Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1100 Gepost op: juli 20, 2010, 03:06:10 pm »
Iemand een idee hoe het nu zit met vansteenbrugghe en Matthys ?????

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1101 Gepost op: juli 20, 2010, 05:29:33 pm »
Iemand een idee hoe het nu zit met vansteenbrugghe en Matthys ?????


Die wachten zelf op nieuws van den essevee.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1102 Gepost op: juli 20, 2010, 06:13:05 pm »
Salou Ibrahim nu spitsbroeder van Thierry Henry in New York
 
'Niet mislukt bij Club Brugge'
dinsdag 20 juli 2010Auteur: Koen Van Uytvange in New York 
 
Salou Ibrahim belandde na Brugge via Duisburg en het Deense Velje in New York. afp
? AFP
een achterpoortje verdween Salou Ibrahim bij Club Brugge. Minder dan twee jaar later is de Ghanese Belg aanvaller bij de New York Red Bulls.

'Dury trainer van AA Gent?' Salou Ibrahim (31) schrikt bij het horen van het nieuws van zijn ex-coach bij Zulte Waregem. 'Ik ben verrast dat het zo lang geduurd heeft want hij kon als coach een match winnen.' Waarna hij weer breed lacht. De man wiens blik in zijn laatste maanden bij Club Brugge helemaal verdofte, hervond het geluk in de VS. Bekend is hij niet ('Ik ben Lebron James niet'), spelen doet hij wel. Salou, goed voor drie goals in acht matchen, deelt de aanval met Juan Pablo Angel (ex-Aston Villa) en krijgt het gezelschap van 'Bar?a-overschotje' Thierry Henry. 'Straf, h?.'

Even terugspoelen.

Waarom koos je in juli 2008 voor de Duitse tweedeklasser Duisburg?

'Omdat die ploeg pas uit de Bundesliga gezakt was en opnieuw wilde stijgen. Genk deed me een beter voorstel maar ik wou eens weg uit Belgi?. Probleem was dat Duisburg vijftien nieuwe spelers aantrok en ik was de laatste. De rest speelde een pak oefenwedstrijden, ik slechts ??n. Toen de competitie begon speelden zij. Zoals Dorge Kouemaha, bij Duisburg mijn beste vriend. Ik kreeg te horen dat ik geduld moest hebben, maar dat was ik moe. Om dezelfde reden was ik in Brugge vertrokken. Toen Brian Priske belde dat ze bij Vejle nog iemand zochten, vertrok ik naar Denemarken.'

'Als de trainer me op de bank zet, is dat een teken dat ik niet goed genoeg ben.' Dat zijn jouw woorden.

'Ja, maar je moet de achtergrond kennen. Ik kende in 2008 een goed seizoenseinde bij Club. Jacky Mathijssen liet me de hele tijd op de bank, tot een reeks nederlagen. Nadat we met 2-6 hadden verloren van Genk - ik zat niet eens in de kern - vond assistent-coach Peter Balette, die altijd achter me is blijven staan, dat ik een kans verdiende. We moesten naar Zulte Waregem: niemand wou spelen want we zaten in nesten. En nog wou Mathijssen me niet opstellen. Pas in de kleedkamer in Waregem, zei hij dat ik mocht starten. Hij was nooit van plan me te gebruiken.'

Waarom?

'Een trainer houdt van je of houdt niet van je. Ik heb nooit om een verklaring gevraagd. Soit, ik scoorde in Waregem, kende een goed seizoenseinde en ook in de voorbereiding op het nieuwe seizoen scoorde ik vaak. Op een dag wonnen we van KV Oostende en ik scoorde, maar na match zei Mathijssen dat in de kleedkamer sommige spelers dachten dat ze Maradona waren en te veel dribbelden. Hij noemde geen namen maar ik wist dat hij mij viseerde. Ik wist dat ik in dezelfde probleemsituatie als voordien zou terechtkomen. En dus vertrok ik.'

