Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756402 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1460 Gepost op: april 14, 2011, 01:08:37 pm »
Ik heb hem hier ook nooit een vrije trap weten op te eisen.
Hij was nogal schuchter, was al bang als er een straaljager bevon het trainingsveld vloog.
Het was ook zijn eerste buitenlandse avontuur.
Is nadien opengebloeid bij Rapid Wenen

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1461 Gepost op: april 14, 2011, 01:44:21 pm »
Ik heb hem hier ook nooit een vrije trap weten op te eisen.
Hij was nogal schuchter, was al bang als er een straaljager bevon het trainingsveld vloog.
Het was ook zijn eerste buitenlandse avontuur.
Is nadien opengebloeid bij Rapid Wenen
Yep, die jonge gasten hebben ook wat tijd nodig om te wennen aan een buitenlands avontuur weg van thuis. Hij heeft in ieder geval een goede mentaliteit. Dat zal er ook wel aan liggen dat hij ver geraakt en keihard blijft werken.

En hij heeft ons nog een flinke zakcent opgebracht, dus we kunnen ook niet klagen denk ik.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1462 Gepost op: april 14, 2011, 02:26:41 pm »
Van Dury heeft hij het nodige vertrouwen gekregen, van de kritische supporter iets minder...

Wat een onzin. Die gast heeft genoeg kansen gehad maar heeft hier buiten zijn 2 kopballen tegen Anderlecht werkelijk NIETS getoond. Hij lag meer in de grond dan iets anders en dat heeft helemaal niks met een kritisch publiek te maken. Ik denk dat hij op dat vlak wat anders zou meemaken bij de Rangers.
Niets onzin. Dury bleef hem opstellen tot groot ongenoegen van velen. Ik heb nergens gezegd dat het publiek ongelijk had. Volgens mij bracht hij ook veel te weinig. Voor de rest sluit ik mij aan bij de overige meningen. Wellicht nog iets te jong maar nadien toch opengebloeid. Goed voor die jongen! Sommigen blazen nu de loftrompet voor al wie met veel inzet een matchke probeert te spelen. Wel die inzet is er ook altijd geweest bij Nikica!

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1463 Gepost op: april 14, 2011, 02:42:36 pm »
Van Dury heeft hij het nodige vertrouwen gekregen, van de kritische supporter iets minder...

Wat een onzin. Die gast heeft genoeg kansen gehad maar heeft hier buiten zijn 2 kopballen tegen Anderlecht werkelijk NIETS getoond. Hij lag meer in de grond dan iets anders en dat heeft helemaal niks met een kritisch publiek te maken. Ik denk dat hij op dat vlak wat anders zou meemaken bij de Rangers.
Niets onzin. Dury bleef hem opstellen tot groot ongenoegen van velen. Ik heb nergens gezegd dat het publiek ongelijk had. Volgens mij bracht hij ook veel te weinig. Voor de rest sluit ik mij aan bij de overige meningen. Wellicht nog iets te jong maar nadien toch opengebloeid. Goed voor die jongen! Sommigen blazen nu de loftrompet voor al wie met veel inzet een matchke probeert te spelen. Wel die inzet is er ook altijd geweest bij Nikica!

Dus is het wel degelijk onzin dat hij te weinig vertrouwen gekregen heeft van de supporters. Het komt er zelfs op neer dat Dury hem teveel vertrouwen gegeven heeft door hem te blijven opstellen terwijl hij er helemaal niets van terecht bracht. En natuurlijk is die inzet er altijd geweest bij Jelavic maar dat is eigenlijk iets waar ik zelf niet naar kijk, voor mij is dat een evidentie.

Soit, ik heb nooit iets gezien in de jongen en ik snap nog altijd niet dat die gast nu een vedette is bij de Rangers maar het is wel klaar en duidelijk dat ik er compleet naast zat. Chapeau voor die gast want het is DE ex speler van ZW die het al verst heeft gebracht in zijn carriere.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1464 Gepost op: april 14, 2011, 03:48:22 pm »
Bende kleine kindjes... :)

Uit zijn periode hier kunnen we enkel besluiten dat hij de verkeerde speler op het verkeerde moment was... Is dat zo moeilijk toe te geven voor iedereen? Dury heeft hem kansen gegeven in verschillende rollen, maar de ploeg draaide gewoon vierkant.

