Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756377 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1080 Gepost op: juni 25, 2010, 10:00:58 am »
da was het ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1081 Gepost op: juni 25, 2010, 10:34:51 am »
Kort: Leerling Leleu treft leermeester Dury in oefenduel
25/06/2010 00:23 0 reacties

AA Gent hervatte deze week de training, na de succesvolle play-offs en bekerwinst tegen Cercle Brugge. Naar jaarlijkse traditie, start Gent zijn oefencampagne bij 3de klasser KSV Oudenaarde. Het wordt een prettig weerzien tussen Leleu en Dury.

Komende zaterdag, 26 juni om 19h00, ontmoeten Stefan Leleu (KSVO) en Franky Dury (AA Gent) na enkele jaren elkaar opnieuw, ditmaal als tegenstanders in de dug-out. Leleu was een van de steunpilaren in het Zulte-Waregem van Franky Dury, dat na zijn eerste jaar eerste klasse meteen de beker won en Europa mocht intrekken.  Voor Dury was Leleu mogelijk zijn beste kapitein ooit! Leleu begint aan zijn derde seizoen als trainer bij KSV Oudenaarde en zorgde het voorbije seizoen waarschijnlijk voor een primeur: ondanks de magere start met een schrale puntenoogst van 2 punten uit 9 matchen, stond zijn positie nooit ter discussie.  Oudenaarde redde zich uiteindelijk nog vrij probleemloos, na een indrukwekkende remonte met onder andere een reeks van 16 matchen zonder nederlaag. Dit seizoen trekt de ploeg uit de Vlaamse Ardennen resoluut de kaart van de jeugd. De ervaring komt van Sandy Martens (ex FC Brugge en AA Gent), Ode Thompson (ex Harelbeke, AA Gent en Anderlecht), Malick Gaye (ex FCN en OHL) en Dieter Malfait (ex EH Dender). Voor de rest enkel jong geweld, met liefst 7 spelers uit de eigen kweekvijver. AA Gent, voor het eerst onder zijn nieuwe trainer, speelt in principe zijn eerste oefenmatch met de volledige kern, met uitzondering van de WK-gangers Suler en Ljubijankic. Zij zullen na een korte vakantie pas later bij de kern aansluiten.
SV TILL I DIE

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1082 Gepost op: juni 25, 2010, 11:08:16 am »
Qua research bij de journalist in kwestie is er toch ??n speler van KSVO niet opgevallen ... De link met den Essevee is nochtans overduidelijk!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1083 Gepost op: juni 25, 2010, 12:35:21 pm »
Arne Houtekier dus...

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1084 Gepost op: juni 25, 2010, 01:49:55 pm »
Qua research bij de journalist in kwestie is er toch ??n speler van KSVO niet opgevallen ... De link met den Essevee is nochtans overduidelijk!

Klopt, maar artikel gaat over Leleu contra Dury en dan kort over Oudenaarde en over Gent. In principe is Zulte Waregem hier maar de kapstok om het artikel mee te beginnen. Have mercy met die journalist, hij moet al schrijven voor voetbalkrant... :)

Het doet wel raar om Dury zijn naam te zien staan bij artikels (of op teletekst) om dan bij het lezen vast te stellen dat het artikel over Gent gaat. Zal nog even wennen zijn...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1085 Gepost op: juni 25, 2010, 02:14:21 pm »
Kort: Leerling Leleu treft leermeester Dury in oefenduel
25/06/2010 00:23 0 reacties

AA Gent hervatte deze week de training, na de succesvolle play-offs en bekerwinst tegen Cercle Brugge. Naar jaarlijkse traditie, start Gent zijn oefencampagne bij 3de klasser KSV Oudenaarde. Het wordt een prettig weerzien tussen Leleu en Dury.