Geef toe, je bent mislukt in Brugge. Het eerste jaar was evenmin goed.

'Toen moest ik me aanpassen aan het niveau. Neen, ik ben niet mislukt. Ik speelde niet het tweede seizoen. Terwijl ik wist dat dat het jaar van Salou moest ?n zou worden. Ronny Van Geneugden zei het nog tijdens de besprekingen met Genk: dat ik had bewezen dat er een probleem was tussen mij en Mathijssen. En als hij me opstelde, toonde ik dat ik kon voetballen. Dat zijn zijn woorden.'

In Denemarken degradeerde je naar tweede klasse. Hoe komt New York Red Bulls dan op de proppen?

'De trainer hier, de Zweed Hans Backe, kende me nog van Europese wedstrijden met Club. Ik mocht hier testen en kreeg een contract. Daarom: als ik alles zou kunnen overdoen, deed ik net hetzelfde. Want ik ben enorm blij dat ik hier ben. Het niveau is vrij goed. Niet minder dan Belgi?. In sommige teams zoals LA Galaxy of Chivas zitten echt goeie spelers. '

Sorry, maar als ouwe knarren als Ljungberg, Angel of Beckham hier de (enige) sterren zijn, wekt dat toch de indruk dat de Major League Soccer een competitie voor gepensioneerden is.

'Hoeveel Beckhams hebben hier gespeeld? Niet veel. Bekijk een paar matchen en oordeel dan. Ik had het ook anders verwacht. Tijdens mijn eerste match stond ik te kijken hoe snel het ging. Dat was de openingsmatch van de nieuwe Red Bull Arena tegen Santos (ploeg van Robinho, red.). Voor ze het beseften stond het 3-1. Juventus idem: 3-1. Dat gebeurt er als je ons onderschat. Er is toch een speler van Chivas die onlangs voor Anderlecht tekende? Kljestan, een speler die heel snel denkt. Volgens mij zal hij goed zijn in Belgi?.'

Eigenlijk was het altijd al jouw lot om in New York terecht te komen. Op je achttiende had je hier al moeten wonen.

'Ja, maar in tegenstelling tot vier van mijn broers weigerde ik hier te komen studeren. Ik wou per se voetballen. Het fijne is dat ik nu toch weer bij mijn broers ben. Een van hen is politieagent en komt elke wedstrijd kijken. Zijn zoon, Moubarak Ibrahim speelt zelfs al bij de jeugd. Omdat hij vaak vertelde over de club, was het voor mij ook geen totale stap in onbekende.'

Blijf je hier wonen?

'Neen, ik keer terug naar Belgi?. Ik heb er zo lang gewoond dat ik terug wil. Ik blijf Belg, man.'

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1103 Gepost op: juli 21, 2010, 10:48:54 am »
Iemand een idee hoe het nu zit met vansteenbrugghe en Matthys ?????


Die wachten zelf op nieuws van den essevee.

Die wachten op een club die hun loon kan betalen... Essevee wil (bij wijze van spreken) zo snel mogelijk van hen af, dus is het gewoon wachten op clubs die Lander en Tim kunnen betalen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1104 Gepost op: juli 21, 2010, 11:52:17 am »
Iemand een idee hoe het nu zit met vansteenbrugghe en Matthys ?????


Die wachten zelf op nieuws van den essevee.

Die wachten op een club die hun loon kan betalen... Essevee wil (bij wijze van spreken) zo snel mogelijk van hen af, dus is het gewoon wachten op clubs die Lander en Tim kunnen betalen.


ZE WACHTEN OP NIEUWS VAN DEN ESSEVEE.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1105 Gepost op: juli 21, 2010, 11:52:31 am »
Iemand een idee hoe het nu zit met vansteenbrugghe en Matthys ?????


Die wachten zelf op nieuws van den essevee.

Die wachten op een club die hun loon kan betalen... Essevee wil (bij wijze van spreken) zo snel mogelijk van hen af, dus is het gewoon wachten op clubs die Lander en Tim kunnen betalen.