Geen zelfvertrouwen, veel te jong en veel te veel druk (cf. hoge transferprijs).

Met andere woorden: verkeerde speler op het verkeerde moment...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1465 Gepost op: april 14, 2011, 04:52:11 pm »
Met een Berrier in de ploeg en zo'n voorzetten van Berrier zou hij hier ook veel gescoord hebben!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1466 Gepost op: april 14, 2011, 05:16:05 pm »
Met Berrier in de ploeg zou zelfs Bokila al eens een goalke maken, pijzek...  ::)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1467 Gepost op: april 14, 2011, 06:45:33 pm »
Bende kleine kindjes... :)

Uit zijn periode hier kunnen we enkel besluiten dat hij de verkeerde speler op het verkeerde moment was... Is dat zo moeilijk toe te geven voor iedereen? Dury heeft hem kansen gegeven in verschillende rollen, maar de ploeg draaide gewoon vierkant.

Geen zelfvertrouwen, veel te jong en veel te veel druk (cf. hoge transferprijs).

Met andere woorden: verkeerde speler op het verkeerde moment...

idd

Amen

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1468 Gepost op: april 14, 2011, 07:28:47 pm »
Wouter vandendriessche naar RC Waregem

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1469 Gepost op: april 15, 2011, 08:05:08 am »
Met Berrier in de ploeg zou zelfs Bokila al eens een goalke maken, pijzek...  ::)
Of Neemelo!! ...  Oh wacht, die st?nd in de ploeg met Berrier...  ;D

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1470 Gepost op: april 15, 2011, 12:41:03 pm »
Wouter vandendriessche naar RC Waregem
Leuk voor hem. Ik heb hem altijd wel een goede speler gevonden, weliswaar op het niveau van 2e klasse. Hoger kan hij volgens mij niet aan :). Hij zal waarschijnlijk wel potten kunnen breken bij onze buren!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1471 Gepost op: april 15, 2011, 05:27:26 pm »
Wouter vandendriessche naar RC Waregem
Leuk voor hem. Ik heb hem altijd wel een goede speler gevonden, weliswaar op het niveau van 2e klasse. Hoger kan hij volgens mij niet aan :). Hij zal waarschijnlijk wel potten kunnen breken bij onze buren!
... of pakken...  ;)

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1472 Gepost op: april 26, 2011, 05:20:10 pm »
Wouter vandendriessche naar RC Waregem
Leuk voor hem. Ik heb hem altijd wel een goede speler gevonden, weliswaar op het niveau van 2e klasse. Hoger kan hij volgens mij niet aan :). Hij zal waarschijnlijk wel potten kunnen breken bij onze buren!
... of pakken...  ;)
Zal uiteraard niet ontbreken denk ik  :D
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1473 Gepost op: april 27, 2011, 09:45:14 am »
het rijk van dury is ten einde in gent - zou mannaert echt een smerig managerke zijn ???

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1474 Gepost op: april 27, 2011, 09:51:09 am »
het rijk van dury is ten einde in gent - zou mannaert echt een smerig managerke zijn ???

Dat komt inderdaad niet meer goed tussen Dury en De Witte-Louwagie, het vertrouwen is daar nu wel helemaal weg. Na het verhaal met het controleren van de forums in Brugge, nu het controleren van de telefoonrekeningen in Gent... Raar beleid bij de 'topclubs'

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1475 Gepost op: april 27, 2011, 10:03:49 am »
het rijk van dury is ten einde in gent - zou mannaert echt een smerig managerke zijn ???

