Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756372 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1320 Gepost op: september 28, 2010, 11:45:23 am »
Rudinho woont momenteel op La R?union, een Frans eiland tegen het Afrikaans continent. Voetbalt daar op een (te) laag niveau, priv? alles meer dan in orde maar op sportief vlak kan en wil hij zich verbeteren.

Nice van Sankar?, zal voor altijd in mijn dreamteam staan!
Zorgde ook voor een van d? anekdotes van den Essevee, veel respect dus voor Khalifa!  8)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1321 Gepost op: september 28, 2010, 07:53:40 pm »
Rudinho woont momenteel op La R?union, een Frans eiland tegen het Afrikaans continent. Voetbalt daar op een (te) laag niveau, priv? alles meer dan in orde maar op sportief vlak kan en wil hij zich verbeteren.

Nice van Sankar?, zal voor altijd in mijn dreamteam staan!
Zorgde ook voor een van d? anekdotes van den Essevee, veel respect dus voor Khalifa!  8)

jaman, op Ile de la R?union is er echt niks (behalve wat suikerriet fabrieken), vooral veel armoe, als 'm daar voetbalt zal het idd niet veel voorstellen.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1322 Gepost op: september 29, 2010, 12:54:06 pm »

jaman, op Ile de la R?union is er echt niks (behalve wat suikerriet fabrieken), vooral veel armoe, als 'm daar voetbalt zal het idd niet veel voorstellen.

Er is ook gene Greenpeace activist aan u verloren gegaan vermoed ik :) Stukske ongerepte natuur is toch nog eens de moeite waard om paar dagen door te trekken, moet niet altijd Ibiza zijn.

Hij kan elke dag op een bounty strand gaan liggen, is toch al een verbetering met het strand van Oostende... Ze spreken daar Frans, betalen er met den euro en nen voetballer is meestal meer betaald dan de gemiddelde inwoner, dus zo slecht zal het daar wel niet zijn voor hem qua levensomstandigheden.

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1323 Gepost op: september 29, 2010, 07:04:10 pm »
dienen coppin van dender is dat die hier nog gespeeld heeft of is dat dun dienen die vorig jaar bij brussels zat

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1324 Gepost op: september 29, 2010, 08:42:51 pm »
dienen coppin van dender is dat die hier nog gespeeld heeft of is dat dun dienen die vorig jaar bij brussels zat

Is dienen dat hier nog heeft gespeeld. Enfin, voornamelijk bij de beloften dan toch...

Dienen van Brussels is Aurelien Coppin.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1325 Gepost op: oktober 06, 2010, 06:48:10 pm »
Pechvogel Berrier moet weer onder het mes
Pech blijft Franck Berrier achtervolgen. De middenvelder van Standard moet opnieuw geopereerd worden. De Fransman moet zijn comeback op de voetbalvelden dus weer uitstellen. "Ik hoop er in januari weer bij te zijn", zegt Berrier.



Berrier ruilde vorige zomer Zulte Waregem voor Standard. Maar de Fransman speelde nog geen match voor zijn nieuwe club, na een zware knieblessure in maart. Ondanks een goeie revalidatie had Berrier nog altijd pijn.
Belga

Berrier wou in september weer speelklaar zijn. "Ik trainde al goed en kon weer bijna bij de groep aansluiten", zegt Berrier op de site van Standard. "Maar ik voelde nog hinder aan mijn knie."

"De dokters willen geen risico nemen en zullen mijn knie schoonmaken, een kleine ingreep. Het is een tegenvaller, maar ik maak me geen zorgen."

Volgens de medische staf van Standard zal Berrier wellicht in januari weer helemaal fit zijn. "Ik hoop dat toch", zegt Berrier. Ik blijf positief. Ik voel me uitstekend en de ploeg draait opnieuw."

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1326 Gepost op: oktober 06, 2010, 11:50:39 pm »
Eerlijk, we mogen content zijn dat we dienen verkochten.
Niet omdat ik hem slecht vond maar stel dat hij hier nog was en niet kon spelen
maar wel moeten betalen...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1327 Gepost op: oktober 06, 2010, 11:55:37 pm »
Eerlijk, we mogen content zijn dat we dienen verkochten.
Niet omdat ik hem slecht vond maar stel dat hij hier nog was en niet kon spelen
maar wel moeten betalen...