Akkoord, indien je "kunnen" betalen vervangt door "willen" betalen  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1106 Gepost op: juli 21, 2010, 01:07:18 pm »
Zie het al voor mij, eerst nog tot de laatste week bij het b- elftal spelen om dan ofwel hun contract te ontbinden of voor veel minder geld naar een andere club, een beetje meer respect van SVZW voor die spelers zou niet misplaatst zijn! (ik hoop dat Kortrijk er niet  met wegloopt!).

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1107 Gepost op: juli 21, 2010, 02:26:33 pm »
Van mij mogen ze gerust naar de buren gaan maar of ze aan dezelfde voorwaarden gaan kunnen gaan da gaat wat anders zijn denk ik ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1108 Gepost op: juli 21, 2010, 11:28:37 pm »
Van mij mogen ze gerust naar de buren gaan maar of ze aan dezelfde voorwaarden gaan kunnen gaan da gaat wat anders zijn denk ik ;)

Om dan die buren uit hun miserie te helpen?  Neen, dank u.  en begin nu niet met dat verhaaltje dat onze huidige nieuwe spitsen beter zijn dan Mathijs, dat zijn ze tot nu toe niet, kan nog veranderen, maar wat ik tot nu toe zie zijn Traore,Bokila en Habibou, heb ik nog maar 70 minuten gezien (moest Mathijs die kansen missen dat Habibou miste tegen Le Havre dan was Mathijs zijnen kop er al af!) niet beter dan Mathijs.  Het is duidelijk dat onze voorzitter Lander en Mathijs niets gunt (omdat ze weg wilden vanwege Dury) en het spel hard zal spelen (hoop van niet!).

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1109 Gepost op: juli 21, 2010, 11:37:07 pm »
Van mij mogen ze gerust naar de buren gaan maar of ze aan dezelfde voorwaarden gaan kunnen gaan da gaat wat anders zijn denk ik ;)

Om dan die buren uit hun miserie te helpen?  Neen, dank u.  en begin nu niet met dat verhaaltje dat onze huidige nieuwe spitsen beter zijn dan Mathijs, dat zijn ze tot nu toe niet, kan nog veranderen, maar wat ik tot nu toe zie zijn Traore,Bokila en Habibou, heb ik nog maar 70 minuten gezien (moest Mathijs die kansen missen dat Habibou miste tegen Le Havre dan was Mathijs zijnen kop er al af!) niet beter dan Mathijs.  Het is duidelijk dat onze voorzitter Lander en Mathijs niets gunt (omdat ze weg wilden vanwege Dury) en het spel hard zal spelen (hoop van niet!).

Maar enfin, er is geen enkele eersteklasser geinteresseerd in Mathijs. Zijn die scouts daar dan allemaal stekeblind? Een doorsnee 2e klasser loopt zelfs niet erg wild van Lander. Maar goed, jij zal wel gelijk hebben en de scouts zullen stront in hun ogen zitten hebben.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1110 Gepost op: juli 21, 2010, 11:42:29 pm »
De nagel op de kop Fox !!!!!!!!!!!!!!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1111 Gepost op: juli 22, 2010, 12:03:14 am »
Van mij mogen ze gerust naar de buren gaan maar of ze aan dezelfde voorwaarden gaan kunnen gaan da gaat wat anders zijn denk ik ;)

Om dan die buren uit hun miserie te helpen?  Neen, dank u.  en begin nu niet met dat verhaaltje dat onze huidige nieuwe spitsen beter zijn dan Mathijs, dat zijn ze tot nu toe niet, kan nog veranderen, maar wat ik tot nu toe zie zijn Traore,Bokila en Habibou, heb ik nog maar 70 minuten gezien (moest Mathijs die kansen missen dat Habibou miste tegen Le Havre dan was Mathijs zijnen kop er al af!) niet beter dan Mathijs.  Het is duidelijk dat onze voorzitter Lander en Mathijs niets gunt (omdat ze weg wilden vanwege Dury) en het spel hard zal spelen (hoop van niet!).

