Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1180 Gepost op: augustus 11, 2010, 12:10:10 pm »
staat ook op hln.
blijft voor mij een fantastische kerel, jammer dat men hem niet heeft kunnen verzilveren.
de "al bundy" die ons de beker en onvergetelijke momenten bezorgde in Wenen!!

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1181 Gepost op: augustus 11, 2010, 12:27:28 pm »
Veel succes Tim in Mons, spijtig dat het allemaal zo heeft moeten lopen !
had het aan mij gelegen was nog altijd aan de slag bij essevee.
maar ja,....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1182 Gepost op: augustus 11, 2010, 02:18:13 pm »
Veel succes Tim in Mons, spijtig dat het allemaal zo heeft moeten lopen !
had het aan mij gelegen was nog altijd aan de slag bij essevee.
maar ja,....
Inderdaad,maar ja,...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1183 Gepost op: augustus 11, 2010, 09:49:38 pm »
kan perfect het eersteklasse niveau aan... en heeft ons mooie momenten bezorgd.
maar zal in lierse meer verdiend hebben dan bij ons.. en ook in Bergen zal hij genoeg verdienen

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1184 Gepost op: augustus 11, 2010, 11:28:12 pm »
Niet akkoord met Belli.

Tim heeft 1 SUPERjaar gespeeld met de europese wedstrijden als uitvloeisel. Maar dit was zo zoals een 7'tal andere spelers die boven zichzelf uitstegen qua niveau die periode. Dus laat ons wel wezen, dat Tim geen basisstek zou krijgen in een 1ste-klasse ploeg.

Dit is zeker geen verwijt naar Tim, maar gewoon realiteit en een feit volgens mij. Ietsje te licht voor vaste waarde te zijn. Het is toch trouwens geen schande om in 2de te spelen??? Hij zal nog altijd niet moeten gaan werken zoals de doorsnee werkmens als U en ik...

Wat ik me nog steeds afvraag waarom Tim het sowieso vertikte om nog voor SVZW te spelen (ook wanneer Dury beslist om 5 opritten verder te gaan trainen) Iemand?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1185 Gepost op: augustus 12, 2010, 08:38:24 pm »
Niet akkoord met Belli.

Tim heeft 1 SUPERjaar gespeeld met de europese wedstrijden als uitvloeisel. Maar dit was zo zoals een 7'tal andere spelers die boven zichzelf uitstegen qua niveau die periode. Dus laat ons wel wezen, dat Tim geen basisstek zou krijgen in een 1ste-klasse ploeg.


Klopt... Wat hebben Jonas Vandermarliere, Wouter Vandendriessche, Cedric Roussel en Tim Matthys gemeen? Ze scoorden allemaal Europees voor Zulte Waregem en speelden vorig jaar niet in 1e klasse...

We hadden een heel goed team, maar individueel waren ze daarom niet fenomenaal. Nu hebben we heel wat betere spelers, maar daarom natuurlijk ook nog geen goeie ploeg...

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1186 Gepost op: augustus 13, 2010, 08:22:52 am »
Dragan Mrdja wordt de vervanger van Emile Mpenza bij Sion. Mrdja, die in Belgi? voor Lierse en Zulte Waregem heeft gespeeld, tekende een contract voor drie jaar in Zwitserland. Afgelopen seizoen werd Mrdja verkozen tot Voetballer van het Jaar in Servi?.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1187 Gepost op: augustus 13, 2010, 01:06:09 pm »
 Matthys: "Je kan niets of niemand vertrouwen"Tim Matthys speelt volgend seizoen bij Bergen. De spits bengelt tussen opluchting en frustratie, want ondanks gelukkig dat hij een club vond, is hij ontgoocheld dat er in eerste klasse geen plaats voor hem is.
13/08/2010 10:20 | 8 reacties | 2496x gelezen

"We zijn snel tot een akkoord gekomen", verduidelijkt Tim Matthys in HLN. "Bergen is ambitieus en handelde heel snel. Inderdaad, het kruisbandletsel van Jama?que Vandamme zal de interesse van Bergen wellicht fel hebben aangewakkerd. En ik ga opnieuw in de spits mogen voetballen. Brouckaert vertelde me dat hij van plan is in 4-3-3 te spelen. Met mij als rechtsbuiten."

Terug een jaartje in tweede klasse dus voor de 26-jarige Matthys. Hij dacht bij Lierse te kunnen blijven, maar die geraakten er niet uit met Zulte Waregem. "Op het einde van de komende competitie ben ik vrij. Want ik wil weer naar eerste nationale. Ik heb een half jaar in Griekenland gevoetbald. Het is precies alsof ik helemaal vergeten ben in eerste nationale."

