Auteur Topic: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)  (gelezen 9510 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #20 Gepost op: november 11, 2008, 08:58:46 pm »
Verdiende kwalificatie, punt uit! Ok, de scheids was ons (voor ??n keer) niet zo slecht gezind, maar wie zijn wij om hier (ik zag nog geen beelden) te oordelen over 2 fases aan de overkant van het veld? Die trainer van KVO...als die manager van Tubeke stadionverbod kan krijgen omdat ie het veld betreedt...dan ziet het er niet zo goed uit voor de KVO-bank, geloof ik...Mooie reactie naar de ex-spelers toe, van onze supporters (en omgekeerd). Hopelijk volgen nu 3 punten tegen GBA. Ploeg die volgens mij veel te laag gerangschikt staat, maar die wel voetbalt! De resultaten spreken dan ook boekdelen in het verleden! Boeren op komst, da's alvast een feit!  8)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #21 Gepost op: november 11, 2008, 09:05:18 pm »
Als iemand filmpjes heeft van de schitterende sfeer? Altijd welkom  ;)
SV TILL I DIE

Offline bjorno

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #22 Gepost op: november 11, 2008, 09:07:40 pm »
We krijgen in het begin de mooiste kansen om 1-0 voor te komen maar ze gaan niet binnen. Dan weet je dat het moeilijk wordt. Een eersteklasser die eenmaal doorkomt is meestal bingo. Ik vond Zulte Waregem niet echt overtuigend de eerste helft. Vooral Leye zijn vizier stond niet scherp. Ik zag ons de 0-0 halen aan de rust en dat ging goed zijn. Maar dan komt die scheids hem met de zaak bemoeien. 0-1 na zuivere hands. Ik vind het ongeloofelijk klote om op zo een manier achter te komen. Als Zulte Waregem 0-1 maakt op een eerlijke wijze heb ik daar geen enkel probleem mee. Dan 2de helft gaan we risico's nemen. Zulte Waregem enkele goeie kansen. Onze Svenne houdt ons recht. Maar ook enkele kansen van Zulte Waregem die ze echt volledig verknallen door hoog over te schieten. Jullie konden het al veel vroeger afgemaakt hebben. En dan krijgen jullie het warm natuurlijk. We scoren de 1-1. Deze wordt afgekeurd maar door wat? Buitenspel dat kan misschien wel zijn. Maar volgens de scheids was het fout??? Enfin zeer erbarmelijke vertoning van deze man deze middag. Heel de bank van KVO stond dan ook terecht op het plein. We voelden ons bestolen. Ik vind het zeer jammer dat de scheids terug de uitslag bepaalt. Daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen. Maar het is eigenlijk schandalig. Dat is hetzelfde als jullie tegen die van Brugge spelen. Er zullen dan ook wel fases zijn die in jullie nadeel gefloten worden omdat jullie de 'kleine' club zijn dan. Dat is zo jammer aan het Belgisch voetbal. En dan klagen die 'topclubs' dat ze Europees niet meer meekunnen. Tjah daar heb je eenmaal de scheids niet mee. (op Standard kunnen we wel fier zijn natuurlijk Europees). Dan de persconferentie. Ik dacht dat Dury nog een fijne mens was. Maar hij kwam zeer arrogant over. Het was blijkbaar teveel om op de mensen van de pers hun vragen te antwoorden. De moderator zei dan ook nog dat hij op de beelden van televisie gezien had dat het een handsgoal was. Hij vroeg daarop aan Dury heb jij dit gezien meneer Dury. Waarop Dury antwoordde U bent toch moderator meneer. Antwoord dan gewoon ja of neen h?. Enfin ik heb hem blijkbaar overschat qua karakter. Enfin nog veel succes in de competitie. Als jullie spitsen in hun scoren zitten dan mag het geen probleem zijn om uit de gevarenzone te blijven.
« Laatst bewerkt op: november 11, 2008, 09:09:26 pm door bjorno »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #23 Gepost op: november 11, 2008, 09:12:01 pm »
Kansen afmaken is inderdaad duidelijk ons grootste probleem  :-\ Hopelijk lukt het tegen GBA en Kortrijk wel (zonder hands)!  :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #24 Gepost op: november 11, 2008, 09:14:42 pm »
Kansen afmaken is inderdaad duidelijk ons grootste probleem  :-\ Hopelijk lukt het tegen GBA en Kortrijk wel (zonder hands)!  :)
Van mij mag het gerust 0-1 zijn in kortrijk;; na een doelpunt van Meertje in de 93ste minuut met de hand.. Meer moet dat niet zijn

Rafa

  • Gast
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #25 Gepost op: november 11, 2008, 09:28:05 pm »
Kansen afmaken is inderdaad duidelijk ons grootste probleem  :-\ Hopelijk lukt het tegen GBA en Kortrijk wel (zonder hands)!  :)
Tegen Kortrijk mogen ze scoren met alles... Handen, voeten, gat, vlag, stok, ...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #26 Gepost op: november 11, 2008, 09:30:09 pm »
Opdracht volbracht! Dat moeten we onthouden. Nu verder werken naar zaterdag toe.

