Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1240 Gepost op: augustus 27, 2010, 08:03:49 pm »
Roussel naar Kilmarnock :)

De nieuwe club van z'n hart!

ongetwijfeld tot minstens Kerstmis ! (2010)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1241 Gepost op: augustus 28, 2010, 12:40:50 pm »
Roussel naar Kilmarnock :)

De nieuwe club van z'n hart!

ongetwijfeld tot minstens Kerstmis ! (2010)

Zelfs niet!






Roussel testte van de week nog bij de Schotse eersteklasser Kilmarnock, maar uiteindelijk is het dus het Cypriotische Larnaka geworden.

Larnaka is een team met een tweekoppige Nederlandse inbreng. Kevin Hofland, ex-PSV en -Wolfsburg, en Gregoor van Dijk, zijn er aan de slag.

Nu heeft dus ook C?dric Roussel er onderdak gevonden. "Ik tekende voor ??n seizoen, langer wilde ik niet", zegt Roussel. "Ik wil zelf meester blijven van de situatie."

"De omstandigheden zijn ideaal. Ik zit hier vlak bij de zee, ben schitterend ontvangen en verdien het dubbele van wat ik in Schotland kon krijgen. Maandag kan ik al meespelen tegen titelverdediger Nicosia."


Van sporza..

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1242 Gepost op: augustus 28, 2010, 03:06:06 pm »
Toch wel op z'n minst verrassend nieuws, hoewel ik niet denk dat Merlier daar snel doelman zal worden

Citaat
Pieter Merlier hoopt NEC te kunnen overtuigen van zijn kunnen. De 31-jarige Belg is transfervrij na zijn avontuur bij het Roemeens Unirea en mag testen bij de Nederlanders. Merlier was in het verleden actief bij Zulte Waregem.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1243 Gepost op: augustus 29, 2010, 12:35:24 am »
Tijdens RSCA-Essevee zat ik juist achter Merlier.  :) Nog steeds naarstig op zoek naar een club.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1244 Gepost op: augustus 29, 2010, 02:13:43 am »
Merlier bij Unirea ? :-) man man , een klein beetje research kan toch geen kwaad :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1245 Gepost op: augustus 29, 2010, 10:30:53 am »
Ik heb het citaat slechts overgenomen zoals het er stond, don't shoot the messenger  ;)
Dat hij testte bij NEC zou wel kloppen

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1246 Gepost op: augustus 30, 2010, 09:59:42 am »
Lebbihi stampt na: (footgoal.net)
 
Lebbihi: ? Le club a r?sili? mon contrat sans me pr?venir ?

 

Badis Lebbihi n?est plus un joueur de Zulte Waregem. Le d?fenseur, qui ?tait arriv? lors du dernier mercato estival en provenance de Lille, a v?cu une situation assez extraordinaire cet ?t?. En effet, le club de la Jupiler Pro League a r?sili? son contrat sans qu?il le sache, uniquement parce qu?il n?avait pas t?l?phon? au club pendant qu?il ?tait en vacances. La r?daction de FootGoal.net l?a contact? afin de lui demander son avis sur cette situation assez ridicule.

? Les probl?mes ont d?but? ? la fin de la d?funte saison ?, nous a-t-il d?clar?. ? Alors que je devais jouer un match avec l??quipe r?serve, je me suis bless? le jour m?me ? l?entra?nement matinal. En d?but d?apr?s-midi, j?ai donc ?t? voir le m?decin et il m?a dit qu?il ?tait impossible de jouer ce match. Je devais me reposer ? la maison. J?ai fait ce qu?il m?a dit et j?ai re?u un appel de l?entra?neur, Francky Dury, le lendemain qui m?a dit que je devais d?sormais m?entra?ner avec l??quipe r?serve car j?avais manqu? ce rendez-vous. Je lui ai expliqu? ma situation et dit ce que le docteur m?avait expliqu?, mais il n?a rien voulu entendre. ?
? Ensuite, il y a eu les vacances et je n?ai m?me pas ?t? inform? de la date de la reprise des entra?nements et du changement d?entra?neur. J?ai juste re?u un appel du manager qui m?avait demand? pendant mes vacances si j?avais trouv? un nouveau club. Puisque je n?ai re?u aucune proposition, je ne l?ai pas appel?. Et au mois d?aout, le club ne m?a pas pay?. J?ai ?t? le voir dans son bureau et il m?a dit que mon contrat avait ?t? r?sili?. C?est vraiment du grand n?importe quoi. Il l?a r?sili? car je n?avais plus donn? de nouvelles alors qu?il m?avait uniquement demand? de le contacter si j?avais une proposition. Et puis, je n?allais pas le d?ranger pour rien. ?