"Van nu af aan moet ik enkel aan mezelf denken. Dat is een les die ik trok uit alles wat de voorbije weken, maanden en jaren gebeurde. Het is een levensles: je kan niets of niemand vertrouwen. Wat je voor een club betekende, is snel vergeten. Voor Zulte Waregem ben ik een verliespost, zo moet ik dat toch horen."

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1188 Gepost op: augustus 14, 2010, 08:12:14 pm »
Matthys: "Je kan niets of niemand vertrouwen"Tim Matthys speelt volgend seizoen bij Bergen. De spits bengelt tussen opluchting en frustratie, want ondanks gelukkig dat hij een club vond, is hij ontgoocheld dat er in eerste klasse geen plaats voor hem is.
13/08/2010 10:20 | 8 reacties | 2496x gelezen

"We zijn snel tot een akkoord gekomen", verduidelijkt Tim Matthys in HLN. "Bergen is ambitieus en handelde heel snel. Inderdaad, het kruisbandletsel van Jama?que Vandamme zal de interesse van Bergen wellicht fel hebben aangewakkerd. En ik ga opnieuw in de spits mogen voetballen. Brouckaert vertelde me dat hij van plan is in 4-3-3 te spelen. Met mij als rechtsbuiten."

Terug een jaartje in tweede klasse dus voor de 26-jarige Matthys. Hij dacht bij Lierse te kunnen blijven, maar die geraakten er niet uit met Zulte Waregem. "Op het einde van de komende competitie ben ik vrij. Want ik wil weer naar eerste nationale. Ik heb een half jaar in Griekenland gevoetbald. Het is precies alsof ik helemaal vergeten ben in eerste nationale."

"Van nu af aan moet ik enkel aan mezelf denken. Dat is een les die ik trok uit alles wat de voorbije weken, maanden en jaren gebeurde. Het is een levensles: je kan niets of niemand vertrouwen. Wat je voor een club betekende, is snel vergeten. Voor Zulte Waregem ben ik een verliespost, zo moet ik dat toch horen."


Als dit alles uit zijn mond komt ... enkele bedenkingen!
(ondanks ik hem altijd gewaardeerd heb)

Matthys: "Je kan niets of niemand vertrouwen"Tim Matthys speelt volgend seizoen bij Bergen. De spits bengelt tussen opluchting en frustratie, want ondanks gelukkig dat hij een club vond, is hij ontgoocheld dat er in eerste klasse geen plaats voor hem is (waarom zou dat nu in godsnaam zijn??? Iedere ploeg wil maar al te graag een goede belgische spits!! Veelal durven ze een veel te hoge wedde vragen voor hetgeen ze maar kunnen brengen...).
13/08/2010 10:20 | 8 reacties | 2496x gelezen

"We zijn snel tot een akkoord gekomen", verduidelijkt Tim Matthys in HLN. "Bergen is ambitieus en handelde heel snel. Inderdaad, het kruisbandletsel van Jama?que Vandamme zal de interesse van Bergen wellicht fel hebben aangewakkerd. En ik ga opnieuw in de spits mogen voetballen. Brouckaert vertelde me dat hij van plan is in 4-3-3 te spelen. Met mij als rechtsbuiten."

Terug een jaartje in tweede klasse dus voor de 26-jarige Matthys. Hij dacht bij Lierse te kunnen blijven, maar die geraakten er niet uit met Zulte Waregem. "Op het einde van de komende competitie ben ik vrij. Want ik wil weer naar eerste nationale. Ik heb een half jaar in Griekenland gevoetbald. Het is precies alsof ik helemaal vergeten ben in eerste nationale." Zie bovenstaand antwoord
"Van nu af aan moet ik enkel aan mezelf denken. Dat is een les die ik trok uit alles wat de voorbije weken, maanden en jaren gebeurde. Het is een levensles: je kan niets of niemand vertrouwen -> Hallo??? Je bent in het voetbalwereld'tje aan het werk! Ben je na?ef of hypocriet??. Wat je voor een club betekende, is snel vergeten. Je weet maar al te goed dat SVZW en de supporters je eeuwig dankbaar zullen zijn voor de belangrijke je maakte, in het bijzonder die van de beker? Maar staat daarom SVZW je voor altijd in het krijt??? Je deed godverdomme enkel maar JE JOB!! Ik mag van mijn baas ook niet alles permiteren, omdat ik 5 jaar geleden eens van hem complimentje kreeg vanwege een goede prestatie voor het bedrijf! Voor Zulte Waregem ben ik een verliespost, zo moet ik dat toch horen." Maw je krijgt meer geld in de maand dat je eigenlijk maar verdient te krijgen.