Komende zaterdag, 26 juni om 19h00, ontmoeten Stefan Leleu (KSVO) en Franky Dury (AA Gent) na enkele jaren elkaar opnieuw, ditmaal als tegenstanders in de dug-out. Leleu was een van de steunpilaren in het Zulte-Waregem van Franky Dury, dat na zijn eerste jaar eerste klasse meteen de beker won en Europa mocht intrekken.  Voor Dury was Leleu mogelijk zijn beste kapitein ooit! Leleu begint aan zijn derde seizoen als trainer bij KSV Oudenaarde en zorgde het voorbije seizoen waarschijnlijk voor een primeur: ondanks de magere start met een schrale puntenoogst van 2 punten uit 9 matchen, stond zijn positie nooit ter discussie.  Oudenaarde redde zich uiteindelijk nog vrij probleemloos, na een indrukwekkende remonte met onder andere een reeks van 16 matchen zonder nederlaag. Dit seizoen trekt de ploeg uit de Vlaamse Ardennen resoluut de kaart van de jeugd. De ervaring komt van Sandy Martens (ex FC Brugge en AA Gent), Ode Thompson (ex Harelbeke, AA Gent en Anderlecht), Malick Gaye (ex FCN en OHL) en Dieter Malfait (ex EH Dender). Voor de rest enkel jong geweld, met liefst 7 spelers uit de eigen kweekvijver. AA Gent, voor het eerst onder zijn nieuwe trainer, speelt in principe zijn eerste oefenmatch met de volledige kern, met uitzondering van de WK-gangers Suler en Ljubijankic. Zij zullen na een korte vakantie pas later bij de kern aansluiten.
Ne groten hoop gazetteklap als ge't mij vraagt... Uit welingelichte bron meen ik te mogen zeggen dat het kot hier te klein was toen Dury te horen kreeg dat er een oefenmatch tegen Oudenaarde gepland was in onze voorbereiding en dat ie het vertikte om tegen zijn 'goeie vriend' Stefan Leleu te spelen. Me dunkt dat ie op een ander niet zoveel noten op zijn zang heeft...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1086 Gepost op: juni 25, 2010, 07:49:18 pm »
we hebben toch al eerder met dury als trainer in de voorbereiding tegen oudenaarde gespeeld  ::) ?

als ik mag gokken: was 2 of 3 jaar geleden.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1087 Gepost op: juni 26, 2010, 12:16:56 pm »
we hebben toch al eerder met dury als trainer in de voorbereiding tegen oudenaarde gespeeld  ::) ?

als ik mag gokken: was 2 of 3 jaar geleden.
En was Leleu daar toen al als trainer?
Ik dacht het niet, neen...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1088 Gepost op: juni 26, 2010, 01:35:19 pm »
we hebben toch al eerder met dury als trainer in de voorbereiding tegen oudenaarde gespeeld  ::) ?

als ik mag gokken: was 2 of 3 jaar geleden.
En was Leleu daar toen al als trainer?
Ik dacht het niet, neen...

ik dacht van wel ? of speler ? of speler / trainer . in ieder geval was tony sergeant er als toeschouwer, die periode rond zijn "transfer" naar italie.  iemand met een beter geheugen als ik ? was leleu toen trainer of speler bij oudenaarde ?

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1089 Gepost op: juni 26, 2010, 02:22:34 pm »
speler , start nu zijn tweede seizoen als trainer bij oudenaarda....

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1090 Gepost op: juni 26, 2010, 02:23:47 pm »
we hebben toch al eerder met dury als trainer in de voorbereiding tegen oudenaarde gespeeld  ::) ?

als ik mag gokken: was 2 of 3 jaar geleden.
En was Leleu daar toen al als trainer?
Ik dacht het niet, neen...

ik dacht van wel ? of speler ? of speler / trainer . in ieder geval was tony sergeant er als toeschouwer, die periode rond zijn "transfer" naar italie.  iemand met een beter geheugen als ik ? was leleu toen trainer of speler bij oudenaarde ?