Maar enfin, er is geen enkele eersteklasser geinteresseerd in Mathijs. Zijn die scouts daar dan allemaal stekeblind? Een doorsnee 2e klasser loopt zelfs niet erg wild van Lander. Maar goed, jij zal wel gelijk hebben en de scouts zullen stront in hun ogen zitten hebben.
?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1112 Gepost op: juli 22, 2010, 12:20:23 am »
Van mij mogen ze gerust naar de buren gaan maar of ze aan dezelfde voorwaarden gaan kunnen gaan da gaat wat anders zijn denk ik ;)

Om dan die buren uit hun miserie te helpen?  Neen, dank u.  en begin nu niet met dat verhaaltje dat onze huidige nieuwe spitsen beter zijn dan Mathijs, dat zijn ze tot nu toe niet, kan nog veranderen, maar wat ik tot nu toe zie zijn Traore,Bokila en Habibou, heb ik nog maar 70 minuten gezien (moest Mathijs die kansen missen dat Habibou miste tegen Le Havre dan was Mathijs zijnen kop er al af!) niet beter dan Mathijs.  Het is duidelijk dat onze voorzitter Lander en Mathijs niets gunt (omdat ze weg wilden vanwege Dury) en het spel hard zal spelen (hoop van niet!).

Maar enfin, er is geen enkele eersteklasser geinteresseerd in Mathijs. Zijn die scouts daar dan allemaal stekeblind? Een doorsnee 2e klasser loopt zelfs niet erg wild van Lander. Maar goed, jij zal wel gelijk hebben en de scouts zullen stront in hun ogen zitten hebben.

Ze vragen teveel voor Mathijs en voor Lander, en waarom vragen ze zoveel?  Lander kon blijven bij OHL of naar Brussels, Mathijs kon blijven bij Lierse of naar Griekenland maar ze vroegen voor beiden belachelijk veel, vraag het hun zelf!  Nu is de vraag waarom ze zoveel vragen voor spelers die ze niet meer willen?  Werk dan mee aan een transfer ipv een belachelijke prijs op hun hoofd te zetten! Dat bedoel ik met respect!  Wat heeft dit dan te maken met scouts?  Een scouts mag nog duizend keer een goed rapport opmaken, al dan niet met stront in de ogen, als de prijs te hoog is doet het er niet toe. 
De scouts waren wild van Neumayer, was velen malen beter dan Lander, Dury had Lander niet meer nodig.   Ik weet 1 ding, Lander heeft weinig slechte wedstrijden gespeeld, Neumayer daarentegen! 
« Laatst bewerkt op: juli 22, 2010, 12:32:48 am door mogul »

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1113 Gepost op: juli 22, 2010, 12:29:03 am »
Van mij mogen ze gerust naar de buren gaan maar of ze aan dezelfde voorwaarden gaan kunnen gaan da gaat wat anders zijn denk ik ;)

Om dan die buren uit hun miserie te helpen?  Neen, dank u.  en begin nu niet met dat verhaaltje dat onze huidige nieuwe spitsen beter zijn dan Mathijs, dat zijn ze tot nu toe niet, kan nog veranderen, maar wat ik tot nu toe zie zijn Traore,Bokila en Habibou, heb ik nog maar 70 minuten gezien (moest Mathijs die kansen missen dat Habibou miste tegen Le Havre dan was Mathijs zijnen kop er al af!) niet beter dan Mathijs.  Het is duidelijk dat onze voorzitter Lander en Mathijs niets gunt (omdat ze weg wilden vanwege Dury) en het spel hard zal spelen (hoop van niet!).

Maar enfin, er is geen enkele eersteklasser geinteresseerd in Mathijs. Zijn die scouts daar dan allemaal stekeblind? Een doorsnee 2e klasser loopt zelfs niet erg wild van Lander. Maar goed, jij zal wel gelijk hebben en de scouts zullen stront in hun ogen zitten hebben.