Ik wou dat we hem voor eeuwig aan ons konden binden. Van de beste - zoniet d? beste - die hier ooit aan de Gaverbeek heeft rondgelopen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1328 Gepost op: oktober 07, 2010, 07:52:43 am »
Eerlijk, we mogen content zijn dat we dienen verkochten.
Niet omdat ik hem slecht vond maar stel dat hij hier nog was en niet kon spelen
maar wel moeten betalen...
Ik wou dat we hem voor eeuwig aan ons konden binden. Van de beste - zoniet d? beste - die hier ooit aan de Gaverbeek heeft rondgelopen.
En zeker qua mentaliteit en nuchterheid een topper

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1329 Gepost op: oktober 07, 2010, 10:46:10 am »
Hij zal waarschijnlijk de match in Waregem ook missen. Jammer.
SV TILL I DIE

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1330 Gepost op: oktober 07, 2010, 01:26:46 pm »
Deze tweede blessure lijkt verdacht veel op de "nieuwe blessure" van Roelandts. De knie, die na een blessure, moet worden schoongemaakt. Ook Tom De Sutter had zo'n ingreep nodig. Ligt het aan mij of komt dit meer en meer voor?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1331 Gepost op: oktober 08, 2010, 08:45:25 am »
Deze tweede blessure lijkt verdacht veel op de "nieuwe blessure" van Roelandts. De knie, die na een blessure, moet worden schoongemaakt. Ook Tom De Sutter had zo'n ingreep nodig. Ligt het aan mij of komt dit meer en meer voor?
Persoonlijk heb ik ook dergelijke complicaties gehad na een kruisbandletsel (trouwens zelfde behandelende arts als Berrier...). Natuurlijk was er bij mij van topsport geen sprake :-) maar mijn knie is nooit meer wat het geweest is, meer dan versleten...
Dus een kraakbeenletsel volgend op ander ernstig knietrauma is zeker geen alleenstaand geval. Natuurlijk worden die mannen van kort opgevolgd maar met kraakbeen is het toch opppassen geblazen. Daerden (ex-brugge, nu standard) heeft nooit meer zijn niveau bereikt, De Sutter idem en zo kan ik nog wel even doorgaan. In eigen huis kennen we bv. Tankary en voor de ouderen onder ons PAscal Onya...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1332 Gepost op: oktober 08, 2010, 09:02:00 am »
Pascal Onya werd vooral het voetballen verder onmogelijk gemaakt na een SMERIGE overtreding van Patrice Zere van de Ratten. Maakt hij die fout niet, dan spreken we nu nog steeds van SV Waregem en zijn wij het Racing Genk van nu met twee titels op ons palmares. Dat was de beste speler die hier op dat moment rondliep en ware het niet van zijn blessure, we hadden nooit gedegradeerd en in het vagevuur moeten spelen.

Pas op, ik overdrijf een beetje, de uitgekochte wedstrijd tegen Westerlo (met dank aan Ivica Jozic...) heeft waarschijnlijk meer impact gehad dan dit voorval, maar ik was alvast fan van Pascal -ne warme choco asteblief - Onya.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1333 Gepost op: oktober 08, 2010, 10:51:56 am »
Pascal Onya werd vooral het voetballen verder onmogelijk gemaakt na een SMERIGE overtreding van Patrice Zere van de Ratten. Maakt hij die fout niet, dan spreken we nu nog steeds van SV Waregem en zijn wij het Racing Genk van nu met twee titels op ons palmares. Dat was de beste speler die hier op dat moment rondliep en ware het niet van zijn blessure, we hadden nooit gedegradeerd en in het vagevuur moeten spelen.

Pas op, ik overdrijf een beetje, de uitgekochte wedstrijd tegen Westerlo (met dank aan Ivica Jozic...) heeft waarschijnlijk meer impact gehad dan dit voorval, maar ik was alvast fan van Pascal -ne warme choco asteblief - Onya.
Inderdaad wouter de oorzaak van de blessurewas een drieste ingreep van Zere (iets wat hij later in zijn carri?re nog wel eens herhaalde). Maar dat veranderde niets aan de diagnose: kruisbanden rats af en kraabeen getoucheerd (als ik het mij nog goed herinner). Ondanks heel wat inspanningen bleek het toch fin de carri?re voo een van de grootste talenten uit de geschiedenis.
Mijn mening is dat je als topvoetballer maar beter gevrijwaard blijft van die vreselijke kruisbandblessures. Zelden haal je nog uw niveau van weleer...

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1334 Gepost op: oktober 08, 2010, 11:03:39 am »
Hoe zit dat daar eigenlijk mee? Is/Was hij niet getrouwd met iemand van Waregem? Woont die hier nog ergens in de buurt?

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1335 Gepost op: oktober 08, 2010, 05:02:49 pm »
jax
Pascal Onya werd vooral het voetballen verder onmogelijk gemaakt na een SMERIGE overtreding van Patrice Zere van de Ratten. Maakt hij die fout niet, dan spreken we nu nog steeds van SV Waregem en zijn wij het Racing Genk van nu met twee titels op ons palmares. Dat was de beste speler die hier op dat moment rondliep en ware het niet van zijn blessure, we hadden nooit gedegradeerd en in het vagevuur moeten spelen.

