Auteur Topic: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)  (gelezen 9523 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
[NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Gepost op: november 11, 2008, 05:51:23 pm »
Zulte Waregem heeft zijn wedstrijd gewonnen in oostende. Dit jaar werd het 0-1 doelpunt leye

Zulte Waregem gaat door naar achte finale samen met tweede klasser Lierse en de eerste klassers Cercle Brugge, Dender,Roeselare en Lokeren
« Laatst bewerkt op: november 11, 2008, 05:56:52 pm door Leye »

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #1 Gepost op: november 11, 2008, 05:54:36 pm »
En goede wedstrijd?

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #2 Gepost op: november 11, 2008, 05:56:14 pm »
0-1 ben ik niet gelukkig mee, minsten met 2goals verschil winnen tegen een 2de klasser, ik hoopte dat ze veel gingen scoren om zo hun vertrouwen wat te versterken maar dat is dus niet gelukt.

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #3 Gepost op: november 11, 2008, 06:15:36 pm »
het belangrijkste is dat we hebben gewonnen h?..nu gewoon de lijn doortrekken zaterdag tegen gba, zodat we met vertrouwen naar den kvk kunnen trekken!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #4 Gepost op: november 11, 2008, 06:18:16 pm »
het belangrijkste is dat we hebben gewonnen h?..nu gewoon de lijn doortrekken zaterdag tegen gba, zodat we met vertrouwen naar den kvk kunnen trekken!
groot gelijk. 0-1 of 0-5 als we maar winnen.

sv74

  • Gast
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #5 Gepost op: november 11, 2008, 07:16:02 pm »
0-1 ben ik niet gelukkig mee, minsten met 2goals verschil winnen tegen een 2de klasser, ik hoopte dat ze veel gingen scoren om zo hun vertrouwen wat te versterken maar dat is dus niet gelukt.

Je onderschat de tweede klasse, dit is zowiezo een goed resultaat die veel vertrouwen geeft.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #6 Gepost op: november 11, 2008, 07:26:43 pm »
dit vond ik op www.kvo.be, let op het vetgedrukte
Citaat
Hoogtepunten :
Het aangekondigde regenweer heeft plaats geruimd voor een schuchter winterzonnetje.
KVO speelt opnieuw in maagdelijk wit en richting zeegat.
We zijn gestart.
02' : De eerste actie van Sankar? is alvast een goede : onze verdediger verschalkt spit Matthys met een balletje achter het steunbeen.
03' : Voorzet Matthys, Sankar? ruimt op in hoekschop. Leye kopt de corner van Reina hoog over.
08' : De eerste simpele overtreding van Luissint is meteen goed voor geel.
09' : Problemen voor Dindeleux, die naar de dij grijpt : Chendri komt hem vervangen. De Wulf zakt dus een rij naar het hart van de verdediging.
11' : Hoekschop Liard : tot driemaal tot wordt een schot van o.a. Sankar? enkele meters voor de lijn afgeblockt. Z-Waregem had het hier even warm.
12' : Ferreira schakelt zijn man uit, maar niemand kan bij de voorzet. De daaropvolgende corner levert geen resultaat op.
14' : De beide supporterclans lijken zich te amuseren.
15' : Chendri gaat door op links, Mokulu omspeelt zijn tegenstander, maar Laleman komt net te kort. KVO doet alleszins mee!
17' : Voorzet Meert, Roelandt diveert over.
19' : Van Ryckeghem verslikt zich bijna in een opzittende Matthys, maar onze doelman bewijst dat hij kan meevoetballen.
20' : Van Ryckeghem klemt in twee tijden een verraderlijke schuiver van Reina.
30' : De match kabbelt rustig over en weer.
32' : Dieptepas Chendri richting Mokulu, Reina ruimt op.
34' : Matton kan vrij aanleggen, Van Ryckeghem duikt in hoekschop. Leye werkt de corner binnen, maar iedereen van KVO protesteert unaniem voor hands, 0-1. Aub zeg!!!
45' : Rust : KVO - BC Waregem, 0-1. Mischien kan KVO nog tegenscoren met een driepunter of een dunk!

Aanpassing reglement : Scheids Pots meldt aan de rust dat er een voorafgaande "trekfout" was van KVO, en liet hij de handsbal dus maar toe.
Voer voor de pers, hoop ik!


46' : Reina vloert Laleman, en ziet geel.
50' : Balverlies achterin bij KVO wordt bijna afgestraft door Meert : Van Ryckeghem redt.
KVO lijkt nog altijd aangeslagen door de vrijworp-goal van Z-Waregem.
55' : Schitterend dieptepas van Meert naar Leye : Van Ryckeghem gaat goed in de voeten van de doorgebroken spits.
58' : Ferreira eraf voor Gue?.
62' : Aanval Zulte-Waregem met Matthys en Leye : Matton trapt voorlangs. De daaropvolgende corner kopt Leye op de verste paal.
64' : Sucaet neemt een afvallende bal op de slof, maar Bossut gaat goed plat.
68' : Hoekschop Waregem : Van Ryckeghem kan niet bij de bal, die de staander treft.
69' : Gue? passeert twee man, maar vindt doelman Bossut op zijn weg.
73' : Wallaeys erin voor Sucaet.
82' : Vrije trap KVO : de bal wordt in het geharrewar binnengewerkt, maar de lijnsman ziet door het bos van benen toch nog buitenspel. Tja ...
86' : Subotic erin voor Matton. Bossut duikt na hoekschop met de bal buiten, maar er wordt slechts een doeltrap toegekend.
Sankar? gaat neer in de zestien en ... niks.
87' : Sankar? die nu in de spits blijft, knalt van dichtbij op Bossuyt.
90' : We zitten nu in overtime.
92' : Luissint ziet zijn tweede geel voor een "fout" op Leye : rood dus. Man man man!
93' : Onze LEIDER fluit af!
KVO kan met opgeheven hoofd het bekercircuit verlaten. De rest laat ik aan de neutrale pers over!!!