Oja, het is altijd handig om eens in de spiegel te kijken !! Niet alles is de fout van de club, wees voor jezelf eens eerlijk... Ook opvallend dat vele lierse-supps blij te zijn dat je niet meer blijft : wegens constant mekkeren, zagen en klagen tegens alles en iedereen! Bij een superspeler aanvaarden ze dit zonder probleem. Terwijl bij middelmatige speler dit niet in dank wordt afgenomen!


Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1189 Gepost op: augustus 14, 2010, 08:34:57 pm »
Leye blijft normaal toch bij gent.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1190 Gepost op: augustus 14, 2010, 10:39:49 pm »
5 opritten verder zit er ?nen de heilige pietzak te aanbidden(alweer) ;)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1191 Gepost op: augustus 19, 2010, 04:45:57 pm »
Nikica Jelavic ruilt Rapid Wenen voor de Glasgow Rangers. De Schotse kampioen legt 5 miljoen euro op tafel voor de Kroatische spits. (Bron: HNB)

Alsjeblieft

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1192 Gepost op: augustus 19, 2010, 04:59:43 pm »
Nikica Jelavic ruilt Rapid Wenen voor de Glasgow Rangers. De Schotse kampioen legt 5 miljoen euro op tafel voor de Kroatische spits. (Bron: HNB)

Alsjeblieft

mooi, iemand weet hoeveel % op de doorverkoop er bedongen werd?

Offline Fie

  • Leden
  • Berichten: 258
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1193 Gepost op: augustus 19, 2010, 05:07:09 pm »
Nikica Jelavic ruilt Rapid Wenen voor de Glasgow Rangers. De Schotse kampioen legt 5 miljoen euro op tafel voor de Kroatische spits. (Bron: HNB)

Alsjeblieft

mooi, iemand weet hoeveel % op de doorverkoop er bedongen werd?
Hopelijk veel, met zo'n prijs kan er veel geld worden binnengebracht.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1194 Gepost op: augustus 19, 2010, 05:30:52 pm »
Mja,
zo zieje da onze scouting toch wel iets kan
alleen kwam het er hier niet uit
jammer genoeg.

Ik weet dat ze aan zijn aankoop hun broek niet scheurden en zelfs toen al stukske over hadden.
Moest betaald worden op 3j maar was al weg na 2 jaar.  Rapid betaalde toen aan ons
transfergeld en het 3de deel aan Split.
Had een clausule van % op doorverkoop en kwalificatie voor Europees voetbal.
Veel zal dat % wss niet zijn, met 5% zal je er volgens mij niet ver naastzitten.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1195 Gepost op: augustus 19, 2010, 05:42:09 pm »
Mja,
zo zieje da onze scouting toch wel iets kan
alleen kwam het er hier niet uit
jammer genoeg.

Ik weet dat ze aan zijn aankoop hun broek niet scheurden en zelfs toen al stukske over hadden.
Moest betaald worden op 3j maar was al weg na 2 jaar.  Rapid betaalde toen aan ons
transfergeld en het 3de deel aan Split.
Had een clausule van % op doorverkoop en kwalificatie voor Europees voetbal.
Veel zal dat % wss niet zijn, met 5% zal je er volgens mij niet ver naastzitten.
5% op 5.000.000 blijft nog altijd 250.000 euroots, ?.
Voor grote ploegen is dat misschien peanuts, maar voor Essevee blijft dat tot nader order skoon geld.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1196 Gepost op: augustus 19, 2010, 05:57:54 pm »
Nikica Jelavic ruilt Rapid Wenen voor de Glasgow Rangers. De Schotse kampioen legt 5 miljoen euro op tafel voor de Kroatische spits. (Bron: HNB)

Alsjeblieft

Lekker!  :o

@ die hard: het zal wel een procentje op de meerwaarde zijn, dus als dat 2 tot 5 procent is op 4.600.000 mogen we tevreden zijn. Blijft lekker!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1197 Gepost op: augustus 19, 2010, 06:26:35 pm »
Juust Rafa, mooi meegenomen in ieder geval!

En van ex-spelers gesproken...
Gisteren de start van de Exqi-league met zowaar een volledig ex-Essevee elftal aan de aftrap!  :D
In doel : Sengier ( Lommel )
Achteraan : Van Zundert ( Antwerp ), Stassin ( Lommel ), Verbrugghe ( Bergen ) en Da Silva ( Tubeke )
Middenveld : Vandermarliere ( Brussels ), Peers ( Dender ) en Vansteenbrugge ( Roeselare )
Vooraan : Matthijs ( Bergen ), Breleur ( Oostende ) en Waeghe ( Dender )

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1198 Gepost op: augustus 19, 2010, 11:56:29 pm »
peers doet nie direct een belletje rinkelen bij mij .

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1199 Gepost op: augustus 20, 2010, 07:53:51 am »
peers doet nie direct een belletje rinkelen bij mij .

Peers werd dit jaar uitgeleend aan Dender.