Auteur Topic: Wekelijks Nieuws  (gelezen 13575 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #40 Gepost op: april 03, 2008, 11:02:33 pm »
Man jij ziet de trainingen ook niet he
wie weet wat zie je daar allemaal over hem...

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #41 Gepost op: april 30, 2008, 03:19:07 pm »
vorige vrijdag stond er artikel in over Leye

ging over zijn kind en dat hij daardoor beetje moe en dus geen al te beste wedstrijd had gespeeld tegen chaleroi

dat zijn doel 15 goals maken is dit seizoen

dat zulte-waregem veel groeipercentage heeft maar dat alles nog veel professioneler kan bijvoorbeeld stadion, trainingsvelden,...

dat hij hoger op wil naar een ander lang of in belgi? maar hij wilt niet perse weg enkel als er grote interesse is van betere clubs

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #42 Gepost op: mei 11, 2008, 01:29:21 pm »
Nu vrijdag stond er artikel in over de nieuwe keeper Stijn Van Der Kelen en Matton.

Van Der Kelen zegt dat hij een stap vooruit gemaakt heeft omdat hij naar hier komt om 2de keeper te worden en die kans krijgt. Ook vertelde hij dat Zulte-Waregem en Cercle zeer concrete interesse toonden in hem naast gewone interesse van Roeselare enzo. Stond verder bij dat hij volgend jaar gaat studeren en kijken om zijn rijbewijs te halen zodat hij makkelijk kan pendelen tussen de club en school.

Matton is zeer content met zijn transfer en zei dat alles vlug geregeld was. Verder was het dat hij tevreden was dat hij bij club vertrokken is om zo te kunnen spelen bij OH Leuven.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #43 Gepost op: juni 13, 2008, 01:24:17 pm »
De gazet van Roeselare titelt vandaag dat SVZW nog gaat verschieten !  :D
Een artikel over natrapperij, macht, oude en nieuwe jobs, enz.  Spelletjes die me als supporter geen reet kunnen schelen.  Hetgeen op het veld gebeurt dat is interessant.  Waar we van verschoten de afgelopen jaren waren de titels, de bekerwinst en het europees avontuur!  8)

Wat bezielt die TvH om onze club in diskrediet te brengen ?  :-[

Wat wel interessant is, is het artikel over nieuwkomer Dachelet !


Ik denk (ben zelfs zeker) dat TvH het beter voorheeft met de club dan veel anderen hier! Als journalist moet je echter de feiten melden zoals ze zijn! Dat heeft niets met diskrediet te maken!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #44 Gepost op: juni 13, 2008, 03:44:06 pm »
TvH is meer supporter dan journalist als het op den Essevee aankomt hoor ... Als journalist moet je inderdaad objectief blijven !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #45 Gepost op: juni 13, 2008, 04:16:54 pm »
Wie is TvH?

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #46 Gepost op: juni 13, 2008, 04:19:31 pm »
Wie is TvH?


Tom Van Houtte, de meest sympathieke en niet-objectieve reporter van het Westelijk Halfrond! :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #47 Gepost op: juni 13, 2008, 04:58:35 pm »
Wie is TvH?


Tom Van Houtte, de meest sympathieke en niet-objectieve reporter van het Westelijk Halfrond! :)

Owla, ik denk dat Tom zeker zijn objectiviteit kan bewaren als het nodig is (in mijn ogen altijd dus)! En wat is er trouwens mis met een journalist die ook fan is van een team?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #48 Gepost op: juni 13, 2008, 05:08:02 pm »
In het wekelijks nieuws ook nog een artikel van Luc Dhaenens waarin ie zegt dat svzw nog zal verschieten en dat hij de sleutel in handen heeft om Leye in Waregem te houden.
Verder is hij ontgoocheld in enkele personen die blijkbaar meerdere gezichten hebben , ik denk dat hij onze trainer bedoeld en ook onze voorzitter.
Ik hoop dat ze de brokken toch nog een beetje kunnen lijmen want met modder gooien los je niets op integendeel.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #49 Gepost op: juni 13, 2008, 05:37:04 pm »
Wie is TvH?


Tom Van Houtte, de meest sympathieke en niet-objectieve reporter van het Westelijk Halfrond! :)

Owla, ik denk dat Tom zeker zijn objectiviteit kan bewaren als het nodig is (in mijn ogen altijd dus)! En wat is er trouwens mis met een journalist die ook fan is van een team?