Offline ostend

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #27 Gepost op: november 11, 2008, 09:33:28 pm »
je meugt der junder trots op zien. onnozeloars.
prachtige hadspelgoal van die neger. en waarom onze goal werd afgekeurd weten we nog altijd nie.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #28 Gepost op: november 11, 2008, 09:38:59 pm »
je meugt der junder trots op zien. onnozeloars.
prachtige hadspelgoal van die neger. en waarom onze goal werd afgekeurd weten we nog altijd nie.

http://www.nha.be/index.asp?page=/talen/cursusinfo/cursusinfo_ander.asp?cm_mmc_o=VV2CjC7BBTkwCjCW1CPAbfwEkzEpwylCjCgAylAl%20EwpwykzEpljw0zgf

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #29 Gepost op: november 11, 2008, 09:39:51 pm »
je meugt der junder trots op zien. onnozeloars.
prachtige hadspelgoal van die neger. en waarom onze goal werd afgekeurd weten we nog altijd nie.
Het is niet omdat de scheidsrechter verkeerde beslissingen deed dat je daarom zo arrogant moet doen op het forum das nergens voor nodig
SV TILL I DIE

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #30 Gepost op: november 11, 2008, 11:18:18 pm »
net de beelden gezien, de betwistbare fases blijven onduidelijk dankzij het fantastische camerawerk en de nog betere reportage... WTV maakt betere reportages dan dit!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #31 Gepost op: november 11, 2008, 11:22:22 pm »
Pfff, flauwe match.
Mathys was mss "goed" mo echt overtuigend is het toch allemaal ni.
Lutte speelde in het begin 5 ballen waarvan 3 verkeerd waarna hij dan maar
alles aan de anderen overlaat en zich bezig houd met balrecuperatie.
Kevin en Matton waren er ni bij (weeral) voor de 4de match op rij.
Hadden beiden wel een actie in de voet, maar het ontbreekt aan
constante.
Ma jah, wa zouje, goed spelen of ni, blijven staan mag je toch.
WEERAL zijn zelfde 11 en dan zeggen dater vermoeidheid in kruipt.
Meert Centraal, Matton op links, tuurlijk want we hebben geen andere,
Berrier trouwens 45 minuten mogen opwarmen net als Subotic
die dan laatste 5 minuten nog mag invallen voor een gekwetste Matton.
Meert, Colpaert en Dhaene waren de uitblinkers voor mij.

Stond achter het doel, kan me ni uitspreken over de fouten van de arbitrage
maar naar de reacties van de bank van KVO zalter ier of daar wel iets verkeerd
beslist geweest zijn.

Oja, die vlag van Vanhaezebroek opzij, boeren op komst (ofzo)
was goed, nu maar hopen dat die van ons er ook zo over denken.
« Laatst bewerkt op: november 11, 2008, 11:24:03 pm door Boer Boerie »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #32 Gepost op: november 11, 2008, 11:43:48 pm »
0-1, door naar de volgende rond en daar is alles mee gezegd.

Voor ??n keer hadden we de scheids aan onze kant, en dit mag ook eens.

Leuke sfeer daar in Oostende...

Hopelijk tegen GBA beter voetbal en minstens dezelfde uitslag.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #33 Gepost op: november 12, 2008, 12:15:13 am »
0 - 1 na een vrij evenwichtige wedstrijd.

Ik ergerde me wel aan de vele slechte passes en de vele duels die we verloren.

Eigenlijk moest de match al een kwartier voor tijd al gespeeld zijn...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #34 Gepost op: november 12, 2008, 07:36:37 am »
De goal van Leye, als hij hem effectief meepakte met de hand dan was het zeker penalty geweest, de speler die leye vast heeft, heeft hem zo vast dat hij begint te vallen en misschien wat met zijn hand de bal meepakt.
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #35 Gepost op: november 12, 2008, 09:00:10 am »
je meugt der junder trots op zien. onnozeloars.
prachtige hadspelgoal van die neger. en waarom onze goal werd afgekeurd weten we nog altijd nie.

Na een prachtige truitje trek actie van een Oostende verdediger. Doet hij dat niet, kopt Leye hem simpelweg binnen. Het was trouwens zowieso strafschop.