Dat komt inderdaad niet meer goed tussen Dury en De Witte-Louwagie, het vertrouwen is daar nu wel helemaal weg. Na het verhaal met het controleren van de forums in Brugge, nu het controleren van de telefoonrekeningen in Gent... Raar beleid bij de 'topclubs'

Mijn werkgever zou het alvast niet moeten riskeren om mij te confronteren met mijn gsm rekening. Wat een achterbakse manier van werken zeg. Gent destabiliseert vorig jaar zelf ongeneerd een streekgenoot door onze trainer te komen wegplukken en nu gaan ze een beetje verongelijkt doen dat Dury belt met Mannaert. Dury heeft met Gent gekozen voor het geld en dat wisten ze maar al te goed. Dan moeten ze nu niet verontwaardigd zijn als hij eventueel zijn biezen zou pakken als hij meer kan verdienen en nog een groter werkingsbudget krijgt.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1476 Gepost op: april 27, 2011, 10:37:36 am »
Koekje van eigen deeg voor Gent.
Na Leye en Dury mogen ze zelf keer meemaken dater achter hun rug
gefoefeld wordt.  Hopelijk klopt het dat Dury naar Club gaat.
Zou idd tonen dat Mannaert niet te vertrouwen is...

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1477 Gepost op: april 27, 2011, 10:41:24 am »
Koekje van eigen deeg voor Gent.
Na Leye en Dury mogen ze zelf keer meemaken dater achter hun rug
gefoefeld wordt.  Hopelijk klopt het dat Dury naar Club gaat.
Zou idd tonen dat Mannaert niet te vertrouwen is...

In voetbal wordt er echter niet snel vergeten en als hij zo verder doet is Mannaert daar in sneltempo zijn eigen ruiten aan het ingooien...

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1478 Gepost op: april 27, 2011, 11:04:56 am »
het rijk van dury is ten einde in gent - zou mannaert echt een smerig managerke zijn ???

Dat komt inderdaad niet meer goed tussen Dury en De Witte-Louwagie, het vertrouwen is daar nu wel helemaal weg. Na het verhaal met het controleren van de forums in Brugge, nu het controleren van de telefoonrekeningen in Gent... Raar beleid bij de 'topclubs'

Mijn werkgever zou het alvast niet moeten riskeren om mij te confronteren met mijn gsm rekening. Wat een achterbakse manier van werken zeg. Gent destabiliseert vorig jaar zelf ongeneerd een streekgenoot door onze trainer te komen wegplukken en nu gaan ze een beetje verongelijkt doen dat Dury belt met Mannaert. Dury heeft met Gent gekozen voor het geld en dat wisten ze maar al te goed. Dan moeten ze nu niet verontwaardigd zijn als hij eventueel zijn biezen zou pakken als hij meer kan verdienen en nog een groter werkingsbudget krijgt.

Beetje naief toch.  Werkgevers krijgen iedere maand van hun operator alle details van alle gebruikers.  Het zou toch wel heel erg stom zijn om daar niet eens in rond te neuzen.  Zo heb je van die gasten die doodleuk aan allerhande spelletjes en sms-zever meedoen op kosten van zijn baas.
Zelfs de SMS-teksten kunnen geraadpleegd worden, wat velen niet weten.  Natuurlijk moet je dan wel zo clever zijn om die info op een deftige manier te gaan gebruiken.  Iemand daar rechtstreeks mee confronteren is natuurlijk niet aangewezen. Het idiootste is om dit aan de neus van de pers te gaan hangen.

Kijken van wie bepaalde gsm nummers zijn op mijn factuur is iets wat mijn werkgever NIET doet. Wat ze wel doen is natuurlijk een maandelijkse staat bijhouden en als er een overschrijding is van het gemiddelde zal er wel eens naar gekeken worden. Zat hij in het buitenland? zitten er betalende sms diensten bij?, enz... Maar ze gaan zich nooit maar dan ook nooit bemoeien met de priv?gesprekken die ik voer. Natuurlijk mag het, maar het zou getuigen van een gebrek aan respect voor de privacy van uw werknemer. Als je niet wil dat je werknemer priv?gesprekken voert, moet je ze maar geen gsm geven op kosten van de firma en moet je hen maar onkostennotas laten indienen voor de gesprekken die ze voor de firma gedaan hebben.

Trouwens, hier gaat het helemaal niet om de hoogte van Dury zijn factuur h?, maar om het bekijken van wie hij allemaal gebeld heeft. Dat is eigenlijk echt triestig.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1479 Gepost op: april 27, 2011, 06:11:47 pm »
Ik zit alvast in mijn zetel te lachen. Zowel FD, AA Gent als FC Brugge zijn niet mijn favorieten. Laat ze dus maar onderling 'ruize' maken :)