Ze vragen teveel voor Mathijs en voor Lander, en waarom vragen ze zoveel?  Lander kon blijven bij OHL of naar Brussels, Mathijs kon blijven bij Lierse of naar Griekenland maar ze vroegen voor beiden belachelijk veel, vraag het hun zelf!  Nu is de vraag waarom ze zoveel vragen voor spelers die ze niet meer willen?  Werk dan mee aan een transfer ipv een belachelijke prijs op hun hoofd te zetten!
De scouts waren wild van Neumayer, was velen malen beter dan Lander, Dury had Lander niet meer nodig.  Ik weet maar 1 ding,  Lander heeft hier weinig slechte wedstrijden gespeeld,  Neumayer daarentegen!

Da's te kort door de bocht. Hoeveel kansen heeft Markus gehad? In ieder geval niet meer dan Lander. Er moet ??n of andere reden zijn waarom beiden nog niet aan nieuwe club geraakt zijn. De clubleiding zal wel weten wanneer en voor welk geld beide spelers mogen vertrekken. Er zijn zoveel factoren waar niemand op dit forum weet van heeft, dat het moeilijk is om te oordelen.

Laat bekwame mensen hun job doen en daarmee is de kous af. In het verleden heeft de club meermaals bewezen goed te zijn in wat het doet.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1114 Gepost op: juli 22, 2010, 07:07:33 pm »
De scouts waren wild van Neumayer, was velen malen beter dan Lander, Dury had Lander niet meer nodig.   Ik weet 1 ding, Lander heeft weinig slechte wedstrijden gespeeld, Neumayer daarentegen!
Neumayr heeft zelfs bijna niet gespeeld... aub zeg. Met alle respect voor Lander,maar Hyland, Colpaert zijn bvb beter.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1115 Gepost op: juli 23, 2010, 11:43:36 am »
De scouts waren wild van Neumayer, was velen malen beter dan Lander, Dury had Lander niet meer nodig.   Ik weet 1 ding, Lander heeft weinig slechte wedstrijden gespeeld, Neumayer daarentegen!
Neumayr heeft zelfs bijna niet gespeeld... aub zeg. Met alle respect voor Lander,maar Hyland, Colpaert zijn bvb beter.
Markus gaat voor Wacker Burghausen spelen. Derde klasse....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1116 Gepost op: juli 24, 2010, 12:23:40 am »
Jaag je toch zo niet op SVZW.  Het is toch altijd 'ns leuk om de wartaal van die afgunstige randfiguren te lezen hier.   
Toch bizar om iemand als een afgunstig randfiguur te omschrijven enkel en alleen maar omdat iemand een andere mening heeft, is ook een teken van zwakte om dan maar te beledigen, u doet maar, zegt veel over uzelf.  SVZW heeft tenminste op een deftige manier commentaar, over het onderwerp; ik lees bij u enkel maar persoonlijke aanvallen en nooit argumentaties over het onderwerp, proficiat daarvoor.

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1117 Gepost op: juli 28, 2010, 08:17:29 am »
Als Dury naar Gent vertrokken is om europees te kunnen spelen ... zalt een lang en triestig seizoen worden voor die vent

Als ze in Gent Dury genomen hebben omdattie al eens een Europese supercampagne deed met ons... dan gaat daar nu ook al pieken....
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1118 Gepost op: juli 28, 2010, 09:03:22 am »
Schone zaak, dikken Dewitte terug met zijn poten op de grond ..

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1119 Gepost op: juli 28, 2010, 09:57:07 am »
verstond dury niet goed ,stelde desmet op die bijna 2 jaar niet gespeeld heeft
ook grondin speelde ,coulibailly mocht ook maar invallen
een paar rare opstellingen mijn gedacht
dun francky loopt al seriues met zijne kop tegen de muur