Auteur Topic: Knack  (gelezen 6439 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Knack
« Reactie #20 Gepost op: november 25, 2011, 10:08:59 am »
staat een interview met PDC in knack deze week.
beetje zelfste vragen uit voetbalmagazine maar ergens heb ik de indruk dat dit interview meer verteld met de woorden van PDC zelf. Geen onnozele sensationele uitvergrotingen dus

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Knack
« Reactie #21 Gepost op: januari 06, 2012, 06:25:40 pm »
Willy Naessens: ?Ik zie Francky Dury nooit meer weggaan bij Zulte Waregem?

Willy Naessens, voorzitter van Zulte Waregem, wil zijn teruggekeerde trainer Francky Dury nog meer sportieve verantwoordelijkheid geven dan in zijn vorige (lange) periode bij Essevee.


?In zijn eerste periode hier moest Francky er van alles bijnemen: meetings, spreekbeurten? De scouts kregen van hem een profiel van een gewenste versterking, maar het laat zich raden dat hij niet altijd tevreden was met de gehaalde spelers. Nu willen we hem z?lf laten meekiezen. Ook sportmedisch moet hij de lijnen uitzetten. Op die manier zie ik hem hier nooit meer weggaan?, stelt de Esseveepreses (links op de foto).

Ceo Patrick Decuyper is volgens Naessens zelf vragende partij om het sportief beleid te laten schieten en zich volledig op het commerci?le aspect te concentreren om de beoogde verdubbeling of verdrievoudiging van het budget te realiseren.

?Habibou doodbrave jongen?

De voorzitter gelooft ook dat het verhaal van Habib Habibou en Ouwo Moussa Ma?zou ? beiden werden onder de ontslagen Darije Kalezic verbannen naar de B-kern ? nog niet ten einde is aan de Gaverbeek. ?Habibou is een doodbrave jongen, die zich jammer genoeg gemakkelijk laat meeslepen. Francky zal wel op hem inpraten. Ik denk dat hij hem weer bij de les kan krijgen.?

Verdienen aan Ma?zou

?Ma?zou leeft al maanden toe naar de Africa Cup en wou hier vooral niet geblesseerd geraken. Ik geloof dat hij daar furore kan maken met Niger.? Het zou Essevee zeker niet slecht uitkomen. ?Want we zijn van zijn club CSKA Moskou (Zulte Waregem huurt Ma?zou van de Russen, red.) een percentage op de doorverkoop beloofd.?


 :)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Knack
« Reactie #22 Gepost op: januari 06, 2012, 06:34:43 pm »
Precies 1 grote Good News Show :)
Nu enkel nog die positieve sfeer omzetten in resultaten!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Knack
« Reactie #23 Gepost op: januari 07, 2012, 10:14:45 am »
Yep
maar toch duidelijk dat PDC een stapke en wat gas terug neemt.
Het enige wat nu idd telt is ons redden.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Knack
« Reactie #24 Gepost op: januari 07, 2012, 12:09:52 pm »
In de Krant van West-Vlaanderen een 2 pagina's groot interview met Willy Naessens. Duidelijke taal, PDC wil zelf af van zijn sportieve verantwoordelijkheden. Terwijl Francky nog meer als vroeger zeggingskracht zal hebben bij de inkomende transfers...

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Knack
« Reactie #25 Gepost op: januari 07, 2012, 12:16:26 pm »
Hopelijk probeert hij dan ook Berrier terug te halen .

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Knack
« Reactie #26 Gepost op: januari 07, 2012, 01:52:42 pm »
In de Krant van West-Vlaanderen een 2 pagina's groot interview met Willy Naessens. Duidelijke taal, PDC wil zelf af van zijn sportieve verantwoordelijkheden. Terwijl Francky nog meer als vroeger zeggingskracht zal hebben bij de inkomende transfers...
Ideale scenario dus :) Hopelijk houdt PDC woord, het zal nog even afwachten zijn vooraleer daarover te kunnen oordelen