Offline bjorno

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #36 Gepost op: november 12, 2008, 09:32:01 am »
Als hij zijn penalty's schiet zoals hij gisteren op de goal schoot dan ging die penalty meters over gaan. Op de beelden kan je bijna niks zien. Zelfs over onze afgekeurde goal kan je niks zien. Wat was nu het probleem? Buitenspel? Fout? Enfin het was Pots zijn eerste staaltje van onkunde niet. Heb eens op google zijn naam ingetikt en je komt uit op de dubieuze wedstrijd Anderlecht - STVV vorig jaar. Waar er veel op gegokt is geweest. Enfin niks meer aan te veranderen. Ik vind het nog altijd ontzettend jammer om zo te verliezen. Mede omdat dit voor ons ook de match van het jaar was. Als het dan zo moet eindigen. Jammer. Btw wat vonden jullie van de SVZW spelers bij KVO? Sankar? ??n keer in de fout waarop jullie het inderdaad kon afmaken. Maar voor de rest prima partij van hem. Fredje kan je niks op zeggen omdat hij maar 10 min speelde. Rudi toch wel gevaarlijk als hij ruimte krijgt. En Sven toch enkele prachtige saves.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #37 Gepost op: november 12, 2008, 09:50:16 am »
Dan de persconferentie. Ik dacht dat Dury nog een fijne mens was. Maar hij kwam zeer arrogant over. Het was blijkbaar teveel om op de mensen van de pers hun vragen te antwoorden. De moderator zei dan ook nog dat hij op de beelden van televisie gezien had dat het een handsgoal was. Hij vroeg daarop aan Dury heb jij dit gezien meneer Dury. Waarop Dury antwoordde U bent toch moderator meneer. Antwoord dan gewoon ja of neen h?. Enfin ik heb hem blijkbaar overschat qua karakter. Enfin nog veel succes in de competitie. Als jullie spitsen in hun scoren zitten dan mag het geen probleem zijn om uit de gevarenzone te blijven.

Als er tijdens de persconferentie iemand onbeschoft overkwam waren het wel enkele individuen van KVO, zoals die onbeschofte boer achter de camera. Nog nooit zoiets tegengekomen !Als jullie problemen hebben met de leiding, OK, spreek dan over de leiding, maar begin de tegenstander niet te viseren! Over de moderator : Het is wel degelijk de taak van de moderator om objectief te blijven. Hij moet niet bepaalde insinuaties richting Dury sturen en daardoor was z'n reactie terecht ! Ik zou bijgod niet weten wanneer Francky geen antwoord zou gegeven hebben op eender welke vraag van de pers! Weet waarover je spreekt !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #38 Gepost op: november 12, 2008, 09:51:21 am »
Kansen niet afgemaakt... We moeten ook zeggen dat ex-zultewaregem doelman Sven Van Ryckeghem sterk stond te keepen bij Oostende.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #39 Gepost op: november 12, 2008, 10:02:01 am »
Vind verslag op de site van KVO best wel grappig, van mij hoeft dat niet altijd objectief te zijn, net zoals de verslagen op SV4381.be.

De reacties van de KVO-clan zijn begrijpelijk, omgekeerd zouden wij ook moord en brand schreeuwen... Het voelt trouwens vreemd aan om voor ??n keer aan de goeie kant van het verhaal te zitten.

Over de match:
Wedstrijd snel vergeten... Jammer dat we idd niet eerder een 0-2 kloof hadden (mede dankzij een goeie Sven), om mss wat vertrouwen op te doen en enkele spelers die dringend rust nodig hebben te vervangen (oa Roelandts - liep laatste kwart meer te manken dan iets anders? - die in mijn ogen in tegenstelling tot anderen nog steeds hard werkt en moeilijk vervangbaar lijkt). Nu was het bibberen tot het eind.
Aan de andere kant mogen we heel blij zijn met deze zege, want sprankelend was het allemaal niet. Ik denk dat ze bij Oostende nu pas beseffen dat het nu of nooit was, want we zitten overduidelijk in een mindere periode. De grote kansen mogen niet verblinden dat de passing wederom niet goed was.

Over de ex-SVZW'ers:

Sven - zoals gezegd foutloos, net zoals zijn collega bij ons onder de lat. Pakte enkele gemaakte goals.
Sankar? - heeft velen verrast, won bijna alle duels, zeker in de lucht onklopbaar en op corners levensgevaarlijk. Komt wel nog altijd soms lomp over, en het uitvoetballen blijft een kleine ramp. Zit op zijn plaats in de top van 2e denk ik.
Rudison - veel flair en goeie wil, maar komt net te kort vrees ik. Kapt paar keer zijn mannetje mooi uit, maar in plaats van dan te voorzetten, wil hij nog 2-3 keer dribbelen. Tegen verdedigers van niveau krijgt hij het moeilijk.

In ieder geval: veel succes verder!