daar gewoon niet bij die mannen.als geeraerd nu nog niet buitenvliegt dan weet ik het ook niet meer. 1 ding is zeker, de eerste degradatiekandidaat is al gekend. ;)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #42 Gepost op: oktober 26, 2008, 02:22:56 pm »
t Was geen superwedstrijd van onze kant, maar wel meer dan degelijk en we scoorden 2 zeer knappe goals. Berrier en Matton waren voor mij de uitblinkers.
Roeselare immens zwak, k denk niet dat die zich nog zullen kunnen redden.

claeys

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #43 Gepost op: oktober 26, 2008, 02:24:20 pm »
zo 26/10/08 - KSV Roeselare heeft vandaag zijn trainer Dirk Geeraerd ontslagen. De club kende een barslechte competitiestart: met twee punten uit negen wedstrijden staat het op de laatste plaats. Assistent-trainer Nico Vanderdonck neemt voorlop?g over.


Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #44 Gepost op: oktober 26, 2008, 02:35:02 pm »
zo 26/10/08 - KSV Roeselare heeft vandaag zijn trainer Dirk Geeraerd ontslagen. De club kende een barslechte competitiestart: met twee punten uit negen wedstrijden staat het op de laatste plaats. Assistent-trainer Nico Vanderdonck neemt voorlopig over.
Roeselare kon dit seizoen nog niet winnen en kon de laatste zes wedstrijden niet scoren. Het ontslag van Geeraerd is dan ook geen verrassing. (Belga) "We hebben zaterdagavond meteen met Dirk (foto) gesproken en zondagochtend hebben we nog eens een gesprek gehad", vertelt voorzitter Antoine Van Eeckhout aan Sporza.

"We moesten vaststellen dat er geen beleving in het elftal zat. Komt daar ook bij dat we verloren hebben."

"(Assistent-trainer) Nico Vanderdonck neemt voorlopig de taken van de hoofdcoach over."

"Maar het is de bedoeling om voor volgend weekend al een nieuwe hoofdtrainer te hebben", zegt Van Eeckhout.

Dirk Geeraerd is de eerste trainer die ontslagen wordt dit seizoen. Eerder stopte Philippe Saint-Jean om gezondheidsredenen als trainer van Bergen.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #45 Gepost op: oktober 26, 2008, 02:38:51 pm »
gisteren op de beelden zag je hem al afscheid nemen van zijn spelers met een handdruk ( op belgacomtv) dit zei genoeg...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #46 Gepost op: oktober 26, 2008, 02:45:35 pm »
gisteren op de beelden zag je hem al afscheid nemen van zijn spelers met een handdruk ( op belgacomtv) dit zei genoeg...

Op de persconferentie zei hij dat dit zeker geen afscheid was, maar een 'bedanking' omdat z'n jongens zich volledig gegeven hadden ...

PS: Verslag van Vanden Abeele is wel goed volgens mij. Op't einde 'Geeraerd grijpt naar de fles' was een leukerd :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #47 Gepost op: oktober 26, 2008, 02:47:31 pm »
En over Lutte nogmaals :

De club weet zelf nog niet hoe dat gaat zitten. Volgens Dury krijgen ze dinsdag info van 'den bond' ...Vraag is onder welk type wedstrijd dit valt ... 'verplaatst' , 'afgelast', ... ?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #48 Gepost op: oktober 26, 2008, 03:45:21 pm »
SVZW speelde gewoon rustig en deed wat het moest doen winnen, als ze achter kwamen zag ik ze wel een tandwiel bijsteken en dan hadden we wsl nog de 3 punten mee naar huis
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #49 Gepost op: oktober 26, 2008, 03:58:58 pm »
gisteren op de beelden zag je hem al afscheid nemen van zijn spelers met een handdruk ( op belgacomtv) dit zei genoeg...

Op de persconferentie zei hij dat dit zeker geen afscheid was, maar een 'bedanking' omdat z'n jongens zich volledig gegeven hadden ...

PS: Verslag van Vanden Abeele is wel goed volgens mij. Op't einde 'Geeraerd grijpt naar de fles' was een leukerd :-)

heb ik ook mee gelachen  ;D

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #50 Gepost op: oktober 26, 2008, 05:00:23 pm »
Bossut zal dit weekend geen punten krijgen in het nieuwsblad of het laatste nieuws.
Beide redacties vinden dat hij te weinig werk heeft gekregen om hem objectief te beoordelen.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #51 Gepost op: oktober 26, 2008, 06:27:04 pm »
Bossut zal dit weekend geen punten krijgen in het nieuwsblad of het laatste nieuws.
Beide redacties vinden dat hij te weinig werk heeft gekregen om hem objectief te beoordelen.

hhahaha

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #52 Gepost op: oktober 26, 2008, 06:29:10 pm »
enerzijds lijkt neumayer mij de logische vervanger ( is toch gekomn om te spelen dusja zal wel es zijn kans krijgen hoopek vermoedek)
anderzijds kan ook chapi in de ploeg komn (een verdediger naar voor dan ofwel hij op de vm ofzo)
kdenk nie dat het dachelet zal worden want die is toch nog zeer jong voor te debutern tegn club

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #53 Gepost op: oktober 26, 2008, 06:43:22 pm »
Leuk om nog eens twee matchen op rij te winnen. En vooral, de manier waarop. Dit team kan echt wel het spel maken.

Nu ja, eerlijk is eerlijk, Roeselare was / is echt wel ontstellend zwak.

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #54 Gepost op: oktober 26, 2008, 07:38:48 pm »
Ik vind hem wel goed, hij heeft zijn eigen stijl en die kan ik best appreci?ren.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #55 Gepost op: oktober 26, 2008, 07:45:50 pm »
Ik vind hem wel goed, hij heeft zijn eigen stijl en die kan ik best appreci?ren.

Ik vind zijn commentaar serieussss "droog". Doet me denken aan mijn leerkracht biologie van in het college... "Kurkie" :-)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #56 Gepost op: oktober 26, 2008, 07:54:29 pm »
gisteren op de beelden zag je hem al afscheid nemen van zijn spelers met een handdruk ( op belgacomtv) dit zei genoeg...

Op de persconferentie zei hij dat dit zeker geen afscheid was, maar een 'bedanking' omdat z'n jongens zich volledig gegeven hadden ...

PS: Verslag van Vanden Abeele is wel goed volgens mij. Op't einde 'Geeraerd grijpt naar de fles' was een leukerd :-)

heb ik ook mee gelachen  ;D

Ik vond dat commentaar ook schitterend! Lekker droog!
Geeraerd grijpt naar de fles was idd een schitterende quote. Ik lag plat!

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #57 Gepost op: oktober 27, 2008, 10:40:43 am »
Zeer nuttige uitzege. Roeselare mag dan wel in diepe crisis zitten toch is een match op schiervelde nog altijd tricky.
Onze jongens speelden volwassen en namen uiteindelijk vrij makkelijk de maat van Roeselare. Een stevige opsteker want nu beginnen we aan een zwaar drieluik: woensdag Brugge, dan Gent thuis en de week nadien opnieuw naar Brugge.

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #58 Gepost op: oktober 27, 2008, 01:40:31 pm »

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #59 Gepost op: oktober 27, 2008, 02:49:19 pm »
eindelijk nog eens een filmpje, zalig gewoon!!!!!