Pas op, ik overdrijf een beetje, de uitgekochte wedstrijd tegen Westerlo (met dank aan Ivica Jozic...) heeft waarschijnlijk meer impact gehad dan dit voorval, maar ik was alvast fan van Pascal -ne warme choco asteblief - Onya.
Inderdaad wouter de oorzaak van de blessurewas een drieste ingreep van Zere (iets wat hij later in zijn carri?re nog wel eens herhaalde). Maar dat veranderde niets aan de diagnose: kruisbanden rats af en kraabeen getoucheerd (als ik het mij nog goed herinner). Ondanks heel wat inspanningen bleek het toch fin de carri?re voo een van de grootste talenten uit de geschiedenis.
Mijn mening is dat je als topvoetballer maar beter gevrijwaard blijft van die vreselijke kruisbandblessures. Zelden haal je nog uw niveau van weleer...

Zelfde als Nico Veeken , ??n van ons beste spitsen (kwam uit de kern van Ajax) en naar hier gehaald door Hans Croon .
« Laatst bewerkt op: oktober 08, 2010, 06:56:36 pm door giba »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1336 Gepost op: oktober 09, 2010, 11:20:13 am »
Citaat
Standard en Club Brugge volgen Sankar?
09-10-2010
Khalifa Sankar? voetbalde voor Zulte Waregem en KV Oostende. Vorig seizoen maakte hij deel uit van de selectie van tweedeklasser RAEC Bergen. De 26-jarige Senegalese verdediger maakt nu het mooie weer in Griekenland.

De robuuste verdediger doet het uitstekend bij Olympiakos Valou. Panathinaikos wil Sankar? in januari overnemen en bracht al een eerste bod uit. Olympiakos Piraeus zou ook plannen hebben met Sankar?. Er is ook belangstelling uit Belgi?. Standard stuurde al een scout naar Griekenland. Club Brugge zou Sankar? ook in de gaten houden.
nooit verwacht daar nog iets van te horen...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1337 Gepost op: oktober 09, 2010, 11:23:29 am »
Citaat
Standard en Club Brugge volgen Sankar?
09-10-2010
Khalifa Sankar? voetbalde voor Zulte Waregem en KV Oostende. Vorig seizoen maakte hij deel uit van de selectie van tweedeklasser RAEC Bergen. De 26-jarige Senegalese verdediger maakt nu het mooie weer in Griekenland.

De robuuste verdediger doet het uitstekend bij Olympiakos Valou. Panathinaikos wil Sankar? in januari overnemen en bracht al een eerste bod uit. Olympiakos Piraeus zou ook plannen hebben met Sankar?. Er is ook belangstelling uit Belgi?. Standard stuurde al een scout naar Griekenland. Club Brugge zou Sankar? ook in de gaten houden.
nooit verwacht daar nog iets van te horen...

VIND IK LEUK.

Was veel te jong toen hij hier toekwam, werd meteen voor de leeuwen gegooid (samen met Trianta meteen tegen Standard vier doelpunten om de oren). Herinner mij wel nog zijn goeie match op Genk, waar hij zelf scoorde volgens mij.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1338 Gepost op: oktober 09, 2010, 12:09:37 pm »
Citaat
Standard en Club Brugge volgen Sankar?
09-10-2010
Khalifa Sankar? voetbalde voor Zulte Waregem en KV Oostende. Vorig seizoen maakte hij deel uit van de selectie van tweedeklasser RAEC Bergen. De 26-jarige Senegalese verdediger maakt nu het mooie weer in Griekenland.

De robuuste verdediger doet het uitstekend bij Olympiakos Valou. Panathinaikos wil Sankar? in januari overnemen en bracht al een eerste bod uit. Olympiakos Piraeus zou ook plannen hebben met Sankar?. Er is ook belangstelling uit Belgi?. Standard stuurde al een scout naar Griekenland. Club Brugge zou Sankar? ook in de gaten houden.
nooit verwacht daar nog iets van te horen...

VIND IK LEUK.

Was veel te jong toen hij hier toekwam, werd meteen voor de leeuwen gegooid (samen met Trianta meteen tegen Standard vier doelpunten om de oren). Herinner mij wel nog zijn goeie match op Genk, waar hij zelf scoorde volgens mij.

Die kon nogal gaten in het luchtruim schieten ook :)
-SVZW Forever-

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1339 Gepost op: oktober 09, 2010, 12:58:22 pm »
Dat was toch zowat een van de slechtste CV's die we gehad hebben.
Was traag en kon zeker niet uitvoetballen..
Wat ik me nog goed herinner is zijn broerke Maurice :D