? Ce n?est pas la premi?re fois qu?il y a un probl?me avec Vincent Mannaert. Il ment souvent. Il n?a pas non plus pay? Makiese et Taravel. Ce n?est pas pour rien qu?ils sont partis. Ils ont aussi eu des probl?mes avec le club. Il a fallu que les deux joueurs aillent dans son bureau pour qu?ils soient pay?s. En ce qui concerne mon avenir, je ne sais pas vraiment o? je vais jouer. Je suis actuellement ? la recherche d?un club. Que ce soit un club belge ou un club ?tranger. J?ai envie de retrouver l??quipe nationale donc j?aimerais encore ?voluer au plus haut niveau. J?entretiens mon physique tous les jours, mais j?ai besoin d?enchainer quelques matchs. ?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1247 Gepost op: augustus 30, 2010, 06:12:21 pm »
Lebbihi stampt na: (footgoal.net)
 
Lebbihi: ? Le club a r?sili? mon contrat sans me pr?venir ?

 

Badis Lebbihi n?est plus un joueur de Zulte Waregem. Le d?fenseur, qui ?tait arriv? lors du dernier mercato estival en provenance de Lille, a v?cu une situation assez extraordinaire cet ?t?. En effet, le club de la Jupiler Pro League a r?sili? son contrat sans qu?il le sache, uniquement parce qu?il n?avait pas t?l?phon? au club pendant qu?il ?tait en vacances. La r?daction de FootGoal.net l?a contact? afin de lui demander son avis sur cette situation assez ridicule.

? Les probl?mes ont d?but? ? la fin de la d?funte saison ?, nous a-t-il d?clar?. ? Alors que je devais jouer un match avec l??quipe r?serve, je me suis bless? le jour m?me ? l?entra?nement matinal. En d?but d?apr?s-midi, j?ai donc ?t? voir le m?decin et il m?a dit qu?il ?tait impossible de jouer ce match. Je devais me reposer ? la maison. J?ai fait ce qu?il m?a dit et j?ai re?u un appel de l?entra?neur, Francky Dury, le lendemain qui m?a dit que je devais d?sormais m?entra?ner avec l??quipe r?serve car j?avais manqu? ce rendez-vous. Je lui ai expliqu? ma situation et dit ce que le docteur m?avait expliqu?, mais il n?a rien voulu entendre. ?
? Ensuite, il y a eu les vacances et je n?ai m?me pas ?t? inform? de la date de la reprise des entra?nements et du changement d?entra?neur. J?ai juste re?u un appel du manager qui m?avait demand? pendant mes vacances si j?avais trouv? un nouveau club. Puisque je n?ai re?u aucune proposition, je ne l?ai pas appel?. Et au mois d?aout, le club ne m?a pas pay?. J?ai ?t? le voir dans son bureau et il m?a dit que mon contrat avait ?t? r?sili?. C?est vraiment du grand n?importe quoi. Il l?a r?sili? car je n?avais plus donn? de nouvelles alors qu?il m?avait uniquement demand? de le contacter si j?avais une proposition. Et puis, je n?allais pas le d?ranger pour rien. ?

? Ce n?est pas la premi?re fois qu?il y a un probl?me avec Vincent Mannaert. Il ment souvent. Il n?a pas non plus pay? Makiese et Taravel. Ce n?est pas pour rien qu?ils sont partis. Ils ont aussi eu des probl?mes avec le club. Il a fallu que les deux joueurs aillent dans son bureau pour qu?ils soient pay?s. En ce qui concerne mon avenir, je ne sais pas vraiment o? je vais jouer. Je suis actuellement ? la recherche d?un club. Que ce soit un club belge ou un club ?tranger. J?ai envie de retrouver l??quipe nationale donc j?aimerais encore ?voluer au plus haut niveau. J?entretiens mon physique tous les jours, mais j?ai besoin d?enchainer quelques matchs. ?

Ja, wat moeten we daar van denken?  Als speler ga je toch ook eens checken hoe en wanneer je terug moet trainen, er is internet, je kan toch wel zelf zien als er een nieuwe trainer is of niet, flauw excuus, zoek de fout bij uzelf.  Als je recht in je schoenen staat kom je zoiets niet tegen!
Dat verhaaltje met Dury verbaasd me niet, en het zijn toch zware beschuldigingen tov Mannaert. De hoeveelste speler is het die hier met een wrang gevoel vertrekt?  Dat moet toch beter worden opgelost (zelfs als de speler in de fout gaat, dit is heel negatieve publiciteit!).

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1248 Gepost op: augustus 30, 2010, 06:51:40 pm »
Zal ik hier maar alvast op reageren: 100 telefoontjes, talloze brieven en contact proberen opnemen via Makiese, Nfor en Taravel (die ook niet wisten waar "De Kinne" zat). Natuurlijk weer zo'n goedkope nieuwssite die er gretig opspringt, zal geen negatieve gevolgen hebben voor onze club, zolang de supporters eens gaan beseffen dat een speler zich er moet uitlullen om zijn werk voor het volgend seizoen veilig te stellen!