Van een neutrale kijk op de match gesproken ...

Online sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #7 Gepost op: november 11, 2008, 07:42:16 pm »
Heb doelpunt gezien op tv en moet wel gezegd worden, er was wel een hand dicht in de buurt. Maar kom, kwalificatie is binnen en nu hopelijk voor het eerst in 3 jaar de kwartfinales berijken. :)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #8 Gepost op: november 11, 2008, 07:45:36 pm »
Heb doelpunt gezien op tv en moet wel gezegd worden, er was wel een hand dicht in de buurt. Maar kom, kwalificatie is binnen en nu hopelijk voor het eerst in 3 jaar de kwartfinales bereiken. :)

Idd, het is weeral ff geleden dat we nog eens na nieuwjaar konden bekeren.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #9 Gepost op: november 11, 2008, 07:48:42 pm »
Net terug.
Alweer resem kansen niet afgemaakt...
Komen op het laatst nog goed weg.   
Maar alee, alleen kwalificatie telt h?...

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #10 Gepost op: november 11, 2008, 07:49:58 pm »
Net terug.
Alweer resem kansen niet afgemaakt...
Komen op het laatst nog goed weg.   
Maar alee, alleen kwalificatie telt h?...
Volledig mee akkoord, we konden met grote cijfers gewonnen hebben, aan de andere kant komen we nog erg goed weg ...
Het resultaat is het belangrijkst, als ik de andere ploegen bezig zie tegen 2de , 3de klassers , hebben het ook niet makkelijk ( Bergen is zelfs al gesneuveld )
« Laatst bewerkt op: november 11, 2008, 07:58:00 pm door athos »

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #11 Gepost op: november 11, 2008, 07:55:47 pm »
Persoonlijk vond ik Mathys en Leye niet slecht spelen.
Beiden h??l ongelukking in afwerking (Leye op kruising ed) maar hardwerkend en niet zelfzuchtig.
Hopelijk blijft Tim ook na de winterstop.  Die komt wel weer boven water... zou nog meer speelminuten moeten krijgen.
Meert moet de laatste weken v??l te centraal spelen, waardoor hij veel van zijn kunnen verliest vind ik.  Hij werkt wel hard maar ik zie hem liever op de flank...

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.369
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #12 Gepost op: november 11, 2008, 07:56:48 pm »
Twas terug net overtuigend maarja we hebben gewonnen. Wanneer is het loting voor de volgende ronde?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #13 Gepost op: november 11, 2008, 07:58:55 pm »
0-1 ben ik niet gelukkig mee, minsten met 2goals verschil winnen tegen een 2de klasser, ik hoopte dat ze veel gingen scoren om zo hun vertrouwen wat te versterken maar dat is dus niet gelukt.

we winnen en dat is in dergelijke wedstrijden het enige dat telt. de score is absoluut van geen belang.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #14 Gepost op: november 11, 2008, 08:02:30 pm »
Wat een pak gemiste kansen weer en dan nog bijna de 1-1.. de ontgoocheling was toch wel zichtbaar bij de spelers, maar goed winst is winst maar dat het beter moet zaterdag willen we winnen is toch wel duidelijk.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #15 Gepost op: november 11, 2008, 08:02:56 pm »
Oostende kan zich mss wel bekocht voelen, maar ik zag niet zoveel van de betwistbare fases zoals onze goal al dan niet handspel, hun afgekeurde goal al dan niet buitenspel en nog een rooie kaart voor hun.

Essevee had wel de betere kansen maar kwam toch enkele keren goed weg.
Matthys paar goeie acties maar in afwerken nog niet 100% durft gelijk niet te schieten naar de goal.
Leye zijn inzet was terug en was mooi om te zien!
Vanzundert niets op aan te merken.
Matton vond ik iets minder.


Proficiat aan de supporters van Essevee hoe jullie de namen scandeerden van dindeleux, sankar? en rudison prachtig!
Forza SV kwam er heel goed door was zalig om te horen :D
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #16 Gepost op: november 11, 2008, 08:04:54 pm »
Heb doelpunt gezien op tv en moet wel gezegd worden, er was wel een hand dicht in de buurt. Maar kom, kwalificatie is binnen en nu hopelijk voor het eerst in 3 jaar de kwartfinales bereiken. :)

Idd, het is weeral ff geleden dat we nog eens na nieuwjaar konden bekeren.

De volgende ronde is toch al na nieuwjaar? Vorig jaar, tegen Kortrijk: 12/01 toch?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #17 Gepost op: november 11, 2008, 08:31:43 pm »
Loting is volgende week woensdag en volgende wedstrijd in de beker is 14/01.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #18 Gepost op: november 11, 2008, 08:41:48 pm »
1ste helft was echt saai, de 2de herlft zat vol spanning!
Die supporters van KVO, man wat is me dat!

Weer een resem kansen niet afgemaakt, en dan krijg je meestal het deksel op de nues, maar nu gelukkig niet ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #19 Gepost op: november 11, 2008, 08:52:06 pm »
En wat me opvalt is dat bijna elke 1ste klasser achter komt tegen de lager gerangschikte ploeg maar dat meestal dan toch weer inhaalt. In bijna elke match is het zo.