Hierbij het correcte antwoord   ;)

Gisterenavond speelde Zulte Waregem een oefenmatch in en tegen Oudenaarde. Maurice Sankar? en Mohamed Ameroune kregen hierin opnieuw speelgelegenheid en dus ook de kans om zich te bewijzen bij trainer Dury.

Zulte Waregem oefende op woensdagavond net als een aantal andere eersteklassers met het oog op volgend seizoen. De tegenstander was Oudenaarde.

Oudenaarde is een derdeklasser. Het is ook de nieuwe werkgever van Stefan Leleu. De verdediger speelde tot vorig seizoen nog in dienst van Zulte Waregem. De bekerwinnaar van twee jaar geleden bracht de partij tegen de derdeklasser tot een goed einde.

Amroune opende de score. Coppin maakte er 0-2 van en de nieuwste aanwinst van Zulte Waregem, Kevin Roelandts, zette de 0-3-eindstand op het bord

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1091 Gepost op: juni 27, 2010, 01:10:37 pm »
En ondertussen maakte ex-jeugdspeler Marijn Vandewalle z'n debuut bij Club Brugge. Ze wonnen 1-2 op Coxyde , met Vandewalle in de tweede helft op de mat.. Hij maakte een aantal goede acties en kwam tot tweemal toe dicht bij de 1-3. Toch wel knap van deze 17-jarige(!!). Jammer om hem te laten gaan...

FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1092 Gepost op: juni 27, 2010, 05:02:11 pm »
Zullen eens zien hoeveel hij op de bank van het fanion team mag zitten dit seizoen !!!!

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1093 Gepost op: juni 27, 2010, 09:50:25 pm »
En ondertussen maakte ex-jeugdspeler Marijn Vandewalle z'n debuut bij Club Brugge. Ze wonnen 1-2 op Coxyde , met Vandewalle in de tweede helft op de mat.. Hij maakte een aantal goede acties en kwam tot tweemal toe dicht bij de 1-3. Toch wel knap van deze 17-jarige(!!). Jammer om hem te laten gaan...



We hebben hem niet laten gaan, hij is zelf vertrokken, kreeg ginder een paar voetbalschoenen meer.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1094 Gepost op: juli 05, 2010, 10:10:07 pm »
Dupr? mag niet meer meetrainen met A-kern

Fr?d?ric Dupr? maakt niet langer deel uit van de A-kern van Lokeren. "Ik moet vanaf nu 's avonds om 18u alleen trainen", zegt de 31-jarige verdediger aan Sporza. "Waarom? Ik zal mijn verhaal wel doen als ik hier weg ben."


"Ik ben lang geblesseerd geweest en ben nog altijd aan het revalideren. Ik weet dus niet zeker of het einde verhaal is bij Lokeren. Zeg dus nooit nooit", zegt Dupr?.

"Over de reden dat ik niet meer mag meetrainen met de A-kern kan ik niet veel zeggen. Ik zal mijn verhaal wel doen als ik hier weg ben", zegt de verdediger.

Concrete aanbiedingen heeft Dupr? nog niet gekregen. "Het is nogal kort dag. Ik heb er nog niet bij stilgestaan."  Dupr? werd vorig seizoen ook al eens verbannen naar de B-kern, omdat hij kritiek had geuit op het bestuur.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1095 Gepost op: juli 06, 2010, 12:39:58 am »
amaai van een d?j?-vu gevoel gesproken. weer boel met lambrecht zeker  :)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1096 Gepost op: juli 06, 2010, 10:36:02 pm »
Of Peter Maes heeft ingezien dat Fredje inmiddels niet meer is dan een z????r middelmatige verdediger...

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1097 Gepost op: juli 15, 2010, 09:15:20 pm »
Van zundert naar Antwerp

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1098 Gepost op: juli 16, 2010, 05:52:44 pm »
Van zundert naar Antwerp

Zou hij daar ook met een muts van Beerschot uit de kleedkamer mogen komen? :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1099 Gepost op: juli 16, 2010, 05:54:01 pm »
hij kan het altijd eens proberen  :P