Niets! Daarmee dat ik op mijn beurt fan ben van TvH! Zeker omdat we vaak hetzelfde denken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #50 Gepost op: juni 13, 2008, 11:19:11 pm »
In het wekelijks nieuws ook nog een artikel van Luc Dhaenens waarin ie zegt dat svzw nog zal verschieten en dat hij de sleutel in handen heeft om Leye in Waregem te houden.
Verder is hij ontgoocheld in enkele personen die blijkbaar meerdere gezichten hebben , ik denk dat hij onze trainer bedoeld en ook onze voorzitter.
Ik hoop dat ze de brokken toch nog een beetje kunnen lijmen want met modder gooien los je niets op integendeel.

beweert dhaenens dan : ik weg , dus leye ook weg ?  zo zie je maar dat het SERIEUS rommelt in het bestuur (zou vm daar voor iets tussen zitten ? of de eeuwige kameraden wn en fd ?

Bart

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #51 Gepost op: juni 14, 2008, 08:33:13 am »
Op dit ogenblik is er geen sprake dat Leye zou vertrekken.

CB06_boy

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #52 Gepost op: juni 14, 2008, 11:08:02 am »
hij neemt ook het woord 'crisis' in de mond, daarmee bedoelt hij op de vele mensen die de club het afgelopen jaar verlaten hebben... op bestuurlijk vlak

Rafa

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #53 Gepost op: juni 14, 2008, 03:34:24 pm »
hij neemt ook het woord 'crisis' in de mond, daarmee bedoelt hij op de vele mensen die de club het afgelopen jaar verlaten hebben... op bestuurlijk vlak

bla bla bla dat hij naar kortrijk trekt.
hij zal vlug merken hoe het op een ander is !
::)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #54 Gepost op: juni 14, 2008, 04:31:05 pm »
Veel nuttige reacties lezen we toch ook niet meer van jouw e ARW  ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #55 Gepost op: juni 14, 2008, 11:32:36 pm »
Veel nuttige reacties lezen we toch ook niet meer van jouw e ARW  ::)

en dat is dan nog een understatement van jewelste

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #56 Gepost op: juni 15, 2008, 11:24:24 am »
het zal inderdaad wel overal iets zijn,maar ik hoop toch da ze goe bezig zijn hier in essevee,ik denk da ze toch echt soms denken da ze al den anderlecht zijn,dury is inderdaad een goeie trainer,maar als mens.....ze doen in hun broek voor hem...toch een spijtige zaak,voor sommigen toch ! >:(

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #57 Gepost op: juni 18, 2008, 08:07:16 pm »
bij ons (streek rond Tielt) heet die krant De Weekbode
ieder einde van een schooljaar worden daarin de eindejaarsklassen voorgesteld
dit jaar zit in Regina Pacis (what a name) laatste jaar informaticabeheer een dorpsgenoot Niels,
een die-hard SVZW'er
met z'n "KOMAAN SVZW"-sjaal
volledig in kleur

respect Niels  ;)

Offline gaver

  • Leden
  • Berichten: 22
  • scoren = boeren
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #58 Gepost op: augustus 08, 2008, 12:25:00 pm »
vandaag in het wekelijks nieuws al een artikel met Danijel" Koller" na de match tegen rassing.

alvast 1 gedurfde uitspraak: hij zegt (of mss beter de journalist schrijft): deze ploeg heeft kwalitieiten om mee te spelen in de top 4  :o


een sv boer wil geen paradepaarden en goudhaantjes
een sv boer wil werkpaarden die boeren op het veld!
voor een sv boer is een  paradepaard het werkpaard

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #59 Gepost op: augustus 08, 2008, 12:29:52 pm »
vandaag in het wekelijks nieuws al een artikel met Danijel" Koller" na de match tegen rassing.

alvast 1 gedurfde uitspraak: hij zegt (of mss beter de journalist schrijft): deze ploeg heeft kwalitieiten om mee te spelen in de top 4  :o




Zoals ik in een ander topic al had aangehaald. Let wel, uit het gesprek werd het duidelijk dat hij enkel van namen als Club Brugge, Anderlecht en Standard al had gehoord.
Ondertussen kende hij nu al alle ploegnamen, maar kende onze competitie niet echt. Deze uitspraak is teken dat het goed zit in 't kopke
Webteam SV Zulte Waregem