Kijk maar na: als een speler zijn club zwart maakt, wil het zeggen dat hij zelf iets misdaan heeft en iets moet toedekken waar de club niet over kan spreken!

@ mogul: sorry, maar dikke zever over Mannaert. Als hij achter iedere speler zijn gat moet lopen, gaat hij nog veel oververmoeid in de auto moeten kruipen.

Over Dury en zijn blessure: dat verhaal klopt ook ongeveer, maar onze halve gedraaiden moet wel alles vertellen. Ik begrijp niet waarom hij onze EX-trainer er bij lapt, misschien kan hij nog eens zeggen dat Leleu naar het schijnt racistische opmerkingen heeft gemaakt...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1249 Gepost op: augustus 30, 2010, 07:20:27 pm »
Zal ik hier maar alvast op reageren: 100 telefoontjes, talloze brieven en contact proberen opnemen via Makiese, Nfor en Taravel (die ook niet wisten waar "De Kinne" zat). Natuurlijk weer zo'n goedkope nieuwssite die er gretig opspringt, zal geen negatieve gevolgen hebben voor onze club, zolang de supporters eens gaan beseffen dat een speler zich er moet uitlullen om zijn werk voor het volgend seizoen veilig te stellen!

Kijk maar na: als een speler zijn club zwart maakt, wil het zeggen dat hij zelf iets misdaan heeft en iets moet toedekken waar de club niet over kan spreken!

@ mogul: sorry, maar dikke zever over Mannaert. Als hij achter iedere speler zijn gat moet lopen, gaat hij nog veel oververmoeid in de auto moeten kruipen.

Over Dury en zijn blessure: dat verhaal klopt ook ongeveer, maar onze halve gedraaiden moet wel alles vertellen. Ik begrijp niet waarom hij onze EX-trainer er bij lapt, misschien kan hij nog eens zeggen dat Leleu naar het schijnt racistische opmerkingen heeft gemaakt...
Zoals ik dus zei, de fout ligt bij Leb.
Ik heb geen kritiek op Mannaert en hij moet zeker niet achter ieder speler zijn gat lopen( alhoewel, hij zou er toch van vermageren), maar ik zou als club daar zeker op reageren dat die indianenverhalen stoppen, eens goed de puntjes op de i zetten.

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1250 Gepost op: augustus 31, 2010, 08:15:35 pm »
leye naar standard

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1251 Gepost op: augustus 31, 2010, 08:50:19 pm »
Laaste geruchten

Colpaert interesse van Gent
Chevalier kan naar Vitesse

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1252 Gepost op: augustus 31, 2010, 08:52:33 pm »
Laaste geruchten

Colpaert interesse van Gent
Chevalier kan naar Vitesse
dat weten we al 5 uur

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1253 Gepost op: augustus 31, 2010, 09:29:46 pm »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1254 Gepost op: augustus 31, 2010, 09:35:23 pm »
leye naar standard

samen met M?m? Tciht?

En Nong  :o

En zo laten ze zich toch intimideren door de supportersacties.
-SVZW Forever-

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1255 Gepost op: augustus 31, 2010, 09:37:04 pm »
leye naar standard

samen met M?m? Tciht?

En Nong  :o
:o :o miljaar hebben ze dan toch dat geld gevonden,waar de supps achter gevraagd hebben?

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1256 Gepost op: augustus 31, 2010, 10:05:29 pm »
leye naar standard

samen met M?m? Tciht?

En Nong  :o

En zo laten ze zich toch intimideren door de supportersacties.

Konden ook niet anders h?...
Ze hadden daar niets meer om vooraan de boel op te knappen.

Ley?...daar horen we na volgend jaar niet veel meer van volgens mij (maw de klassieke SVZW-transfer)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1257 Gepost op: augustus 31, 2010, 10:06:52 pm »
leye naar standard

samen met M?m? Tciht?

En Nong  :o

Ie zal al spijt hebben.

Om 20uur: tekenen in Standard en veel kans op basisplaats.. joepie.
Om 21 uur: Dag Nong, Dag Tchit?, hoi bank

En zo laten ze zich toch intimideren door de supportersacties.

Konden ook niet anders h?...
Ze hadden daar niets meer om vooraan de boel op te knappen.

Ley?...daar horen we na volgend jaar niet veel meer van volgens mij (maw de klassieke SVZW-transfer)

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1258 Gepost op: september 01, 2010, 10:24:31 am »
leye naar standard

samen met M?m? Tciht?

En Nong  :o
:o :o miljaar hebben ze dan toch dat geld gevonden,waar de supps achter gevraagd hebben?
Het geld van Standard = de zwarte maffiakas van de D'Onofrio's en Dreyfuss'en.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1259 Gepost op: september 01, 2010, 08:48:12 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=de_JQpOFGaQ&feature=related

Ongeloofelijk om zien eigenlijk...

Slechts een 3-tal jaar terug en Meert en Lutte zijn haast de enige  :o